Hai Mikki........Had het kindje van je vriendin ook zo'n last met de overstap weet je dat toevallig? @ meeting...........Ik hoop dat er een datum geprikt word ik wil wel hoor ,en weten we ook al hoe en wat,bij iemand thuis of willen jullie ergens heen gaan.....Nogmaals bij mij zijn jullie allemaal van harte welkom,ik woon wel in Denbosch,niet echt het midde van het land,maar heb wel de ruimte na de verbouwing
hai Mikki........Wat leuk hoe die daar ligt in die doek,ja leuk is het maar het werkt ook toch? Hai patricia..........leuk vestje meid voor weinig geld
Hai Tacha......... Hoe was het bij de kapper meid,wat heb je laten doen? Voel je je nog steeds zo dat je gaat flauwvallen? En wat zei je baas ik ben ook benieuwd hoor. En het leukste voor het laatst wat heb je allemaal gekocht voor je meisje ,ik ben niewschierig dat weet je hahahaha
Hai ramona.........Wat een leuke foto meid,ik zwijmel helemaal weg echt super Hai vash..........Inderdaad meid dan piepen ze even anders .....al moet ik zeggen dat Mart nu echt zijn best mee doet hoor daar mag ik echt niets meer over zeggen. Emo is dat he alles terug vertellen. Hai Naomia........Wat een kanpperd jou meisje
Hia patricia.........Hoe drinkt je manneke nu,heeft hij nu goed gedronken. Hai merel.........jeetje ook te laat bij jou met succes wensen,je zal het wel al geschreven hebben hoe het is gegaan met de prikjes dus ik zal het even snel bij gana lezen,ik hoop dat hij er nu niet zoveel last van heeft meid. Hai Elam......dat kan wel denk ik hoor,alleen is er hier geen touw aan vast te knopen.
Hia Merel..........Nou ik lees het al,hij heeft het super gedaan zeg als ik het zo lees Dus ook een afplatting aan een kantje dat heft jaimy ook maar jaimy heeft het wel erg maar ook zelfs dat kan bij terekken als we er maar mee bezig zijn,maard e fhysio zei ook dat dit wel moeilijk zal gaan omdat hij zoveel huilt en dan krijg je gewoon bijna niets voor elkaar ;-( Hia Yvette.........Hier merk ik dus nu even niets het lijkt wel erger te worden maar goed gisteren zaten we nog op 3 scheppen pepti en 3 omneo en nu vanaf vanochtend 2 scheppen omneo nog en vanaf morgen nog 1 schep omneo,dat is het nadeel met FV dat je rustig moet afbouwen,maar goed ik weet nu dus even niet meerw at wel en niet goed is ;-( Ik hoop dat ik snel verschil merk,al zie ik nu wel dat zijn handjes aan het indrogen zijn,de eczeem is minder aan het worden,zag je dat ook zo snel bij Valentijn? Wat betreft de meeting ik vind het ebst hoor
@ MerleQ: De ha heeft tegen mij gezegd een keuze te maken tussen buikkrampjes of diarree. Ik vind dat zij met een oplossing moet komen en niet ik. En idd van Nutrilon naar Friso brengt ook weer problemen met zich mee. Ik wacht vandaag af hoe de standaard aanslaat en wat het doet met de krampjes. Misschien is het wel weer gewoon wennen aan dat ene schepje. @ iloveandres: Ik vind de Omneo ook een super voeding. Maar Serenity haar ontlasting was al goed voordat ik het ging gebruiken en het maakt het nu dus extra dun. Ze heeft geen krampjes meer gehad toen ik het ging gebruiken, maar nu heb ik de standaard erdoor heen en die overheerst. De krampjes keren weer terug, nu is het afwachten of die nog weg trekken en wat het doet met haar ontlasting. @ goofychick: Lekker even op vakantie. Wij willen ook een weekje boeken. @ patrieske: Haha ja die heeft gebeld. Ik moet het dinsdag met het CB overleggen, want die zouden er meer verstand hebben dan zij. Mochten hun het ook niet goed vinden dan moet ik bij haar terug komen en dan gaat zij verder kijken.
Wij zijn vandaag begonnen met de tuin. We gaan alles eruit halen en vernieuwen. Het is een hele klus, maar er is een start gemaakt. We hebben planten eruit getrokken en zijn begonnen met de stenen. We wonen sinds juli vorig jaar in het huis, maar de tuin is een oerwoud.
Ik ga ook even spammen. Deze foto is vanochtend gemaakt op haar speelkleed. Ze heeft hele gesprekken met dat aapje.
Hai Mikki...........Nou 1 ding dat is toch goed ,ik heb het laatst opgezegd ik kreeg steeds meer tijschriften binnen vanuit wij en ik heb het allemaal opgezegd nu,ik heb geen tijd meer om te lezen Die doek die jij hebt kunnen ze daar tot een bepaald gewicht maar in? Hia Joyce........Hoe gaat het met je arm is je pijn wat weggezakt? En hangt de nieuwe tv of staat ie dat is net wat je wilt natuurlijk Fijn dat de nacontrole goed was nmeid. Hoe gaat het met je kleintje? Hai derona.........Heb je geen last van je ongi,ik moet zeggen ik heb er echt geen last van ,dat is een keer wat anders Maar ik dacht dat je met Bv niet ongi werd dat heb ik mij dan zeker weer wijs laten maken? Hai Britt.......Ik weet het echt niet de fles van 11.30 at hij op geen probleem wel huilen na de fles echt hysterisch dat is ook wat er van te voren was....maar met de fles van 15.30 was het weer een heel drame keihard huilen en wat spugen niet ehct veel ofzo wel superveel krampen maar jeetje weer die halve fles laten staan want als hij een slokje nam dan begon hij weer keihard te huilen je durft hem dan geeneens meer de fles te geven ;-(
Hai Britt.........Wij zijn nog niet bezig met het ritme omdat jaimy zoveel huilt,maar als het daalijk allemala rustig is dan doen we hoe merel het ook al zegt. Fijn dat ze wat zijn opgeknapt. Wat een leuke foto zeg van je meisje Hai Goofychick.........Oke dan weet ik nu welke het is,ja er lagen 3 verschillende daar. Hia Mikki.....Ik heb wat verschillende dingen voor hem en ik kijk wat hij leuk vind,hij slaat nu naard e speeltjes van zijn wippertje dus daar lat ik het even bij en verder doen we niet echt evel want hij huilt gewoon veel dus ik loop veel met hem op mijn arm of in de wandelwagen,noël doet veel bij hem dat scheelt ook weer,maar die vind zijn broertje niet meer zo leuk zegt ie,hij word moe van al dat huilen ;-(
Hai Goofychick.....Ik heb niets binnengehad. Hia Britt......Wat een super foto zeg,die kan jij goed maken ),ik lees het al je vriendin Hai mamlijntje........Vraag of de assistente hem even vast wilt houden dat doen ze met liefde en plezier Hai Merel.......Nou dat is toch te gek voor woorden dat ze zo ver gaan hahahaha,echt niet normaal.
Goofy: Jeeeeeeeeeeeej Heb er zin in! Patricia: Dat was ook sarcastisch bedoeld hoor, ik vind LIEF ook erg duur Patrieske: Oei, vervelend dat je aan het huilen nog geen vermindering merkt! Bij Valentijn merkte ik dat bijna direct, maar heel duidelijk na 2 dagen en de uitslag/eczeem verminderde ook drastisch en die was na een week of 3 weg! Als dit nou weer niet blijkt te werken, of te weinig, moet je eens vragen of het ook niet lactose-intolerantie kan zijn, dat gaat nog een stapje verder dan koemelkallergie En die lactose zit wel nog in de voeding die jij gebruikt, kijk maar op het pak. Maar goed, ik zou dit eerst heel even de tijd geven hoor En doen wat je gevoel je ingeeft meid, niets is zo sterk en goed als eht moedergevoel! Sterkte in ieder geval! Jessica: Wat een geweldige foto en wat een leuk speelkleed, waar is die van?
@meeting, misschien iid midden in het land handiger, niet voor mezelf maar omdat de uithoeken dan even ver moeten reizen, anders heb ik vet veel medelijden met de mensen uit het noorden des lands... Maar wellicht wel handig om eens de koppen bijelkaar te steken voor een datum anders is het zo weer juni en heeft iedereen de agenda al vol gepland.
@ Yvette: Dat kleed is van Fisher Price. Het Rainforest kleed. Hij is super leuk, het geeft licht en draait 20 minuten kinderliedjes. Die uitslag die Valentijn had, wat heb je daar tegen gedaan?
@Yvette, Sven is iid al flink aan het oefenen voor mei.....maar ja net als op de 9 maanden beurs, zal hij zich dan voorbeeldig gedragen hahahaha. @sprongetje....nee zonder gekheid, ik geloof dat hij iid weer een sprong heeft gemaakt, wederom ligt hij nu, wellicht wat later dan gepland,weer in zijn reiswieg zoals ik gepland had. Moeilijk in slaap te krijgen maar ik geloof dat hij nu toch wel wegzakt.Mag ook wel want over een uur (of misschien wel twee uur, i hope so) krijgt hij zijn voeding alweer.
Hia Journey...........Ik hoop dat hetw erkt meid 19 maart ik zal voor je duimen.... Hai tacha........Nou ik lees het al lekker zeg dara heb je niet gezegd dat je niet tevreden bent dan dan kunnen ze het gewoon anders kleuren. Hia Jessica.............jeetje meid dat is ook heel zwaar ik weet het,en jaimy is nu 11 weken geweest en ik heb er door heen gezeten ben weer wat opgekrabbelt en zit er weer doorheen,dus een dikke knuf meid. Hia derona...........hhahahah jij tovert weer een lach op mijn gezicht hahahaah,bedankt meid...nou weet je mailen en schrijven is voor mij een uitlaat klep en zoals vandaag ben ik blij dat ik dan wat te doen heb om me af te reageren zijn jullie blij mee hahahah.........maar als jaimy daalijk meer kan genieten en meer kan spelen en vooral rustiger is dat ik ook weg kan thuis nu ga ik bijna niets doen hoor want je zit nergens op je gemak,dan ben ik hier stukken minder ;-( maar ik vidn dat jij ook wel altijd op iedereen reageert toch,tenminste dat vind ik wel. Hia Sanne.....Ik zat op omneo met johannesbroodpitmeel die nutriton,dus 6 scheppen omneo en 4 schepjes nutriton,nu heb ik de pepti en dat is nog mixen maar geen pitmeel er meer doorheen dat mocht niet meer,alleen als hij blijft spugen
Hia mikki........Mied je moet je niet schuldig voelen,dat heb je soms nodig en dat moet je dan ook doen...........we zitten nu met dit alles met jaimy maar we hebben vanabond 2 feesten Mart zijn vriend is jarig en mijn vriendin word 30 dus we gaan ook apart weg en jaimy en noël zijn bij mijn ouders,maar ik heb wel afgesproken met mijn moeder dat als ze het niet aankan dat ze mij belt,ik voel me ook schuldig vooral nu,maar ik wil ook graag met mijn vriendinnen vanavond weg,het is waarshcijnlijk ook weer 1 van de laatste keren ze zijn allemaal bezig zw te worden
@Ramona, oh die ken ik nog niet die groeicurve, wel heb ik op borstvoedings com een groeicurve online gevonden waarop ik Sven zijn gegevens heb ingevuld daar de groeicurve van het consultatie bureau gemiddel is en vooral op kinderen met kunstvoeding is gebasseerd en oude gegevens. Hier heb ik het ingevuld en wat blijkt, Sven zit heerlijk op het gemiddelde in die curve online, iets erboven. @verschonen jongen/meisje, daar heb jij weer een punt Ramona, hahahaha.....nou bij manlief is er al tegen de bril aangeplast, hihihi, maar nou heb ik een redelijk eigenwijse vent die denkt dat hij het ook wel zonder doekje op het "lontje" kan doen. @Hihihi, zonet ff met de kleine man de tuin ingegaan terwijl papa bezig was in de tuin, erg leuk hoor om met je zoon rond te lopen in je tuin, in de wetenschap dat hij daar straks rond rent...... Gisteren trouwens tijdens x factor, tijdens een liedje flink lopen brullen (mama dan...en later ook papa...hahaha) Sven keek zo lief en helder naar mij en ik zat te kijken en keek naar hem en ja hoor.....was ook zo mooie tekst. @hmmmm......er reageert iemand niet op de msn terwijl hij dat normaal altijd wel doet.......(donderdag uitgerekend dus al twee dagen overtijd.....) @gelukkig.......................wat zijn wij toch een gelukkige happy family.......zwijmel, zwijmel, zwijmel. Manlief is in de tuin aan het werk en vrouwlief wat aan het opruimen en met de kleine bezig....oh hoe burgelijk maar hoe heerlijk vind ik het om lekker even te tutten. @Voedingsbh.....vanochtend nog een nieuwe gekocht, en keek in de spiegel in die zaak en toen dacht ik, tja daar neem je over een tijdje ook weer afscheid van, van die volle borsten, maar mag er eerst nog ffies van genieten, hahaha. Moet even gaan nadenken wat ik aan ga doen op de bruiloft van vrienden van ons...iets waar mijn decollete mooi in uitkomt gniffel!
Goofy: Heb net ff gekeken, heb er zoooooooo'n zin in! Echt mooi daar! En dan zijn ze alweer 4 maanden, eens kijken hoe voorbeeldig dat ze dan nog zijn Jessica: Die wil ik ook, die is veel leuker! Valentijn was net toch weer zó vrolijk! Dus, wij het speelkleed pakken, hij daarop, harstikke vrolijk, wauw! En toen rook ik een poepbroek, heeft hij binnen een half uur álles onder gepoept! Helemaal door zijn romper en broek heen...! Maar goed, dat is hij ook weer lekker kwijt, maar niet dat hij daarom dan even mekkert... nu moeten wij het maar gewoon ruiken Hihi Zo meiden, fijne avond! Wij gaan lekker bij mijn ouders frietjes eten!