Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja he, komt omdat hij graag met zijn neus overal bij wil zijn, hahahahaha......heeft hij van papa uiteraard!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mikki, heerlijk meid!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mikki,.....svennemans, hihihihi....nieuw koosnaampje, heheheh!
    He als je hem hier verkleint hoe klein maak je hem dan?

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @goofy: ik post mn spam foto's via www.postimage.org daar maakt het niet uit hoe groot je foto is ;)

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    dus gewoon je afbeelding uploaden en dan die bbcode kopieren en hier plakken en voila foto ;)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ff testen dan....

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tacha kan je dan ook die balk eronder weghalen zelf voordat je het hier op het forum neerzet? Deze foto is iets duidelijker iid.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mikki, ja wij hebben ook zo'n kortingsbon, scheelt toch incl alles meer dan 200 euro, toch leuk. En we hebben nog twee bonnen om weg te geven maar die houden we lekker zelf hihihi.....maakt toch niet uit wie het boekt lijkt me. En anders laten we zijn ouders boeken en dan gaan wij nog een keer in het najaar ofzo.
    Heerlijk!

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mikki
    Jij ook een topdag!

Tacha
    Wat is nonaatje al groot aan t worden he?
    Leuk joh in december voor een tweede.... maar bereid je voor hoor... het is ECHT zwaar als je al een dreumes hebt...
    en denk dat JIJ ook wel extra rust voorgeschreven krijgt... ivm je vroege bevalling (?) dat is ECHT niet te combineren.....
    Weet niet hoe het zit met die site...?
    Denk dat prematuurtjes... het later inhalen... dus als je met latere metingen kijkt, dat het wel klopt....

Derona
    jazeker je hormonen slaan op hol...
    hier kreeg ik net nog van visite te horen... denk dat Ramona wel een derde wil.... hihii

@ongesteldheid...
    vorige keer duurde het 10 maanden! dus pas toen ik gestopt was met de bv kwam het op gang...
    maarja. dat geeft ook geen garanties...
    (heb ik van Nettie begrepen....!)
    hier trouwens nog geen spoortje ervan te bekijken..

@vraag borsten... voor diegene die bv geven..?
    Hebben jullie ook vaak van die pijnlijke borsten..?
    kan het me niet meer herinneren van vorige keer...(stom he?!, mn vriend dacht trouwens van wel) maar hier hoeven ze er maar naar te wijzen...brrrr...

had ik vorige week dinsdag ook nog een borstonsteking ook.... rode plek.. kon mn arm niet bewegen, zo zeer deed t.... en 39 graden koorts..
    gelukkig heb ik dat zelf weggekregen...

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona tepel pijnlijk of de borst zelf?

enne wil je een derde?hha

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @goofychick: wat een lekker ventje heb je he! nee dat balkje krijg je niet weg vrees ik? hij's ook blond van haartjes he?

@ramona: ja dat besef ik maar al te goed dat het druk zal zijn maar goed ik ben thuis dan he en mn hubbie zal me wel steunen als het echt te druk wordt. Idd ik word dan extra gecontroleerd en moet extra rusten enz. Maar goed nog even genieten van enkel nonatje he :D! wie weet wil ik tegen december al geen tweede meer hahaha

Trouwens hier niet echt pijnlijke boobs hoor. ja soms tepels ik heb vaatkramp. hoe heb je die borstontsteking weggekregen dan?

12. ramona0309

Tacha
    o.. bedoel het goed hoor... maar Ik dacht namelijk ook ik zit thuis... bla, bla bla..... maar dat je er even goed bij stil staat...:)

ik koelde met ijs... voor het voeden warme doeken... geregeld een warme douche en geprobeerd de harde plek eruit te masseren, maar dat hielp niet... en uiteindelijk heb ik het zo voor elkaar gekregen Mevrouw zo neer te leggen dat ze ze met haar kin naar de pijnlijk plek wees...

"ik zat op de bank, voedingskussen op schoot en haar op haar zij naar mij toegelegd en zo mn borst erin gehangen :) en dat hielp!
    (Het deed wel ontzettend pijn.... :( )

De meeste borstontstekingen schijnen met die middelen binnen 2 dagen weg te gaan (had ik gelezen) en als het pas na 24 uur geen verbetering in zat moest ik de HA bellen..
    na 24 uur kon ik iig mn arm iets bewegen.... :)

Blijf hier trouwens stuwing houden.... maarja inderdaad dat had ik vorige keer ook.... (luxe probleem)

13. ramona0309

gewoon heel de borst....
    maar het zijn ook nog steeds siliconen.... heb volgens mij TE veel melk...

en uhhhh ja ik zou over een paar jaar best een derde willen......
    maarja dat moet ik dan maar doen van een andere man.... zegt mn vriend....
    :)

www.zaaddonor.nl :(:

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tacha, Sven heeft een ondefineerbare kleur haar, het is niet echt blond, lijkt op de foto zo maar tis donkerder dan wat manlief vroeger had. Maar het is ook zeker niet mijn kleur haar.

@nachtmerrie, Sven had zonet een nare droom, echt zielig dat ze dat nu al kunnen hebben....probeerde hem te kalmeren maar hij huilde zelfs in zijn slaap. Beetje bang leek ie.
    Nu is ie wakker en dan is het weer goed.

15. ramona0309

ja raar he... hier ook..!
    Vraag me soms af of ze nog over de bevalling dromen.... want dat moet toch ook indruk hebben gemaakt op die kleintjes....

(misschien maar goed dat iedereen dat vergeet....... )

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    <<

voordeel is wel dat je probleem met schoonmoeders dan wel is opgelost :) :) :)

( ff tussen door ...... me schoonvader word juni 65 nu willen ze een week op vakantie met heel de familie :( naar schotland of ierland opzich spreken die landen me aan maar met hun ? kan er nu al tegen op zien :evil: )

17. ramona0309

mamamakka
    :) bijdehand! maar inderdaad.... dus eigenlijk WEL een aanrader!

uhhh ja pffff maar zou je dat sowieso willen met je kleintje...?
    lekker als je er nu al tegenop ziet.... dan wordt het sowieso niet ech gezellig....

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    whahahah die link hahahaha
    sorry

jaa dat zegt die van mij ook telkens,dat ik een derde bij een ander moet gaan zoeken haha

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Haha, vannacht toch iets minder lange nacht gehad, maar dat maakt niet uit, toch weer tot half 6 geslapen… en nu ligt hij weer lekker te slapen, dus ik ga zo ook gauw terug, maar moest even mijn andere borst leegkolven, man wat deed die pijn zeg!

Iuno: Wow, wat groeit Matti hard zeg! Super dat hij het zo goed doet!

Goofychick: Oh jij hebt ook al zo’n leuk speelkleed! Tinny Love toch? Moet toch eens gaan kijken, ik vind die van ons saai…
    En ja, het zou heerlijk zijn als ze gelijk slapen zeg!
    Oh, arm klein ventje, een nachtmerrie…. dat dat nu al kan zeg…. Zeker van dat speelkleed waar mama ineens aan trok! [-X

Mikki: Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden, we ehbben gekozen voor antiek mondgeblazen glas-in-lood…
    Ooh wat heb jij gisteren een heerlijke dag gehad zeg! Wat een oppepper geeft zo’n dag zeg :D

Ramona: ja, hier ook wel eens van die pijnlijke borsten hoor!
    En hier dus ook nog steeds die verrekte stuwing, zou daar de pijn niet vandaan komen?

Hihi, zaaddoner.nl ;) Blijf je man dan wel bij je? :)

Mamamakka: Oh ik kan me voorstellen dat je er met hun geen zin in hebt, maar het zijn wel mooie landen hoor!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.....nou 8:00 en we zijn in bad geweest, gedouched het bed afgehaald en de was gedraaid.......ik lag heerlijk te slapen toen ik opeens een golf van nattigheid van boven voelde komen, ik dacht he?
    Wat bleek, Sven had me helemaal ondergespuugd (brrrr kan al moeilijk tegen overgeefsel), mijn haar zat eronder, mijn gezicht mijn armen en handen en het dekbed wat we er net nieuw op hadden zitten......wij hem eerst verschonen, en ja hoor, plaste hij alles onder tot twee keer toe....lag hij in zijn badje in afwachting van het grote bad, poepte hij....en op het einde van het grote bad, poepte hij ook nog eens in bad.....dusssssssssssssssssssssssssssssssssss........................
    Verder is hij om 02:00 uur gekomen en om 05:00 en daarna dus om 07:00........

Hahaha als ik nog niet door had dat we een kleine hadden dan heb ik het nu wel door.

Deel Deze Pagina