Hai patricia........Nou het zkh is om zijn schedeltje,maar goed als ik daar ben vraag ik dat ze hem even helemaal nakijken en ik laat ook alles lezen hoe hij zijn eerste weken heeft gehad en vooral dat vele en vele huilen ;-( Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed was bij de ha meid.
Hai Goofychick........Lekker meid dat hij het zo goed doet dan krijg je weer echt zo'n energie booster van geniet ervan meid wat je zeker doet
Nou jongens ik ga naar mijn bedje,hopelijk slaapt jaimy door niet dat ik er last van heb want het is vrijdag Maar goed heb 2 paracetamols genomen en dat ik dan zelf ook doorslaap,dat hoop ik wel tenminste
Dit is echt zo schattig.... Jay doet sinds vandaag hele gekke dingen: als ik tegen hem praat of voor hem zing, gaat hij heel wild maaien met zijn armen, trappelen met zijn beentjes, gekke bekkies trekken en snel ademen. Echt alsof hij met mij wil 'praten'. Hij kijkt me nu ook steeds heel lang aan, en pakt mijn vingers met zijn handjes. Ik krijg steeds meer echt contact met hem...ik geniet me te pletter gewoon *zwijmel* Klinkt alsof ik op een roze wolk zit he? Nou dat is ook wel zo geloof ik
Goeie morgen allemaal! Nou hongerige babyvoeding werkt hier niet hoor. Meneer komt rustig gewoon nog eerder.. Ik ben zo jaloers op de mams waarvan de beebs al doorslapen. Ik moet zo op pad want de vaatwasser wordt aangesloten..
@Mikki geef je nu eigenlijk weer bv? @mamalijntje,Sylvano slaapt ook nog niet door s'nachts hoor Délano toen alwel al meteen de tweede dag,en Délano huilde ook nooit,nou heb het nu geweten haha Sylavno is een totaal ander kind hihihi
goedemorgen allemaal hier een vrij normale nacht achter de rug rayn kwam maar 1x dus das voor ons wel goed te doen @ mamalijntje rayn slaapt ook niet door hoor ! heeft ie 1x gedaan denk om ons te matsen dat we er zo door heen zaten wat een honger beertje heb jij dan zeg dat ie gewoon eerder komt met voeding voor hongerige baby's @ derona heb je sylvano nu al fles voeding gegeven of heb ik er over heen gelezen ? wel leuk op zich toch dat je 2 heel verschillende karakters heb bij je kids toch ? @ patrieske ja ik bel gewoon even naarhet gemeentehuis maandag denk ik dan weet ik het zeker wat we moeten doen maar dank je voor je info nou ik voel me litteken nog wel ja vooral als ik een normale broek aan heb , heb het idee dat me buik dan tegen te wond drukt ofzo ? het letteken ziet er wel heeeel mooi uit gewoon 1 mooie dichte recht snee ! nou ja 9 maart heb ik na controle dus dan hoor ik het wel @ weekend hebben gister een andere auto voor mij gekocht een seat cordoba en ben er erg blij mee kunnen we weer als gezin wel ( roy rijd een caddy 2 zittertjes dus ) dus roy gaat zo de radio inbouwen ik ga lekker wat in huis doen en zien dat ik een cadeautje krijg hebben een verjaardag van een kindje dat 1 word .......wat geef je zon kindje dan ? speelgoed heeft ie zooo veel dat de intertoy's er jaloers op word en kleding vink niet zo leuk om te geven hmmm lastig ! iemand nog een ideetje ? fijn weekend allemaal !
Bij de hema zag ik van die houten muziekinstrumenten voor kinderen...sambaballen, een xylofoontje, een trommeltje etc. Dat lijkt me zoooo leuk om te krijgen als Jay 1 wordt Of een boek met meezingliedjes, met een cd erbij. Die kan je bij Bruna kopen geloof ik (weet even de titel niet)
Ik wilde op alles gaan reageren, maar dat ga ik nu echt niet meer reden.. Heb niet gekeken hoeveel pagina's het zijn.. Maar dat trek ik echt niet.. Moet zo alweer de fles geven.. Maar de laatste dagen gaat het hier super! Ik heb eindelijk wat rust, misschien moet ik alleen niet te hard van stapel lopen, maar voel me gewoon zo blij! Ik zal eens even een paar pagina's terug lezen..
Die voeding werkte hier ook niet, gecombineerd met standaard ging 't wel.. Maar alleen niet.. Dus ik geef nu Omneo voor spugen en krampjes..
Hier gaat alles de laatste 2 dagen beter.. Ze heeft rust gevonden, en ik dus ook Ik dacht dat de standaard in combi met Forte super was, maar de krampjes waren enorm.. En geen verzadigt gevoel.. Toen spuugde ze ook nog eens enorm, en kwam het er soms met golven uit Een mondje terug is niet zo erg, maar ze gooide soms de helft van de voeding er wel uit Dus naar de dokter geweest, en moesten zelfde hoeveelheid voeding over meerdere flessen aanbieden.. Toen kwam de wijkverpleegster nog langs en die zei johannesbroodpitmeel.. Dat hebben we nu dus ook gedaan, en ze slaapt! Want ze sliep ook niet meer, had het zuur en spuugde zich helemaal lamlendig.. En nu is het een heerlijk blij kindje Ze kan echt lachen, en dan ook nog met geluid.. En reageren op je verhaal Ben echt zo trots Hier vanavond een feestje, mannetje was donderdag jarig.. En en, morgen komt eindelijk m'n opa op bezoek en ook een oom en tante.. Ik hoor een kermpje van boven, ze wil happie's Hoop dat alles bij jullie ook een beetje goed is..
@ mamamakka: ik probeer altijd wel educatief speelgoed te geven... Dat vinden ouders meestal ook wel prettig. Dus vaak een voorleesboek of een puzzel. Mijn vader en zijn vrouw gooien zelfs eens in de zoveel tijd stiekem speelgoed weg van hun kinderen om te voorkomen dat ze zoveel hebben dat ze niet meer weten waar ze mee moeten spelen Vind ik echt geniaal dus dat ga ik ook doen als het hier de spuigaten uitloopt. @ derona: heb je het nog uit kunnen praten met je man? Hier had ik gisteravond een verjaardag van een vriendin in een cafe. Vijf wijntjes op en ik voelde ze best wel zitten Dus nu een klein katertje haha.
Zo hier weer een lekekr nachtje gehad geslapen ze was om half 6 wakker daarna effe terug gegaan en toen moest ik opschieten voor de hondentraining dus mijn vriend heeft Tess aangekleed eneten gegeven e.d.... Super he! Straks nog effe naar de winkels effe winkelen en winkeltjes kijken.
Hey meiden, ben gisteren met hoofdpijn thuisgekomen van de verjaardag en het is nog niet helemaal weg, dus ik ga nu niet bijlezen... . Ik ga vanaf nu weer meelezen en proberen te reageren.
hoi hoi, ik ben op 28 januari bevallen van onze zoon martijn, en zie dit topic nu pas.. maar kom hier graag mee kletsen. is zo fijn om informatie enz uit te wisselen. hier gaat het wel goed, slaapt s'nachts best goed, alleen nog wel wakker voor z'n fles. en overdag is hij steeds meer wakker. als jullie meer willen weten, hoor ik het wel
Ik heb vanochtend definitief de knoop doorgehakt: ik ga ermee stoppen. Gisteravond, vannacht en vanochtend heb ik hem nog bv gegeven, maar het blijft pijn doen, dus ik ben als de dood dat die spruw weer erger gaat worden en dat ik weer met ontstoken tepels kom te zitten. En hij komt heel snel daarna alweer, dus mijn productie is kennelijk toch laag. En ik heb gewoon de puf niet meer om nu weer een week lang te moeten uittrekken om mijn productie te verhogen (heel vaak aanleggen, na het voeden weer kolven, veel rusten etc.). Ik trek dat gewoon niet meer na de afgelopen twee weken. Ik heb het aan het eind van mijn zwangerschap best wel zwaar gehad, daarna nog een loodzware bevalling, toen een knip die open ging, toen spruw en een borstontsteking, twee weken fulltime kolven.... Ik vind het wel mooi geweest zo. Ik wil nu eindelijk wel eens gewoon simpel genieten zonder al dat gedoe. Plus hij ging vanochtend ook huilen toen hij aan de borst lag. Toen dacht ik: jij vindt het zelf ook niet meer leuk zo. Dus het is goed nu. We gaan gewoon lekker verder met de hypo-allergene voeding. Ben jij er al uit meid? Hoe ging het met Roelof gisteravond?
ah thx meiden , inderdaad educatief speelgoed is een hele goede daar zou ik zelf ook erg blij mee zijn straks eingelijk wil ik er ook niet te veel geld aan uitgeven want de situatie is best raar ... het kindje wat jarig is is het zoontje van een collega van roy maar nu hebben roy en die collega sinds een aantal dagen een beetje woorden dus we gaan gewoon een uurtje om de eer aan ons zelf te houden ( en we kennen ook niemand daar) .
Hai, Ik lees hier regelmatig mee omdat mijn zoontje in jan 2009 uitgerekend was maar uiteindelijk 26 december 2008 is geboren. Even een reactie over het doorslapen. Mijn zoontje Luca slaapt sinds een week door van 22.30 tot en met 07.00 uur. Dat ging helemaal vanzelf. Hij was 8 weken en 1 dag toen hij voor het eerst doorsliep. Eerst kwam hij altijd tussen 03.00 en 3.30 uur en dat werd steeds later naar 05.00 en toen opeens was het 07.00 uur. We hebben hier niets voor gedaan. Hij kreeg altijd 6 flessen van 150 cc (5 keer afgekolfde melk en 1 keer friso hypoallergeen) en nu krijgt hij 5 flessen 150cc en de laatste fles van 22.30 is 180cc +6 friso hypoallergeen. Wij zijn hem die 180 gaan geven omdat hij anders zomaar op 150cc minder per dag zou uitkomen. Ik dacht dat ik allerlei dingen zou moeten doen en hem moeten gaan sturen met het doorslapen maar hij heeft het helemaal zelf gedaan. Ik denk dat het voor de meesten wel snel goed komt met doorslapen. Ik was ook bang dat ik nog lange tijd er 's nachts uit zou moeten maar opeens hoeft dat niet meer. Veel liefs Nataly
Kijk dat geeft me weer hoop haha. Ben zo verschrikkelijk moe gewoon. Voel het door me lichaam heen. Spierpijn, wallen en zo moe