@ goofychick: wauw wat lekker! Huilt Sven nu ook beduidend minder dan voorheen? Fijn zeg dat het zoveel beter gaat Leuk al die plasverhalen Toen ik nog borstvoeding gaf, had Tobe altijd van die poepscheetjes. Inmiddels doet ie dat niet meer, maar toen had ik dus ook tijdens iedere verschoning niet alleen plas maar ook poep die alle kanten uit ging! Gezellig
@Goofychick: wat fijn zeg voor jullie en natuurlijk voor Sven zelf ook dat hij lekker door geslapen heeft! @Merleq: ja, ik vind Amersfoort ook een fijne plek om te wonen, niet TE groot, lekker centraal in Nederland, leuk stadscentrum, ik woon in de wijk Nieuwland, mogen er graag wonen Heerlijk weer zeg!, we zitten even te bedenken wat we gaan doen vandaag..
@ iloveandres: Serenity kan wel goed poepen, Het is alleen net water. De Omneo heb ik voor de krampjes. @ Sanne: Ze is gisteren na half 8en in slaap gevallen. Heb haar om kwart voor 12 wakker moeten maken voor haar fles. @ goofychick: Wat goed. Zou Sven het door krijgen. Ik hoop voor jullie dat Sven dit gaat aanhouden.
Heb Serenity weer wakker moeten maken voor haar fles om kwart voor 12. Heb nu 1 schepje minder Omneo erin gedaan en 1 standaard meer. Ze is na de fles weer lekker in slaap gevallen en kwam om 5 uur weer. Na de fles hadden we een huilend en overstuur kind. Ze had weer last van krampjes. Dat komt natuurlijk door die ene schep minder Omneo natuurlijk. Fijn zo´n huisarts. :x Ik kijk vandaag weer ff aan anders doe ik die ene schep Omneo er gewoon weer bij. Ze had na de krampjes trouwens een enorme poepluier, wat weer dun was.
Hoezo, 'fijn zo'n huisarts'? Sommige baby's kunnen inderdaad dunne ontlasting krijgen van omneo, dus ik snap wel dat hij dat geadviseerd heeft. Misschien dat ze dat van friso comfort niet heeft, maar het lastige is dat te vaak overstappen vaak ook weer niet zo goed is voor zo'n kleintje. En stel nou dat dat ook niets uitmaakt, dan moet je weer naar een andere voeding en dan blijf je bezig... Lastig hoor!
Hey meiden, @ Sanne: veel plezier vandaag bij de LIEF! winkel. @ Merleq: ja Joshua word idd groot. Hij is nu 51 cm, maar de lengte van de SwaddleMe is nog heel groot hoor. HIHIHIHIHI. Oeh, Scherpenzeel heeft mooie huizen zeg! Daar woont de oom van mijn man ook. @ Mamalijntje: wandel ze meid vandaag. Is het idd mooi weer voor. Hahaha, Joshua heeft dat in het begin ook veel gedaan, maar nu doen wij het ongeveer hetzelfde als Merleq. Ik leg de luier altijd al klaar, schoonmaakdoekjesbakje open en gaan met die banaan. @ Goofychick: ow wat super zeg dat hij zo goed geslapen heeft. @ Jessica: ow dan is het daar inderdaad niet voor nodig. Bij Joshua werkt het ook goed voor de krampjes. Het heeft zo'n 2 weken nodig voor het echt goed gaat werken. De voeding heeft echt 2 weken nodig om goed zijn werk te kunnen doen. Bij Joshua heeft het nog 2 weken geduurd voor hij goed kon poepen en nu poept hij bijna elke dag weer. Ik zweer echt bij de Omneo en hij krijgt er de Forte bij. Hier vanacht een goede nacht gehad en ook nog heel erg in een deuk gelegen om Andres. Hij schrok "wakker"(hij sliep nog gewoon) en zei: Ohoh... doe me even een doekje, Joshua heeft gespuugd. Ik zeg:"Waar heeft hij gespuugd dan?" Hij: "Ja daar...". Ik lag ondertussen dus al helemaal in een deuk om het feit dat hij sliep en gewoon terugpraatte. Ik zeg: "Schat... Joshua ligt al ruim 3 uur in zijn eigen bedje te slapen." En toen was het stil... Ik heb zeker nog 5 minuten in een deuk gelegen voor ik zelf weer in slaap kon vallen. Zo even naar de winkel voor een paar kleine boodschapjes en dan hier in huis even aanrommelen. Opruimen, stofzuigen en dweilen... en dan naar mijn beste vriendin toe. Haar vriend houd zijn verjaardag vandaag en wij mogen daar eten.
goofychick: Gaaf dat Sven het door begint te krijgen IloveAndres: Haha, leuk he! Ik had dat zelf eerst... dan kon ik zomaar midden in de nacht al slapend Jelmer de opdracht geven om Ingmar een schone luier te geven terwijl Ingmar gewoon heerlijk lag te slapen! --- De keuken is een doffe ellende. Ongelovelijk. Gelukkig heb ik nu van Jelmer te horen gekregen dat hij wel klaar is met doe-het-zelven. De volgende keer laten we het kreng gewoon plaatsen dus. Pff.... Een kastje moest om verwarmingsbuizen heen gebouwd worden, de koelkast ombouw op zijn plek krijgen was een klus van 3 uur passen, meten, zagen en stellen, de spoelkast moest bijna helemaal gefiguurzaagd worden, de vaatwasser heeft een slang die NET te kort is... ik vraag me af wat er nog meer fout kan gaan...
Mikki: Heel logisch en ook natuurlijkdat je een dagje voor jezelf en je vriend wilt! Hoe was het winkelen? Sanne: Wat lief hier gaat het goed hoor! Valentijn knapt aardig op van zijn spuitjes, heeft nu alleen nog veel last van uitslag, maar dat komt goed! Verder is het een vrolijk ventje en hij groeit goed. Alleen dat slapen overdag, dat wil hij maar niet, maar daar staat tegenover dat hij wel de nachten behoorlijk lang maakt gelukkig! En bij jullie? En tussen jou en je vriend, hoe is dat nu? MerleQ: Dat kan heel goed hoor, dat je niets merkt! Mijn moeder met 4 kids had er 3 tussen waarbij er niets te merken was, mijn broertje was er dood ziek van Mamalijntje: Jeetje, dat is dan ook schrikken van die Cin III cellen! Maar helemaal geweldig inderdaad dat je dan buiten dat je gezond bent ook nog eens zwanger bent, dubbel feest! Journey: Vervelend dat het steeds zo blijft bij Tess zeg Ik hoop ook dat die osteopaat uitkomst biedt, wanneer moet je daar heen? Valentijn slaapt overdag trouwens ook nauwelijks hoor! Dus als dat alles is, denk ik niet dat de osteopaat daar iets aan kan doen. Als ze daarbij niet tevreden is, dan is er misschien meer aan de hand Jessica: Hier dus dezelfde domme onzin als die ha van jou! Ik mocht ook niets doen met Valentijn en moest alles maar overleggen met het cb, want die hadden er meer ervaring mee dan de huisarts Meid, één advies: VOLG JE GEVOEL! Patricia: Dan heb je nog goedkoop kunnen winkelen bij LIEF Meestal krijg je daar niets onder de 10 euro Maar oh zo leuk spul! Die van ondeugend en stoer heeft Valentijn ook! Hihi, jij hebt ook al zon rupsje Hahahaaaaaaaaaaa, lekker die Andres, dat is grappig! Goofychick: Heerlijk toch, lekker even lopen, de stad in . en zo wordt het meer en meer normaal, een kindje krijgen Grote vent, lekker geslapen Hij oefent alvast voor mei Libra: Wet van Murphy bij jullie! Sterkte hoor . Plassen tijdens het verschonen: Hier kan hij er ook wat van, maar hij plast niets meer onder!
Zo, hier vannacht weer een super nacht gehad, van 22uur tot 7uur, het lijkt zijn nieuwe ritme te zijn Vanmorgen lekker weer gaan babyzwemmen, echt super hoor! Hij houdt het alleen nog steeds niet goed vol, dus we zijn steeds nét vóór het eind uit het water Maar toch leuk En we krijgen nieuw glas in de voordeur! Gisteren zijn ze de mallen komen maken en over een tijdje krijgen we glas-in-lood en ijsbloemenglas, wauw! We hebben een huis uit 1928 en de vorige bewoners hebben wat lelijke moderne aanpassingen gedaan Nu gaan we het voor en na dus weer in de mooie oude stijl herstellen Oh en ik wil nog even iets fijns vertellen, ik heb FILET AMERICAN gevonden die ik mag hebben! Ik zit nu heerlijk te genieten met mijn man van de filet op toastjes jummie!
@ Yvette: wat leuk dat jullie de oude stijl terug willen brengen! Dat vind ik zelf ook veel mooier Ben wel benieuwd naar het glas! Wil wel een foto zien als het is geplaatst @ iloveandres: oh wat grappig dat je Scherpenzeel kent! Dat zijn er zo weinig Ik vind het een mooi en fijn dorp, alleen net wat te klein. Iedereen kent elkaar waardoor er heel erg veel geroddeld wordt helaas. Grote kans dat ik of mijn moeder de oom van jouw man ken
Ver dorrie hij pakt weer mijn reacties niet ;-( Maar goed even overnieuwe wat ik zo nog weet. Goofychick en Mikmak en Merel.........Leuek foto's van jullie kleintjes. Hai mamalijntje bedankt voor het duimen meid.....het is nu echt heel erg maar dat zeiden ze al dat het even zo erg kon worden met de overstap van de voedingen weer,maar Mart wilde gisteren eerst naar de ha post gaan maar ik zei nog doe dat maar niet kijk het even aan,dus de hele nacht weer lopen hannesen,maar we hebben elkaar afgelost en toen werd ik ineens weer dood ziek,misschien dat het er zo bij mij zelf uitkomt want het is nu weer weg ;-( Dus het zal nog even een zware week worden en dan hoop ik dat het gaat werken.
Ha Journey...........Super dat het zo goed is gegaan met het oppassen van je broertje of niet dan meid Hai merel....wat superlief he meid dat ie zo naar je lacht als ie je ziet echt ik kan niet wachten dat dat hier ook komt hoor
Hey dames.... mn meisje lijkt opeens in een heel ander kindje te veranderen... gisteren heeft ze nog wel even 1,5 uur... achter elkaar gehuild en geschreeuwd, maar dit waren volgens ons... "gewone krampjes"....! OOk ziij heeft vannacht super geslapen... om 0.00 uur laatste voeding tot 06.45 uur...! (vele hebben een goede nacht gehad, las ik.....) Of het nu komt door de verdikte voeding... de medicijnen of het feit dat ik zowat geen melkproducten meer neem,... ALS HET MAAR ZO BLIJFT! (wel een heel gedoe hoor... flesje, kolven EN voeden..... maarja.... heb ik er wel voor over...!) Mijn zoontje had trouwens iets vreemds van de week... toen ik donderdagavond naar boven ging hoorde ik hem huilen. hij gloeide helemaal... dus ik vertrouwde het niet.. had hij een temperatuur van 35,8 ! (DIT IS GEEN TYPEFOUT!) Dacht dat de thermometer kapot was, maar ook met een andere wat het zo... Huisartsenpost gebeld... nu moest ik opletten of hij geen vlekken kreeg en een ander vertelde dat VOORDAT kinderen ziek worden en juist koorts krijgen ze een ondertemperatuur kunnen hebben..... (nooit van gehoord...) @plassen tijdens het verschonen... Nou mijn vriend en ik zijn er overeens.... als ik moet kiezen met verschonen tussen jongens die plassen of meisjes.... Doe dan maar een jongen... daar kun je snel een katoenen luier op het "lontje" doen... bij meisjes loopt het gelijk naar achteren...en kun je ze gelijk omkleden... Wel uitkijken voor je gezicht bij jongens.... xxmona
@ ramona: super! wat fijn zeg! Goh het gaat best wel goed met onze kleintjes he? Je merkt dat ze allemaal een beetje hun ritme beginnen te vinden en beginnen te wennen aan hun leventje. Fijn
wellicht kennen jullie deze hoor..... of is hij hier al eens geplaatst.... (?) maar zet t toch ff hier neer..... http://groeiweb.pgdata.nl/groeiweb_ouder/calculator.asp
Hey meiden, nog even een laatste berichtje voor vandaag. @ Libra: dat was idd heel erg grappig. Ik heb dit zelf nog niet gehad. Ow ik durf zo niet te zeggen of dat gevolgen kan hebben dat de slang net te kort is... @ Yvette: ja die 10 euro die ik zelf heb moeten betalen is inderdaad niet veel. Maar als je dan gaat bedenken dat het totaalbedrag 40 euro is voor 3 shirtjes.... pfffff. Die schoentjes zijn voor mij. Ik moet alleen het geld nog even overmaken en dan krijg ik er ook nog een shirt bij van LIEF. Geniet maar lekker van die filet american. Ja lief rupsje heb ik he? HIHIHI. Ja, Andres kan er wat van hoor. Ow ben benieuwd naar jullie deur straks. @ Merleq: ja misschien wel. Hij heet Rob Gieling en zijn vrouw werkt bij de bakker. Ik kende het eerst ook niet hoor, maar ja, als de familie van je man er woont. @ Ramona: wat fijn dat ze een goede nacht geslapen heeft zeg. Hou het maar goed in de gaten bij je kleine man meid. Dikke$ knuffel. Bedankt voor de link. Ik had hem nog niet. Joshua zit 7 cm onder de gemiddelde lengte. @ goofychick: fijne vakantie meid. Nou meiden, ik ga er vandoor. Ik lees morgen weer mee en zal proberen om dan op iedereen te reageren. Ga nu naar een verjaardag toe.
Hai merel.........Ja goed het is heel erg maar ik ben wel opgelucht dat ze het hebben gevonden,al weet ik niet of het dit nu is omdat hij nog veel erger huilt en schreeuwt,ik snap er echt niets meer van en word er erg onzeker van,dit heb ik met noël niet gehad dus ik weet het ook niet,maar goed hij zei al dat het een heftige week zou worden en als het nog erg zou zijn dat ik donderdag moest bellen voor langs te komen dan gana ze de afspraak van de ka vervroegen. Zij voorkeurshouding is heel erg,ze gaan hem over 2 weken weer meten en die metingen moeten ook mee naar de ka dus het zal 1 april allemaal heel erg spannend zijn. We blijven wel alle oefeningen doen en ik ga bellen voor de osteopaat een maandag voor een afspraak,baat het niet dan schaad he niet de arts was het ermee een sik heb het wel gevraagd,omdat hij eerst zei van niet en nu zei dat het misschien wel een optie was om het erbij te doen. Hoe gaat het met Tobe? Hij had toch ook een voorkeurshouding of heeft is dat niet gehad? Hai Goofychick.......Wat rot dat ze zo deed,maar goed zet het van je af als je dat kan en laat ze maar,jammer dat het zo moet he Hai mamalijntje.........Ik hoop het ook,nu is het echt verschrikkelijk,wat hij eerst deed een 15 min na zijn fles dat 45 min huilen doet hij nu tjdens zijn fles en dan drinkt hij dus maar halve flessen en hij komt ook niet vaker ik geef hem dan ook gewoon weer een extra fles hoor want ik ben dan veel te bang,jeetje ik zal blij zijn als dit daalijk allemaal achter de rug is...........voor hem maar ook voor ons. Hai sanne.......ja dat denk ik dat hoop ik dat ik gelijk heb gehad,ben toch bang dat hij nog ergens meer last van heeft,maar goed we kijken het echt eerst deze week af en dan kan ik pas echt oordelen. Hai Journey.....Ow oke,dan heeft Tess ze inderdaad erg vroeg gehad,zielig dat ze er weer aankomen he die prikjes Hqi mikki......Ik maak jaimy altijd wakker maar ik moet zeggen dat is meestal echt een uitzondering meestal moet ik hem rekken. Hai derona........Een leuke mobiel meid met de knappe syl eronder
Hai meiden.....Nou jullie hebben even leuke fot's geplaats zeg van jullie beepjes ,ik heb nog steeds geen kabeltje gehaald,ik zal ze van de week even bij mijn vriendin op de pc zetten ,die heeft ereen waar ik mijn geheugenkaart in kan stoppen. En dan kom ik ook showen,op de camera staan wel rond de 100 foto's Hai Jessica..........Ik lig ene heel eind achter misschien heb je het al geschreven,maar heeft de ha nog gebeld?