P>S voor de meiden die nieuwsgierig zijn,zijn erniet veel hahaha maar alles was goed bij de gyn,bloeduitslagen waren ook goed,dus ben erg blij geen gestoorde lever meer
@ patrieske16: De HA heeft wel gebeld vandaag maar ik was met Serenity bezig dus kon de telefoon niet opnemen. Ik had nog tegen de assistente gezegd dat ze me mobiel moest bellen, die had ik wel in mijn zak zitten. Ik bel haar morgen maar even terug. Ik dacht dat ze me wel opnieuw zou bellen aan het eind van de dag. Ik wil haar niet voor niets spreken. @ Patricia: Ja goed he 140cc alleen haar avondflesje is 150cc. Ze heeft er nog genoeg aan.
@ Zwangerschapsduur: Ik vraag me af wat de totale zwangerschapsduur van iedereen is geweest. Als ik me goed kan herinneren zijn er een aantal te vroeg bevallen. Ik ben 2 weken tevroeg bevallen.
@Derona: wat fijn voor je joh dat alles goed was bij de gyn, tuurlijk zijn we wel nieuwsgierig meid! Ohw wat lief hij zit ook echt te kijken naar zijn mobile, heel leuk! @Mamalijntje: ook leuke foto's zeg, had al even op je hyves gespiekt, zag dat jullie ook katten hebben, hoe doe jij dat met Jamie in de box leggen ? @Goofychick: Wat een leuk kado, dat is dan wel weer leuk dat je collega's geweest zijn, ik zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop(omdat er weer een hoop gezeik op de afdeling geweest is in mijn afwezigheid..), de mijne komen over zo'n 2 weken.. Nou, het gebak is binnen, chinees is gehaald, vieren we toch nog even met zijn drietjes mijn vriend zijn verjaardag, Elle-Nova is ook klaar met slapen voor vandaag zo lijkt het..dus die zit er lekker bij in haar wipstoeltje Tot morgen!
Hoi Jessica, ik ben ingeleid met 39 weken en 5 dagen anders was ze er denk ik nog wel 2 weken blijven zitten
beetje klein maar weet zo gauw niet hoe ik het anders moet doen...is wel te zien toch? Verder vluchtig mee proberen te lezen vandaag, maar had veel andere dingen te doen op de laptop dus reageren gaat niet echt lukken. Las wel dat iemand vroeg hoe de lodger bevalt? Hier echt heel goed, sowieso is het een heel fijn ding voor in de maxicosi en daarbij is het übrhandig dat je 'm zo met kind en al uit de cosi kan pakken en om te doen. Dus wat dat betreft ben ik zeer enthousiast. Het enige is dat ik het idee heb dat Mila er erg opgefrommeld in zit. Maar ze slaapt er wel lekker in dat dan weer wel dus zij zal er geen last van hebben... Hier eindelijk weer een goede nachtrust gehad. Wel voedingen tussendoor maar verder alleen maar geslapen, heerlijk! Vandaag ging het ook al zo goed, alleen net tijdens het eten koken begon ze enorm te huilen, niet stil te krijgen, heb op den duur man en dochter aan tafel achtergelaten en met Mila naar boven gegaan en daar krege ik haar rustig. Toen was het goed en nu slaapt ze nog steeds, das al meer dan anderhalf uur..... dus ik klaag niet en geniet weer helemaal met volle teugen. Het schijnt te werken als je op den duur zoiets hebt van: okay ze wil niet dus dan gaan we maar een nacht aan de wandel door kramen of hebben we maar een slechte nachtrust (of...nou ja vul zelf maar in) en zodra je dat denkt doen ze in 1 keer zo lief als engeltjes.... Mijn zus had het bij haar jongste die niet wou eten en toen ze alles hadden geprobeerd en ze op het punt waren dat ze overal lak aan hadden, hun eigen eten er niet meer door lieten vergallen, gewoon een bord voor het kind neerzetten en succes ermee, zeg maar, toen ging ze eten.... echt belachelijk maar waar.... wie weet dat jullie iets hebben aan deze tips.... Zo en dan ga ik nu een bak koffie maken, en verder lekker onderuit hangen, even genieten van mn rust voordat Mila weer komt. Ben alleen hubbie moest weg vanavond en op zich vind ik het wel even lekker, helemaal nu hij anderhalve week al weer thuiszit, niet dat we elkaar al beu zijn of zo maar even momentje voor jezelf is toch altijd wel even lekker. Tot later!
Okay nog eentje dan...heb ik wel weer genoeg gespamd! Ik vind trouwens dat januari 2009 allemaal supermooie kindjes heeft opgeleverd, blijf maar fijn spammen met z'n allen, kan er geen genoeg van krijgen!
@Journey: wat een liefie! Als ik wist hoe het moest had ik ook een foto van mijn schatje neergezet..haha! en nu ga ik echt even op de bank zitten bij mijn mannetje en dochter
Ok..nog 1 dan.. @Nettie: ook al zo'n mooie meid, ben het met je eens, alleen maar mooie kindjes hebben we gekregen (ps. zie dat jij de hoes al binnen hebt..ga hem van het weekend kopen bij de Hema). Nu ben ik echt weg, fijne avond en iedereen een rustige nacht toegewenst
@sanne: ja heb m gister gekocht, zagen ook pas toen we daar zaten te eten dat hij in de folder stond en hebben m gelijk meegenomen, ben er superblij mee...word er zó vrolijk van en ik heb even in je album gekeken....heb net niets teveel gezegt, alle jan09-kindjes zijn prachtig!