Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh vre-se-lijk programma als je het mij vraagt. x-factor bevalt me beter ;)

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mikki, nou jou verhaal helpt me het niet om het droog te houden.....ik zat zonet x factor te kijken en toen kwam er een mooi liedje voor, en Sven lag net lekker op mijn benen mij heel lief en helder aan te kijken....hop daar gingen de tranen.....daarna nog een keer, en nu ik dit lees, ooooohhh...weet wat je voelt hoor, ik ben ook zo blij als manlief weer thuis komt. En helemaal als het weekend is.
    Vind het zelfs nu een beetje jammer dat we zondag de hele dag bezoek hebben. Wil mijn mannen voor mezelf.
    Maar dat je je oude leven een beetje mist is toch logisch? Het moet allemaal zijn draai gaan vinden, en sommige dingen komen heus terug en sommige niet, maar net wat je zegt we hebben er wat moois voor terug gekregen.
    Ik heb het ook wel een beetje, ging altijd sporten wanneer ik wilde en nou probeer ik het al een hele week....

Hier net met manlief naar de stad/dorp gewandeld, al met al anderhalf uur gelopen, en koffie gedronken en gevoed in een cafeetje, veel licht veel mensen en geluid maar Sven vond het mactig interessant, manlief vond het een soort of bevrijding, hij was even bang dat het niet meer zou gebeuren....hihihi....

@mamalijntje, jeeeee dat meen je niet. Pffff.....ik ga maandag de dokter bellen of ik het kan uitstellen....wil het wel gaan doen nl.

@Journey, lijkt of onze perioden zich hebben gewisseld. Pff meid ik weet wat je doormaakt, sterkte ermee!

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nou en ze heeft gewonnen hihihi,en de mask is ook onthuld was leuk hihi

4. winter15

winter15 Niet meer actief

Ik heb "Vermist" gekeken vanavond en nu "Pauw en Witteman", mijn mannetje ligt te slapen op de bank en mijn meisje slaapt eindelijk sinds 21.00...ik moet haar echt wakker maken voor 00.00, want anders heeft ze maar 4 flesjes op..

Beetje van slag vandaag, ze had ook maar liefst 3 kledderluiers.. :confused: ongelovelijk! (laatste dagen 1 in de 2 dagen als ik geluk heb..)

@IloveA: was je in Amersfoort? had je even op visite kunnen komen ! ":) ( ik ga morgen ook even de stad in). Je hebt iig goed geshopt! leuk!

@Goofychick: lekker is dat even op pad, wat goed dat Sven het ook prima vond, dat doet jullie vast ontzettend goed!

@gewicht: gelukkig geen weegschaal hier in huis, maar laatste keer was bij mijn ouders en toen was ik al 15 kilo kwijt..nu die andere 10 nog.. :(

@Journey: hoop dat Tess snel weer in haar oude doen is, (sprongetje?ik gooi tegenwoordig alles op een sprongetje..)red je het een beetje samen nu?

@Mamalijntje: jeetje..dat is ook heftig zeg (cin3 cellen), gelukkig is het goed afgelopen!

Ik durf het wel te zeggen tegen mijn collega's, heb er zo geen zin in om weer te gaan werken, maar ja..beetje kop in 't zand steken, want over een paar weekjes ben ik er weer.. ik check zo'n 1x per week mijn werkmail, maar dat doe ik dan zelf, want zo nieuwsgierig ben ik dan wel weer..

@Jessica: wat sneu voor jullie en het kleine meisje! hoop dat jullie een goede nacht hebben..!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: ja ik was in Amersfoort. Ik wist niet dat je daar woont. nou dan weet ik dat voor de volgende keer. Zal je de volgende keer PB sturen goed?

Hieronder alvast 1 foto van Joshua ingebakerd. Vers van de pers. Om half 8 genomen.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    En hier nog 1.

Wat een schatje he?

7. winter15

@IloveA: ahw wat lief, Joshua vindt het ook best als rupsje ;) , niet? Ja, ik woon in Amersfoort, stuur volgende keer maar PB, ik ga morgen ook even langs Lief! (heb al heel veel leuks gezien op internet..)! maar moet helaas even zuinig aan doen met mijn bijna laatste full-time salaris.. :(

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: hahaha, ja Joshua vind het heerlijk. Hij was daarvoor nog erg overstuur... :)
    Heb hem zo om half 9 ook de voeding gegeven en hij sliep gewoon door. :) Maar wel de voeding opgedronken.
    Ja er staan veel te veel leuke dingen van LIEF! op de website. HIHIHIHI.
    Op marktplaats staat trouwens ook best veel van LIEF!
    Ik heb een paar schoentjes gekocht voor straks. HIHHI. Echt zo gaaf. En maar 10 euro. :p

9. winter15

Geweldig toch dat hij nu dan wel slaapt!
    Kijk 10 euro..dat zijn goede berichten :)

Ik zal morgen nog eens kijken in de winkel, ze hadden 2 weken geleden ook al wel sales..maar toen was het heel druk en was mijn vriend het zat in dat kleine winkeltje.. :(

Slaap lekker voor straks!

Ik ga nu mijn kleine dame wakker maken :eek: voor het laatste flesje...

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ sanne: oh woon je in Amersfoort? Ik kom uit die omgeving (Scherpenzeel?). Ik denk dat als mijn man en ik straks Amsterdam uit willen en mijn man misschien hoogleraar kan worden in Utrecht, de kans groot is dat we ook in Amersfoort gaan wonen. Toch nog een beetje stads, maar ook gewoon lekkere rustig dorpachtige wijken. En eindelijk weer in de buurt van mn ouders want dat mis ik nu ook wel... In welke wijk woon je?

@ iloveandres: ook een mooie rupsje! :D Joshua wordt ook al groot zeg! De kleintjes beginnen echt al een sprekend gezicht te krijgen zeg maar, met van die wijze ogen. Leuk is dat :)

Tobe werd om 4 uur even wakker, maar met de speen er in viel ie weer in slaap tot 7 uur :)

Donderdag is er een feest van mijn studievereniging in de Escape en ik twijfel of ik zal gaan... Ik heb op zich wel weer zin, maar het voelt zo raar om echt uitgebreid te gaan stappen met een kleintje van ruim 2 maanden thuis...

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen,

Ook hier geprobeerd om de speen erin te doen om 04:00 maar een half uurtje later zette hij hem op gillen dus toch maar weer een flesje gemaakt. Aankomende nacht toch maar weer proberen te rekken.

Jamie heeft weer wat nieuws. Plassen tijdens het verschonen. En niet 1x nee 3x en vooral als hij mooie kleertjes aan heeft.. Boefje is het haha.

Vanmiddag lekker wandelen want het is prachtig weer. Zonde om binnen te blijven zitten.

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O Merle ik zou juist heel erg graag willen. Even lekker eruit. manlief de wacht en jij even genieten van je moment niet mama zijn en gewoon even jezelf

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mamalijntje: haha leuk he dat wildplassen? Tobe deed dat hier dus in zijn eerste week volop! Bijna bij iedere verschoonbeurt :( Inmiddels weten we hoe we ermee om moeten gaan ;) Vaak als we hem wakker maken, gaat ie vlak daarna plassen namelijk. Dus dan wachten we altijd heel even met verschonen. En we leggen de luier altijd al geopend klaar zeg maar zodat we heel snel kunnen wisselen ;) En de keukenrol staat hier dus ook standaard op de commode zodat we direct de boel kunnen opruimen ;)

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er is een wonder gebeurd.......Sven heeft zijn laatste voeding om 11:00 gehad en is daarna pas om 4:30 weer gekomen, en daarna om 7:30.........5 1/2 uur doorgeslapen....we gaan vaker met hem op pad savonds..... :D

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kom straks ff verder reageren, we wachten nu al meer dan drie uur op dat meneer wakker wordt...hihihi.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    \:D/

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Hahaha leuk he jongetjes.....hier standaard bij openen van een luier een doekje eerover heen. zodat alles in het doekje komt en niet op ons,commode en vloer....en ja ook de nieuwe luier open klaar.

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ook hier standaard doekjes en luiers in de aanslag. Maar hij weet het voor elkaar te krijgen. Dan ben je nog bezig met zijn billen en hoppa daar gaat hij weer.

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier hetzelfde met mijn jongetje :)

Jay plast altijd alles onder als hij net uit zijn badje komt. Dan is 'ie lekker ontspannen natuurlijk :)
    Bij het consultatiebureau heeft hij het tot nu toe ook ELKE keer gepresteerd om uitgebreid te gaan plassen als hij op de weegschaal lag :)

Ik heb gisteravond en vanochtend trouwens ook kennis gemaakt met het fenomeen 'spuitluier'. Schade: 1 romper weggegooid. Zoiets ranzigs ga ik dus echt niet meer wassen...hahaha :)

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat gaat de goede kant op Goofy! :D

Deel Deze Pagina