patrieske ja mijn schoonmoeder maakte haar wakker......... mikmak, ik zie precies wat je bedoelt hier idem dito die roze wolk bestaat echt niet het is gewoon keihard aanpoten, die 16 weken verlof heb je gewoon meerdan nodig.... Ook hier ben stapel op mijn meisje kom niet aan haar maar af en toe moet ik ook gewoon nog even wennen aan het moeder zijn! goofychick ik hoop dat het beter gaat met je wond en van die blaren gelukkig geen verdoving gehad en ja ik ga waarschijnlijk met mijn moeder naar de negenmaandenbeurs De verjaardag was goed gegaan alleen vanacht was werkelijk een ramp zo zie je uit haar ritme gehaald en gelijk BINGO............... wat hebben die kleintjes tog al een ritme zonder dat je het weet, net allebei ontbeten straks aankleden en dan maar weer eens wat doen vandaag eindelijk droog weer!
@ goofychick: ja ik heb toen dus wel gekolfd maar ik kreeg er maar 70 cc uit (in totaal he! echt bizar weinig). En vervolgens ging ie dus onwijs lopen spugen waardoor ik sindsdien die kunstvoeding niet meer heb gegeven... En aan die 70 cc heb ik niet genoeg voor de nachtvoedingen Ik ga volgende week eens navragen hoe ik dat het beste kan opbouwen met die flesvoeding, zeker omdat ik volgende maand al wil gaan afbouwen. Voordat ik weer ga studeren wil ik in ieder geval overdags op flesvoeding over zijn omdat ik kolven op de universiteit niet zie zitten. Ik had geen blaren op de plekken waar ik injecties heb gehad. Maar ik had wel onwijze uitslag van de pleisters op de plek waar het infuus zat! Bij mij ging het ook pas met 2 weken opeens beter met mijn hechtingen/wonden... Dus hopelijk gaat het bij jou ook snel over! Kan je wel een beetje zitten of doet dat bij jou ook zo'n pijn? @ Journey: oh ja, ik durf dus ook echt niets geks te doen met Tobe want ik ben zo bang hem totaal van slag te maken Ik wil dus ook wel naar de 9maandenbeurs volgende maand maar dat hangt er echt een beetje vanaf hoe Tobe tegen die tijd is... Als ie nog steeds zo kramperig en spugerig is, denk ik dat ik dat risico niet ga nemen... @ patrieske: oh nou dan ga ik dat ook eens proberen Vannacht heeft Tobe tussen 11 en 2 uur en 2 en 5 uur (voedermomenten) goed geslapen! Het is een wonder! Maar na de voeding van 5 uur was het weer bingo en heeft ie aan 1 stuk door keihard lopen kreunen. Mijn borst was ook heel erg gestuwd dus ik denk dat ie te veel heeft gedronken... Vanochtend kwam er ook opeens een hele golf naar buiten dus volgens mij heeft het echt dwars gezeten. Ik heb geen idee waarom mijn borsten aan het stuwen zijn? In ieder geval doen we nu het volgende als ie gaat slapen: in bed leggen, liedje zingen, kusje geven en welterusten wensen en muziekdoosje aan. Dan blijf ik nog even bij hem staan met mijn hand op zijn hoofdje en aai ik hem heel zachtjes en daar wordt hij onwijs rustig van. Dan loop ik weg. Als ie daarna toch begint te kreunen, leg ik weer mijn hand op zijn hoofdje. Meestal moet ik dat drie keer doen en daarna valt ie in slaap! Ik hoop dat dit ritueel blijft werken en dat ie wat beter gaat slapen... Wat doen jullie trouwens met jullie kleintjes als ze klaarwakker zijn? Ik neem Tobe meestal even op schoot en praat wat tegen hem, maar dat hou ik ook niet de hele tijd vol. Dan leg ik hem maar in zijn kinderwagen (daar heb ik een speeltje gespannen) maar omdat we hier nu geen box hebben of wat dan ook, heeft ie niet echt iets om naar te kijken of wat dan ook... Ik heb het idee dat ie zich dan verveelt en dat is zo sneu...
Hia Goofychick......Fijn dat je man zich er mee gaat bemoeien nu,en dat je wat meer rust krijgt,en neem die rust ook meid want het klinkt allemaal niet zo prettig wat je opnoemt,ja wat betreft het vuil tegen mij zeiden ze dat het goed is als het eruit komt als het maar niet stinkt of echt goor is,ik weet niet of het zo is,anders zou ik toch gewoon even naar je VK bellen meid,ik ben ook nog tussendoor naard e gyn geweest voor het met zekerheid te weten,dus anders bel even meid. Hai Journey....Nou lekkere schoonma of niet ,maar ik weet er alles van maar ik zeg het ook gewoon. Rot dat ze meteen uit der ritme is,dat is hier ook met jaimy hoor Hai merel.....Ja we moeten maar doorgaan met proberen he Nou volgens mij spreken de onze dat af,het kanniet meer anders,Jaimy is vanaf zijn fles van 5.00 gaan spoken en huilen,ik heb toen niet meer geslapen was dan om 6.00 klaar maar goed het ging vannacht dus ook eerst goed,frapant he? Nou het klinkt goed,ligt hij nu in zijn eigen bedje dan? Heb je een wippertje? Ik leg Jaimy meestal in zijn wippertje en daar hangen van die spele dingen aan en dan als hij wakker is vind ie dat leuk,ik neme hem meestal in het uur 2 keer 15 min op schoot,ik kan dat ook niet steeds ik heb noël ook.
Een hydrofiel luier is te klein om echt in te kunnen bakeren. Je kan een onderlaken of molton op maat knippen en het dan nog eens proberen. Op de website van minimonkey, staan bij het inbakeren de maten van de lappen stof. Je kan ze online bestellen daar. Ik plak ze vast met tape, ipv veiligheidsspelden. En ons manneke wordt helemaal rustig als hij ingebakerd is. Hoop dat het bij jou ook werkt meid. Dikke knuf.. Nu even verder lezen voor er 1 wakker wordt
@Merleq, oh als je volgende maand al wil gaan afbouwen kan ik me het voorstellen dat je al wilt stoppen. Neem anders een consult bij de lactatie deskundige. Volgens mij krijg je die zelfs vergoed. Die kan je er helemaal in begeleiden. Heerlijk dat die kleine zo goed slaap en rustig is bij je, komt snachts dan nog wel maar wij kunnen de kleine bijna niet in zijn wiegje krijgen overdag, hij begint dan heel erg te krijsen, ipv gewoon te huilen, helemaal overstuur is hij dan. Nou dan laten we hem niet meer dan 10 min aan zijn lot over hoor. Echt zielig. MAAR.....vannacht laatste voeding om 3 uur gegeven, toen kwam hij wel een uurtje later even, hebben hem toen in bed genomen tussen ons is, en heeft tot HALF 10 doorgeslapen, ik stond op knappen dus gevoed, in bad gedaan, en daarna was het tok en hij slaapt nu alweer 2 uur....zou het dan eindelijk toch ......ik durf er niet op te hopen. Zometeen even naar prenatal, we hebben nog wat nodig. Maar ben zo bang dat hij midden in de winkel begint te krijsen. (en zonder voedingskussen heb ik nog niet gevoed Nou ja we zien wel...... @Patrieske, ja heerlijk dat mijn mannetje even wat meer van me overneemt hij zegt ook wel elke dag tegen mij hoe trots hij op me is. En ik ga maandag bellen met de VK, wil dat ze er even naar kijken want tis niet goed denk ik. Gaat alles goed met jou? En met de kleine al beter?
@ goofychick: ik had maar 2 hechtingen, 1 inwendig en buiten en ben niet verdoofd verder. Dus daar kan ik je niet mee helpen. Denk niet dat ik naar de 9 maanden beurs ga, is voor mij net te ver en wil dat rondcrossen daar in die drukte mijn mannetje niet aandoen. @ Merleq: mooi ritueel, fijn dat je kleintje zo rustig wordt als je je hand op z'n bolletje legt he! Hier hetzelfde. En als ik hem zachtjes streel van zijn neusje naar zijn hoofd doet hij zijn oogjes dicht... @ Patrieske: ik ga zo maar eens proberen te shoppen met de maxicosi. Ga zo met hem bij papa in de winkel kijken, even onze man showen! (En lach me niet zo uit.. )
@ Birthe: Als jij oplosbare hechtingen hebt, zijn die na 46 dagen pas volledig weg, vertelde mijn verloskundige! Ik heb ook oplosbare, daar hebben ze er nu 3 van losgeknipt en nu steekt er ook een stukje uit Dat inbakeren helpt hier trouwens ook geweldig! Dat doen we al vanaf dag 3 tip van de kraamzorg Hihihi, dat heb je mooi voor elkaar, zon opmerking als de babyfoon aan staat Maar goed, je kunt het ook zo spelen vind het ergens wel een goede tip Boodschappen: Ik heb nu een Ford Focus, daar pas heel veel in, dus kan gewoon mijn boodschappen doen gelukkig! @ Patricia: Wat fijn dat je je beter voelt! Hier was het gisterern ook beestenweer hoor, regen en later zelfs storm. Toch de stad in geweest, voelde me echt een bikkel Hoe is het nu met de schijven? @ Patrieske: En meid, werkt de venkelthee al? Ik drink hem nu sinds gisteren zelf, dat schijnt namelijk ook goed te zijn Oh, ik lees het al! Hoe geef jij hem dat eigenlijk? @ MIkMak: Ach meiske, inderdaad niet zo hard zijn voor jezelf! Je kunt niet altijd maar doorgaan, zeker niet met zon kleintje En bovendien, je zit nu ook nog bomvol hormonen hoor, dus laat lekker lopen, die tranen! Oh, dat van die oefeningen, dat wist ik niet Mooi stom dan, want hier zei de kraamzorg: Zo, je mag nu langzaamaan weer oefeningen gaan doen om in vorm te komen (heb het niet gedaan, ben ik véél te lui voor! en dat terwijl ik nu nog 9 kilo kwijt moet ) Hier ook nog steeds vocht, ik merk het vooral aan mijn ringen dacht dat het binnen 2 weken weg zou zijn, nou mooi niet dus! Hoe voel jij je vandaag trouwens? @ Goofychick: Lieverd, die plekjes, de blaren waar jij over spreekt, heb ik niet gehad en als er rommel uit de wond komt, zou ik toch de verloskundige even bellen, want het lijkt op een ontsteking en dat is niet goed! Wat lief dat je man zich in de weekenden meer met Sven bemoeit Dat lucht zeker wel op? Marco doet dat gelukkig ook, dan heb ik wat meer eigen tijd Wanneer is de 9maanden beurs? Hoe is het in de stad gegaan? @ Tacha: WAUW, wat is ze gegroeid zeg! Ongelooflijk Hoe zwaar is ze nu, weet je dat? @ MerleQ: Dat beertje heb ik een jaar geleden bij de Takko gekocht, maar je kunt bij de Tuinen ook een gewone kersenpit halen, werkt net zo goed denk ik. Het is nl. een combinatie van de warmte en de druk (die kersenpit kussentjes zijn namelijk best zwaar) Met dat inbakeren wordt Valentijn af en toe ook zo giftig, dan kun je hem er beter uit halen, zei de kraamzorg tegen mij. En je moet hem, tijdens het inbakeren vragen of je zijn armpje langs zijn lijfje mag leggen Heel raar om te doen, maar het werkt dus echt wel (hier tenminste) @ Journey: Hoe was het op de verjaardag meid?! @ KERSENPIT: Bij de Tuinen kun je een gewoon kersenpit kussentje kopen. Het beertje dat ik heb, heb ik gekocht bij de Takko, maar dat is al een jaar geleden, ik weet niet of ze die nog hebben
Nou, wat het is, weet ik niet, maar het gaat weer super goed met Valentijn! Persoonlijk denk ik dat de Infacol zijn werk begint te doen Vandaag heeft Valentijn zijn beertje niet eens nodig gehad, geweldig! Hij heeft na iedere voeding geslapen en ligt nu weer lekker te slapen Op zijn buikje, in de wandelwagen,heerlijk toch gewoon!
Jaaa gevonden thanks Yvette hahahaha,ik dacht al waar zijn alle januari mama's nou. Zit gewoon nog op die andere topic te loeren maar zag er al heel veel niet meer. Maar ik ben er hoor. Hier gaat alles goed Jaymen komt om de 4 uur en slaapt s'nachts 6 uurtje dus heerlijk hahahaha. En met mij gaat het ook veel beter gisteren hebben ze mijn 2 hechtingen eruit gehaald die uitwendig zaten en dat was een verademing ik kan gewoon weer normaal zitten,wat bleek nou er zat er een heel strak en die is gaan trekken en daar had ik dus echt last van. Ben vandaag even naar de prenatal geweest en heb boodschappen gedaan maar vondt het nog wel zwaar hoor ik krijg druk van onderen als ik lang loop of sta. Ik herken het wel van de vorige bevalling ben nog een beetje beurs van onderen. Maar goed mama moet het nu weer alleen doen gisteren was de kraamhulp voor het laatst helaas hahahaha. Nou ik ga ff de kinderen naar bed doen ze zijn vervelend Liefs Sjansie
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm 31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm 01 januari Indira : Maita - .... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm 04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm 05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm 06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm 11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm 11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm 12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm 13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm 13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm 13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm 14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm 15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm 15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm 16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm 18 januari LadyInRed: Sabine - 3640 gram - .. cm 19 januari Cobi: Noa Theresa - 3300 gram - .. cm 20 januari Chantalk: Mila - 3740 gram - 50 cm 20 januari YenY: Sami - 3200 gram - .. cm 23 januari Female: Celeste - 3170 gram - 48 cm 23 januari Mikki77: Jay - 3038 gram - .. cm 24 januari Derona: Sylvano - 3605 gram - .. cm 24 januari Mamamakka: Rayn - 4550 gram - 51 cm Stand: Meisjes: 18 Jongens: 18 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981 dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...
......nou mijn hoop is waarheid geworden, Sven is de hele ochtend onder zeil geweest, weliswaar beneden maar toch...... Voor de middag gevoed en daarna weer in coma, samen met hubbie naar de prenatal geweest.....anderhalf uur uit en en thuis, maar in de prenatal werd ik al licht in mijn hoofd terwijl ik genoeg had gegeten....was best heavy voor me. En als ik dan de verhalen lees van meiden die later bevallen zijn en al van alles doen........"kleine snif"......maar ben natuurlijk wel heel blij voor jullie Zal goed gaan komen, heeft kennelijk zijn tijd nodig bij mij. Prenatal was leuk, heerlijk om daar met die kleine te lopen, ook heel apart gevoel...... Kleine heeft nu krampjes, en dat vind ik zoooo zielig.....gelukkig is ie goed te troosten als hij op onze buik ligt. Vraagje: Sven moet op zijn rug liggen maar ik heb het idee dat hij rustiger is als hij op zijn zij ligt en dat hij minder last heeft van zijn voeding. Nou zijn er van die kussens die ervoor zorgen dat ze niet omrollen. Mag je die gebruiken?
Oh wat slapen er toch veel baby's lang door! Ik ben wel een beetje jaloers hoor... Ik wil ook een paar uur achter elkaar slapen en niet constant bezig zijn met die voedingen Ik vraag me af wanneer Tobe ooit langer gaat slapen dan dit, voor mijn gevoel is dit nooit! Maar goed, geduld Vandaag is Tobe wat huilerig Hij wilde vanmiddag steeds niet in zijn wieg slapen! Nu ligt ie er gelukkig wel redelijk rustig in op wat gekreun na. Mijn man heeft hem net gewogen door eerst zelf op de weegschaal te staan en daarna met Tobe en hij weegt met kleren zo'n 4900 gram! Jemig! Nu weet ik natuurlijk nog steeds niet hoeveel ie precies weegt (zijn kleren wegen ongeveer 200 gram weet ik nog van de eerste week) maar dat ie goed is aangekomen is in ieder geval 1 ding dat zeker is. Ons huis gaat als een speer! De vloer zit er eindelijk helemaal in, de woonkamer is geverfd en onze slaapkamer behangen. Maandag wordt de boekenkast geinstalleerd (komt tot aan het plafond) en de plinten worden gemonteerd. Dinsdag wordt de boekenkast geverfd, worden de nieuwe meubels bezorgd en wordt de citybox verhuisd. Woensdag kan dan alles ophangen worden (schilderijen en lampen ed) en dan gaan we waarschijnlijk vrijdagavond definitief verhuizen! In het weekend is namelijk geen optie omdat het dan spits is qua verhuizingen en je eeuwen op de lift moet wachten. Het wordt zoooo mooi Ik zal foto's plaatsen als alles af is! Dan kan ik ook eindelijk de babykamer showen @ goofychick: ik heb geen idee of je die dingen mag gebruiken! Tobe slaapt ook beter op zijn zij maar zijn handje wordt dan steeds blauw dus ik durf het niet zo goed Ah vervelend dat je nog steeds zo slapjes bent. Maar dat komt vast gauw goed hoor! Leuk he om dan weer naar de prenatal te gaan maar dan eindelijk met je kleintje! Wij zijn ook al geweest en alle zwangere vrouwen zitten dan echt verlekkerd naar de kinderwagen te kijken hihi. Ik vind trouwens zonder voedingskussen voeden veel fijner omdat dat veel sneller gaat zeg maar. En ik heb er vrij snel een handigheid in gevonden zonder last te krijgen van lamme armen. Maar ik lig dan wel half op de bank met mn been opgetrokken. Op een stoel krijg ik vaak wel wat last maar het is wel te doen. In bed voed ik altijd op mijn zij ('s nachts). @ Yvette: oh wat goed dat het beter gaat met Valentijn! Ik heb het idee dat de krampjes hier ook minder heftig worden. Maar ik denk wel dat ik infacol ook eens probeer. En die kersenpit Je haalt Valentijn dus weer los als ie protesteert? Baker je hem daarna opnieuw in of laat je hem dan slapen zonder te inbakeren? En baker je alleen 's nachts in of overdags ook? @ patrieske: haha ja onze baby's bellen volgens mij stiekem met elkaar. Ze doen wel heel erg veel hetzelfde inderdaad hahaha. We hebben een wipstoeltje alleen weet ik niet waar ik dat ding neer moet zetten? Op de grond kan de hond er bij en dat vind ik niet zo relaxed...
Hey meiden, @ Patrieske: weet ik niet of je borstvoeding mag geven als je borstontsteking hebt. Maar de schijven zijn nu zo goed als weg. Maar ik laat er nog wel even naar kijken door een lactatiekundige. @ Mikmak: is dat zo? Dat wist ik helemaal niet, dat je dan gewoon nog borstvoeding kan geven met anti biotica. @ Goofychick: ik wil wel graag naar de 9 maanden beurs. Het liefst op de donderdag of de vrijdag, want het weekend ga ik carnaval vieren. Ik denk dat je hem gewoon op zijn zijtje kan leggen hoor, als je hem maar regelmatig omdraait... @ Yvette: ja gaat goed. De schijf is zo goed als weg. Nu komen ze op andere plaatsen terug, maar als ik gekolft heb, zijn mijn borsten weer zacht. Maar ik wil er toch gewoon voor de zekerheid een lactatiekundige naar laten kijken. @ Sjansie: welkom bij de januari mama's, maar dan hier meid. @ mamamakka: gefeliciteerd met je zoontje meid. En wat een mooie naam!!!! Geniet er maar lekker van. Hier vandaag kraamvisite gehad van een deel van het voetbalteam van Andres en daarna boodschappen gedaan. Ook cinababy en infacol gehaald. Achteraf had ik alleen de infacol hoeven halen. De infacol heb ik gehaald omdat hij nog niet wil boeren, maar is dus ook gelijk voor de krampjes. Als ik dat had geweten. Daarna eten gemaakt en mijn eten zat nog in de oven (we waren erg laat met eten) kwam de volgende kraamvisite al. Ik was helemaal vergeten dat we kraamvisite zouden krijgen vanavond. Was wel erg gezellig moet ik zeggen. Nu maar weer even kolven. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Merleq Hihihi Merleq dat gevoel dat die zwangere vrouwen verlekkerd naar je kinderwagen kijken komt me bekend voor, hahahaha.....en nog niet zo lang geleden was het andersom. Zeker apart om daar nu met je kleintje te lopen......maar dan zonder nestdrang etc. En op zich kon ik me redelijk inhouden mbt dingen kopen, tja wat wil je ook, 80% van ons kraambezoek moet nog komen, en we hebben al heel wat gekregen. Wel leuk! Nou de kleine is gevoed en ligt nu in zijn WIEG, jaja......en ik hoor nog niks op de babyfoon of hubbie heeft stiekem de stekker er uit getrokken, hahahaha..... Fijn dat je huisje bijna af is meid, eindelijk een beetje rust. Zal het daar ook niet door komen dat je borstvoeding terug is gelopen? Kan heel goed hoor, door verhuis stress e.d.
Tess ligt altijd op haar zijtje ik wissel wel om een plat koppie te voorkomen, dit was trouwens een tip van de vk die zei anders krijgt het mooie meisje zo'n lelijk koppie Yvette de verjaardag op zich was heel goed gegaan ze heeft een ronde gedaan bij iedereen in haar armen al slapend volgens mij weet ze niet eens bij wie ze heft gezeten Alleen omdat ze zo had geslapen was de nacht een elende.............. merleq ik heb het ook hooer s'nachts komt ze echt om de drie uur terwijl ze overdag makkelijk een uur of 4 / 5 er tussen kan hebben ik zou ook zo graag van die nacht voedingen afwillen........ Ik stop ook volgende maan met de BV ik ga ook niet kolven op mijn werk nu had mijn kraamverzorgster een schama achter gelaten 06:00 9:00 13:00 16:00 19:00 22:00 (02:00) 05:00 borst borst borst borst borst borst (borst) borst borst borst borst fles borst borst (borst) borst borst fles borst fles borst borst (borst) borst borst fles borst fles borst fles (borst) borst borst fles fles fles borst fles (borst) borst borst fles fles fles fles fles (borst) fles borst fles fles fles fles fles (borst) fles tijden kunnen natuurlijk anders zijn
@ Journey: oh ik ben heel benieuwd hoe het afbouwen jou bevalt! Ik ga denk ik een week later beginnen met afbouwen (dan heb ik ook mijn afspraak bij het CB gehad die me misschien wat tips kunnen geven mbt wennen aan flesvoeding). Dus hou me maar op de hoogte! @ goofychick: ja zou best kunnen dat de voeding wat terug is gelopen door de stress. Maar inmiddels is het volgens mij weer meer want mijn borsten zijn al 2 dagen heel erg aan het stuwen! Terwijl ik Tobe niet vaker aanleg... Wat goed dat Sven nu goed slaapt Hopelijk blijft dat en heeft ie een goed ritme gevonden! @ iloveandres: oh ben benieuwd hoe jou de infacol bevalt! Ik kan trouwens helemaal niet tegen onverwachts bezoek dus ik zou er flink van balen als ik visite zou zijn vergeten Maar wij hebben afgelopen week maar 1 keer visite gehad dus het is hier onwijs rustig! Maar goed, zijn ook druk genoeg met ons huis Hier heeft Tobe vanaf 5 uur weer niet geslapen Wat apart dat ie op precies hetzelfde tijdstip last heeft van krampjes? Hij begon vanochtend zelfs te huilen daardoor en dat doet ie normaal dus nooit. Hij had er dus echt onwijs veel last van arm mannetje. Vandaag gaan we misschien 2 lcd tv's, een droger, een vriezer en een stofzuiger kopen 8) Haha klinkt vreselijk maar dat hebben we bewust opgespaard totdat we in het nieuwe huis zouden zitten zodat we het niet allemaal zouden moeten verhuizen.
@iloveA, ja met de antibiotica voor borstontsteking mag je gewoon bv doorgeven. onverwachts bezoek he.... das zoooo irritant op het moment... hadden dat gisteravond, wij dachten, oh heb je mn ouders wweer, maar nee het was zn broer, en ik was net bv aan het geven...GRRRRRRRRRRRR. ging pas om 12uur weg.......zucht @yvette, noe dit weekend is wel ok.... ben blij met de steun van het cb en mn eigen mannetje....maar dit weekend is er wel een knop omgegaan.. ben mindeer in paniek als ze huilt, en was gisteren avond de enige die haar stil kreeg.....hihi, waarop ze tot 4.50 heeft geslapen vanaf 23.30 zij merkt dat ook, en de traantjes zijn nu meer omdat ik blij ben dat ik begrepen wordt en omdat mijn meisje zoooo aandoenlijk is.... kortom er lijkt een steigende lijn te zijn... @journey, ja dat zijliggen moet je afwisselen ja... de kraamzorg zei zelfs dat ze anders zelfs een helmpje op zou moeten om het hoofdje te modelleren... wij doen dat dus ook afwisselen.
Hai Goofychick........Wat lief van je man zeg,mag ik hem even lenen hahahah. Goed dat je gaat bellen meid je moet zo niet langer rond blijven lopen hoor. Hier gaat het wel,ik ben wel weer wat moe,maar dat komt ook doordat mijn moeder erg over de zeik is en ik daar ook erg mee zit,mijn moeders oom hebben ze vanmiddag naar de IC overgebracht en ze belde me net al helemaal over de zeik op,en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. De kleine is nog steeds erg aan het huilen met zijn krampen en spuugt er ook erg bij nu,dus ik twijfel echt of de overstap van voeding wel zo'n goed idee was,ik kijk het nog 2 weken aan en dan ga ik terug naar de oude voeding hij poept ook rg slecht ik ga het donderdag weer even allemaal goed bespreken met het CB. Hoe gaat het met jou kleine?
Hey dames..... eindelijk heb ik tijd gevonden om me hier te komen melden... Ik had elke keer net tijd om in het bevallingstopic te kijken en eventueel wat te schrijven maar daarna werd ik weer in beslag genomen door 1 van de meiden, maar nu ben ik er dus eindelijk. Ga niet alles teruglezen maar vanaf nu wil ik wel gaan proberen het hier bij te houden....er word geroepen dat het wel aardig lukt hierzo? Want het is hier een stuk rustiger als aan de ander kant.... Nou we zullen het zien. Ik knal er direct even een vraagje in.... hoe lang kunnen de regeldagen duren? Heb het idee dat Mila nu al haar derde regeldag heeft en ben ht eigenlijk een klein beetje zat om elke keer om de 2 uur te moeten voeden,..... is ook niet goed voor mij.... ik ben echt al weer een scharminkeltje.... ben weer zo vreselijk dun... Bah... ik wil wel wat aankomen weer.... klinkt gek misschien maar ik ben echt zo iemand die als het hard waait maar beter binnen kan blijven.... you konw what I mean? Maar de bv is nou niet echt bevordelijk want daar val ik alleen sneller vanaf....maar wil wel blijven geven want het is zo fijn en zo goed.... dus wil niet stoppen met bv.... mmmm Maar goed ik wijk af... hoelang duren de regeldagen ongeveer? En weet iemand een goede site waar goede info staat over regeldagen want ik vind op de bv-sites alleen maar ervaringsverhalen, maar ik wil gewoon pure info erover... (heb bij mn dochter amper iets gemerkt van regeldagen maar zit er nu dus vol in en wil er graag wat meer van weten...) Ga ik nu weer eens voeden voor de verandering...haha Tot later!