Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hallo Mama's..

Hier weer een berichtje van mij.. Heb geen tijd gehad om eerder weer te komen kijken.. 'T is echt enorm druk.. Vandaag is de kraamzorg voor het laatst, heb maar 23 uur dan gehad.. Maar ja was in het ziekenhuis he.. En die hebben me daar zolang gehouden.. Ik mocht eigenlijk zondag al naar huis, maar dat hebben ze toen weer uitgesteld tot maandag..

Merk wel dat het herstel hier thuis veel beter gaat.. Kan echt al weer heel veel zelf.. Af en toe nog wel wat pijn, maar ja dat is logisch..

Eten: Hier ook een kleine hongerlap! Vanaf dag 3 krijgt ze al 60ml in het ziekenhuis, maar ze wil 's nachts een extra voeding.. En gister maakte ze het zo bond, wilde ze er zelfs 2.. Eerst een vroeg in de avond en later eentje in de nacht.. En dan is het zo moeilijk, een half uur na de voeding alweer.. En er moet geloof ik tohc wel minimaal 2 uur tussen zitten..

Hoe is het met jullie allemaal?

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Journey......Oke dat zijn best al veel voedingen,nee Jaimy heeft er 6 van 120 cc en soms 7 dat ligt eraan hoevele hij laat staan,vandaag eet hij steeds maar 80 of 90 cc,maar ik denk dat het ook weer komt door de verandering vand e voeding.
    Misschien moet je het een dag bijhouden met kolven of is dat geen optie,dat je kan zien wat ze binnenkrijgt.....?
    Laat straks wat weten als je bij het CB bent geweest wij moeten ook.
    Ik heb alles gered hahahaha,en vandaag weer een drukke dag heerlijk hahahaah

Hia joyce....Ik geef jaimy in de nacht gewoon als hij honger heeft,hij pakt overdags minder en komt vaker ind enacht in het begin was het 3 voedingen nu nog 2 dus ja het is niet anders je kindje heeft het nodig.
    Fijn dat je al goed hersteld :)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm niet zoveel tijd en energie om uitgebreid te reageren :(

Hier krijgt Tobe als het kan nog steeds 8 voedingen per dag maar tussen de voedingen door jammert ie altijd weer om eten. Af en toe geef ik hem dus nog wel wat dus eigenlijk zit ik op meer dan 8... :( Ik heb ook het idee dat mijn melk teruggelopen is.
    Gister heb ik hem HA flesvoeding gegeven en daarna is alles er door middel van projectiel spugen er weer uit gekomen :( :( Vreselijk... Nu durf ik dus echt die flesvoeding niet meer aan te raken! Hij is sinds die voeding nog steeds van slag, spuugt vandaag wat meer dan normaal en verkrampt ook veel meer dan normaal. Ik word hier zo radeloos van. Tussen de voeding van 11 uur en 2 uur vannacht heeft hij gewoon niet geslapen. En ik dus ook niet. Toen hij na zijn voeding van 2 uur vervolgens maar bleef komen om eten, ben ik echt keihard in janken uitgebarsten. Ik trek dit gewoon niet.
    Vanochtend dus het CB gebeld en die bellen me vanmiddag terug...

Ik heb echt een baaldag :(

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ow nog wel 1 lichtpuntje: we hebben voor 3 dagen opvang! Wat een opluchting...

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    jemig merleQ ik hoop dat ze een oplossing voor je hebben mbt tot het spugen.
    Ik had het ook het gevoel dat mijn melk terug liep mijn borsten voelen namelijk veel minder gespannen volgens mij gewoon van het gehuil heel de tijd het gaf bij mij een hoop stress.........
    En fijn dat je 3 dagen opvang heb

Patrieske hoe was het met Jaimy?

Nou bij het CB geweest en ik moet nu na elke voeding 100cc flesvoeding aanbieden en kijken wat ze daar nog van neemt zet heeft ze dus eerst de borstvoeding gehad en daarna nog 50cc van het flesje genomen dus idd ze had nog honger nu ligt ze even op bed en ik hoop dat ze even lekker gaat slapen want zo vermoeiend continu met een baby rond sjouwen.
    In de nacht hoef ik het in principe niet te doen want dan slaapt ze goed door misschien blijft ze nu na de laatste voeding nog wel even langer slapen ik hoop het zo.

Alleen nu heb ik weleens gehoord dat ze na flesvoeding eigenlijk moeten gaan boeren dat vertikte ze dus iemand een oplossing?

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, eindelijk slaapt meneertje, heb ik even tijd om te reageren… Mijn huishouding raakt verslonst op deze manier :(
    Valentijn heeft erg veel last van krampjes en het is super super zielig, mijn lieve vrolijke ventje heeft nu erg veel pijn, wat resulteert in veel huilen, arm ding… En dan af en toe, als hij even geen pijn heeft, lacht hij weer en dan kan ik wel janken, heb zó met hem te doen… Zo’n baby begrijpt natuurlijk ook niet waar al die pijn goed voor is…
    Komende maandag weer beginnen met de fysio voor mijn bekken, eens kijken of ze de pijn kan wegnemen met oefeningen :)
    Oh, trouwens afgelopen dinsdag weer naar het cb geweest en nu waren ze wel open ;) Hij weegt nu al 4395 gram, dat is al 555 gram boven zijn geboortegewicht! Dus dat gaat wel heel goed, gelukkig :D Mijn kleine beertje ;)

MikMak: Wij hebben al gesmst, dus ben weer een beetje op de hoogte ;) Maar begrijp ik het goed, moet je nog 20 kilo kwijt? Hoeveel ben je aangekomen in totaal? Ik moet er hier ook nog steeds 10 geloof ik (laatste keer dat ik heb gewogen was 1 week geleden), heb er ‘pas’ 13,5 af…
    En dat vloeien ben ik ook wel zat, het is hier helemaal niet veel geweest, maar het blijft wel een beetje lopen zeg maar, bleh….

Patrieske: Hoe is het nu met jou?
    Bepanthen is voor veel verschillende dingen: luieruitslag, schrale huid, tepelkloven… Ideaal spulletje!
    De infacol begint nu wel te werken volgens mij, in ieder geval kan hij nu wel goed boeren, het duurt nog wel eventjes steeds, maar eerst kon hij helemaal niet boeren! De krampjes worden volgens mij wel minder, maar dat kan ik me ook verbeelden…
    Poeh hee, weer zo’n gebroken nacht… sterkte meid!

Patricia: Heb je het kolfapparaat?
    80 cc is volgens mij best veel voor zo’n kleine baby hoor! En hij doet het super goed, als ik het zo lees, niet dan?
    Als je die schijven hebt, werkt het dan niet om éérst even te douchen, flink te masseren onder de kraan en dan pas te kolven? Dat werkt bij mij wel… Ik heb zoveel melk dat ik erg veel last heb van die harde schijven…

waar woon jij eigenlijk? en natuurlijk moet Sven wat groter zijn, hij is nu nog wel heel klein ;)

Mazzelaar, dat je voor het eerst wat gelekt hebt, ik moet mijn bed blijven verschonen, er ligt nu een strandlaken ;)

Erg is dat he, dat het kraambezoek weg blijft totdat het ‘rustiger’ wordt, hier dus precies hetzelfde! Maar wij houden gewoon een agenda bij en op dinsdag en donderdag zijn onze rustdagen, dan ontvangen we gewoon geen visite…

Je hoeft trouwens niet te betalen voor die banners van bump en beyond… Ik zal eens even kijken hoor, volgens mij wijst het zich vanzelf. (ik ben ook niet zo’n held in dat soort dingen ;) )

Sanne: Wat goed dat je wat extra kraamzorg krijgt meid! En neem lekker je rust, dat begrijpen we hier wel hoor ;) Het lukt mij ook absoluut niet meer om elke dag hier aanwezig te zijn… Gaat het verder wel goed met Elle-Nova?

Tacha: Nee, je komt inderdaad nergens meer aan toe! Pfff…. maar goed, vind hem wel nog steeds de liefste baby van de wereld hoor, daar niet van ;)

Joyce: Nog gefeliciteerd meid, alweer een week geleden,w at gaat dat snel he? Oei, je HB zoveel gedaald meid, veel bloed verloren? Doe maar rustig aan! Wat fijn dat je kleine meid het zo goed doet :D

MerleQ: Wat je nu bij Tacha zet, van je kind wakker in de wieg leggen, wist ik helemaal niet, niemand heeft er hier iets van gezegd :( Toch maar eens proberen dan, want hij is ontzettend aanhankelijk!
    Het was trouwens geweldig maandagavond, heerlijk hoor, zo’n etentje met zijn tweeën. Toch was het onderwerp van gesprek natuurlijk wel Valentijn ;)
    De infacol begint in ieder geval te werken voor het boeren, de krampjes zijn er nog steeds, ik hoop dat het snel zijn werk doet! Het heeft even nodig om te werken, staat ook op de site…
    Meid, wat geweldig dat het met Tobe nu zo goed gaat! En met het huis schiet het ook al op, lees ik, is het nog gelukt met de vloer?
    Oh, ik lees nu dat het even helemaal niet zo goed gaat, logisch dat je dat niet trekt! Sterkte meid…
    (Is het niet een idee om gewoon te gaan kolven, ik bedoel echt alleen maar kolven? Dan weet je wat hij binnen krijgt…)

Journey: Werkt die Cinababy zo snel bij Tess? Dan ga ik denk dat alsnog halen voor Valentijn hoor! Word hier ook gek, arm kind…. Hoe gaat het nu met Tess?
    Oh, ik lees het al… ik hoop dat dit goed gaat werken hoor!

VOEDING: Hier krijgt Valentijn nog maar 5 voedingen, al kwam hij vanmorgen dus wel nog voor een extra voeding tussendoor, dat heeft hij de hele afgelopen week niet meer gedaan… maar goed, als hij honger heeft, krijgt hij eten. Er komt, als ik kolf, zo’n 130cc per borst uit en ze zeggen dat de baby nog meer uit je borsten krijgt dan zo’n apparaat, dus vraag me echt af wat hij in godsnaam drinkt?!?!?!

7. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
  8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ha yvette ja hier ook een verslonst huishouden als ik de stofzuiger erdoor heen krijg mag ik van geluk spreken :D

Ik heb wel het idee dat de cinababy helpt ze laat alleen sinds ze dat krijgt vreselijke harde windjes dat je denkt dat de luier vol zit maar dat is dus niet zo, zelfs na het flesje vanmiddag is ze nu rustig, alleen boeren dat doet ze nog niet weet ook niet of dat echt nodig is.

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

dan ga ik die alsnog gewoon halen... heb net gisteren 2 extra flacons van de Infacol gehaald, maar als de cinababy zo goed werkt, ga ik dat gewoon proberen!

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb hier geen huishouden meer :( Maar goed, het staat hier ook vol met half ingepakte dozen dus waarom zou ik ;)

Net is er een verpleegster van het CB hier thuis geweest. Toen ze belde had Tobe net voor de 3e keer in een uur om eten gevraagd en was ik weer in huilen uitgebarsten waardoor ik aan de telefoon ook weer in huilen uitbarste. Blijkbaar is het protocol dat als er een huilende ouder aan de telefoon is, je bij ze langsgaat. In ieder geval zei ze dat ze dacht dat Tobe heel goed groeide (had geen weegschaal dus weet het niet zeker) en ze zei dat zijn buik echt op ploffen stond. Oftewel, hij heeft meer dan genoeg eten in zijn buik. Ze denkt dus ook dat ie te veel krijgt en dat het gehuil om eten misschien niet om eten is maar echt vanwege de darmkrampen. En ze denkt dat ie misschien overprikkeld is en ik moet dus meer regelmaat inbouwen. Zij had het trouwens over venkelwater die je bij de apotheek kunt halen tegen darmkrampen. Als je als moeder venkelthee drinkt, werkt dit net zo goed, maar ik vind dat echt niet te drinken.
    Haar argument trouwens om te denken dat ie geen honger heeft, is omdat ie volledig in slaap valt als ie een tijdje op mijn armen ligt. Dat troost hem dus blijkbaar. Zij zei dat als ie echt honger zou hebben, hij dan wel door zou huilen.

Nou ja, doorbijten dus... :( Nu ligt ie alweer te kermen in zijn wiegje :(

@ Yvette: fijn dat het etentje leuk was :) Hoe vond Valentijn het bij zijn opa en oma? En zielig dat hij ook zo'n last heeft van de krampjes :(
    De vloer is nog steeds niet af, ze zijn nu weer bezig. Er bleek te weinig laminaat te zijn geleverd :( Dus dat wordt morgen nageleverd... Het is trouwens echt stressen om het huis volgende week klaar te hebben, maar het gaat wel lukken denk ik.

@ Journey: Tobe is heel erg gaan boeren sinds ie cinababy krijgt. Misschien komt dat nog bij Tess?

11. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ: Ach meiske toch, een vreselijke baaldag zo te lezen he... Weet je, mijn moeder vertelde dat ik als baby ook teveel at en daardoor juist veel huilde en veel spuugde (zelfde verhaal eigenlijk als bij Tobe) en ik bleef toch om eten vragen. Uiteindelijk bleek dus dat ik gewoon teveel eten kreeg en toen moesten ze regelmaat gaan inbouwen en flesjes geven, om te zien wat ik at. Mijn portie had ik toen binnen 1,5 minuut leeg! (Belachelijk, ik weet het, maar het is toch echt waar... :oops: ) Door de regelmaat en het mindere eten, was het huilen toen vrij snel over... Even doorbijten dus, ik hoop echt dat dit bij Tobe nu ook gaat werken...

Valentijn heeft zich trouwens prima gedragen bij opa en oma... :( Hij plaste eerst zijn cape onder, toen mijn broer hem aan het verschonen was, toen poepte hij de nieuwe luier onder en even later gaf hij in turbospeed over, op zijn dekbedje van zijn reiswieg... Haha! Maar ze vinden hem nog steeds leuk hoor ;)

Bij Journey werkt die Cinababy heel goed, las ik, werkt die bij Tobe ook zo goed, of kun je daar nog geen peil op trekken, nu hij nog steeds zoveel om eten vraagt?

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel......IK herken he helemaal van Noël die was ook een verschrikkelijke spuugbaby,maar goed ik had meteen flesvoeding maar dit zijn de tips waar ik toen veel aan had gehad,ik had de omneo voeding,met johannesbroodpitmeel er door heen,ik moest hem helemaal rechtop houden met eten en 3 keer tijdens de fles laten boeren daarna 15 tot 20 min echt recht op omhoog houden,en alles schuinleggen,dus telefoonboeken onder het ledikantje en het wiegje ook schuin dat ze schuin blijven liggen,dit is wat bij Noël hielp maar nogmaals het was echt met fv en jij geeft BV dus ja daar heb ik gene tips tegen.
    Veel sterkte meid,misschien moet je toch echt met het ibakeren beginnen.
    En die fles die ik had die heb je ook speciaal voor spuugbabies. die van DR brown.

Hai Journey.....ik zal daalijk aan het einde van het reageren even schrijven hoe het bij het CB was.
    Je meid had dus echt honger als ik het zo lees,hoe heeft z ehet gedaan na die FV.
    Wat betreft het boeren als je nu ziet dat ze er geen last van heeft gehad dan is het niet zo erg,het ligt eraan of ze veel lucht binnen krijgt vand e fles je hebt flessen die geen lucht doorlaten dus ja dan hoeven ze ook niet te boeren.
    Tja tips ik heb Jaimy eerst rechtop op mijn knie zitten en daarna 5 min rechtop op mijn schouder en echt zijn armpjes boven hem uitleggen als hij dan nog niet heeft geboert dan ga ik zelf ook recht op staan en leg hem opnieuw zo op mijn schouder en meestal boert hij dan wel,maar niet altijd.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Yvette.......Erg he meid die krampjes jaimy heet er ook zo'n last van,vandaag moet ik een schepje omneo meer doen en dan hoop ik maar dat dat weer werkt :(,ik had ook ana het CB gevraagd waarom je geen venkelthee meer mag gebruiken en dat is omdat het erg zoet is,ik zei al heel droog hij heeft toch geen tanden,dus begon ze te lachen en zei ook dat is ook zo dus ik mag hem nu de venkelthee gaan geven in combi met de druppels dus ik hoop dat het zal gaan werken.
    Oke dat is goed dat ik het weet waar het allemaal voor is,jaimy heeft door mijn hormonen heel veel bultjes in zijn gezicht nu en ik moest het vet gaan houden maar vaseline is zo goor vind ik voor op het gezichtje dus ik kan dat van jou dan wel halen.
    Hier gaat het wel ik kom alleen niet van mijn hoofdpijn af daar baal ik wel van :(
    Nou de nachten zijn nu wel weer wat beter in ieder geval deze 2 dan,dus daar mag ik nu niet over mopperen,ik moet er wel uit maar daarna kan ik weer slapen dus dat is niet zo erg.
    Fijn dat dat spul zijn werk begint te doen,ik moet echt naard e stad om het te kopen maar probeer het nu eerst even metd e thee.

Hia Merel....Ben je iets zekerder geworden meid van haar bezoekje,dikke knuf hoor vind het erg voor je dat je je zo voelt vooral omdat je manneke zich zo voelt.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofychick, geen idee waarom het kolven niet lukt.. kan ook iets tussen de orden zijn, wel de melk hebben maar niet denken dat je het hebt.... ik heb de handkolf van avent, die zou gewoon moeten werken

@journey, en hoe was het bij het CB... kan zijn dat je bijvoeding moet geven, moest ik ook eerst, nu niet meer, maar doe het nog steeds hoor....

eerlijk gezegd, de laatste voeding voor de nacht geef ik volledig flesvoeding... weet ik zeker dat het buikje vol is en ze slaapt er 4 tot 5 uur door..... vind het allemaal wel best.... ben serieus aan het overwegen gewoon op flesvoeding over te gaan... combineer het nu nog, zolang het kan.. maar ik red het niet om 2 tot 2.5 liter vocht te drinken op een dag... ben blij met 1.5 liter op 1 dag.... maar goed zal wel eens zien, zo combineren is goed te doen voor mij... en heb minder last van moodswings enzo....

@yvette, geen idee wat ik ben aangekomen en wat er nu al vanaf is... maar het is is iets mnder dan 2okg wat er nog vanaf moet... en oefeningen mogen nog niet.... pas over 4 weken, en op fiets mag ik nog niet om eens wat weg te peddelen (deed voor de zw veel racefietsen en spinnen)

@merleq.. sjips he die huilbuien.... heb nu 2 redelijke nachten gemaakt, en de wereld ziet er ineens anders uit..... maar laat de tranen maar gaan hoor... doe ik ook gewoon.... hoort erbij... ik zeg vanmorgen nog tegen een vriendin, die roze wolk.. pffff welke roze wolk.. die wolk mag dan wel roze zijn, maar bestaat meer uit hormoniale perikelen, huilbuien, moodswings, korte nachten en huilende beebje....... tja helaas moeten we hier doorheen, maar eerlijk gezegd ben ik blij als linette een paar maandjes ouder is... met wat meer gezichtsuitdrukkingen, het weten welke huil voor wat is, dat ze kan zien, grijpen, lachen, want nu tast ik en ik denk meer met mij, in het duister over mn beebje....

nou hier raakt madam steeds meer in een dagritme.... hele middagen wakker betekend rustige nachten, maar baal er alleen van dat ze door de dag nog zoveel huilt/miert en ik eigenlijk niet weet wat er loos is.. ja honger of een vieze luier had ik al geïdentificeerd... voor de rest wil ze volgens mij het liefst bij mama liggen ofzo.... pfffff is ze al weer... en etenstijd is pas over 3 kwartier voor haar......

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Mezelf.....We zijn naar het Cb geweest en jaimy weegt nu 4780 en is dus deze week 180 gram aangekomen dat is netjes dus hij krijgt echt niet te veel wat ik zelf dacht,hij heeft het gewoon nodig.....hij zit wel helemaal onder de bultjes dus die moet ik vet gana houden het komt door mijn hormonen,en ik moet wel contact opnemen met de physio ze denken toch dat hij last heetf van zijn nekje misschien is daar ook het huilen van,dus morgen moet ik haar bellen en dan neemt ze contact met me op.
    En ik moet nu weer de voeding veranderen een schepje meer en de ander minder en ik mag met de vekelthee beginnen,dus hopelijk gaat het dan wat beter voor hem dan,want het is gewoon rot voor die kleine,heb zelf maar eens dag in dag uit krampjes ;-((
    Verder is alles dik in orde,Noël is een stuk beterder dus dat is ook fijn ;-D
    Ik heb zelf toch weer hoofdpijn maar ik denk als ik energie heb dat ik de wereld aankan en het dan veel te sruk voor mijzelf maak dus ik ga dat even anders aanpakken,of het is vand e ab kuur die ik heb gehad.

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikmak....wel fijn dat ze haar ritme al heeft gevonden kwa dag en nacht en ja als ze dan verder huilen is het gewoon moeilijk meid omdat je niet weet wat er is,jaimy moppert dan ook,ik heb gelukkig zo'n electrische schommel daar vind hij het heerlijk in,misschien een tip hahahah,nee even zonder dollen,het is moeilijk als je niet weet wat er is waar ze om huilen,is het niet dat ze dan vecht tegen de slaap dat doet jaimy wel namelijk

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: hahaha dat doet Valentijn goed zeg! Tobe maakt er hier ook wel eens een potje van, volgens mij zouden de opa's en oma's zwaar in de stress schieten als ie dat bij hen zou doen ;)
    Wauw, dat je in 1,5 minuut de fles leeg had! Tobe doet ook nog geen 10 minuten over een fles en drinkt dus ook veel te snel. En dat terwijl ik al een speen heb voor snelle drinkers! Die aventflessen zijn al helemaal een ramp bij hem.
    Maar wel herkenbaar hoe jij als baby was. Ik ga die regelmaat en niet vaker voeden dan om de 3 uur proberen en dat een tijd proberen vol te houden... Hopelijk gaat het dan vanzelf steeds iets beter. Ik heb in ieder geval weer een beetje goede hoop :)

@ patrieske: dank je voor de tips! We hebben hier in huis inderdaad ook alles schuin liggen, haha al onze handdoeken zijn weg. Die liggen dus allemaal onder de matrassen ;)
    Goed dat Jaimy het zo goed doet zeg! Hij is netjes gegroeid hoor! Ben zooo benieuwd hoeveel Tobe nu weegt. Over iets meer dan een week hebben wij een afspraak bij het CB.

@ Mikmak: Oh jij ook al aan het nadenken over flesvoeding? Ik wil dus eigenlijk het liefst ook overstappen... Maar doordat Tobe gister zo ontzettend heftig reageerde op de voeding, durf ik het nu niet meer te geven! :( Ik heb hem hyperallergene voeding gegeven van friso, wat geef jij?

Tobe is nu al 2 uur aan het slapen! In de folder die de vrouw gaf stond dat baby's tijdens het slapen wakker worden en dan even kunnen pruttelen of kort jammeren maar dat dat normaal is en ze kort daarop weer verder slapen. Ik reageer nu dus niet op zijn krampachtige geluiden en inderdaad, hij tukt weer verder... Het is eigenlijk voedertijd, maar ik laat hem maar even liggen. Hij zal het wel nodig hebben. En nu heb ik eindelijk weer even tijd om wat dingetjes te doen :)

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel......Niets ted anken alle beetjes helpen toch,daar zijn we voor om elkaar te helpen vooral als je niet meer weet hoe en wat.
    Idem dito hier,maar als Jaimy daalijk naar zijn bedje gaat dan gaan er weer blokken hout onder die spuugt ook wat en omdat ze op der rug liggen vind ik het erg eng ;-(
    Is tobe nu nog steeds helemaal niet gewogen dan?
    Goed zo meid,misschien scheelt het al een hele hoop meid dat je nu niet reageert wie weet,en je hebt groot gelijk meid laat hem maar even lekker slapen.
    Ik weet wel dat bij Noql de 3 R heel belangrijk waren,ritme, rust en reinheid volgens mij,ik weet het niet meer hahaha,maar in ieder geval alleen ik of Mart kon de fles geven en daarna moest hij dus echt rust hebben en dan slapen en op dezelfde tijden eten,ook als hij lag te slapen wakker maken,maar goed Noël zat wel heel vlug in een ritme en jaimy niet

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    MerleQ fijn dat ze langs zijn geweest en ben je wat gerustgesteld?
    Balen van de vloer hopen dat ze het op tijd af krijgen.

Yvette Tess laat vreselijke poepies van die cinababy maar ze is echt veel ontspannener gelukkig............

Patrieske ik hoop dat Jaimy wat opknapt met de venkelthee erbij dat je dan wel lekker kan slapen vanacht

Mikmak ik moet ook gaan bijvoeden met kunstmelk eerst krijgt ze de bv en dan nog een flesje van 100cc vanmiddag had ze er 50 van op en net 30 maar nu is het een heerlijk tevreden meisje hier vloeide de tranen ook weer in overvloed gewoon omdat ik er niet tegen kon, nu ik weer rustiger wordt wordt mijn voeding ook misschien beter want dat schijnt met elkaar te maken te hebben, en kn het zelfs zijn dat ze geen kunst voeding meer nodig heeft.
    Dat kolven lukt hier ook niet hoor zit echt ook tussen de oren ;)

Nou zo weer bezoek,............joepie begin het echt een beetje zat te worden hebben jullie dat nou ook?
    Eerst even de hond uitlaten fijne avond allemaal

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Journey...

Nou ik heb de afgelopen 2 nachten niet mogen klagen hij komt wel 3 keer maar hij slaapt daarna meteen weer lekker in,maar hij heeft ind e avonden verschrikkelijk veel pijn,en dat is gewoon rot voor de kleine.

Ik krijg nu ook bezoek,maar goed we zitten nog niet op de helft daar bel ik wel van jaimy is al dik een maand nu ;-(

Deel Deze Pagina