Ik heb de cotton knit, een gele, in large. Jay is nog vrij tenger, maar die large past hij makkelijk. Ze vallen ook klein die doeken, dus ik zou zeker geen small nemen.
Niets mis mee toch, als je instort heeft Jay ook niets aan je en je moet toch ook af en toe even samen iets doen, wil ik ook wel hoor, maar wil liever niet dat ze nu al naar zijn moeder gaat..(niet om het idee dat ik haar achterlaat, maar echt om zijn moeder...) en je hoeft je ook niet schuldig te voelen over dat je soms je oude leventje mist, heb ik hier ook, gewoon even lekker uithuilen en als je daarna je beebje ziet dan ben je weer verkocht! Ik heb trouwens ook nog zo'n streep over mijn buik, weinig charmant nu mijn zwangere buik weg is.. @Yvette: hoe gaat het met jullie?
Jippie, na een MAAND wachten en 10 keer uitstel te hebben gehoord, is eindelijk onze HDD recorder binnen! Kan ik EINDELIJK mn programma's weer opnemen. Goh ik merk echt helemaal niets aan Tobe vanwege de prikjes. Of zal dat nog komen? Hebben anderen er wel wat van gemerkt? @ Mikki: neeeee joh, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen! Wij hebben afgelopen weekend precies hetzelfde gedaan Ik vond het ook wel even moeilijk hoor, maar het ging zo goed met Tobe, dat dat wel opluchtte! Hij kan het ook naar zijn zin hebben zonder zijn mama En je relatie met je vriend is ook heel belangrijk, net zoals een uitgeruste mama Lekker genieten met z'n tweetjes! Wat wij veel doen is 's avonds een wijntje drinken met z'n tweetjes. Dat is hier altijd lekker genieten, zo saampjes op de bank. Met z'n 2en boven de box hangen om Tobe aan het lachen te maken is trouwens ook heel leuk
Mikki77 zo herkenbaar. Manlief heeft hier soms werkdagen van 11 a 12 uur en zit er dan helemaal doorheen. Ook ik sta met tranen in mijn ogen te wachten totdat ik de auto hoor. Valt me ook allemaal erg zwaar. Alles inplannen. En bij elke afspraak in de zenuwen. Is pittig hoor! Yvette1983 CIN III is het voorstaduim van baarmoederhalskanker. Was heel bijzonder dat ik 4 maanden hierna en gezond werd verklaard en daarnaast ook nog eens zwanger bleek te zijn
@ iloveandres: Dat jasje is idd stoer. Ik durf nog niet zo goed zomerjasjes tekopen, omdat ik niet weet wanneer de zomer komt en welke maat Serenity dan heeft. @ Foto's: Wat een poepies. O @ Britt: Serenity heeft een aardig ritme betreft het slapen. Ze wil alleen tussen 3 uur en 7 uur niet slapen. Ik leg haar wel gewoon op bed, zodat ze toch weet wat de bedoeling is. @ zwangerschapsstreep: Hier is ie ook nog aanwezig. @ Mikki: Spelen doet Serenity nog niet met het speelgoed. Ze kijkt er wel naar en brabbelt er tegen. Soms geeft ze er een tik tegen zodat het beweegt wat ze dan weer heel interesant vind. Het stimuleert haar wel. Spelen met je kind rond deze leeftijd is nog moeilijk, althans vind ik dan. Ik praat veel tegen Serenity, trek gekke gezichtjes en brabbel wat terug als ze wat probeert te zeggen. Ook stimuleer ik het zitten. Ze kan nu los zitten als mijn vinger kan vast houden. Ze heeft dus veel kracht in haar armen en handen.
Ik ben gesloopt ze heeft echt mij heel de dag bezig ehouden, 2 keer eten eruit gegooid nu heb ik maar nutriton erdoor gedaan en net pyama aangedaan en naar bed gebracht maar ik hoor haar weer hoor.... Ik hop echt dat de osteopaat wat voor ons kan betekenen want zo gaat het echt niet
Serenity slaapt eindelijk. Ze heeft net gedouched met mijn mannetje en daarna gegeten. Mijn mannetje zong een liedje voor d'r terwijl ik het flesje klaar maakte, viel ze zittend in slaap. Lekkere timing zo voor de fles. Heb haar op bed gelegd, ze heeft nog even gemopperd en slaapt nu. Nouja denk ik, het is stil boven. Ga zo voor de zekerheid even kijken. De HA heeft vandaag dan eindelijk gebeld. Ze wil me geen doorverwijzing geven, ik moet eerst maar van de Omneo af. En dan zeker weer met een baby zitten die buikpijn heeft. Schiet lekker op zo. Ik moest het ook maar even met het CB overleggen want hun hebben er ervaring mee. Hmmmz zij niet dan? Dan ben ik opzoek naar een andere HA. :x Ben dus geen stap verder. Serenity heeft haar duim gevonden en heeft door dat ze daar ook heel goed op kan zuigen.
Ik gaf Tess extra met comfort en moest over op extra maar nu begint ze dus te spugen en heeft veel krampjes dus nu maar nutriton erdoor gedaan
Nou dacht het is al effe stil...ze slaapt ik kijken ne hoor ze ligt met grote ogen in bed rond te kijken zou ze dan echt onvermoeibaar zijn? Ik snap niet dat ze nog zo goed groeit
@patrieske, komt goed schatje @britt, ik ben zelf haar ritme aan het bepalen... als ze moe is, of bijna in slaap is, wegleggen na dr flesje..... komt ze vanzelf in het ritme, het kost wel een paar dagen, want hier zit het er ook nog niet helemaal in.... en als ze huilt laat ik haar 10 tot 15 minuutjes huilen, troosten op haar kamertje en als ze weer rustig is leg ik haar weg... ben soms 3 of 4 keer naar boven moeten gaan elke keer, maar uiteindelijk gaat ze het steeds beter snappen... @goofy... pfff hier van 58kg naar een hele hoop denk wel plus 25 en nu 77 dus de cm gaan er wel vanaf maar de kg's nog niet...
Shit, heel verhaal neergezet, maar alles weer weg... Had op iedereen gereageerd... Heb nu ff geen puf om alles bij te lezen en te reageren. Doe even een paar belangrijke dingen. @ Lob: ik heb ook de SwaddleMe. En ik heb de katoenen en ik heb hem in het blauw. Ik heb ook de large gekocht en hij zit hardstikke goed. Ik kan hem zelfs aan de onderkant nog vastleggen door hem tussen het bed en het matras. @ Jessica: ik heb 68 genomen. Joshua heeft nu pas maat 50, dus met de lente en de zomer kan hij dit jasje makkelijk aan. Het voordeel van dit jasje is, dat er een vest aan vast zit. Ik heb hem in de winkel gezien vandaag en hij is redelijk dik. Je kunt het vestje er ook helemaal vanaf halen. Kan je kleintje niet goed poepen? Of is het voor het spugen? Ik moest van de huisarts (was niet mijn eigen huisarts) ook eerst maar andere voeding proberen ivm het poepen en het werkt! @ Foto's: echt supermooie foto's meiden! Vanmiddag visite gehad en naar de winkel van LIEF geweest in Amersfoort. Heb 3 shirtjes (1 voor nu met lange mouwen en 2 voor van de zomer met korte mouwen) gekocht. Ik was 40 euro kwijt! Echt belachelijk. Maar ik had 30 euro van de oma van Andres, dus heb 1 shirtje zelf betaald. Dit is nr. 1: http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?gr ... &kleding=2 Dit is nr. 2: http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?gr ... &kleding=2 Dit is nr.3 (al is het hem niet helemaal. Hij lijkt hierop. De kleur is bijna hetzelfde, alleen zit er ook wat donkerblauw bij in): http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?gr ... &kleding=2
hier is het al weer 1.5 uur stil.... nog een uurtje of ander half slapen en dan mag ze weer wakker worden, mag ook later
@Sanne, nou dan zeg je dat toch gewoon tegen je collega's. Of durf je dat niet? Ik heb destijds het wel via de mail geschreven na tig keer lastig te zijn gevallen dat ik graag nu van mijn verlof zou willen genieten. En heb gevraagd of ik tijdelijk uit de schoolmail kon.
Ik zit hier de nieuwe Uri Geller te kijken. Kijken jullie dit ook? Ik ben echt zeer benieuwd wie er gaat winnen. Ik hoop Jelle.