@speelkleed, hahaha dat zal Yvette, dat hij daar van droomde....oh wat een ontaarde moeder ben ik toch....
Goofychick idd het lijkt wel stuivertje wissleen, lekker naar center parcs, wat is sven een kanjer, ik heb hem effe geshowed aan Tess en ze ziet hem wel zitten Sanne het gaat samen steeds eter gistermiddag heeft ie super voor Tess gezorgt en ik ben aan het proberren om haar toch een beetje los te laten zal wel moeten als ik straks weer werk vind het wel heel moeilijk om haar af te geven. Iloveandres wat ene schattig rupsje, leuk het die lief kleding Tess heeft ook een setje, ze had ook een vest maar die heeft ze maar 1 keer aangehad Libra sterkte nog met de keuken Yvette op zich is ze wel tevreden n ze slaapt overdag amper ik zit ook te denken om de afspraak maar te annuleren en gewoon weer een week elke keer haar wakker in bedje te leggen en dan maar afwachten of ze gaat slapen, lekker het die filet americanIk ga over 3 weken zwemmen met Tess heb jij valentijn een luier aan? Ik heb wel een zwembroekej voor Teaa gekocht (ze gaat nu al topless) Ramona fijn dat het beter gaat met de kleine meid, en idd ik heb Tess ook al een paar keer hellemaal andere kleding aan moeten doen, nu schuif ik er gelijk een luier onder, we hebben het ook al een paar keer met ontlasting gehad. Meeting ik wil ook maakt mij in principe niet uit waar Jessica wat een droppie is ze, BTW wij hebben een stoel van jou speelkleed, rainforest of niet? Wow Tacha nu al een tweede, super dat je niet meer hoeft te werken Mikki super dat je het zo vreselijk fijn heb gehad Mamamakka ik zou erook niet aan moeten denken, mijn vriend had gevraagd of ze meeging naar frankrijk, gelukkig niet .. Mmm kon gisteren niet inloggen dus ook niet reageren vandaar zoveel nu Tess is al 2 dagen om 4 uur wakker gister heb ik haar om half 5 eten gegeven en vandaag om half 6 wel weer verder geslapen vandaag tot kwart voor 9. Verder doen we natuurlijk weinig slapen en zijn we lekker verkouden nu ligt ze lekekr zoet in har schommelstoel en ga ik effe campinglife kijken het gaat over de langedoque waar wij deze zomer heen gaan.
Mikki wat zal je genoten hebben van je dagje! Mijn hakken liggen ook al klaar maar wacht er nog heel even mee. goofychick wat een ochtend zeg! Wat zal je balen. ** Wij hebben weer dezelfde nacht gehad als aldoor. Alleen Jamie heeft niet in zijn eigen bedje geslapen maar naast mij in de reiswieg want ik ben nu bezig met die fles van 04:00 aan het rekken zodat hij eraan kan gaan wennen. Tot 05:15 weten te rekken en minder cc gegeven. Daarna heeft hij helaas niet meer geslapen en ontzettend zitten lachen. Wij lagen ook helemaal in een deuk steeds. Manlief heeft de ochtend gedaan. Ik mocht uitslapen heb ik niet meer gedaan sinds oktober
wow lekker eindelijk uitslapen, ik heb geluk met Tess dat ze na de fles van half 6 wel weer in slaap valt zij zit nu op 5.30 10.00 14.00 18.00 en dan tussen 22.00 en 22.30
Oh jeetje, ben ik er een paar uur niet, zijn er direct een hoop pagina's bij @ ongesteldheid: weet eigenlijk niet of ik dat al had gezegd, maar ik ben het ook nog steeds niet hoor! En dat met flesvoeding... Naja, niet erg Oh volgens mij heb ik het wel al gezegd @ goofychick: wat een mooie foto! En wat een geweldig speelkleed! Waar is ie van? Hier begon Tobe om 6 uur te muiten maar dat vond ik te vroeg Dus speen er in, maar dat hielp niet echt. Alleen het muiten was nog niet heftig genoeg ala echt honger zeg maar. Dus babyfoon uit en vervolgens werd ik pas om half 8 weer wakker van hem. Was ie dus gewoon weer in slaap gevallen Wauw! Misschien dat ik die babyfoon maar helemaal uit moet laten... Als het echt ernst is, dan hoor ik hem toch wel. Maar nu word ik ook wakker als ie een beetje wakker begint te worden terwijl ie dan volgens mij vaak rustig weer verder slaapt.
Hij staat inderdaad op mijn nachtkastje, maar wel op z'n zachtst. En de slaapkamer is naast de onze Maar wel een nieuwbouwwoning dus niet gehorig. Ik ben/was bang dat ik hem in mijn slaap niet zou horen, vandaar dat ik hem toch steeds weer aan zet. Maar misschien moet ik dat maar gewoon gaan loslaten... Want als er echt wat is, dan zal ie wel gaan huilen neem ik aan en dat hoor ik sowieso wel...?
Hier staat de babyfoon in de nacht uit. We kunnen alles horen. Manlief slaapt helaas wel door het gehuil heen (misschien bewust ) maar ik wordt gewoon wakker.
Speelkleed van Sven is van Tinnylove, en dan heet het playgarden of iets dergelijks, Hij is ovaal, dus niet rond, dacht dat ik hem in de box kon doen maar dit is ook leuk. Krijgen zo bezoek en vanmiddag ook, dus ga straks ff reageren. (waarom komen mensen zo laat op kraambezoek?)
Wij hebben twee babyfoons beneden. Esmee slaapt op zolder namelijk.. 's Nachts horen we de kindjes wel hoor. Esmee heel zachtjes maar ik word daar wel wakker van. Mijn man wat minder haha. Alleen met oud en nieuw heb ik de babyfoon in mijn hand omdat je dan echt niets hoort door dat geknal. Hier is Lars trouwens erg van slag. Ik vermoed koemelkallergie, ben al een week aan het klungelen en morgen bel ik de ha. Hij wil de flessen niet meer leegdrinken, krijgt overal uitslag, luchtwegproblemen, slecht slapen, 's nachts gelukkig wel goed. Daarentegen huilt hij niet echt heel erg. En hij poept maar 1x per week en heeft daar echt last van. Hij zit gewoon helemaal verstopt, ik denk dat er daarom geen melk meer bij in past...
Oh het onmogelijke is gebeurd! IK PAS WEER IN MIJN STRAKSTE SPIJKERBROEK EN DE KNOOP GAAT DICHT! Vraag me niet hoe, ik moest wel op de grond gaan liggen, maar hij zit En die gaat even niet meer uit, hahaha! Goofychick: Oh meid, wat vervelend dat akkefietje van vanmorgen! Maar bekijk het positief, nu is alles wel weer fris! Als één van die van ons dat in CP maar niet gaan doen zouden ze onze bedden opnieuw opmaken dan? Hihi, wij krijgen ook donderdag nog kraamvisite hoor! Ach, soms gaat het tot 1 jaar door, dus als dit alles is? Journey: Hihi, nu al topless? Leuk voor de jongetjes, haha! Ja, ik heb van die zwemluiers gehaald, dat moet hier in het zwembadje. Ik ben er wel over aan het denken om daar een zwembroek over aan te trekken, dat vind ik toch leuker Als ze wel gewoon tevreden is, kan het dan niet zijn dat ze gewoon niet zoveel slaap nodig heeft? Ohk ik heb het nagekeken en wij gaan naar Anduze trouwens! Mamalijntje; Wat heerlijk, lekker uitgeslapen, lief van die man van je MerleQ: dat is mazzel hebben, nog steeds niet ongesteld en toch aan de fles! Oh wat heerlijk! En ja, als je hem toch hoort als hij huilt, dan laat die babyfoon toch lekker uit Kissie: Ach arme Lars inderdaad maar eens bellen. Ben benieuwd wat je ha zegt, want ik werd gewoon met een kluitje in het riet gestuurd en dat terwijl dat arme mannetje lactose intolerantie heeft! Sterkte in elk geval, de klachten komen me bekend voor
@ Yvette: wauw, echt waar? Maar je moet toch nog een aantal kilo's? Bizar hoor, dat lukt mij dus echt never niet! Wacht, ik ga zo eens mijn strakste spijkerbroek uit de kast vissen. Wedden dat het niet lukt Weten jullie wanneer het jaar van je kleintje gaat verkleuren naar zijn eigenlijke haarkleur? Ik had verwacht dat Tobe hartstikke blond zou zijn (aangezien zijn papa en mama dat ook waren) maar hij is nog steeds vrij donker (wel donkerblond). En zijn papa was juist spierwit!
Oh pas eens! Als jij nog maar 1 kilo hoeft, dan pas je er misschien wel alweer in! Ik moest vorige week inderdaad nog 6 kilo! Maar ik wed dat een heel deel ook aan mijn borsten zit, die zijn echt enorm gegroeid in de zwangerschap en na de bevalling ook nog eens Het haar, dat weet ik niet? Valentijn heeft donkerblond haar en ik verwacht dat hij ook blond gaat worden, net als zijn papa, want hij lijkt ook met de dag meer op zijn vader
Oh weddenschap verloren! Ik pas ze WEL allemaal! Dat had ik helemaal niet verwacht?! Maar ik trek ze nog steeds niet aan hoor, die laatste 1 a 2 kilo moeten er echt nog af want er hangen allemaal vetrollen overheen Dus dat is nog niet zo heel charmant... Trouwens als je vorige week nog maar 6 kilo hoefde, dan zal dat inderdaad wel meevallen denk ik! Want volgens mij kan er echt heel veel aan gewicht in je borsten zitten
Oh wauw, jij past er dus ook al in, zie je nou wel! Geeft een goed gevoel, toch?! Er zal natuurlijk niet 6 kilo aan mijn borsten zitten, maar blijkbaar wel een behoorlijk deel, want deze broek zat voor de zwangerschap al zo strak dat ik hem amper aan kreeg (en maar proppen he...)
Valentijn slaapt al een uur zonder te huilen in zijn eigen wiegje op zijn eigen kamertje! Ik moet me inhouden om niet te gaan kijken of hij nog leeft....
Lekker dames! Hoop mijn broeken ook weer snel aan te kunnen want ze zijn zo mooi (vlak voordat ik wist dat ik zwanger was wezen shoppen en nooit aan kunnen doen) Jamie heeft nu al mijn kleur. Zijn vader is blond en ik bruin. Zelf mijn ogen begin ik al terug te zien bij Jamie.
Yvette wat is lactose intolerantie dan precies? En hoe kwam je er achter? Ik zat net op www.babyallergie.nl te kijken en ik herken wel veel Even knippen en plakken: Dit heeft hij allemaal... Darmkrampen (vaak met veel huilen) Huidklachten zoals eczeem, jeuk, uitslag rond de mond, netelroos (galbulten of urticaria) en angio-oedeem (zwelling van bijvoorbeeld lippen of oogleden door vochtophoping) Verstopping Spugen Problemen met de luchtwegen Loopneus, niesbuien (helder neusvocht) jeukende, tranende ogen Voedsel weigeren, slecht drinken Hij heeft net van de 150 cc bijna 100cc laten staan! Hij wil gewoon niet meer drinken.. Ik baal er van dat ik weer in het weekend zit, wil graag naar mijn eigen ha...
Kissie: De lactose intolerantie is gewoon nog een graadje erger dan koemelkallergie. Zelfde soort klachten, maar als je dan de hypoallergene melk geeft waar geen koemelk meer in zit, maar wel nog lactose, dan blijven de klachten bestaan. Verder begon het huilen hier heel snel na de borst, echt binnen een kwartier krijsen en ontroostbaar. Ik herkende zelf gewoon heel veel, omdat ik er zelf heel ziek van ben geweest, al is het bij mij pas 3 jaar geleden geconstateerd... Je kunt wel de ha post bellen, maar ik betwijfel of zij er iets aan willen doen nu... Anders gewoon even bellen... Mamalijntje: Dat komt snel genoeg weer hoor meid! Ergens is dit ook weer een afsluiting...
kissie: Ohja en inderdaad de dingen die jij ook opnoemde: uitslag, eczeem, overstrekken, vreselijk huilen, niet meer slapen, noem maar op... en het aller duidelijkste: vreselijke krampen, dus geen normale krampen meer...