He meid! hoop dat je keuken snel in orde komt.. Oh wat zielig van je ventje die spuitjes. Erg he. Nona is er 2 dagen ziekjes van geweest. Idd flinke jongen heb je hoor!
He meid! sorry kan je hiermee niet helpen nona heeft nooit langer dan 5uur tussen gelaten maar denk idd dat je behalve snachts dan liever om de 4 uur ofzo zou moeten voeden
He meid. Idd het kan veel erger hoor! Maar ik herken het wel ik kan ook niet lang staan/stappen/iets doen voor ik me flauw voel en bijna flauw val zelfs! Echt raar. Slaaptekort,ijzertekort,..? ik weet het niet maar het is niet fijn.
He meid, fijn dat Zumba zo goed ging! dat zijn toch die dvd's die ze op tv laten zien ook he? Lijkt me idd leuk maar pittig!
@derona: ik zie net je vraag (had m even gemist maar nu tacha reageerde erop ) Volgens mij was het in de kraamtijd niet zo lang tussen de voedingen laten aangezien de bloedsuikers dan heel laag kunnen worden, maar of je voeding er ook echt van terugloopt dacht ik niet. Als hij altijd 5 uur tussen de voedingen laat dan gaat jou lichaam daarop aanpassen. Mila heeft hier ook wel eens 6/7 uur tussen voedingen gelaten maar dat is maar 1 keer ofzo en dan lijkt me niet dat je voeding ervan terugloopt, ze kwam daarna ook gewoon weer om de drie a vier uur. Als hij het 1 keer doet lijkt het me dus geen probleem. en wat ik al zei, jou lichaam reageerd op zijn tijden, dus als hij standaard om de 5 uur komt pas jij je daarop aan. Volgens mij kan het niet echt kwaad maar ik zou toch wel na 6 uur hem wakker maken voor een voeding, gewoon al was het alleen al dat je dan niet krijgt dat hij bijv 's avonds alleen maar slaapt en dan de nacht wakker is... beetje vaag verhaal misschien, hoop dat je snapt wat ik bedoel.....anders hoor ik het wel.
@tacha als je denkt ijzertekort te hebben kun je roosvicee ferro proberen, ik heb er behoorlijk baat bij gehad, zodra ik merk dat ik me slap voel of dissy dan neem ik 1 of 2 glazen per dag en ben ik er zó weer bovenop....
Supoer dat je bloed goed was meid. Ik zou mn bloed ook ff moeten laten checken kan serieus geen 10 min actief bezig zijn zonder te draaien en duizelen en voel me zo slap en flauw buh.
@journey: OOooh ook jij mooie spam hoor! @mikki: WAUW wat heb jij een schattig rupsje Zou er zo verliefd op worden//
Bloedprikken kan idd nooit kwaad,ik ben ook nog wel regelmatig duizelig hoor,en erg moe,maar ja doe ook soms teveel,en onbewuste spanningen en het zit in de familie dus ben gezegend vervelend dat je je ook zo voeld, misschien je hb te laag?
Mijn ijzer is wel te laag maar ik krijg het maar niet omhoog door de pillen kreeg ik dus weer harde ontlasting dus vreselijk last van mijn aambeien
Oke meiden heb ff gelezen en vluchtig gereageerd. Vandaag hebben we wat nieuwe kleertjes gekocht voor ons prinsesje. Was niet echt een fijne dag aangezien ik bijna flauw viel Maar goed, voor de rest is ze vrij braaf geweest na een slechte nacht gisteren.. Ze ligt nu te slapen in haar box zo meteen ga ik met haar naar boven, voed ik haar en leg ik haar voor de eerste x in haar eigen kamertje Doet wel raar hoor, maar als het nog niet lukt mag ze gezellig weer bij mama slapen.. Als ik stop met bv moet ze wel alleen slapen maar nu gaan we oefenen zeg maar wie weet lukt het wel. Morgen ga ik naar de kapper met haar! Wil iets totaal anders ben mn kapsel zooo beu. En zaterdag ga ik naar mn werk om ontslag te nemen. Ben best wel nerveus maar ja.. Slaapwel iedereen !
Hey gebruik je geen floradix... daarvan heb je geen probleem met de ontlasting.... Weet je zeker dat het aambeien zijn...? Had namelijk na mn vorige bevalling kloven... en die bloeden echt vreselijk, dacht eerst dat het elke keer nog kraamzuivering was... totdat ik in de gaten kreeg dat het uit het andere gat kwam... had toen speciaal laxeermiddel gekregen ... zodat het niet elke keer open zou scheuren... was echt drama... en heeft echt tot deze zwangerschap geduurd, omdat ik er geen medicijnen voor kon krijgen ivm de borstvoeding.. oja... mijn ijzer was trouwens vorige week bij de nacontrole 8,4! Maar ik vreet me hier nog steeds suf aan de filet americain.. denk dat het daaraan ligt... want heb nog nooit zo'n hoge ijzer gehad... en had tijdens mn zwangerschappen ook bloedarmoede... dus wellicht ook een optie..?
Ja ach, ik vind het gewoon fijn dat het werkt, dan hoef ik niet direct bloed prikken of naar een ha, je kan het altijd proberen een paar dagen en helpt het niet kun je altijd nog naar een ha. Ik weet niet of jij iemand bent die gauw naar de ha gaat maar als je dat vervelend vind is dit in ieder geval wel handig om te proberen, wie weet heb je er wat aan en dan hoef je helemaal niet meer naar een ha. Zo en dan ga ik ook maar es afsluiten, heb net Mila wakker gemaakt voor een voeding en madam sliep gelijk alweer en nu nog steeds....volgens mij is ze gewoon echt uitgeput door haar grote zus, heb het idee dat ze haar erg in de gaten houd en dat moet dat kleine koppie allemaal verwerken dus dat zal het wel zijn. Verder heb ik het idee dat ze weer wat hoest en verkouden begint te worden dus dat alles zal wel zorgen voor een slaperig kindje.... Weet niet of ik morgen nog tijd heb hier, gaan weer naar mijn ouders, hubbie gaat weer helpen in hun schuur en 's avonds hebben we een feestje, als Elise bij opa en oma wil blijven slapen ga ik ook mee, anders blijf ik thuis en dan zul je me hier wel treffen, anders zeg ik: tot zaterdag, alvast een fijn weekend!