Ja ik heb natuurlijk ook een jongen en iid hoe is dat als je een meisje hebt....dan lig ik helemaal in tranen.
Even een vraagje over het spelen... Ik zie hier op de foto's veel januari-kindjes die in een box vol met speelgoed liggen... spelen ze daar dan ook al echt mee? Met ca. 6 weken oud bedoel ik... Want Jay vindt daar nog niks aan geloof ik... Ik heb 'm vanochtend op zijn speelmat gelegd (met zo'n boog erboven met speeltjes eraan), maar hij lag er alleen maar heel boos naar te kijken en spelen ho maar Hij speelt het liefst met mij...naar mij kijken als ik een liedje voor hem zing of gekke bekken trek enzo. Of ik laat hem 'vliegen' in mijn armen, dat vindt hij ook erg leuk aan zijn gezicht te zien Of ik ga met hem door het huis lopen en alles laten zien en erbij vertellen. Dan kijkt hij zijn ogen uit. Hoe spelen jullie met jullie kindjes? Ik vind het soms wel moeilijk om hem te 'vermaken', zeg maar. Hij is nu vaker/langer wakker, maar hij kan nog zo weinig zelf doen.
Ja, gelukkig wel. Bij Fien nog wat groene snot als ze niest en wat meer slijm (heeft ze last van bij het slikken en verslikt zich er soms ook in). Britt is nog hees (zo schattig) en heeft nog dikke snottebellen, maar geen wit koppie en verhoging meer, gelukkig. Goofychick: Heb je de pakketten al binnen dan? Die van sesamstraat hebben wij ook. Is echt heel leuk, maar achteraf best duur. En hier ook een sesamstraatgek in huis, hihi. Britt is trouwens helemaal gek van Elmo. Die knuffel kregen we erbij. Jij ook? Voor Fien hebben we nu Ienie-mienie gekocht (Fienie-mienie). Zal ff wat foto's plaatsen, haha. Weer een reden....
AHHHHHH.............ik probeer er langzaam aan wat regelmaat in te brengen.....Sven sliep voorheen niet in zijn reiswieg en ben nu bezig om hem iig na mijn lunch en zijn voeding in zijn reiswieg te leggen, zonet een tijdje lopen kletsen in de wieg en daarna is hij met mijn hand op hem toch in slaap gevallen, hij pikt het nog....alleen hij houdt zich nog steeds wakker door het gekronkel van zijn lichaam.....wordt er gek van want hij is dan weer wakker en wordt dan gefrustreerd. Kijk daar gaan we weer, kijken of hij het nu zelf gaat trekken........... Zometeen even de stad in met schoonzus......en dan is manlief al bijna weer thuis..... Weekend vind ik zoooo heerlijk, lekker als gezinnetje thuis, helaas, ahum.....moet hij de belasting gaan doen en dingen in de tuin, en zondag morgen en middag nog kraambezoek dus weekend vliegt weer om. Elke zondag probeer ik hem te ontlokken of hij misschien niet een dagje thuis kan werken, tot dusver zonder resultaat....hahahaha. Maar wie niet waagt.....
@ Mikki: nee hoort, echt spelen doet Tobe ook nog niet. Hij kijkt mee als zijn mobile draait en hij slaat wel eens tegen een ramelaar aan die aan de box hangt, maar dat is nog zo onwillekeurig... Volgens mij hoeven ze dat ook nog echt niet te kunnen hoor Hij gaat nu vooral om het fixeren: dat moeten ze met 2 maanden gemiddeld wel kunnen. Dan moeten ze echt hun hoofd meedraaien als je iets voor hun neus beweegt zeg maar. @ goofychick: Tobe kronkelt ook wel eens in bed en dan krijg ik hem heel makkelijk rustig met zijn speen. Misschien dat dat Sven ook rustig kan maken?
@Hahahaha....nee helaas...vaak pakt hij dat niet...maar bedankt voor de tip. Hij ligt weer te slapen. Zometeen lekker in de kinderwagen naar buiten.
@Baarmoederhalskanker onderzoek.....voor de ouderen onder ons .....hebben jullie de uitnodiging ook gehad? Moet er nu nog niet aan denken om zo'n eendenbek naar binnen te hebben, moet nog niet eens aan sex denken dus laat staan zo metalen gevaarte....hoe doen jullie dat?
@Britt: wat een prachtige foto's! 8) Zijn die door een fotograaf gemaakt? @Goofychick: ik zou vorig jaar al gaan voor het bevolkingsonderzoek...maar toen ik bij de dokter zat wist ik net 1 dag dat ik zwanger was, en toen kon het onderzoek dus niet doorgaan. Ze schijnen dat niet te doen als je zwanger bent of zo... Dus nu moet ik een nieuwe afspraak maken, maar ik heb ook heeeeelemaal nog geen zin in die giga eendebek in mijn mishandelde onderkantje...bah...
Absoluut geen overbodig onderzoek. Is naar he zo'n ding maar ze warmen ze voor en met glijmiddel voel je er bijna niets van. Ik moet in mei weer een controle uitstrijkje maken en als deze dan goed is mag ik 2 jaar wachten. ( heb namelijk CIN 3 cellen gehad)
Mijn kleine man speelt met me..........dit is nou al de zoveelste keer dat ik wat in de planning heb en dacht het toch wel te kunnen doen omdat hij niet slaapt.....slaapt hij weer in zijn REISWIEG.....en wil hem niet wakker maken maar wilde de stad in.....grrrrrr.....
Ik heb me draagzak nu al binnen! Nog geen 24 uur later haha. Top service daar. Maar zat me net te bedenken. Ok handig zo'n draagzak maar als ik nou voor controle moet zijn in het ziekenhuis. Waar laat ik Jamie dan wat een stommerd ben ik ook.. Zit me druk te maken om de reis maar vergeet ook even dat hij naar mijn buik moet kijken
Nee, helaas.... .... een vriendin van mij heeft deze foto's gemaakt. Zij heeft er een cursus voor gedaan en dat is inderdaad te zien! Ben er echt blij mee!
poe..poe..daar ben ik weer, ben maar naast haar gaan liggen en toen is mama zelf in slaap gevallen..hoop dat het nu goedgaat.. @Dochters van Marco Borsato: hier ook altijd huilen, en als het liedje er op is dan geniet Elle-Nova, ik zong het al voor haar toen ze in de buik zat dus missch. herkent ze het echt en dan moet ik nog harder snotteren haha! @uitstrijkje: as. maandag ga ik voor het bevolkingsonderzoek..ik kreeg de oproep toen ik zwanger was, maar wil toch nu echt gaan, stel er is iets..dan ben ik er iig sneller bij...ik zie er erg tegenop.. @Mikki: hier ook nog niet echt spelen hoor, ik klets met Elle-Nova, iik zing, k leg haar op de buik(vindt ze niet zo leuk) en ik doe met haar beentjes fietsen enzo dat vindt ze heel leuk! @Britt: superfoto's! Hihi..fienieminie!
@Felicitas: heb al 2 weken de prive-nummers op mijn mobiel omzeild, gaat vanochtend de deurbel..grrr.....ja hoor iem. van Felicitas, maar ik had kraamvisite, nu komt ze dinsdag, wilde ze eerst in de ochtend komen, want ze werkt niet 's middags..ik: nou dan niet, want ik slaap 's ochtends uit... nu komt ze om 13.00...
Britt: Ik weet het niet.. Maar heb er gewoon 4 dagen over gedaan om dat te krijgen.. Ik had zelf toch wel gehoopt dat het wat verder was, maar heb het niet voor het zeggen he.. Volgende keer beter hoop ik! Wat een heerlijke meiden heb jij Kleding: Pas m'n eigen kleren dan ook gewoon, durf alleen nog niet vanwege de pijn onder m'n navel.. Iloveandres: Nou die voelde klam aan.. Als ze huilt, heeft ze zo een luier vol vocht.. En dan wordt ie aan de buitenkant ook wat nattig.. Vind ik zelf niet zo prettig! De collectie van lief is zo leuk, mooi jasje! Doorslapen: Hier wordt doorgeslapen, en word gewoon 5x een voeding van 150cc gegeven.. Ze wil niet meer dan 150cc soms drinkt ze zelfs nog minder.. Ijzer: ik heb ook te laag.. Nouja, veeeeel te laag.. En ik heb nu een drankje gekregen van de dokter, die kan ik 's ochtends nemen en dan moet ik gewoon een boodschap kunnen doen, dus laxerend.. Maar heb het na een week nog niet geprobeerd.. Pff, moet echt er aan beginnen anders komt het niet goed.. Ramona: Lief Mikki: Lekker knulletje Jessica: Ik ben met 41 weken en 2 dagen bevallen.. Felicitas: Hier langs geweest.. Heb alleen de antilekbekers genomen.. Verder niet! Oh ja en de kortingsbon van centerparks..