Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nettie en Journey wat een prachtige fotos!
    En idd Nettie we hebben mooie kids! Echt

Sanne78 De katten blijven bij de box vandaan als Jamie erin ligt. Alleen als hij in de wipstoel ligt moeten we er echt bij blijven maar in de box gaat het goed. We hebben eigelijk niets speciaal gedaan behalve rammelen met de plantenspuit als ze toch de neiging hebben om te willen springen.

En hier http://www.easy-upload.nl/index.php kun je de afbeeldingen uploaden en plak je de onderste code hier

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik ben ook zo trots op mijn meissie....

En idd wat een plaatjes zijn het stuk voor stuk!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mikmak, oh ze kunnen zooo snel omslaan in humeur.....hier ook zo. Soms moet je snel zijn met genieten anders is het alweer te laat hihihi.
    Oh foto van het bad staat op mijn hyves! Vond ze bizar veel op elkaar lijken.Cute vader en dochter!

@Derona, ja vond hem ook wel gaaf, 9 mnd beurs bracht me op het idee anders was ik er ook nooit op gekomen op het op de foto te zetten.

@Sanne, ja veels te wijs is ie, net een aanstaande papa hier even gehad (die vrienden die vandaag uigerekend zijn, hij rijd altijd hier vlak langs)en die von dat ook al.

@complimenten foto's....thanks!

@merleq, misschien heb ik het gemist maar hoe was het op het KDV?

@Journey, heerlijk kereltje he, vind ik ook....hahaha! Oh het is zo zielig als ze zo verkouden zijn, Sven is gelukkig aan de betere hand. Sterkte.

@Lunch....regelmaat, ik zorg dat ik voor 1300 heb gegeten, ik moet wel met miijn bv.

@voorlezen, moet ik ook gaan doen!

@Sanne, hahahaha inbakeren, nou dat lijkt mij ook wel wat, als ik daardoor lekker een paar uur kan slapen. Hihihihi...

@Derona, wauw wat een lieve foto!

@Mamalijntje hahahahahahahahaha kwam niet meer bij van die foto van je kleine man.

@Gaaf Nettie.

@Sanne, pffff oh en je bent natuurlijk bang dat jij dat gezeik gaat horen of niet?

@Journey, wat een lieffie....niks voor Sven? Sorry Mikmak maar ik kan niet op een paard wedden :)

@beveiliging tijdens meeting: die hebben we wel nodig met zulke mooie kindjes allemaal.

Nou manlief is thuis, heb niet eens de tijd gehad om te koken nu doet hij het, schandalig, maar tja tis ff niet anders.
    Oh Sven heeft voor het eerst op zijn tinny love speelkleed gelegen, vond het allemaal erg leuk, maar je merkt dat hij voor het grootste gedeelte nog geen interesse heeft omdat er zoveel op zit en hij niet weet waar hij moet kijken.

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Goffychick ze is nog vrij hoor, en zo ver weg woon je niet...hihihihi

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sanne, wauw wat een mooie foto's op je hyves, en wat een mooie ogen heeft je kleine.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamalijntje: dat wist ik helemaal niet. Nou gelukkig was er hier niets aan de hand.
    Mooie foto zeg. En wat een leuk truitje!

@ Journey: ik weet precies wat je bedoeld. Zo voelde ik het gisteren ook. Even geen moeder zijn. mooie foto meid!

@ Sanne: hahahaha, pak je toch een groot laken en vraag je het je man? :p :p :) Hahahaha. Lekker warm. ;)
    En nog gebak gehaald? Gefeliciteerd met je vriend. :D Ow je vriend heeft het zelf al gedaan. :)

@ Goofychick: ow meid, wat een lullige vraag en niet eens vragen naar je kleintje.

@ Mikki: ik zou dan idd je kleintje wakker maken hoor en dan slaapt hij vanacht misschien wel door.

@ Derona: mooie foto's meid! Wat fijn dat alles goed was bij de gyn.

@ Nettie: mooie foto meid. Ben het helemaal met je eens. We hebben allemaal supermooie baby's gekregen. :D

@ Jessica: ja dat is zeker goed!
    Ik ben met 37,3 weken bevallen.

@ Meeting: is er al een datum bekend? Moet nu wel optijd afgesproken worden, dat het niet zoals de meeting die we wilden doen toen we nog zwanger waren gaat.

Hier vanavond een heerlijke pizza gegeten, heb een kwart gewoon opgegeten en de rest heb ik alleen de bovenkant opgegeten. Ik kreeg hem toch niet op.
    Om 7 uur was ik weer heerlijk thuis en heb ik Joshua op bed gelegd, alleen hij wilde totaal niet slapen, dus heb ik hem bij me neergelegd op bed. Ik was lekker gaan douchen en ben lekker op bed gaan zitten met de laptop.

Nu ga ik even een voeding maken voor Joshua en dan gaat hij weer terug naar bed.

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Goofychick: kijk die Sven lekker lachen :D Wat een vrolijke vent! Mooie borstvoedingsfoto ook! Gelukkig heb ik zelf ook zo'n foto...ook al was het van korte duur ;)
    Haha dat Fisher Price speelgoed is echt te gek he :) Ik wou dat ik eens wat meer speelgoed als kraamcadeautje kreeg...hier zijn het alleen maar kleertjes wat de klok slaat. Ook leuk hoor, daar niet van...

@Britt: klinkt inderdaad als een gekkenhuis af en toe :) Maar wel gezellig...twee zusjes :)

@Mikmak: wat een beauty is Linette :D

@MerleQ: aaahwww...lieve Tobe... zo kan Jay ook kijken, zo'n verbaasde blik met zo'n tuitmondje erbij :)
    Wat lijkt me dat geweldig, als je met zo'n lach vanuit zijn bedje wordt begroet :D

@Sanne: gefeliciteerd met je vriend! Gezellig met z'n drietjes gebakjes eten :D En over die foto's hier plaatsen...ik doe dat altijd zo: eerst de foto verkleinen via dit forum (links in de balk), en vervolgens de verkleinde foto uploaden via www.plaatjesupload.nl. Dan neem je de (geloof ik) middelste link, voor forums, en die plak je hier. Voila!
    Maar ook al plaats je geen foto's hier, ik hou je hyve wel in de gaten hoor ;) Ik heb gisteren weer een paar prachtige foto's van Elle-Nova gezien. Ze begint erg op jou te lijken moet ik zeggen!

@Patrieske: dus toch een koemelkallergie... Nou goed dat je nu in ieder geval weet wat er aan de hand is, en nog belangrijker: dat er iets aan te doen is. Bij mijn vriendin's kindje (ook een koemelkallergie) heeft de Pepti in ieder geval geweldig geholpen...

@Derona: leuk he die mobile...die hebben wij ook! Ik moet altijd janken als hij aan staat en Jay eronder ligt met die grote ogen...hahaha :) We hebben het ook gefilmd dat Jay onder dat ding lag, en dan hoor je mij janken op de achtergrond..whehehe :) Wat kijkt Sylvano lief naar die beestjes :D
    Gelukkig dat de uitslagen goed waren meid! Wat bedoel je trouwens met 'gestoorde lever'? Is dat iets dat je voor je zwangerschap al had?

@Mamalijntje: wat een heerlijke stoere knul die Jamie :D Leuk shirtje ook :)

@Nettie: kijk die Mila eens lekker drinken :) Mooie foto!

@Journey: het truitje van Tess is erg toepasselijk ;)

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    ssst...ze slaapt nog steeds.....weet niet wat me overkomt!!

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @IloveAndres: doe jij Joshua nu bij elk slaapje in de bakerdoek?
    Ik heb Jay er net voor het eerst ingedaan, en na enig verzet ( :rolleyes: ) slaapt hij nu als een roos!

Zie hier mijn eigen kleine rupsje nooitgenoeg:

Ik heb 'm wel zijn vestje uitgetrokken, want ik denk dat het anders te warm wordt. Hij heeft nu dus alleen een romper en zijn broekje eronder aan. En een laken en een deken eroverheen. Hoe doe jij dat?

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ach jay wat een knap rupsje

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: wat super dat je kleintje nog steeds slaapt. :D :whistle:

@ Mikki: ik heb zijn pyamatje gewoon aan en voor de rest ligt hij er hetzelfde in. Verder het dekentje in bed er uiteraard overheen. Maar heb de verwarming ook niet meer aanstaan. Heeft hij niet meer nodig.
    Ik doe Joshua alleen 's avonds in de doek. Voor de rest heeft hij hem niet nodig namelijk. Hij houd zichzelf alleen 's avonds wakker, voor de rest slaapt hij altijd lekker.
    Wel mooie foto. Ik zal er morgen ook even een maken als ik hem ingebakerd heb. :D

Hier heb ik net een heeeeeeeeeeel leuk zomerjasje gekocht/besteld. Joshua had geld gekregen van de oma van mijn man, omdat zij het zelf niet meer kan.
    Dit is hem geworden, echt zo stoer! En nog in de aanbieding ook. :)
    http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?Gr ... &kleur=150

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Inmiddels heb ik haar wakker gemaakt, ben bang dat ze anders vannacht gaat spoken en ze had om half 7/ 7 uur mogen drinken, dus werd daar ook wel tijd voor...maar ben zeer zeker blij....trouwens..na heel even drinken was ze alweer in slaap en ook nu heeft ze nog moeite met wakker worden....slaapkopje..
    maar heb wel een supelief lachje gekregen.... oh mehn soms weet ik het niet meer wat ik moet maar soms ben je compleet verliefd op je eigen kindje, dat heb ik nu....Herkenbaar?

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ilovea: oh en dat jasje is echt super! echt stoer...haha

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ iloveandres: wat stoer! En wat een goede aanbieding!

Ik vind het zo moeilijk te schatten welk maat Tobe zal hebben aankomende zomer... Hij heeft nu al maat 62, maar hoe snel zal het gaan?

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    had ik niet eens op gelet maar dat is zeker een behoorlijke korting zeg! Fijn!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja gaaf issie he?
    Ben er ook erg blij mee. Mijn vriendin zegt dat ik de winkel even moet bellen om te vragen of ze hem daar nog hebben, want dan kan ik hem daar ophalen (wil nog 2 shirtjes ook halen) en dan kan ik de bestelling annuleren.
    Ik heb even een mail gestuurd naar de Liefwinkel online. Ben benieuwd wat ze hierover zeggen of dit mogelijk is.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: ja, daarom heb ik hem ook besteld, want als het dat grote bedrag was geweest had ik het nooit gedaan.
    Ik heb maat 68 genomen, want Joshua heeft nu nog steeds maat 50. Dus ik denk dat hij dat dan wel aankan. In iedergeval in de lente. Kan ik altijd daarna nog een ander jasje erbij kopen als hij te klein word.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mikki.....hahahahaha rupsje nooit genoeg......zo'n foto heb ik nog niet, een idee......Sven ziet er ook koddig uit als hij in zijn puckababy ligt met speen.....hahahaha

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    iloveandres wat een gaaf jasje, leuk en echt hele goede kwaliteit hoor van Lief! Tess heeft er ook een super schattig setje van gekregen (van een collega) maar deze is echt stoer...

Nettie, idd ik ben ook stapel op mijn meisje soms kan ik gewoon echt een uur naar haar staren als ze lekker ligt te spelen of slapen zo super.

Maat ik heb dat ook Tess heeft ook al 62 en ik ben bang dat ze deze zomer al in 74 zit, ze was net met wegen trouwens 5980 ik heb uitgerekend dat ze tot nu toe dan 290 gram per week is gegroeid

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    He lmeiden! ik ga ff proberen reageren vanaf p. 255..

Deel Deze Pagina