pfff... wilde hier ff snel een foto plaatsen... maar weet nu al niet meer hoe het moet.... en heb nu geen tijd meer... pffff ik word echt oud... xxmona
@ Tacha: ja dat is het inderdaad. Alleen ze mag het nu nog geen Zumba noemen, omdat ze nog niet alles heeft gehad, dus ze noemt het nu nog het BBB voor vrouwen. Maar ik vind het heeeeeeeeeel erg vergelijkbaar met het Zumba en het is inderdaad echt superleuk. Ik begin eigenlijk nu pas spierpijn te krijgen en dan vooral in mijn buik. HAHAHA. Ik ga er nu vandoor. Ga zo nog even liggen voor ik Joshua de fles weer moet geven. Moet er morgen optijd uit, dus even liggen kan geen kwaad.
Je moet de IMG link hebben van photobucket meid. Ik zag al dat je een foto wilde plaatsen. Komt goed.
Jeetje zie net dat Joshua vandaag precies 2 maanden is. HAHAHAHA. De dag is bijna om en ik zie nu pas dat hij vandaag precies 2 maanden is. Wat slecht van mezelf zeg... Ok, ik ga nu echt liggen. Ik hoop dat iedereen een fijne nacht heeft.
okee komt ie dan..... heb hm ook op mn hyves gezet... maar vind het zo lief.... dat ik hem hier ook ff kwijt wil.... [/img]
hahahahaha... inderdaad slechte moeder.... zelfs van mijn zoontje vergeet ik nooit...! en die is al ruim twee... maar dat hebben we ook slim gedaan hij is de TIENDE van de maand geboren.... dus elke keer krijg je die reclame van de staatsloterij.... "het is alweer bijna de tiende van de maand....".. Tja en dochterlief op de dertiende... met deze maand ALWEER vrijdag de dertiende... is ook niet zo moeilijk te onthouden....! Wordt er nu eentje hier echt wakker..... truste.... xxmona
Ik ben net terug van een avondje naar de kroeg met een vriendin. Heerlijk om er eventjes uit te zijn. Helaas was de kleine meid niet heel tevreden vanavond. Mijn man had er veel werk aan gehad. Maar ja, dan ziet hij ook eens wat ik de hele dag doe, ha ha. Vandaag ook de terugkom dat van zwangerschapsgym gehad. Het was heel leuk om de kindjes van de andere meiden te zien. Ik moest alweer huilen toen ik mijn bevallingsverhaal ging vertellen. Wat een drama. @derona: ik had er niet eens van gehoord dat er max 6 uur tussen mag zitten met de bv. Ik houd me er dus ook niet aan en merk niets van terugloop. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de 6 uur nog maar 2 keer gehaald heb. @ramona: ik zou wel willen weten hoe je dat doet. In de box zonder huilen. Feya begint meteen te brullen. Ze vind het leuker om op schoot te zitten en aandacht te krijgen. Ik heb vandaag een mobile opgehangen. Misschien verveelt ze zich in de box. Morgen ga ik kijken of dit werkt. @07britt: je had al paracetamol gegeven voor de prikjes? Zo'n zetpilletje van 60? Mag je dat zomaar geven? @mikki77: als Feya te lang slaapt overdag maak ik haar wel wakker. Ik hoop dan idd dat ze 's nachts langer slaapt. Ik weet niet of het zo werkt, maar 's nachts heeft Feya wel een langer slaapje van rond de vijf uur. Overdag laat ik haar max vier uur slapen, maar vaak komt ze alweer na 2.5/3 uur. @journey: de ijzerpillen die je via de dokter krijgt werken idd heel stoppend. Van het merk solgar heb je ook ijzertabletten die niet stoppend werken. Die heb ik genomen en werken prima. Ik had na de bevalling een hb van 3.5, heb een bloedtransfusie gehad en daarna ben ik aan de solgar ijzertabletten gegaan, de floradix en de roosvicee ferro en ik zit inmiddels alweer op 7.8!
@derona, hahaha ik heb dezelfde aan de box hangen en linette vind deze geweldig van woezel en pip... leuke foto btw @mamalijntje, wat een leuke fotó schattig gewoon @journey, ook hier weer een te gekke foto hahah alle babyfoto's zijn toch te leuk.. allemaal om op te vreten die beebjes.. @nettie mooooie foto joh @sanne, ook hier 2 katten maar die gaan niet in de box.... hebben ze tijdens de zwangerschap al getest en werden eruit gebonjourd... nu geen enkel probleem meer
@mikki, whahahaha, geweldige rups heb je, lekker aan het cocoonen... lol @ramona, schattig de oudste die de kleine de fls geeft... ja van mij mogen de foto's blijven komen hoor, vooral blijven spammen... onze januari beebjes zijn idd mooi! @goofy... grappig he..... en ja de foto's lijken idd op elkaar... lol nou ga nog effe slapen... manlief net de deur uit en spruitje ligt nog in dr mandje....
Goedemorgen meiden, @ Ramona: ow wat een mooie foto meid! Hahahaha, ja slecht he? Ik had niet door dat het alweer de 5e van de maand was. @ Naomiadeze: mooie foto meid! @ Mikmak: ik heb hier een enorm eigenwijze kater. Ik heb gewoon een dekbed over de box heen liggen, omdat ik anders iedere dag wel het boxkleed moet verschonen, want hij verstopt zich onder het wippertje. Heb zelfs de plantenspuit weer beneden staan. En dat ondanks dat wij ook al aardig vroeg in de zwangerschap de box neer hebben gezet om uit te proberen en te laten wennen. Als Joshua erin ligt/zit, dan komt hij er niet in de buurt. @ Mikmak: slaap lekker nog meid. Ik kan niet meer slapen, want ik moet nog naar de stad en moet nog onbijten enzovoorts... Heb een inschrijvingsgesprek bij een uitzendbureau. Hier heeft Joshua gisteravond laat voor het eerst zijn flesje niet leeggedronken. Nu vraag ik me af of dit komt nog door de vaccinaties of dat er iets anders is. Vanavond maar effies bekijken wat hij dan doet... Maar ik denk dat mijn man die voeding mag doen. Ben echt gesloopt, na het een hele week allemaal in mijn eentje te moeten doen. Hij heeft trouwens wel doorgeslapen...
Dat neem ik dus ook maar had nog steeds harde ontlasting, nu neem ik iets laxeerends erbij en dan die zalf af en toe bloed het idd maar nu met dat laxeerpilletje erbij gaat het gelukkig goed.
@ ramona: wauw wat lief! Aaaaah! @ naomiadaeze: lief! @ tacha: heb je geen opzegtermijn voor je werk? Want volgens mij is je verlof bijna afgelopen of niet? Ik ben heel benieuwd hoe Nona het op haar eigen kamertje vond! Leg je haar dan ook in d'r ledikant of nog in een wiegje? Nou vandaag is het bij ons prikjesdag! Straks om 9 uur al... Pffff Wel heeft Tobe lekker lang geslapen! Sowieso heeft ie gister onwijs veel geslapen Maar goed, ik hoorde hem om kwart over 6, maar alleen af en toe een klein geluidje dus ik dacht 'die houdt het nog wel even vol'. En inderdaad om 10 voor 7 werd ik weer wakker omdat het geluid toen wat harder werd. Dus toen zijn we er allebei uit gegaan. Nu heeft ie net lekker liggen spugen Hij lijkt nu al niet lekker. Alvast een voorbode op de prik ofzo?
Dat had Joshua ook, dat hij 's morgens al aan het spugen was. En dat terwijl hij nooit spuugt. Het zou heel goed kunnen zijn dat hij je nerveusiteit oppakt. Ik was onbewust denk ik ook erg nerveus. Had extra kleertjes ingepakt in de luiertas en dat was maargoed ook, want nog voor ik hem moest uitkleden om te meten enzovoorts, had hij zijn truitje al ondergekotst, toen ik hem neerlegde op het aankleedkussen... Succes straks meid. Is echt niet leuk hoor.
Ramona super foto heerlijk die 2 zo wat zal jij trots zijn. MerleQ arme Tobe misschien voelt ie het aan Ik ben ook super trots op mijn meisje ze eeft geslapen van 22uur en pas om 10 over 7 werd ik geroepen om half 7 was ik even weze spieken of ze nog leefde, als ze het zo doorzet..... Ga zo effe onder de douche en aankleden en dan effe boodschappen doen, nu is het nog niet zo druk, wil ook nog naar de hema daar hadden ze boxkleden voor bij beide oma's een.
Merle sterkte met Tobe! ** Wij zijn redelijk de nacht doorgekomen. Jamie huilde heel erg om 2 uur dus in de reiswieg naast me en hij heeft gewoon geslapen tot 05;30. Dus 1,5 uur later voor zijn fles. We hebben hebben hebben toen ook maar weinig cc gegeven anders liggen onze schemas helemaal in de war.
Heerlijke nacht gehad.. Al 3 dagen doet Arda het erg goed ( afkloppen maar).. Hij heeft gisteravond half 9 gedronken en viel tegen 10 uur in slaap..Ik dacht nog dat hij rond half 12 wakker zou worden..gelukkig maar dat ik rond half 11 ook mijn bed indook.. Hij werd 03.40 wakker ! en daarna weer om half 8 in de ochtend.. Nu slaapt hij weer.. Ik met een broodje en kopje thee..Straks duik ik ook weer mijn bedje in.. Kan het zo zijn dat een baby zomaar op een dag een ander ritme begint te krijgen? Ik kreeg de twijfel of het misschien niet met zijn verkoudheid te maken had, maar dat is nu ook bijna over.. @Merleq, Veel sterkte..hoop dat het zal meevallen.. Wij zijn maandag aan de beurt..