@ felicitas: oh wat een miepo's daar zeg. Ik had bewust 0612345678 doorgegeven als nummer zodat ze me niet konden stalken Hebben ze me gegoogled en mijn studievereniging opgebeld! Nou jaaaa. Gelukkig was de gene die de telefoon opnam zo slim om te zeggen dat zij wel hun nummer aan mij door zou geven ipv andersom Ik ga dus mooi niet bellen. @ ongesteld: hier nog steeds helemaal niets! Soms denk ik een lichte buikpijn te voelen, maar dat gaat dan daarna toch weer over... @ britt: moooooi! Ik heb een cadeaubon gehad voor een fotosessie bij een fotograaf en daar ga ik met Tobe naartoe als hij kan zitten Heb er echt zin in! Die man heeft namelijk echt onwijs mooie foto's op zijn site staan van kleintjes! Helemaal fantastisch! Nou Tobe is nog steeds op en top fit hoor. Hij heeft net wel lang geslapen, maar dat komt denk ik voornamelijk doordat ie vanochtend nauwelijks had geslapen vanwege ons uitstapje en normaal 's ochtends nog wel zeker 3 uur slaapt.
Ahhhhh hij ligt nu nog te slapen in zijn reiswieg............weet niet wat ik meemaak, manlief lag zonet ook helemaal dubbel aan de telefoon.....hoe kan dat nou zegt hij...hahahaha....vlug ff de bovenverdieping verder doen. Meneer komt om kwart voor vijf als het goed is. Oh er komt beweging in.
Zo ben er oo kweer effe, Mikki Tess speelt wel echt met haar speelgoed en rolt ook echt op haar zij eerst dacht ik dat het toeval lag met de beer van cz in haar armen maar de andere keer lag ze weer zo ook slaat ze echt gericht tegen haar mobiel. 19 maart ga ik naar de osteopaat in barendrect ik hoop dat hij een oplossing heeft voor de krampje en het gewoon niet willen slapen.
ik lees hier dat de swaddle me bij sommige (o.a. mikki) van jullie goed helpt... welke soort stof hebben jullie? en welke maat?
Wat slapen og stofzuigen, hier kan het ook sporadisch.....maar als het kan dan ga ik ook als een wervelstorm door het huis....
he iedereen! Nona heeft welgeteld 2,5u in haar kamer geslapen en dan terug lekker bij mama.. Was er nog niet aan toe.. Kapper heeft lmn haar volledig verpest véél te kort en te licht dus ga zondag mn haar kleuren buh ik baal echt! Ik ga nu ff voeden en koken lees straks wel bij. Liefs
Ik ga zo even alles lezen en reageren. Wil eerst even wat kwijt. Serenity kwam na de fles van half 11 gisteravond om half 3 vanacht weer. Dit doet ze al 1,5 week niet meer en was al super blij. Maargoed uit bed om haar te verschonen en eten te geven. Bij het verschonen plast ze haar romper nat, dus die moest verschoond worden. Brullen natuurlijk want ze had honger en je mag dus echt niet aan haar handen zitten. Om 3 uur kon ze dan eindelijk eten. Half 7 had ze weer honger en weer bij het verschonen ging het mis. Ze poepte alles onder, het schoot zelfs over de commode heen op de grond. kon ik weer alles schoonmaken. En weer huilen, brullen en gillen. Uiteindelijk om kwart over 7 kunnen eten. Daarna heeft ze niet meer geslapen en alleen maar gehuild. Om half 11 maar gewassen en aangekleed en weer eten gegeven. Even 1 uurtje geslapen toen weer huilen. Zucht. We zijn even naar de Karwei geweest om scheppen te kopen, daarna even naar mijn moeder om andere spulletjes te halen voor de tuin. We kwamen om half 4 thuis en ze heeft nog niet geslapen. Ze is daarna naar bed gegaan toen we thuis kwamen en slaapt nog niet. Soms is ze even stil, dan moppert ze weer en dan is het gillen. De dag is nog niet om maar ik ben gesloopt. Ik kan echt niet meer voor vandaag. Zijn er meer meiden die dit gevoel ook wel eens hebben?
@ jessica: wel gehad ja. Soms vraag ik me af hoe ik dat ga doen als Tobe een stuk ouder is, door het huis heen rent en dus nog maar heel weinig slaapt. Pfff, dat lijkt me echt onwijs druk! Nu ligt ie tenminste nog de halve dag in bed Maar ja, straks zit ik gelukkig niet meer de hele week thuis. Dus dan kan ik er misschien ook beter tegen als ie een hele dag druk is. Dan heb ik nog maar 1 keer doordeweeks zo'n dag om hem te vermaken ipv 5 keer in de week In de weekenden ben ik toch lekker samen met manlief.
@Patrieske,ik wil toch ff wat tegen je zeggen, ik respecteer het zo van je he,dat je zo het moet kan opbrengen om op iedereen te reageren,pfffffffffffffffffffffff echt petje af
Ja hoor heeeeel herkenbaar.....maar de vrolijke momenten maken het meer dan goed! Ook al zijn ze er nog niet heel veel.
@Jessica: ohw wat vervelend zeg!, hoop dat ze snel van vermoeidheid in slaap valt en dat jij ook wat rust kunt pakken! Hier heeft ze vandaag ook nog nauwelijks geslapen, maar niet zo'n situatie als jij hebt beschreven hoor! Tacha: getver! balen van je haar zeg, begreep de kapper niet wat je bedoelde of mocht hij zelf zijn gang gaan?! Komt vanzelf wel dat Nona op haar kamertje gaat slapen, houd je haar toch nog even lekker bij je op de kamer! @Goofychick: heb idd geen zin om al dat werkgezeik alweer aan te horen nog in mijn verlofperiode, maar dat is vast onvermijdelijk.. Slaapt Sven nog? @Patrieske: heb je nu flesvoeding met die pitten er doorheen, welke heb je dan? ik heb vanochtend weer haar buikje gemasseerd en heb tot nu toe al 2 kledderluiers, haha! het zat waarschijnlijk erg vast allemaal @Journey: grappig is dat, kun je zien dat Tess alweer een sprongetje verder is en dat ze al meer kan qua spelen enz. @Mamalijntje: haha, moest even lachen om je verhaal van die draagzak en waar je Jamie dan moet laten, wat voor draagzak heb je gekocht? @Mikki: wat een geweldig rupsje heb je!
Ik herken dit heeeeel goed. Ook al heb ik nog niet meegemaakt dat hij 's nachts alles onderplast/poept. Maar dat vele huilen en niet willen slapen, die dagen zitten er hier ook tussen. Vandaag gaat het eigenlijk best goed, maar toch heb ik net een potje keihard zitten janken. Ik schaam me er heel erg voor, maar af en toe mis ik mijn oude leven best wel. Nu pas besef ik hoeveel vrijheid ik toen had. Lekker op mijn vrije vrijdag op de fiets naar de stad, zomaar even een weekendje weg met z'n tweetjes... al die dingen gaan nu niet meer, althans zo voelt het. Ik heb er heel veel moois voor teruggekregen, en ik geniet echt van mijn mannetje en ik hou zielsveel van hem, maar de routine waar mijn leven nu uit bestaat vind ik wel ontiegelijk zwaar. Ik heb het vooral moeilijk op de dagen dat mijn vriend lang werkt. Dat is de woensdag, donderdag en vrijdag. Dan is hij minimaal 10 uur van huis, en komt hij pas 's avonds laat thuis. Dan mis ik hem heeeeel erg en begin ik soms zomaar te huilen als ik dan zijn auto voor de deur hoor...pfff...
MikMak: Zeker handig dan, een sportinstructeur! Tjah, bij mij was het meeste ook vocht . Hoe het ook zij, het is gewoon fijn dat je in ieder geval alweer 1 broek aan kan! Mikki: Ik heb die streep ook! (Linea Nigra) Ik zag hem pas toen ik al bevallen was, haha! Dat spelen is hier pas sinds een paar weken hoor! Britt: Hier hetzelfde probleem hoor! Ik weet ook nooit wanneer Valentijn wil slapen, eigenlijk wil hij nooit slapen! Wat een heerlijke meiden heb je toch ook! MamaLijntje: Wat zijn CIN3 cellen? Sanne: Haha, you go girl En wat nou, ze werkt niet s middags? Jammer dan! Goofychick: Hehe, heeft hij je nou toch een momentje rust gegund Heerlijkdat hij even heeft geslapen! Tacha: Wat balen zeg! Heb je niet geëist dat ze het opnieuw deden (het verven dan?) Jessica: meid, ontzettend vervelend, zon dag, sterkte! Ongesteld: Hier nog niets, af en toe wat buikpijn en dan denk ik, ja nu komt het maar er komt niets En dat wil ik graag nog even zo houden hoor!
Morgen gaan we trouwens voor het eerst weer met z'n tweetjes winkelen en lekker ergens lunchen. Jay gaat een middagje naar oma. Ik voel me er echt schuldig om dat ik hem nu al een middag achterlaat, maar ik moet ECHT even met mijn vriend alleen zijn, anders stort ik in denk ik.