Vervelend he? ik ben net ook stiekum weggeslopen bij haar...ik moet toch echt iets gaan doen, doet Sylvano ook elke keer checken of jij er nog bent?, gluren door haar oogspleetjes en als ik er nog ben dan doet ze haar oogjes weer dicht als ze me niet ziet, gaat ze gelijk weer huilen...zucht..maar het is hier al een tijdje stil gelukkig.. suc6!
@Patrieske: denk je dat ze iets beschadigd hebben? jeetje..hoop het niet voor je zeg! als ze er maar snel achterkomen wat het dan wel is!, och och..die Mart, echte kerel he?, lang mee rondlopen, niet naar de dokter en maar zeuren erover, haha..heel bekend!
Zo, ik lees dat er bepaalde mannen tot inkeer zijn gekomen?! Wat ontzettend fijn voor jullie! Waarschijnlijk moesten ze dus gewoon wennen aan het feit dat er ineens een in huis was.... Oh, even een fles geven.... Tot zo!
We zijn weer terug van het CB.. God daar heb je toch helemaal niets aan. Heb mezelf maar advies gegeven namens de dokter.. Mmm ja zegt ie gebruik maar voor hongerige babys.. Maar hij is goed aankomen. Was bij de geboorte 3710 en nu 4505. Ook wat gegroeit was bij de geboorte 48 en nu 53. Blijft een klein fijn mannetje. Hij zat voor zijn hooftomtrek en gewicht keurig maar iets onder de curve van de lengte tjaa dat is niet zo vreemd. Hij mag nu 5x 165 cc krijgen maar we zitten dus aan 6x dus daar moeten we aan werken. vandaar die voeding.
Owh ik wil hier niet alleen maar lopen klagen maar voel me zooooo Roelof belde net op om te vragen waarom ik hem belde,wou vragen of ik zijn andere foon ff kon gebruiken om de wijkerpleegkundige te kunnen bellen inverband ik toch heb besloten om over te stappen op fv,en had wat vraagjes erover, dus hij zat al van waarom moet je bellen,ik al van vanwege mijn borstvoeding etc,ja je gaat over op flesvoeding zegt hij ik zeg ja misschien wel, als jij dat gaat doen als jij gaat overstappen op flesvoeding dan ben ik per direct bij je weg Ik loop nu echt continu te Ik weet het echt allemaal ff niet meer,
Derona dat kan hij toch niet menen? Waarom wil hij dan zo graag dat je bv blijft geven? Meis als het te zwaar voor je is moet je echt aan jezelf denken
Derona: Neem aan dat je besloten hebt voor FV te gaan? Wij gebruiken hier ook Nutrilon standaard. Kost 9,99 bij de DA (Kruidvat of AH is duurder!). Oh, lees net je berichtje over je man. Jeetje, wat is dat nou? Waarom reageert hij zo? Voel me enorm boos worden.... maar zal me inhouden. Een advies: JIJ moet doen waar JIJ je goed bij voelt, meid! Patrieske: Jeetje, wat een ziekenboeg bij jullie. Trek jij het allemaal nog (met je buikpijn enzo)? Mikki: Hoe was het? iloveandres: Wauw, superfoto zeg! Yvette: Veel plezier met je mams! Hier gaat alles prima. Hoewel ik net Britt naar de creche heb gebracht en ze helemaal overstuur raakte. Mamma, mamma, mamma en HUILEN! Maar goed.... doet ze, sinds Fien er is, wel vaker (weer), maar zeker NIET LEUK om haar zo achter te moeten laten. En dan te bedenken dat ik over ongeveer 2 maanden mijn beide meisjes er achter moet laten.... (oke, nog even maar niet aan denken). Zoals ik al zei, gaat het hier verder goed. Fien heeft het vannacht weer goed gedaan. Ze sliep om half 11 en om 5 uur was ze pas weer wakker. Vervolgens, na de fles, pas weer om 8.30. En Britt ook, dus mamma kon heerlijk bijslapen. Heb ook echt het idee dat Fien een ritme begint te krijgen en daar is mamma, de structopaat, heel blij mee. Merk ook dat ik zelf lekkerder in mijn vel ga zitten (wrs doordat ik toch wel goed slaap). Kon ik eerder enorm opzien tegen de dagen (zoooo druk, tijd gaat enorm langzaam, alleen maar zorgen.... herkenbaar?), kan ik nu echt zin hebben om lekker met mijn twee meiden op te staan. Al met al.... ik ben happy!
@ Derona: Waaaaattt? Meen je dat? Wat een reactie seg! Meid ik zou zeker een verpleegkundige bellen en laat ze komen wanneer jullie beiden thuis zijn? dan kan ze met hem praten. Waarom reageert ie zo? Heeft ie dat gezegd? Nogmaals overstappen is JOUW keuze! Hoe je je nu voelt daar schiet je bv ook niet mee op. Brr wat een rare reactie seg, ik vraag me echt af waarom hij dat zegt?
Ahw lieverd toch! Probeer er anders straks als hij thuis is nog eens rustig met hem over te praten, je lijstje voor en nadelen aan hem proberen uit te leggen, bah zeg, ik begrijp best dat het geld kost, maar dat mag toch eigenlijk geen reden zijn om daarom bv te (moeten in jouw geval) blijven geven!
@ derona: jeeeeeeeeemig! Wat BELACHELIJK van hem! Nou ja, dat kan hij toch niet menen?! Hoe durft ie zoiets nou te zeggen! Dat kan toch in goed overleg of niet, pffff. JIJ bent de gene die die borstvoeding moet geven, niet hij Knuffel! Nou tentamen ging zwaar kut. Ik heb volgens mij een 2 of een 3. Jottem.
@ Mikki: wil je geen 2e kleintje dan? @ Yvette: ja lief he? Ow gezellig hoor, lekker lunchen met je moeder. Heerlijk. Hier ben ik nu bezig met een tonijnsalade te maken. (sla, tonijn, eitjes, slasaus) Ow waarom moeten jullie naar de diƫtiste dan? (of heb ik daar overheen gelezen of gewoon gemist?) @ Patrieske: meid, ik hoop dat jullie je snel beter voelen en dat er bij jou gevonden gaat worden wat er aan de hand is en dat je mannetje nu eindelijk eens naar het ziekenhuis gaat. @ Sanne: en? genoten van het douchen? @ Derona: ow wat ben ik blij dat Joshua dat (nog) niet doet zeg. Die huilt eigenlijk alleen maar als hij honger heeft of buikpijn heeft... Jeetje meid, Roelof moet nu echt op gaan houden hoor! Ik word er zelf gewoon echt boos van! Hele dikke knuffel meid. @Britt: dankjewel meid. Wat apart trouwens dat de Nutrilon Standaard goedkoper is bij de DA. De Omneo en Forte zijn daar juist weer duurder. HIHIHIHIHI. Heb je nog niet ontdekt in het winkelcentrum . Ga er straks nog ff heen, naar de hema. Cadeautje kopen. Wat goed dat Fien weer lekker heeft doorgeslapen. Wel vervelend dat Britt zo overstuur was. Dat bultje bij Joshua in de nek is gewoon een opgezet kliertje. Dat komt vaker voor bij baby's. Het is nog niet te voorspellen of dat er blijft zitten of dat het uiteindelijk weggaat. Ik hoef me in iedergeval geen zorgen te maken daarover. Wat betreft zijn verkoudheid. Als het mooier weer gaat worden, dan zal dat ook minder gaan worden. Zolang Joshua nog gewoon goed drinkt hoeft er niets aan gedaan te worden. Het enige wat ik dus kan doen is de neusspray blijven geven.
ja meiden ben er nu ook echt klaar mee,en ga als dat kan naar mijn pa toe.ant ik moet weeg van hem,en als ik blijf,dan sluit hij aales af gas water licht,zit ernu echt helemaal doorheen