Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    goofychick wat een mooie fotos!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

maar ze vind het wel leuk hoor

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Cute! :D Wat een mooie lach!
    Haha oh nou mijn borsten waren dus vrijwel niet gegroeid :confused: Lekker is dat! Dacht ik eindelijk eens grote borsten te mogen ervaren ;) Komt het er nog niet van!

@ Britt: oh ja goede tip inderdaad. Want ik denk dat ik het mezelf alleen maar moeilijker maak als ik blijf hangen. Straks gaat ie huilen en dan durf ik al helemaal niet meer weg ;) Dus dan kan ik dat maar beter voor zijn ;)

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Leuk al die foto's! :D
    Wacht ik ga er ook eentje spammen...

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    mooie foto's goofy....

eehmmm borsten, ik had D ben naar E gegaan maar ben blij dat ik weer terug aan het gaan ben naar D.... kan ik tenminste ook mn normale beha's weer aan

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Tobe kan heel mooi kijken ;)

Dit is mijn zusje trouwens. Zal ze leuk vinden ;)

7. winter15

winter15 Niet meer actief

@Goofychick: wat een mooie foto's en wat een wijs mannetje al joh die Sven!

@IloveA: ziet er heerlijk uit, hahaha, hebben ze deze ook in XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXLL, lekker voor mijzelf ;)

@Mamalijntje: wist ik niet dat als baby's lang in stuit hebben gelegen ze dan niet mochten worden ingebakerd, is mij niet verteld nu is het bij mijn dochter niet nodig om in te bakeren tot nu toe dan, maar ik vind dat wel info die ik eigenlijk wel had moeten krijgen, moet jouw zoontje straks dan ook een echo voor zijn heupjes? mijn dochtertje wel (tot week 35 in stuit gelegen en zelf gedraaid).

Nou, we zijn precies op de minuut af 3,5 uur verder en ik hoor haar al huilen...ongelovelijk zo'n natuurlijke wekker..

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    gaat toch niets boven de liefde tussen vader en dochter.. smelt

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sanne78 wij wisten het ook niet. Is ons niet eens verteld waarom wij voor controle moesten totdat een vriendin van mij (is een week eerder dan mij bevallen) vertelde van de heupjes. Jamie heeft vanaf geloof ik 28 weken tot 39,1 in een stuit gelegen en draaide alle kanten op behalve de juiste. Ik weet het pas sinds 3 weken dat we voorzichtig met zijn heupjes moeten doen en dus niet echt mogen inbakeren.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nog 1tje dan om het af te leren

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ontbijt en lunch: ik eet bijde gewoon hoor. Anders ga ik enorm van mijn graat af... dan komt het niet goed...

@ Mamalijntje: is dat zo? Joshua is gisteren wel heel even ingebakert geweest en hij heeft nergens last van gehad... Wat is de reden dat dat dan niet mag?
    Is mij ook niet verteld dat dat niet zou mogen...

@ Goofychick, Mikmak en Merleq: mooie foto's meiden! *zwijmel*

@ Sanne: hahahaha wil jij ook ingebakert worden? :)

Meiden, ik ben weg. Ga weer naar mijn ouders toe. Gelukkig is Andres er morgen weer en dan hoef ik gelukkig niet meer het huis uit, dan kan ik lekker zelf eten maken.
    Ik krijgt wel een lekkere pizza.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    iloveandres ivm de warmte stuwing. Kan overhit raken.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mikmak wat een mooi meisje heb je toch! Leuke fotos

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merle.. *lol* wat een geweldige foto.... en ach is je zusje in een keer wereld beroemd bij de januari mama's hahahaha

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mikmak: hihi die box foto is leuk, wat een speelparadijs ;) Wat een poepies hebben we toch allemaal!

Hmmm ik ben zoooo verliefd op Tobe :D

Oh wacht, het is al 3 uur! Tobe moet eten maar hij slaapt gewoon nog! Nou dat uurtje KDV heeft hem nu al doen crashen ;)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

@mikmak, ik heb bijna dezelfde foto, zet ik ff op hyves neer moet je maar eens kijken.

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Patrieske, Het was idd heel erg lief van opa en idd hij was zo blij met die grote lach.
    Het oppassen was super gegaan mijn broertje zat voetbal te kijken en Tess lag lekker te slapen op de bank hihihi

Iloveandres het sporten was heerlijk effe wat anders dan alleen maar mama zijn

Goofychick en Sanne idd ik hoop dat het echt goed blijft gaan en ja dan was het het geld meer dan waard, super foto's Sven is echt een lekekr kereltje

Britt beterschap, Tess is ook flink verkouden erg zielig

mikmak hier schiet de lunch er ook vaak bij in vanmiddag had mijn vriend een tosti voor e gemaakt dus toen heb ik wel gegeten maar als ik alleen ben vergeet ik het gewoon.
    Wat is Linette een heerlijk meisje

MerleQ spannend naar het kdv, en wanneer gaat het gebeuren? Ik ben jaloers op 5 uur slapen overdag, Tess slaapt amper overdag!

Zo net weer anderhalf uur wezen wandelen, Tess ligt nu lekker in de box te kraaien en met haar mobiel te spelen, krijg zo nog kraambezoek

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hihi, wilde ik net dus Tobe wakker maken, ligt hij gewoon klaarwakker met ogen wagenwijd open in bed. Zodra ie me zag begon ie breed te lachen :D Aaaaaahhh!

@ Journey: Tobe slaapt denk ik maar de helft tot 3kwart van de tijd dat ie in bed ligt hoor :) Maar ook al slaapt ie niet, hij rust tenminste wel uit.
    Het verschilt trouwens heel erg want de laatste 2 dagen heeft ie wel weer veel geslapen in zijn bedje.
    Verder heb ik trouwens ook het geluk dat hij zich zo een uur kan vermaken in de box. Dus ik hoef hem ook niet constant te vermaken als ie wakker is. Al ga ik wel vaak even een boekje met hem lezen of tegen hem aan praten want ik vind het ook zo sneu om hem maar gewoon een uur weg te leggen in de box.

20. winter15

winter15 Niet meer actief

@IloveA: nou, lijkt me wel wat, heerlijk warm ingebakerd en een paar uurtjes rust, hihi!

@Merleq: nou, als dat straks ook zo gaat als Tobe van het KDV komt, dan is dat wel heerlijk zo rond etenstijd :) (maar dat zal wel niet...haha)
    Haha...leuke foto van Tobe (en je zusje ;) )
    Tobe lijkt trouwens wel een beetje op mijn meisje als ik naar zijn gezichtsuitdrukking kijk, wat grappig zeg!

@Mikmak: ook geweldige foto's, wat is Linette ook gegroeid zeg!

@Mamalijntje: ik hoorde het ook pas over die echo 2 weken geleden op Babymassage notabene..heb alvast de afspraak in het ziekenhuis gemaakt, krijg pas over een maand een doorverwijzing van de ha (via cb-arts), maar anders zijn we weer een paar maanden verder voordat ze eens terecht kan in het ziekenhuis..hoop niet dat ze een afwijking heeft, vind ik zielig zo'n gipsbroek of spreidbroek..

Is hij uit zichzelf nog gedraaid? ongelovelijk, echt op het laatst nog dus..

@Journey: veel plezier met de kraamvisite!

Deel Deze Pagina