Oh die wallen ja, die zijn ook hier heel mooi aanwezig. Pfff. Maar Tobe slaapt steeds ietsje langer door, met af en toe een terugval, dus ik heb goede hoop dat ie over een maand wel een lekkere lange nacht zal maken. Zo, net weer even met z'n 2en door het huis gesjeesd. Badkamer, wc en vloer weer schoon. Nu nog even 2 a 3 wasjes draaien en dan zijn we klaar wat betreft huishoudelijke taken. Vanavond komt mn vader hier eten. Ik denk dat ik boerenkool ga maken.
Ook wij zijn als een gek door het huis met de stofzuiger en dweil geweest. Vaatwasser staat en werkt! Ik ben helemaal blij. Enne lekker boerenkool. Hier maak ik pasta
Hai Mikki...........Meid gewoon heerlijk genieten daar gaat het toch om,en heerlijk dat hij dat zo allemaal doet zelfs ik zwijmel weg ahahahah,meid blijf lekker hangen op die roze wolk
@ Mikmak: Serenity heeft nu zo'n 16 dagen al diaree en spugen. Wat is ORS? Cinababy raakt ze van verstopt dus wil ik liever niet geven, is toch ook alleen voor krampjes? @ patrieske: Ja drinken doet ze goed. Plassen doet ze ook goed. Ze heeft 1 a 2x per dag haar ontlasting en dat is dan net water. Het stinkt ook enorm, net of ze rotte eieren gegeten heeft. Het moet ook niet te lang meer duren hoor want dan vraag ik een verwijzing naar een kinderarts. @ mamalijntje: Serenity slaapt ook nog niet door. Het is ook geen hongerige baby. Ze komt sinds 4 dagen wel een uurtje later dan voorheen. Ze rekt haar voedingen dus zelf uit.
Nou lieve meiden ten eerste bedankt voor alle lieve en eigen ervaring reactie's Vanmorgen werd ik opeens wakker geschud door mezelf en daar ben ik erg blij mee, Ik zat zo te denken,waar ben je mee bezig Naära,bv geven gaat super goed,het is super goed voor je kindje,het is gratis,het kost maar een paar minuten van je tijd per keer,wat is daar nu zo moeilijk aan,om je kindje gewoon het beste te kunnen geven als het lukt,bv gaat ook gewoon super,dus wat loop ik nou zielig te doen,ik wil het beste voor mijn kind,dus ja daar kan ik best tijd voor vrij maken en dat wil ik ook,kind kan er niks aan doen dat zijn moeder zo doet, Dus ja heb nu Defenitief besloten om gewoon bv te blijven geven, en nee morgen ga ik hier niet neerzetten dat het weer anders is,ik heb echt de hele dag al zo I feel Good gevoel En als ik sávonds een keer zit kan Roelof altijd een flesje geven Met Roelof gaat het ook beter en mij,sinds Sylvano er ook is hebben we amper tijd voor onzelf gehad,en dat mist hij ook heel erg,we hebben goed gepraat,hoop dat het nu een tijd goed gaat,en zo niet word er gelijk gepraat over wat ons dwars zit, Meiden nogmaals bedankt voor jullie lieve antwoorden,doet me erg goed Ik hoop niet dat jullie mij nu een zeur vinden,naja en zo wel heb ik pech
Hai mama makka..........niets te danken meid. Ja dat kan dat het dan wat drukt,ik heb het ook met bepaalde dingen die nog net iets strak zitten,maar dat komt dat het toch een litteken is,dat word vanzelf minder dat had ik bij de andere 2 keer ook. Ik heb wel een leuke link voor je misschien heb je er wat aan en misschien is het al te laat,maar kan je nog wat ideetjes op doen http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/?gclid= ... 3godBldsmw Gefeliciteerd met je nieuwe auto Hai Joyce.........heerlijk dat je je zo voelt meid,en geniet ervan wat je vandaag al hebt gehad heb je al verdient toch Ja het is superspul,wij hebben het ook voor jaimy nu,hij spuugt de helft minder maar hij spuugt nog hij heeft 4 schepjes door zijn voeding van 200 cc en hoeveel doen jullie erop? Nog gefelicteerd met je hubbie,en veel plezier vanavond. Hai merel......succes met je minikatertje hahaha ,heb je het wel naar je zin gehad meid? Hai patricia..........beterschap met je hoofdpijn meid en doe rustig aan . Hai Happynienja...gefeliciteerd met je zoontje meid en welkom bij de klessebessers hier Hoe is je bevalling gegaan als ik dat mag vragen meid? Hai nataly........Ook welkom hier Gefeliciteerd met je zoontje. wat heerlijk dat hij dat uitzich zelf is gaan doen,jaimy sliep eerst 2 nachten door vand e week en vannacht kwam hij weer maar goed hij had wenig gegeten die dag en veel gespuugd dus we hebben het ook gewoon gegeven
Hihihihi Tobe ligt in de box tegen de boxring met speeltjes aan te slaan! Wauw! En hij vermaakt zich er echt mee, er komen allemaal tevreden geluidjes uit de box Dit lijkt voor het eerst echt doelgericht, aangezien hij er ook echt naar kijkt zeg maar. Voorheen sloeg ie alleen wel eens per ongeluk tegen dingen aan, maar nu gaat het gewoon de hele tijd door Hihihi, leuk! @ derona: fijn dat je er nu een goed gevoel bij hebt. En ook fijn dat jullie goed hebben gepraat met elkaar.
he meiden! hier even ego berichtje heb nu weinig tijd vanavond kom ik wel reageren! ik heb dus sinds gisterenavond zere tepels! Dacht natuurlijk spruw; kloven; ontsteking; noem maar op. Maar toen viel mn euro: Mn tepels zijn gewoon hartstikke VERBRAND! Van dat zonnebankje gisteren hahahha Domme ik natuurlijk niet aan gedacht. Het is echt zo'n branderig gevoel (ben ook aan mn armen verbrand trouwens) echt heel fijn als er dan een warm kindermondje aan komt .. NOt! Maar het is uit te houden gelukkig. Volgende keer dus maar watjes ofzo op mn tepels leggen want ik vind het wel fijn weer zo'n bruin kleurtje! Verder hadden vriendlief & ik ruzie. Gewoon vermoeidheid etc denk ik. Het is inmiddels uitgep^raat gelukkig. Ik heb met Nona een wandeling van een uur gemaakt in het park (voor de eerste keer!) en voelde me echt zo'n "cliché-moeder die in het park wandelt met vogeltjes op de achtergrond" hahah maar het was wel fijn. Weten jullie trouwens of er in NL en B ook zoiets bestaat als "Mommy & Me" klassen zoals in amerika? Ben een boek aan het lezen over een jonge moeder en zij gaat naar zo'n klas dat wil ik ook haha. Ik ga ff voeden enzo ben straks wel terug!
MerleQ dat is hier ook de laatste tijd dat Tess echt doelgericht ergens tegen aanslaat heel grappig, nu ligt ze wat te kreunen ik denk een luier aan het vol maken Wat een mooie banner heb je, en veel plezier vanavond met je vader Nataly Welkom hier! Tess slaapt nu van ongeveer 11 tot half 6 dus ik hoop dat dat ook steeds langer gaat worden ze is nu 2 maanden en over 4 weken moet ik weer werken. Derona fijn dat alles opgelost is met je man en dat je de juiste keuze voor jou heb kunnen maken. als het aan mij had gelegen had ik ook graag langer bv willen geven maar Tess had gewoon te weinig eraan en was gewoon veel te onrustig ze is rustiger en verzadigder geworden sinds ze fv krijgt. Nou gaat mijn schoonmoeder alles nieuw kopen terwijl ik Tess hellemaal niet wil brengen buiten de 2 dagen en 2 middagen per maand hoe kan ik dat nu duidelijk maken?
super meid! Ben blij voor je! had je de vorige keer ook bv gegeven? En hoelang? ik wil rond de 5 maanden afbouwen. Om een heel egoistische reden eigelijk ik wil op DIEEt! Voel me nog steeds een dik varken moet nog 10 kg kwijt en door de bv lukt dat niet; durf niet te dieten! Maar het wordt toch zomer en wil me zo graag weer beter voelen in mn vel. Dus nog een goede 2 maandjes en ik stop ermee; Met pijn in mn hart maar ja ik wil me echt beter voelen in mn vel! Maar tot dan geniet ik van elke voeding (alleen nu even niet haha)
oh ik weet nier wat rayn heeft hoor maar dit is echt niet normaal ! De hele week is ie al s morgens wakker en dan ECHT wakker niet vervelend niet huilerig gewoon wakker ! maar vandaag is het extreem hij heeft tot nu toe alles bij elkaar misschien 2 uurtjes geslapen vanaf 7 uur vanochtend ! En alleen ff gehuild omdat ie een flesje wilde voor de rest ligt ie gewoon rond te kijken waar ik hem ook neer leg in de box of in zijn bedje maakt allemaal nix uit ! dit is toch niet normaal ? moet ik hem gewoon zijn gang laten gaan onder het mom van als ie moe is slaapt ie wel ? heb geprobeerd hem in slaap te wiegen maar lukt echt totaal niet ! nu slaapt ie net ff in de schommelstoel maar zodra ik hem er uit haal word ie weer wakker . wat een maf kind he
Mijn schoonmoeder heeft ook voor 500 euro aan nieuwe spullen gekocht, voor 1 dag oppassen per week Maar ik vind het prima... ik heb liever dat hij daar in een goede box en een goed bedje ligt, dan op de bank of zo...
@ mamamakka: dat hebben al veel kindjes hier gehad. Tobe ook. Ik dacht dat hij gewoon niet moe was, maar niets bleek minder waar. Hij was het wel degelijk, maar hield zichzelf gewoon wakker. Gevolg was dat ie overprikkeld raakte en 's nachts ook steeds slechter ging slapen. Sindsdien leg ik hem na zo'n 2 a 2,5 uur gewoon wakker in zijn bed en dat valt ie vanzelf in slaap. Dat heeft wel wat moeite gekost want de eerste 2 dagen jankte ie de hele boel bij elkaar omdat ie er geen zin in had, maar dat is inmiddels zo goed als over. Al heeft ie nog steeds wel dagen er tussen zitten dat als zijn speen er uit valt, hij toch weer gaat huilen om die speen @ Journey: ik vind dat altijd een taak van mijn man om dat aan zijn moeder duidelijk te maken... Ik heb geen zin om die relatie met haar te verslechteren en durf dus niet zo goed tegen haar in te gaan. Manlief zou dan gewoon iets zeggen als 'ik denk dat dat zonde van het geld is aangezien Tobe helemaal niet zo vaak bij jou is'. Alleen dingen als een bedje of een kinderstoel zijn wel handig.
mamamakka kunnen de regeldagen zijn. A hoevel Jamie sinds 1,5 week in de ochtend en in de avond uren lang wakker is en de slaap niet nodig heeft. Ze gaan steeds minder slapen
toch nog even iets: ik ben nog steeds ongesteld. Al een week nu! ik baal er zo van, vind het echt niet leuk. ik neem cerazette en zomaar in het midden vd strip begon het. Is dat normaal? Pff zal blij zijn dat ik weer mn gewone pil kan nemen. Dan weet je tenminste wanneer je ongi word.
Hier precies hetzelfde. Als je Jay na zijn fles vast blijft houden, blijft hij wakker. Tot in het oneindige als het moet. Wel gezellig hoor, want hij ligt dan heel zoet op je arm op zijn speen te sabbelen, en met grote ogen om zich heen te kijken Maar hij zal toch op een gegeven moment moeten slapen, en het in slaap vallen lukt alleen in zijn eigen bedje, of in ons bed. Niet in de box, en niet op de arm. Als hij eenmaal slaapt kan je hem overal mee naartoe slepen, maar het inslapen moet in bed gebeuren. Ik heb 'm net ook weer klaarwakker in zijn bed gelegd, na anderhalf uur wakker te zijn geweest, met oma gespeeld te hebben, onder zijn mobile gelegen te hebben etc. Dus nu is het brullen geblazen boven Maar na een minuut of 5 á 10 valt hij altijd alsnog in slaap.
@ mikki: hier was het ook weer even brullen geblazen net. Hij werd wakker omdat zijn speen er uit was gevallen. Maar na 5 minuten was het inderdaad weer stil. Hier is het trouwens ook zo dat Tobe heel erg driftig kan worden als ie op je arm ligt en hij eigenlijk pas rustig wordt als hij zijn speen krijgt. Waarom is dat? Hij probeert zich echt een soort van los te wurmen en slaat dus heel wild met zijn armen en benen.
Ja, hier zijn dat ook krampjes... Nadat hij gegeten heeft gaan we knuffelen, en dan trekt hij op een gegeven moment altijd zo'n pershoofd en loopt hij rood aan. Als het poepen dan niet meteen lukt is het huilen, en maaiende armen en benen. Maar met die speen krijg je hem meestal wel weer stil.
Patrieske: Ik geef haar 2 schepjes op 150cc.. En dat gaat super.. Moet natuurlijk niet te hard van stapel lopen maar ben wel blij Ben je er al mee bij de dokter geweest? Kan zijn dat er iets niet goed sluit ofzo.. Maar wij moesten voor de hand liggende proberen.. Of vaker voeding aanbieden, en dan in kleinere porties..