Tess is oo kzaterdag al 4 weken en nog steeds zoveel bezoek, al moet ik zeggen ze heeft wel hele leuke kadoos gehad
Ja Jaimy ook en noël is ook erg verwend,al moet ik zeggen dat ik nu heel veel kadobonnen en geld heb gekregen,dus het geld zet ik op zijn spaarrekenuing en dat is al echt een flink bedrag,en de bonnen zijn over 1 jaar nog geldig dus ik wacht wel met kopen,,we hebben nu nog niets nodig en verder heeft hij echt hele leuke dinge gehad ik ben superverliefd op een burbery pakje en slofjes zo stoer
zo bezoek weer weg tess in bad en bv gehad en zo nog even een flesje ben benieuwd hoelang ze dan door slaapt Ze kreeg weer een mooie spijkerbroek met trui erg gaaf. Wij hadden ook een kadobon idd die zijn we al wezen uitgeven want ik had bijna geen truitjes maat 56 en die krijg je ook bijna niet om de ene of andere reden dus even zelf maar wezen kopen, geld hebben we ook gehad en dat zit in haar spaarpot
Wat worden ze toch heerlijk verwend he onze kindjes Jaimy had weer geld gekregen en een pakje een dun spijkerbroekje met een mooi orandje met blauw gestreept shirtje van noppies,ik wist niet dat ze zulke leuke kleertjes hadden voor jongens van dat merk ) Nu ga ik zo naar bed,Noël is weer door het dolle heen,Jaimy ligt keihard te schreeuwen,dus eentje krijgt nu even straf en de ander moet even doorhuilen wantd an heb je handen te kort ;-(
Hey meiden, @ Joyce: ow meid, wat fijn dat je nu beter voelt, nu je thuis bent meid. @ Merleq: ow meid, wat vervelend zeg met het eten van Tobe. Hier is Joshua ook de hele dag wakker geweest. @ Journey: ik hoop dat het blijft helpen meid, dat ze niet meer zo hongerig is. @ Yvette: ik hoop dat het snel beter gaat met je ventje meid. Heb de kolf nog niet, maar ga er vanuit dat ik hem nog wel binnenkrijg. Ik moet zeggen dat de schijven nu wel weer meevallen. Dat komt denk ik vanzelf wel weer goed. Ik doe tijdens het kolven masseren. Ja hij doet het heel erg goed. Ik ben vandaag ziek geworden en nu heeft hij ook nog eens een regeldag, waardoor hij steeds huilt. @ Huishouden: hier ben ik er vandaag ook niet aantoe gekomen. Heb constant op de wc gezeten en nu nog. Ik moest zelfs tijdens de voedingen van Joshua, de fles even neerzetten, Joshua terugleggen en dan eerst weer naar de wc... @ Patrieske: ow wat zul je geschrokken zijn dat ze vertelden dat hij waarschijnlijk last van zijn nekje heeft. Ik hoop dat dit niet het geval is meid. Hier vandaag nergens aantoe gekomen. Heb de hele dag op de bank gelegen met een warmteding op mijn buik (een rode die je in de magnetron kunt doen) en maar constant naar de wc lopen. Ben sinds vanmorgen echt zo enorm aan de diaree en misselijk. Mijn vader heeft vanmiddag diareeremmers gehaald en ik hoop dat deze snel gaat werken. Mijn man heeft de zorg van Joshua vanavond even overgenomen, want tot 18 uur is hij wakker geweest en heel erg veel gehuild. Toen Andres ook nog zei dat hij laat thuis kwam, moest ik zelf ook huilen. Ik trok het allemaal echt even niet meer. Andres heeft mij aan het brood gezet en thee met honing, want ik heb over de hele dag 1 beker warme melk en een aantal slokjes ranja gehad. That's it. Dus veel te weinig. Ik voel me gewoon echt niet goed. Nu net een half uur na het brood moest ik weer rennen naar de wc... Ik blijf vanacht dan ook beneden liggen, zodat ik met mijn gespook Andres niet wakker houd, want hij moet er weer heel erg vroeg uit. Liefs en dikke knuffel, Patricia
patrieske dat geloof ik met twee van die bengels dat je af en toe handen te kort komt Iloveandres wat balen dat de griep jou ook heft getroffen zeg ik hoorde al op het journaal dat er een griepgolf rond gaat maar niet zo mooi hopen dat het de kleine joshua bespaard blijft. In ieder geval beterschap! Tess is een verademing nu met de bijvoeding kan eindelijk even lekker mijn ontbijtje opeten normaal lag ze alweer te jengelen en alle duizend klusjes die ik moet doen gewoon doe zonder een huilende baby op de achtergrond. Vanacht heeft ze het trouwens helemaal zonder de kunstvoeding gedaan en toen ik wakker werd waren mijn borsten keihard dus zaten goed vol nu maar hopen dat ze misschien straks de kunstvoeding wel helemaal niet meer wil
@ Journey: nou wij hebben dus verrassend weinig bezoek eigenlijk! Dat kraamfeest blijkt dus geweldig goed te werken want we hebben al veel reacties gehad van mensen die te kennen hebben gegeven dan te komen En dan mogen ze alleen naar hem kijken en niet vasthouden hehe. Maar daarentegen hier dus nog weinig cadeaus Maar ja, dat scheelt ook weer in de verhuizing Fijn dat Tess het zo goed doet met die extra voeding! Toch prettig om een goede oplossing te hebben gevonden @ iloveandres: aaaaah, beterschap meis Ik hoorde het gister ook dat die griep door het land heen trekt. Ik hoop dat onze kleintjes het bespaard blijft! @ patrieske: noppies is super! Ik heb ook een pakje gekregen van mijn nichtje (een blauw broekje met oranje details met een oranje shirtje er op, super gaaf!). @ regelmaat: ik vind het maar lastig hoor! Doordat we gister een rare dag hadden, kloppen de voedingstijden niet meer waardoor ik nu 's nachts 3 keer op moet in plaats van 2 keer. Dus ik probeer het vandaag weer om te gooien naar het oude ritme, maar dan moet ik hem dus of weer iets vaker voeden of langer rekken. Pfff! En ik raak steeds van slag als er iets tussen komt. Zoals vanmiddag komt er visite en ik wil niet voeden als er mensen bij zijn. Dus ik moet daar echt omheen zien te werken. En zoals volgende week heb ik een afspraak bij de gemeente etc etc. Ik vind het maar lastig! Echt flesvoeding zou wat dat betreft een verademing zijn maar ik durf dus echt niet meer Verder hebben we weer een vreselijke korte nacht gehad. Tobe heeft tussen de 1e en 2e voeding alleen maar gekreund en gejammerd en tussen de andere voedingen ook vrij lang. Weinig geslapen dus... Ik denk dat we hem in het nieuwe huis direct op zijn eigen kamer laten slapen en niet meer naast ons. Dan kunnen we in ieder geval door het gekreun heen slapen namelijk!
Oh en ik vind het zooo moeilijk om hem door anderen te laten vasthouden, zeker als ie dan gaat huilen. Op zo'n moment trek ik hem het liefst uit iemands armen om hem te troosten. Hebben anderen dit ook? Als ik er dan ook denk dat iemand een avond op hem past, vind ik dat helemaal niets! Zij weten toch niet waar zijn huiltjes voor staan en hoe ze hem moeten troosten? Dan zie ik voor me dat ie alleen maar aan het huilen is en dat zou ik zo zielig vinden Gister was schoonmoeders hier en toen begon hij dus ook in haar armen te huilen. Ik moest mezelf echt inhouden om daar niet direct op te reageren. Moeilijk hoor...
Hai Patrica.......Nou weet je als het zo is dan heeft hij pijn en dan verklaart dat ook het vele huilen,en dan is het alleen goed dat het ontdekt is,ik vind het niet leuk dat hij therapie moet,maar goed ze komt eerst kijken misschien is het wel helemaal niets. Hoe gaat het nu met je meid,ik hoop dat je wat bent opgeknapt? Veel beterschap. Hia Journey.....ach soms zijn ze ook wel lief Wat heerlijk dat ze het zo goed heeft gedaan met de bijvoeding. Mezelf....Jaimy heeft weer nu 1.5 dag niet gepoept waardoor hij zo vol zit dat hij zijn eten niet eet en spuugt en vanaf 6.00 is hij aan het krijsen echt van de krampen dat kun je zien,dus ik heb nu sla olie gehaald als hij vanavond nog niet heeft gepoept geef ik hem een druppeltje. verder zit ik hier met een huilende moeder,der tante en der oom zijn beiden opgegeven aan die ziekte ze gaan nu kijken wat ze kunnen rekken,maar ze willen het beiden niet meer,het is ene broer en een zus en mijn moeders andere tante die is helemaal over de zeik en mijn moeder ook nu
Hia Merel......Daalijk hebben we hetzelfde gekregen grappig hahahah. En als je het dan nu al afkolft meid voor de voedingen die nu lastig zijn,ik weet niet hoe datw erkt met bv. Als jij denkt dat dat beter is meid,moet je dat gewoon doen,maar je hebt je babyfoon toch aan en dan hoor je het toch ook? Ik slaap echt op de geluiden van jaimy,maar wie weet gaat hij het beter doen,ik weet wel van Noël toen dat wij elkaar wakker hielden en na maanden is hij naar zijn eigen kamer gegaan. Nee ik heb dat niet omdat jaimy in de armen niet huilt,maar Noël deed dat dus wel maar bij Noël zeiden ze ook dat hij de eerste 3 maanden met rust gelaten moest worden omdat hij zo spuugde. Ja wat betreft het oppassen dat begrijp ik meid,wij hebben Noël pas voor het eerst weggebracht toen hij 3 maanden was en alleen bij mijn moeder die kent hem door en door.
@ patrieske: jeetje wat naar voor je moeder zeg En dan ook nog eens 2 mensen tegelijkertijd... Ja ik zet de babyfoon dan gewoon op z'n zachts. Dan hoor ik z'n kreuntjes heel zachtjes namelijk en zijn gejammer of gehuil komt dan veel harder door. Ik hoop dat dat een oplossing is en anders gaat ie gewoon weer terug naar onze slaapkamer Ook eerst maar eens zien of ik het wel durf hoor Door het spugen ben ik steeds bang dat ie zich er in verslikt dus grote kans dat ik het niet eens aandurf. Gister zei mijn schoonmoeder dat als baby's huilen je ze misschien maar gewoon moest laten huilen. Toen dacht ik echt 'ja daaag, jij gaat dus niet op Tobe passen als je hem gewoon overstuur laat huilen' Want hij huilt bijna nooit en als ie het wel doet, dan heeft ie echt ergens last van. Ik ben het er dus niet mee eens dat je hem dan maar gewoon moet laten huilen. Tsssk! Dus dat helpt ook niet haha
Hai Merel.....Ja dat had ik dus ook meid,ik durfde dat ook echt niet met Noël na 3 maanden werd alles minder het spugen en de krampen dus toen durfde ik het wel,en we kochten een camera die boven op zijn bedje stond gericht en toen ging het beter......ik dnek als ik jou zo ken dat jij Tobe daalijk toch weer naar je eigen kamer haalt of hij moet minder gaan spugen wat ik echt voor je hoop. Heb je dat water gehaald of wasdat yvette? Ja het is heel hard,mijn moeder heeft geen contact meer met haar eigen ouders en broers en zussen op 1 broer na dan en met deze mensen wel en dat is net of ze weer haar ouders verliest. Ja ze zeggen het wel,ik laat jaimy wel even huilen maar als ik zie dat het zijn pijn huiltje is want dat zie je echt het verschil in vind ik dan dan pak ik hem meteen bij mij hoor,maar verder leg ik hem overdags wel wakker in zijn bedje en dan brult hij ook een minuut of 5 en valt dan in slaap. Maar mijn moeder mag echt als enige oppassen ik vertouw niemand anders,dat is bij Noël ook,dat word wat als noël daalijk bij een vriendje wil gaan slapen ;-(
MerleQ ik zou het idd toch proberen op zijn eigen kamertje Tess doet het super op haar eigen kamertje. Patrieske wat vreselijk naar voor je moeder. Heel veel sterkte.... ik baalde giter ook vreselijk mijn schoonmoeder was er met een vriendin en Tess sliep dus ze zeiden ach laten we haar slapen en wie zat haar natuurlijk wakker te maken.....ja hoor heb haar ook lekker niet vast laten houden was echt pissed
Hey meiden, dankjulliewel voor het beterschap wensen. Ik voel me nu al een heel stuk beter. Ik ben in iedergeval niet meer aan de diaree en heb zelfs weer trek. Vanacht was ik nog helemaal slap en trillerig, maar dat begint nu ook weg te trekken. @ Journey: ow meid, wat fijn dat ze niet meer zoveel huilt zeg. Nu kun je tenminste je dingen weer doen. @ Merleq: hier is dat ook moeilijk hoor die regelmaat. Maar ik probeer het wel te doen, ook omdat ik met het kolven zit. @ griepgolf: ik heb het inderdaad ook gezien. Ik hoop ook dat het onze kleintjes gespaard blijft. Al is Joshua wel al een paar dagen verkouden. Hij piept soms echt door zijn neus. @ Patrieske: ja dat is waar. Dan is het maar beter dat het nu ontdekt word en dan weet je waar je aan toe bent, maar kan me wel voorstellen dat je hiervan schrikt. Ja voel me een stuk beter, de medicijnen hebben geholpen. Ben zelfs alweer aan het eten. Hier heeft Joshua vanmorgen ontzettende honger gehad. Hij heeft 110 cc opgedronken! Pffff. Ik moet ook zeggen dat hij moeite krijgt met poepen. Hij is echt aan het persen en moet dan ook huilen als het niet lukt echt zielig. Ik kijk dit nog even aan (hij heeft dit nog niet eerder gehad) anders bel ik de huisarts even op of het CB. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jippie! Het gaat de goede kant uit hier! Heb iets uitgevonden: Een kersenpit-beertje op zijn buikje! Het gaat geweldig Gisteren al bijna de hele middag geslapen en vannacht heeft hij van half 2 tot half 8 geslapen en toen gegeten en nu slaapt hij nog steeds! Moet hem dadelijk wakker gaan maken voor zijn voeding van 12 uur Dus ja, of de Infacol gaat helpen, of dat de kersenpit nu wonderen doet, ik weet het niet, maar ik dank God op mijn blote knieën! Jeetje, wat is het erg als je ziet dat je eigen kindje zoveel pijn heeft (dit was vanmorgen ) Hij heeft net om 12uur weer een voeding gehad en mijn zoete mannetje ligt nu tevreden in zijn wipstoeltje te kijken, weer met de beer op zijn buikje We gaan zo naar Roermond, even lekker de stad in Patrieske: Dus jij mag Jaimy wel venkelthee gaan geven? Jeetje, ik word echt gék van die tegenstrijdigheden overal! Volgens mij kunnen we met zijn allen beter doen wat ons goed dunkt, want ze zeggen toch overal wat anders Oh ja, die bepanthen is ook wel een beetje vet en dat smeer ik ook op Valentijns gezichtje, want hij heeft ook van die bultjes! Daar werkt het trouwens echt perfect voor! Als hij zich bijvoorbeeld ook gekrabd heeft, dan smeer ik het erop en is het s avonds alweer over! Vervelend van die hoofdpijn meid, is het je niet gewoon allemaal wat te zwaar nu, dat je daar hoofdpijn van krijgt? Wat goed dat Jaimy zoveel is aangekomen! Oh wat erg zeg voor je jou en je moeder! Heel veel sterkte de komende tijd . *knuf* MikMak: Mogen wij dan pas met 6 weken weer oefeningen gaan doen of zo? Dat wist ik niet eens, maar eerlijk gezegd heb ik nu ook echt geen zin om iets te doen Hier trouwens hetzelfde als bij Linette: overdag veel wakker en veel huilen/zeuren en s nachts eigenlijk best goed slapen MerleQ: Nou zeg, het begint dus nu al te werken bij Tobe, wat goed zeg Journey: Nou meid, ik ga het denk ik gewoon eens proberen heb nu nog iets anders ontdekt: een warme kersenpit op zijn buikje. Het doet wonderen: hij heeft de hele middag geslapen! Hee wat goed zeg, van afgelopen nacht! Jeej Gaat de goede kant uit Patricia: Meid, dat is echt wel balen, ziek zijn en de regeldag van Joshua tegelijkertijd Sterkte! Hoe voel jij je vandaag? MerleQ: Meid, het is even wennen . Vind je het vervelend om te voeden waar anderen bij zijn? Ik doe dat wel, het interesseert mij zelf gelukkig niet en als de visite er problemen mee heeft, dan vertrekken ze maar Wat zul jij blij zijn als jullie kunnen verhuizen! Valentijn kreunt ook veel, denk steeds dat hij wil gaan huilen, maar dat is dus niet zo! Ja meid, dat heb ik dus ook, als hij huilt bij anderen, dan wil ik hem het liefst zelf troosten, dan denk ik ook: HIER met mijn kind! Maar ik heb er zo geen problemen mee dat mensen hem vast houden hoor En ehm, je baby laten huilen? NO WAY! Als iemand zoiets tegen mij zegt, past die dus ook never nooit niet op mijn kindje!
Nou daar ben ik ook weer! Hoop het nu een beetje bij te kunnen houden. Ben in elk geval weer op de been, heerlijk! Ik vind het ook vreselijk als andere mensen hem vastpakken, en nog erger als hij dan gaat huilen.. Gisteren was er visite, bleven lang hangen en Julian was onrustig en aan het huilen in z'n bedje. Ik erheen en M'n vent mee, zeg ik zo ik wil dat die mensen weg gaan! Meteen gingen die mensen weg, ik denken van huh? maar ja de babyfoon stond aan dus ze hadden me luid en duidelijk gehoord.. Regelmaat is hier ook niet te vinden hoor. De ene keer heeft meneer na 2 uur honger, dan na 4 uur, dan na 1,5 uur, niets van te zeggen. Wel heeft hij en ingebouwde sensor die een signaal geeft wanneer papa en mama gaan eten, want dan begint hij ook altijd te huilen! Jeetje Patrieske, wat heftig voor je moeder. Hoe zit dat trouwens met die venkelthee? drink je die zelf of zet je de kleine Jaimy een beker voor? Even een vraag: ik kwam tot de ontdekking dat er uit mijn vagina nog een hechting piept, die moet toch al lang opgelost zijn? En ik heb nog steeds een zere onderrug op de plaats van de ruggeprik, is dat normaal? En een tip: Onze Julian heeft ook veel krampjes, gi nacht 4 uur achtereen gehuild, mama doodmoe.. deze nacht begon weer zo, en toen ik dacht ik zet het hem bij het grofhuisvuil hebben we hem eens ingebakerd. Wat denk je, hij lag nog niet in bed en sliep al en werd vanochtend om half 9 door mama wakker gemaakt. En nu ligt hij ingebakerd alweer vanaf half 10 te slapen. Wat een knappe baby's allemaal zeg! heerlijk om die albums door te kijken.
@ Birthe: hoe heb je hem ingebakerd dan? Super dat hij nu wel wil slapen. @ Yvette: ow meid wat fijn dat hij nu niet meer zoveel pijn heeft zeg. Veel plezier in de stad vandaag. Is het bij jou mooi weer dan? Hier niet... Maar moet nog wel even naar het winkelcentrum hier, foto's halen. Heb een uitvergroting laten maken van de foto op de achtergrond van mijn hyves. Dan hangen we die op in de woonkamer. Ik voel me trouwens een heel stuk beter hoor. Ben in iedergeval niet meer aan de diaree. Liefs en dikke knuffel, Patricia
he iedereen! heb ff 5 min tijd. Nonatje zit weer in regeldagen vrees ik ze hangt zo verschrikkelijk hard aan mij! Wil ook heel vaak eten nu pff anyway, straks heeft ze haar eerste fotoshoot Niet zij alleen hoor, we gaan familiefoto's laten maken.. Ben benieuwd hoe ze het doet Hier trouwens nieuw fototje kijk hoe dik ze is! hihi ben zoo verliefd op haar ik ga nu ff stofzuigen en dan moeten we nog naar de h&m voor een nieuwe outfit voor haar eerste shoot natuurlijk 8)
@ Tacha: WAUW! Wat is Nona gegroeid! Geweldig! @ Yvette: waar heb je dat beertje gevonden? Want onze kraamverzorgster had het daar ook over maar wij kunnen m niet vinden! @ Birthe: hahaha, wat een stunt van je kraamvisite en de babyfoon haha. Waren ze niet boos? Ik ga dat inbakeren toch ook eens een keer proberen denk ik... Waarmee heb je hem ingebakerd?
Yvette wow waar kan je zo'n kersepit beertje kopen? ik ben er al eens naar op zoek geweest maar idd ook niet kunnen vinden. Birthe fijn dat het nu na het inbakeren goed gaat, Tess doet het nu ook super op de bijvoeding ze moet nu eigenlijk eten maar slaapt nog als een roosje dus laat ik haar maar even slapen. iloveandres fijn dat je je een stuk beter voelt zeg en idd hopen dat het die kleien bespaard blijft. We zijn net lekker naar de supermarkt geweets met papa en ze was heerlijk in slaap gevallen en heeft niet eens gemerkt dat ik haar in bed heb gelegt hoe bedoel je moe....... eindelijk doet ze weer eens een middagtukkie. Vanavond de eerste verjaardag waar zij bij is, mijn broertje viert zijn verjaardag dus voor de verandering heeft ze haar mooie spijkerjurk aan