Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sanne helaas draaide Jamie de verkeerde kant op en wist in een kleermakerszit heerlijk te gaan zitten. Ik had 3cm ontsluiting en heb daar 3 weken mee moeten lopen omdat Jamie te ligt was. Is een keizersnede geworden. Maar jee wat erg zeg dat je zelf er achter aan moest gaan.

2. winter15

winter15 Niet meer actief

:confused: wat erg dus 3 weken heb je natuurlijk ook weinig gedaan, dus met 42 wkn hebben ze pas een keizersnede gedaan dan?
    Hoe zwaar was Jamie uiteindelijk? Rare afsluiting van je zwangerschap of niet?

Ik zit in dilemma, mijn vriend is vandaag jarig, weet niet precies hoelaat hij thuis komt, wilde eigenlijk nog even naar de Hema gebak halen, maar dan moet ik met de auto, Elle is net na haar flesje weer als een blok in slaap gevallen :confused: (weet niet wat ik meemaak de laatste dagen overdag..) dus vind het gewoon zonde om haar wakker te maken en dan dat hele gedoe in de auto enzo...maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om straks een gebakje te eten samen (vieren niet vandaag).
    Tsja...

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Vash......Ja het gaat hier hard,ik probeer al binnen een paar dagen bij te komen maar krijg het niet voor elkaar,maar ik ben een doorzetter ;))
    Hoe is het met Feya,is ze inmiddels wat beter gaan slapen?
    Ja meid je komt er dan maar op 1 manier achter en dat is toch een test doen.

Hia Libra....Is je manneke wat bijgekomen van zijn prikjes meid?

Hai journey.......Wat snel achter elkaar bij jaimy zit er een maand tussen de prikjes.

Hia Mikki.......Bedankt voor je lieve berichtje,we hebben net het verlossende telefoontje gehad,hij heeft dus wel koemelkallergie wat ik van begin af aan heb geroepen,de extreme krampjes en het spugen en de eczeem,we moeten nu over op de nutrilon pepti dus dat ga ik daalijk halen dat moeten we nu dan 4 weken doen,mocht het niet binnen 1 week al veel minder zijn de klachten dan moet ik meteen weer aan de bel trekken,maar als het goed is moet ik met 1 week al een heel ander kindje gaan zien en met 4 weken moeten de klachten allemaal wegzijn,hefet hij nog het zuur dan moet ik naar de ka toe,daar moet ik toch naar toe over 3 weken maar dan gana ze ook dat onderzoeken,dat betekent een zkh opname omdat ze dan zijn zuur gaan meten met een kastje ofzo....maar goed zover is het niet ,de ha zei dat het waarschijnlijk echt dit is,dus ik zei al ik zei dit al met 3 weken dat extreme huilen en die klachten en ik werd als moeder afgescheept die niet tegen een huilend kind kon,hij is ook boos geworden op het CB dat hij niet kon begrijpen dat ze jaimy met die klachten dus niet aan de pepti hebben gezet,maar goed ik zei al dat is nu allemaal te laat,daar kunnen we lang en breed over lullen natuurlijk.
    Maar goed ik hoop echt dat het dit is en dat we nu een kindje krijgen dat wat meer blijer is....
    Meid gewoon kijken hoor als jou kleine het niet aankan omdat te eten dan kan hij dat niet,noël heeft nooit gegeten wat hij moest dat kon hij niet dat was te veel

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ patrieske: jee, heeft Jaimy koemelkallergie? Wat vervelend voor je mannetje zeg! Maar hopelijk slaat de voeding aan en knapt ie snel op...
    Hoe gaat het nu met zijn schedeltje/voorkeurshouding ed?

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhhh shooot....was vergeten dat mijn collega's op kraamvisite komen........trouwens laatst naar school gebeld voor mijn verlof, neemt iemand op (waar ik het overigens minder mee kon vinden)zeg ik mijn naam, zegt ze alleen maar hoi.......dus ik vraag of de directeur er is en toen kon het er zuinig vanaf of alles goed was. Sjonge sjonge sjonge....blehhhhhhh! Dan heb ik zoveel zin om weer te gaan werken NOT. Gelukkig zijn er ook nog leuke collega's maar helaas is dat de minderheid.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jee Patries! goed dat ze nu weten wat er aan de hand is. Hoop dat hij goed op de voeding gaat reageren!

goofychick: ik kwam op mijn oude werkplek en alles was geplunderd. Was nog geen 3 dagen weg. :)

Sanne78 nee tot 39,1 gelopen want ik stond op ploffen en ze waren bang dat zijn voetje per ongeluk naar buiten zou komen. Bij 35 weken woog hij onder de 2500 gram volgens de metingen. Daarom moest er gewacht worden. Uiteindelijk was het een klein dikkertje van 48cm en 3710 gram.

Ach vieren jullie het toch lekker als je wel wat kan halen! Snapt hij ook wel denk ik.

7. winter15

winter15 Niet meer actief

@Patrieske: heb je dus de hele tijd gelijk gehad, ongelofelijk...wat een prutsers joh! Nou, ik hoop dat Jaimy snel opknapt en dat jullie dan eindelijk een vrolijk mannetje hebben!

@Mamalijntje: ohw sorry, verkeerd begrepen van je zwangerschapsduur..nou eind goed al goed(achteraf is altijd gemakkelijk praten..:) ), maar wel heel bijzonder idd die kleermakerszit..

Het dilemma gebak halen is al opgelost omdat hij net toen ik het getypt had thuis kwam, hij is nu zelf wat lekkers halen, haha!

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @merle, ja lache he al dat speelgoed terwijl ze er amper wat mee kunnen... maar goed madam ligt nu al 15 minuten in de box zonder te huilen, ik hoor wat gerammel en gekir.... en ze is nogal beweegelijk zie ik nu net.... en te laat... huilen haha

nou net effe wezen wandelen en gewinkeld, foto's gehaald enzo...

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    MerleQ dat heeft Tess dus ook wel in de box of in de schommelstoel kan ze zich ook een uur bezig houden met haar mobiel en naar de muisjes kijken, maar idd ik ga ook weleens met haar spelen om haar te stimuleren met dingen vastpakken ed...

Sanne dank je het was heel erg gezellig

Patrieske, bij Tess zit er 4 weken precies tussen de prikjes maar volgens mij was ze bij de erste prikjes al vrij jong omdat de rest ze nu pas krijgt en zij 2 weken geleden al.
    Ik hoop dat je nu ze eruit zijn bij Jaimy ook gauw een tevreden kindje krijgt.

Tess net weer een fles en schone luier gegeven en op bed gelegd hopelijk blijft het even stil heb ik tijd voor mezelf

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @oei-ik-groei.....er wordt ook gezegd dat ieder kind zijn of haar dingen eruit pikt.......en eigenlijk hebben we toch allemaal super baby's?!

@mamalijntje, thanks voor de tip. Dit had ik waarschijnlijk niet te horen gekregen bij mijn CB!
    Zit er dik in dat het het bekende sprongetje is of kan zijn. Sterkte ermee!

@ehhhh ff verder lezen want er is alweer in de tussentijd dat ik bezoek had flink gekletst.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhhhhhhh..............heb van het team een sesamstraat garage gekregen.......van fisher price.....echt cute!
    Wil het nou zo zijn dat papa ook helemaal gek is van sesamstraat....hahaha.....dus het eerste echte jongensspeelgoed is een feit!

Ga ff lezen en verder reageren.

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Goofychick wat leuk de Sesamstraat garage van Ficher price

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Meiden, even snel een vraagje tussendoor...
    Jay heeft om 14.30 voor het laatst gegeten, en ligt sinds die tijd uitgeteld in de wandelwagen. Het is dus al ruim 4 uur geleden dat hij gegeten heeft. En dat vind ik dan altijd zo moeilijk...want moet ik hem nu wakker maken of moet ik hem door laten slapen tot hij zelf weer komt?
    Wat doen jullie in zo'n geval?

Ik kan hem wel laten liggen, maar stel dat hij nu ineens 6 uur gaat slapen... ik heb liever dat hij dat lange slaapje 's nachts heeft in plaats van 's avonds...

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick super mooie bv foto zeg,

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik maak Tess s'avonds wakker omdat ze idd anders s'nachts niet slaapt

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Joepie ik ben blij eindelijk een mooie 2dehands box gevonden voor bij mijn ouders

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij maken Jamie ook wakker overdag. Lekker knuffelen en dan de fles

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007