Hai....Nou even net gaan kijken hoelaat de bus kwam,omdat mijn wagen niet in de auto past gaan we met de bus op stap ,jaimy zit nu zijn fles te eten en hebben we de bus gemist hahahah,nu hopen dat we de volgende halen als hij op tijd boert Maar goed wat heb ik geslapen vannacht zeg joehoeeeeee,ze zijn superlief geweest ze hebben beiden heerlijk geslapen. Ik ben om 2045 naar bed gegaan en heb het geen 21.15 zien worden,mart heeft jaimy rond 22.00 bij ons in het wiegje gelegd en die melde zichzelf om 1.00 en ben hem toen de fles gaan geven en viel daarna om 2.00 weer heerlijk in slaap,en melde zichzelf pas weer om 5.30 wat was dat heerlijkkkkkkkkk,en Noël werd vanochtend pas om9.00 wakker en ik ben toen pas wakker geworden dus jaimy heeft na zijn fles weer heerlijk geslapen,ik ben weer helemaal fit,alleen mijn hoofdpijn van het vaste slapen nu maauwerd he hahaha,het is nooit goed. Heb meteen mijn huis gepoetst en alles gehaald en nu even vlug naar de stad toe.,als hij klaar is met de fles dan,mijn moeder zit hem te geven,supereigenwijs is ze,ze wil hem persse geven met der hand
Ja, super gezellig! Ik lees het nu pas, heb totaal geen tijd meer voor mij pc... pfff, vermoeiend hoor, mama zijn! Aan de rest: Ik probeer vanavond even te komen reageren!!!! Meneertje lag net weer te krijsen en wil nu weer bezig gehouden worden... Gelukkig komt mijn moeder zo, dan gaan we boodschappen halen samen en Valentijn valt altijd in slaap in de auto
@goofychick, volgens mij had ze gisteren idd haar regeldag... vandaag gaat het wel denk alleen dat 1 borst voor haar te weinig is.... net bij CB geweest, en ze was weer sinds zaterdag 135 gram bijgekomen.. ze zit nu 75 gram boven geboorte gewicht.... dat loopt nu nog de regelmaat haha.. @yvette, mooi das ok dan.... wil nog wel ff wachten tot ik het moederschap wat meer onder de knie heb haha de rest reageer later ffies...
@ Goofychick: kan me voorstellen dat je trots bent meid. Joshua komt nog wel netjes na ongeveer 3 á 3,5 uur... Hij krijgt rond half 12 zijn laatste fles en komt dan tussen half 3 en half 4 weer... @ Journey: ow meid wat fijn dat de kleine meid nu lekker doorslaapt 's nachtst zeg. Hier heeft Joshua ook weer netjes geslapen en is hij weer netjes 1x gekomen vanacht. Vanmorgen wist ik even niet wat ik met hem aanmoest. Hij bleef maar krijsen. Heb hem toen vastgehouden tegen m'n borstkas en toen was hij (na dit 3x geprobeerd te hebben) in no time vertrokken. Hij was volgens mij gewoon echt aan het vechten tegen de slaap. Het CB is ook langsgeweest en die muts was de weegschaal vergeten... Ze heeft toen eerst het dossier verder ingevuld en is daarna weer weggegaan. Vanmiddag is ze weer teruggekomen om me een aantal dingen uit te leggen over het CB, ik moest nog een handtekening zetten en nu had ze wel een weegschaal meegenomen. Joshua woog nu 2700 gram! Ben zo trots op hem. Had al wel het idee dat hij was aangekomen, maar neit dat hij al zoveel was aangekomen. Ik kreeg wel te horen dat hij volgens de boekjes te veel voeding krijgt. De max is voor zijn lengte enzo 65 cc, vertelde ze, maar Joshua krijgt zo'n 70 á 80 cc. Maar omdat het borstvoeding is, maakt het niets uit. Dus ben helemaal blij, want heb geen zin in een hongerig kind. Hier ben ik vanmorgen al druk geweest in het huishouden, heb gestoft, de wc gedaan en toen kwam het CB er nog tussendoor. En moest ik kolven en Joshua weer voeden. Zometeen nog even stofzuigen en dan ga ik lekker op de bank liggen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Patrieske: ja dat is zeker leuk om te horen. Ik hoop het dat het niet zo heel lang meer duurt voor hij doorslaapt. HIHIHI. Ik mag in iedergeval het nachtkolven afbouwen. Van een kwartier, naar 12 minuten, van 12 minuten naar 9 minuten, van 9 naar 6, van 6 naar 3 en dan helemaal niet meer. Dan ben ik in iedergeval niet meer zo lang bezig met de nachtvoeding, want dan hoef ik Joshua alleen nog maar eten te geven. Hoe is het nu met jou? Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveA, hmmm afbouwen van de nacht he.... dat doe ik al de hele tijd.... iig rond twaalf uur half 1 snachts maak ik een flesje met 90cc en geef haar dat zoveel als ze wilt... heeft ze iig genoeg en trekt ze de nacht door tot half 5/ 5 uur.... en dan volledig borst allebei en dan slaapt ze door tot half 9 ongeveer... ook hier geen zin in een hongerig kind.... vrijdag wil ik terug bij het cb komen want dan is de wijkverpleging er ook en wil ik kijken hoe is borst en fles wat meer kan combineren... wil niet volledig af van de bv maar helemaal fles wil ik ook niet.... wil dat nog wel een 6 maanden geven.. maar omdat het kolven nog niet lukt weet ik ook niet hoeveel ze krijgt.... @journey, lekker dat je kleine meisje doorslaapt.. zou dat ook al wel willen, maar ja... we staan nu eenmal nog aan het begin van haar leventje... hihi @patrieske, dus de bus gemist he... nou wilde net nog effe naar de winkel, ik kom buiten en die dame zet toch een paar longetjes open.... maar omgekeerd, en ze hat een volle plasluier... @emotie, die zijn vandaag onder controle, het scheelt een dag en een nacht of je wat meer slaapt snacht of niet.... vandaag wel lekker ondanks dat ze wat drammerig is..... maar ja over 20minuten voedertijd..... dus ze wordt een beetje wakker..... ga dr een flesje geven want rond 3 uur komt er bezoek.... en ben een beetje blijer dat ik bij het CB ben geweest en daar echt goed ondersteund wordt.....
@ Mikmak: ja, ik kolf altijd ook nog een keer in de nacht, als mijn man Joshua voed. Of nadat ik Joshua gevoed heb. Dus dat is vanaf 3 uur. En als ik hem dan gevoed heb en daarna nog moet kolven ben ik in totaal zo een uur bezig. Als ik dan alleen nog maar Joshua hoef te voeden ben ik zo klaar. Ben benieuwd wat ze zeggen hoor meid bij het CB, hoe je dit kunt combineren. Hier deden ze in het begin de moedermelk gewoon bij de kunstvoeding in (toen Joshua nog niet genoeg borstvoeding kon krijgen). Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hi Patricia......Wat rot dat hij zo huilde,had hij geen krampjes? Wat super zeg dat hij zo is aangekomen,en meid je moet niet met een hongerig kind gaan zitten als hij honger heeft laat hem lekker eten meid. Lekker dat je kan af gaan bouwen ,nog meer rust voor je Hier gaat het goed,ik heb nu wel zware hoofdpijn maar goed je kan niet alles hebben hahahah. Hai Mikmak....ja ach gelukkig 1 minuut van de bushalte af en om de 30 min komt er een nieuwe bus dus die van 13.38 hadden we wel Dus ze wilde zich even goed laten horen hahahah,en een natte broek,ja das ook koud he ;-( Wat je zegt dat is waar,ik heb dat ook gisteren kon ik echt niets hebben en jankte om alles,en nu voel ik me happy opd e koppijn na ;-(
@ Patrieske: nee hij had geen krampjes. Hij was gewoon echt aan het vechten tegen zijn slaap. Ik laat hem ook echt wel lekker eten hoor. Hij drinkt 80 cc op per keer, dus dan heeft hij dat gewoon nodig. Ja ik hoop ook dat het effect heeft, dat ik niet 's morgens met die hele strakke borsten zit. Ik hoop dat je hoofdpijn snel een beetje afzakt meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hey meiden, ik doe mee met een fotowedstrijd van TNT (voor de leukste babyfoto). Zouden jullie voor mij willen stemmen? https://foto.tntpost.nl/137/fotowedstri ... otoId=5738 Alvast heeeeeeeel erg bedankt. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Dat herken ik wel dat ze vechten tegen de slaap,ik laat hem meestal een min of 10 doorhuilen dan valt hij wel in slaap,maar als hij echt hysterisch word dan niet dan pak ik hem ook gewoon lekker vast hoor. Ik hoop dat je borsten wat minder worden meid. Nou mijn hoofdpijn is weer erg tuetig nu ;-( heb net alweer een pilletje gepakt maar 1 helpt niets dus ik neem er na het eten weer 1 in.
Joshua was al ruim een kwartier aan het huilen/krijsen, dus vandaar dat ik hem toen gepakt heb (had het daarvoor ook al 2 keer gedaan) en dat ik toen met hem op de bank ben gaan zitten. Hij is nu klaar wakker. Om 19.00 uur moet hij weer eten. Ik moet nu even kolven. Dus hij is mooi nog lekker wakker als hij zometeen moet eten. En dat wat hij nu wakker is, slaapt hij vanacht lekker. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
pffffff tess is zo vreselijk hongerig ik weet het echt effe niet meer ga morgen maar even naar het inloopspreekuur van het cb misschien dat ik haar toch een flesje erbij moet gaan gevenik trek het zo namelijk ook niet. Ik zal straks effe op je stemmen patricia.......... Vanmiddag weer kleertjes ingeslagen bij prenatal en een super leuk spijkerjasje we waren helemaal naar Breda gereden maar ze vind het heerlijk in de auto
Hia Patricia Ja dat is heel normaal dat je hem dan pakt meid,15 minuten is ook erg lang dat is erg zielig,gelukkig is het nu gezakt,en inderdaad wat hij nu wakker is is hij vannacht niet hahaha. Hai Journey....OP hoeveel voedingen zit je nu dan,jaimy heeft er 6 van 120 cc en soms nog een 7ende dat was geen probleem
@Joyrney en mikmak, lees mijn verhaal eens wat ik heb geschreven als reactie op merleq....misschien heb je er wat aan. Dit is gebeurd in overleg met VK en Kraamhulp....werkt echt super! En gisternacht niet eens kunstvoeding hoeven te geven omdat ik het af kon met mijn eigen afgekolfde voeding. @Mikmak, waarom lukt het kolven nog niet? Wat voor kolf gebruik je? @Bevestiging, ben blij, hoe raar het ook klinkt want ben niet blij voor jullie, maar dat er meer hongerige beebs zijn en dat jullie ook niet weten hoe en wat. Het stelt me gerust dat ik niet de enige ben. Hebben jullie dat gevoel ook? Lekker hoor zo'n forum waar je ervaringen uit kan wisselen. Nou ik ga ffies de kleine wakker maken, andere borst geven, want hij viel zonet alweer in slaap, dan verschonen en dan gaat manlief in bad met hem en ik er naast kolven, mag namelijk pas na 6 weken in bad @Yvette, van bump en beyond, moet je daarvoor betalen? En hoe heet het als je zo'n foto ernaast wil hebben? Kom er niet echt uit Bedankt voor je super lieve mail. @patrieske, hoop dat je hoofdpijn snel weer weg gaat. @Iloveandres, hoop dat je een betere nacht gaat maken! CB krijgt het druk met al die nieuwbakken moeders hihihihi
@ Goofychick: ow meid, ben jaloers! Ik wil ook een bad! Ik heb in princiepe hele goede nachten hoor. Joshua komt maar 1x per nacht, maar ben wel blij dat ik het kolven af mag bouwen, zodat ik dan vanaf volgende week niet meer 's nachts hoef te kolven en Joshua alleen nog maar voeding hoef te geven. Dat scheelt een heleboel tijd.
hai Goofychick Ik ben het helemaal met je eens meid,ik ben soms ook onzeker en dan is het fijn ,sorry voor jullie dat jullie het ook hebben,en dan voel je je niet zo alleen Mijn hoofdpijn is nu eindelijk weg gelukkig maar,want ik moest er vanochtend vroeg uit,de kids aankleden en eten geven en Noël naar de creche brengen en dan daalijk kraamvisite en dan noël weer ophalen en dan eten en naar het CB dan me moeder wegbrengen en weer ophalen eten koken,nou daar krijg je weer hoofdpijn van hahahah. Hoe was het bad met je man en de kleine? Ik mag hopelijk 6 februarie )
Hi patrieske Tess zit wel op 8 a 9 voedingen per dag, in de ochtend kan ze het aardig redden maar in de middag wordt het drama echt een hongerlap, nu heb ik gewoon echt het idee dat mijn voeding terug loppt misschien van de spanningen? Heb je je drukke programma nog gered? Goofychick, ik denk idd dat ik ok even ga overleggen met ze voor zo'n oplossing want dit vind ik gewoon zielig, maar net als ik al zei ik heb gewoon het idee dat mijn voeding terug loopt tewijl ik echt wel 3 a 4 liter per dag drink. mikmak het kolven lukt bij mij ook niet hoor ik zal wel iets niet goed doen, maar ik ga denk ook bv met fv combineren moet het zowieso gaan doen als ik weer werk. Afijn best een redelijke nacht gehad om half 10 naar bed en ze kwam om half 3 daarna 6 uur en toen om 9 uur net lekker gewassen en aangekleed en nu is mama even aan de beurt, straks naar het cb ben benieuwd wat ze zeggen.