Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hoop me ook snel aan te mogen sluiten bij deze lijst.. Op de teller staat nog 10 dagen.. Maar je weet het maar nooit.. Denk zelf niet dat het eerder komt, maar we wachten nog even rustig verder af..

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Bevallen januari 2009 mama's!
    1 december ´08 Tacha1987 - Nona - 2330gr, 45cm - 34,3 weken

19 december `08 Patrieske - Jaimy - 4130gr, 52cm - 38.2weken

27 december `08 Journey - Tess - 3365gr - ? weken

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce........Ik hoop dat je er snel bij komt meid :)

Hai tacha.........Ik heb ze er bij gezet,maar wat betreft Ties* het zoontje van Cindy,moet je die er niet bij zetten?
    Ik weet ook niet of cindy het wilt hoor.

Wauw wat is ze gegroeid zeg ze doet het echt super :)

Jaimy weegt nu 3870 hij is van 4130 naar 3810 gegaan en nu na 8 dagen pas op 3870,net heeft hij ook weer een fles overgeslagen,ik heb een half uur geprobeerd en hij wil hem gewoon niet,je word dan zo bezorgd :cry:

Ja weer 1 die er bij mag komen,ik ben zo benieuwd naar haar bevalling,en hoe het met hun gaat :)

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ja idd ik dacht er ook aan Ties* erbij te zetten maar weet niet of Cindy dat wel graag heeft? Zit ze hier nog op het forum?

Ow probeer niet ongerust te worden als ie eens een flesje overslaat meid, Nona dronk de eerste weken ook niet super hoor, dat komt wel goed!

Hihi Yvette mag hier straks of morgen ook al bij! Spannend he! Ben zo benieuwd naar haar verhaal, en dat van Journey!

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hier weer een gebroken nacht achter de rug. 4 keer wilde ze eten! :rolleyes:

Joepie, Yvette heeft een zoontje! Ik zet je even bij op de lijst!

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Bevallen januari 2009 mama's!

1 december ´08 Tacha1987 - Nona - 2330gr, 45cm - 34,3 weken

19 december `08 Patrieske - Jaimy - 4130gr, 52cm - 38.2weken

27 december `08 Journey - Tess - 3365gr, ?cm - ? weken

28 december ´08 Yvette - Valentijn - 3840gr, 52cm - ? weken

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    En Yvette; hoe was jouw bevalling?!
    Hihi geniet maar lekker van je mannetje hoor, hij is super cute! En wat een speciale naam, hoe zijn jullie daarop gekomen?

Nona ligt nu uitgeteld in haar box :rolleyes: Ik wilde dat ze 'snachts ook zo braaf was!

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai tacha.........Ik herken het helemaal hoor meid,dat is dus bij Jaimy ook zo,maar goed ze gaan het vanzelf wel doorkrijgen denk ik :)
    Ik weet het niet ik denk het wel dat ze hier nog mailt,misschien in de vlinderlijst?
    Ow was jij ook zo bezorgd die eerste weken,hij doet het dan goed en dan slecht,toenstraks begon hij ook weer zo te spugen :cry:

Hai Yvette......Gefeliciteerd meid..........en we hopen snel alles van je knulletje te lezen :)

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha he mama's! :D Leuk dat jullie al hier zitten! Ik ben super trots op jullie :) En jullie lieve baby's! Hoop dat ik ook snel hier mag verschijnen :)

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel Q

Bedankt voor je lieve woorden meid,en ik hoop jullie hier ook snel te zien :) ,kunnen we heerlijk verder kletsen :)

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Patrieske: Nona spuugt heel af en toe ook hoor, vooral in het begin deed ze het vaak! Maar het gaat steeds beter. Ja ik was (en ben) echt heel bezorgd over haar. Vooral omdat ze toch 6 weken te vroeg geboren is denk ik ... Jij gaf geen borstvoeding he? Misschien kan ie niet goed tegen de melk en moet je overschakelen? Ik zeg ook maar wat hoor, ken er niet veel van eigelijk :rolleyes: Maar zolang ie bijkomt is het goed! Is hij nog bijgekomen?

MerleQ: Oh wat lief :) ! Ik hoop dat je hier snel mag mee kletsen ! Maar geniet nog van je zwangerschap want als je mannetje er is ga je dat missen hoor! Ik toch, haha ;)

Nona heeft een goede nacht gehad! Ze wilde om de 3uur eten, dus dat vind ik al super! Ze had wel soms last van haar buikje dan heb ik haar gemasseerd en werd ze wat rustiger .. Die druppeltjes venkelolie lijken iets te werken!

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai tacha..........

Erg he als ze zo spugen he meid,tenminste ik denk dan hij krijgt al zo weinig binnen en dan spuugt hij ook nog eens een keertje zoveel.
    Dat begrijp ik helemaal dat je zo bezorgd bent,ik heb dat ook hoor :(
    Ja misschien maar misschien was je het ook wel als ze gewoon de normale tijd was geboren,ik denk dat dat in je zit of niet,maar je hebt ook heel wat meegemaakt in het zkh dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten natuurlijk.

Nee ik geef geen bv.........nou Noël had dat spugen ook erg,misschien is het wel een tic van mijn kinderen :(
    Nou dat weet ik dus niet,ik kan dus nergens wegen,de kraamzorg is weggegaan en die vond dat hij te weinig was aangekomen,en het CB neemt het nu over maar door de dagen van oud en nieuw heb ik pas kans dat het volgende week word en het inloop spreekuur is donderdag en dat is dan dicht omdat het nieuwjaarsdag is,maar ik morgen naar de ha en dan vraag ik of ze daar een weegschaal hebben.

Fijn dat die druppeltjes wat gaan werken zeg,het is zo zielig als ze die krampjes hebben :cry:
    Wij moeten jaimy nu om de 4 uur porberen,maar als hij om de 3 uur komt dan krijgt hij gewoon om de 3 uur hoor.

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey... januari mama's...

Heb jullie alvast ffies opgezocht.... :)
    kan ik me alvast voorbereiden... en wegdromen bij jullie foto's....

xxmona

ps
    hopelijk tot snel...

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Ramoon.........Ik hoop dat je er snel bij komt meid,ik vind het erg gezellie als jullie er allemaal bij komen :)

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hee Ramona: Kom maar gauw hier hoor :D! Hup hup pers die kleine eruit :D

Hier een goede nacht gehad! Nona heeft om 22u, 01u, 05u20 en dan om 8u gegeten! Flink he! Ze wilde wel de hele tijd bij mama liggen als ik ze in haar wieg legde begon ze te hulen :rolleyes: Dus heeft ze lekker op mn buik geslapen.

Wij gaan dadelijk naar de kinderarts om te laten kijken naar haar tong. Ik hoop dat het geen spruw is!

@Patrieske: hoe was jullie nacht? Jaimy nog ziek? Succes bij de HA straks!

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hey hier zijn we dan, het slapen vind tess nog erg moeilijk in haar eigen bedje maar op mama's buik is heerlijk dus ja ook hier lekker gebroken nachten....

Net heeft ze de hielprik gehad en de gehoortest ze kan heel goed hoeren en is met vlag en wimpel geslaagt :D

Ben nog even aan het stoeien met foto's maar die komen gauw, drink even mijn thee op en ga dan even naar bed :D

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    he meiden ff ego berichtje!

We zijn net trug van de dokter, nona heeft beginnende spruw! Dus we moeten 4x per dag wat daktarin op der tutje doen en dan zou het beter moeten gaan.

Maar nu het grote nieuws: ZE WEEGT MAAR LIEFST 3400GRAM! Niet normaal meer he! De verpleegster heeft haar 3keer gewogen omdat ze het niet geloofde haha Mijn stoere meid!
    Ze is nu trouwens 49,5cm en haar schedel is 34cm! Gaat dus super ik ben zooo trots

@Journey super van je meisje he!

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess is vandaag super aangekomen en begint echt haar ritme te krijgen om de 3 uur komt ze voor de voeding.

Ze heeft vanaochtend herlijk anderhalf uur op mijn buik liggen kroelen dat vind ze zo lekker.

ik heb foto''s in mijn album gedaan eindelijk even tijd voor gehad :D want zo''n kleine meid neemt ook heel wat in beslag

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Journey: super dat jullie meisje het zo goed doet en wat een poppie is ze :D!

Hier doet nona het super overdag maar vanaf 23u stipt gaan die ogen wijd open en dan slaapt ze amper tot 10u smorgens! Ze komt dan echt om de 2 a 2,5uur om melk en is heel onrustig :( Hopelijk leert ze binnenkort dat ze snachts moet slapen want ik ben zoooo moe!

Ook hier aan iedereen een super 2009 gewenst!! Dikke kussen van mij & Nonatje!

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess komt nu echt om de 3 uur en neemt elke keer 1 borst dan is ze totaal versleten ne slaapt weer 3 uur .
    Het is nu echt eten slapen eten slapen is dat bij Nona ook zo?
    Af en toe wil ze wel kroelen maar dat is echt sporadisch ze valt dan gelijk in slaap.

Deel Deze Pagina