Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ kissie: de klachten klinken wel heftig zeg...

Doet me denken: kan een baby al last hebben van hooikoorts? Ik ben zelf een onwijze niezerd en mijn moeder ook. Waarschijnlijk een hele lichte vorm van hooikoorts ofzo, maar het is niet heel irritant ofzo dus we nemen er niets voor.
    Tobe heeft nu al hetzelfde, dus ook veel niesbuien. Echt een mama's kindje ;)

@ goofychick: ik heb je kleed gevonden en ook al besteld! Vooral dat kussen lijkt me heel handig. Tobe vindt het namelijk makkelijk om zijn hoofd omhoog te houden als hij iets meer omhoog ligt zeg maar, zoals Sven op dat kussen ligt.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ff snel voor ik weer naar boven ga... daar waar ik dacht dat het beter ging is het dus weer dweilen met de kraan open vandaag..... slaapt niet alleen maar huilen... wordt er moe van.. vannacht moest ik er voor het eerst ook 2 keer uit, 1 keer voor de fles en 1 keer voor het huilen... ze heeft sinds lange tijd weer een uurtje bij ons in bed geslapen.... en vanmorgen welgeteld 3 kwartier gelapen.. over een paar minuten maar weer eens gaan kijken want ze houd niet op.... gerum

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merleq, oh hij mag het kussen van Sven wel hebben :D deze kleine rakker kan zijn hoofd zonder kussen ook prima omhoog houden (als hij zin heeft en niet moe is) maar dat kon hij al daags na de geboorte, bizar.....gaat zo snel!
    Maar leuk dat jij hem ook hebt besteld.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhhhhh...........collega van manlief was hier op bezoek en super leuke kleertjes van mini mex gekregen, zal straks ff foto plaatsen in mijn album.
    Oh zwijmel!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @yvette, nu ben ik dus jaloers.. ik pas daar echt nog niet in..... gisteren wel gaan shoppen met manlief, maar het is helemaal sjips.. wordt je depri van als je ik de maten zie waar ik met mn kont doorheen kan... voorlopig is dat dus van de baan...

ohoh nu moet ik echt naar boven... dacht dat ze ineens stil was, maar niets is minder waar... zucht... tis wat

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mikmak: Tobe is ook veel huileriger sinds gister dan normaal. Misschien in zijn geval toch wat last van de prikjes?
    Iedere keer als de speen er uit valt, zet hij het op een huilen.

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    He iedereen!
    Hier een super slechte nacht gehad. Nona is echt ziek :( Ze kan amper ademen door haar neusje, moet hoesten en is zo flauw en huilerig. En ze had 38,1° temp. Ik ben naar de apotheker geweest heb suppo's gekregen en neusspray als het morgen niet betert ga ik naar de dokter. Ze ligt nu wel rustig te slapen ..

@Tweede: Meiden ik ga nog niet NU voor een tweede he :D Pas in december, dus als nona 1 jaartje is..

@Broeken: Jaloers! Hier echt nog niet in mn oude broeken hoor. Al mn zw.kilo's zitten op mn heupen en dijen!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ tacha: ah beterschap met Nona! Arm meisje. Hopelijk knapt ze snel weer op!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    linette krijgt dinsdag pas dr eerste prikjes.. kun je nagaan wat me dan te wachten staat.... mar ben naar boven gegaan net en ze slaapt nu.. savonds is geen probleem meer, ja gisteren en eergisteren toch nog een keertje naar boven geweest, maar overdag blijft toch nog wel een puntje hoor.. zeker na de eerste fles zal madam echt niet zomaar gaan slapen.. om half 12 de tweede gegeven en nu ligt ze dan in dr mandje.. ben wel altijd lang bezig met voeden hoor... zeker een half uur, dan nog effe uitbuiken en boeren... en dan naar bed, en da vraagt manlief zich af waarom ik niet hele dagen door de week op pad ben.. hahaha, beetje rust en orde kan geen kwaad met madam..

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Journey......Hoe gaat het met Tess is ze wat rustiger geworden meid?

Hai jessica........Hoezo moet ze van de omneo af wat heeft dat er mee te maken dan?
    Nou ik vind het niet kunnen en weet je je hebt tegenwoordig ook zelf inspraak je kan zo'n verwijzing eisen,gewoon iedere dag blijven bellen en langs gaan bij je ha en anders een keer boos worden dat wil nog weleens helpen.
    Maar wat moet je nu dan doen kwa voeding?

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikmak........Tnxxxxxxxx ;)) voor het glaasje en de woorden hahahah.

Hai patricia..........Practige foto's van je manneke,en wat is hij lekker gegroeid zeg :)

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mikmak Jamie slaapt al twee weken niet meer in de ochtend. Pas in de middag dan wel weer een paar uur. En in de avond pas na achten wil hij slapen..

13. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ: Hihi, Valentijn niest zich ook al een ongeluk ;) :)

MikMak: Och arme Linette… en arme mama! Sterkte ermee, misschien zit ze voor een sprongetje!
    Bij jou komt dat ook snel!
    Valentijn sliep trouwens bijna heel de dag toen hij zijn spuitjes had gekregen en tussen het slapen door was het krijsen van de pijn, maar toch hoofdzakelijk slapen, dus misschien valt het mee!

Goofy: Leuk die kleertjes! Foto……

Tacha: Ach arme Nona…. Heel erg veel beterschap meid!

14. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, wij vertrekken nu naar de verjaardag van mijn nichtje, die wordt 9… Heb er geen zin in, allemaal van die grijpgrage handen…. Blijven maar een uurtje of zo hoor!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @yvette, oh ja dat kan ook nog een sprongetje daar is het al wel weer tijd voor... we hebben immers al weer een aanpassing in het voeden gemaakt, voorts om de 4 a 5 uur ipv om de 3 a 4 uur.. btw om de 3 uur kwam ze toch al niet meer... alleen toen ze ziek was.. telkens kleine beetjes.... en dan drinkt ze 150cc leeg ipv 120 cc dus hat zou logisch zijn... inmiddels heeft ze 1.5 uur in dr bedje geslapen en ligt ze nu al weer 25 minuten in de wieg.. kennelijk vind ze dag lekkerder, iig gezelliger....

ik hoop dat de spuitjes mee gaan vallen ja :)

@tacha, arme nona ik hoop dat ze snel opknapt.. waarom geef je haar geen paracetamol zetpil van 60gram? zweet ze die vervelende koorts uit, en door het zweten opend dat misschien dat dr verkoudheid loskomt?

@mamalijntje, zij heeft dat uberhaupt maar weinig gedaan... ja de eerste 2 weken hahaha... toen de ene keer wel en de andere keer niet... en zelfs nuwe haar aardig in een ritme hebben helemaal al niet meer.. dan is ze wakker tot de volgende fles en dan slaapt ze meestal een uur of 3 tot 4... en hier gaat ze rond 8 uur naar bed en op de laatste 2 nachten na hoef ik ook niet meer naar boven hoor, dan slaapt ze rustig door

@jessica, ja wat heeft omneo er mee te maken... serenity, heeft al bijna 3 weken diarree... ze moeten gewoon gaan uitzoeken waarom, wat er aan de hand is... ze zijn helemaal debiel zeg... gewoon eisen dat je naar de KA moet. of trouwens, gewoon morgen zelf met de KA bellen en de situatie uitleggen... ze kunnen je toch niet zo in het ongewisse laten en vraag maar aan het CB? kennelijk is er wat aan de hand anderd heeft ze toch niet zo'n dunne poep en al helemaal niet zo lang....

@goofy, had je ze er al in gezet? of ben ik scheel

@patrieske, tis graag gedaan hoor, als je nog een glaasje nodig hebt, het staat hier koud..

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

jeetje jullie hebben weer veel gekletst zeg.
    Nu maar even reageren.

@ Patrieske: je leuk jasje he? Ben er ook helemaal blij mee.
    Ja hij groeit goed idd. Heerlijk is dat hoor. Hij doet het echt supergoed.

@ Jessica: hoeveel standaard doe je erbij in dan? Joshua heeft geen last van de Forte dus de ene voeding doe ik meer forte en de andere voeding doe ik meer Omneo erin.
    Wat een schatje zeg!

@ Yvette: ow, :) HIHIHIHIHIHI.
    Ow super voor je zeg, dat je je strakste spijkerbroek weer aankunt. Ik weet ook waarom ik de zwangerschapsspijkerbroek niet meer pas. Dat is maat 44 en heb nu maat 46, dus is ook niet zo raar dan he?

@ datum meeting: wat dachten jullie van 13, 20 of 27 juni?

@ Tacha: wat een lieven foto zeg!
    Ja we hebben idd nog een klein poepje. Hij heeft nog steeds maat 50 aan, af en toe maat 56, maar dat moeten we dan ook echt oprollen hoor. :)
    Ja LIEF! is duur, daarom ga ik er zelf ook niet zo snel heen. Tenzij er iets in de aanbieding is ofzo.
    Bedankt voor je compliment van de inbakerfoto's :D.
    Beterschap met je kleine meid. Dikke knuffel.

@ Goofychick: mooie foto en wat houd je kleintje zijn nek al goed omhoog!

@ Mikki: hahahaha, ja grappig he? Hij is de komende 2 weken nog weinig thuis, maar hij is wel constant met hem bezig. :)

@ Ramona: toen ik nog borstvoeding gaf, had ik alleen pijnlijke borsten als ik weer eens borstontsteking had...

@ Journey: ja die LIEF kleding is echt superleuk. Ow wel zonde dat ze die maar 1x aan heeft kunnen hebben...

@ Merleq: ik heb de babyfoon ook op het nachtkastje staan hoor en de babykamer is tegenover onze kamer... Ik ben ook altijd bang dat ik hem niet hoor...

@ lactose intolerantie: jeetje wat een heftige klachten heeft je kleintje dan zeg, als hij dat heeft...

@ Mikmak: het extra huilen en hangerig en slaperig zijn hoort allemaal bij de prikjes. Dat had Joshua ook. Is niet leuk maar is binnen 1 of 2 dagen weer voorbij.

Hier waren we gisteren om ongeveer kwart voor 2 thuis. Er waren maar weinig mensen op komen dagen op de verjaardag, dus we waren maar met z'n 6-en. We hebben dus met z'n 6-en Zeg 's AA gekeken en ik hou van Holland en daarna hebben we een spelletje gedaan. Was supergezellig.

Ik had alleen wel weer erg last van de rechterkant van mijn buik, zij en rug, dus had volgens mij weer een galaanval. We hadden patat gegeten daar en ik had er patatkruiden opgedaan. Had ik dus beter niet kunnen doen... Nou ja, morgen naar de huisarts daarvoor. Ben benieuwd wat die erover gaat zeggen.

Zo en dan ga ik nu eten maken. Vanmiddag beneden gestofzogen en gedweild en daarna nog kraamvisite gehad, dus nu kan ik gaan koken.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel..........Meid lekker gaan kan ik je zeggen,ik ben gisteren weggegaan<mart had feest van zijn vriend en ik van een vriendin,ik ben eerst mee gegaan naar Mart zijn feest toen zijn die meiden mij komen halen rond 23.30 daar en ik ben echt helemaal opgeknapt en heb het super naar mijn zin gehad heerlijk bijgekletst met iedereen en echt het was super en ik voelde me heel rot van te voren om te gaan heb me moeder nog 10 keer gebeld en hij was een schatje daar wel huilen tijdens de fles maar goed dat was alles,en vanochtend is mijn ventje thuisgekomen en ligt nu heerlijk te slapen ;),dus ik zou zeggen lekker gaan meid,maar goed dat is iets wat je zelf moet beslissen.

Hia mamlijntje..........Ja ik ken het helemaal en ook spugen en zo kost het je 3 pakjes voordat je klaar bent en 2 omhoeen voor je aankleedkussen :)
    Wandel ze meid ;)

Hai Goofychick..........Heerlijk dat je manneke het zo goed doet meid :)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik lees straks weer even bij. Zijn weer heerlijk wezen wandelen en gaan zo Jamie uitgebreid in bad doen. Wordt hij lekker moe van.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mikmak, Yvette, ......ff dimmen he 8) 8) 8) ........stelletje ongeduldjes....nou foto is geplaats maar de kleren komen niet over hoe ze in het echt zijn, das dan wel weer jammer.

@kraambezoek, net een stel gehad met kinderen, twee, waarvan eentje bijna acht met PDS-NOS (ADHD)...............nou we zitten ff bij te komen.
    Wel vreemd, want hij slikt medicijnen.....maar mega mega druk...pffff.....

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kissie, ah vervelend meid! Hou het maar goed in de gaten, hoop dat je gauw een antwoord krijgt op hetgeen wat er aan de hand is.

@Yvette, zeg hou eens op andere mensen jaloers te maken...hihihihi......ben het ook eens gaan proberen maar dat had ik beter niet kunnen doen, halverwege mijn bovenbenen verscheen er al een pruillip op mijn gezicht.....krijg het er wel overheen maar dat stopt het halverweg mijn kont....helaas, voor mij nog niet, nou schelen we natuurlijk twee weken dus wie weet.....straks durf ik niet naast je te lopen in CP....mennnnnn.....moet ik straks met mijn blubberbuik en vette benen in een bikini in CP.....
    Shoot mag wel een nieuwe bikini gaan kopen trouwens want met deze cup pas ik echt niet in de oude.

@Merleq, manlief was ook hartstikke blond maar is nu ook donkerder geworden, geen idee wat het gaat worden, en ogen blijven waarsch. wel blauw.
    Trouwens ik heb me laten vertellen dat niezen normaal is bij baby's, dit zijn prikkels van buitenaf. Zowel kraamhulp als HA zeiden het.

@Mikmak hoe gaat het nu?

@ilovea, ik kan alle data.....Hmm misschien een excel sheet maken en daar de data in maken en elke keer bijhouden totdat we een dag hebben waar de meeste kunnen?

@Tacha beterschap voor je kleine meid!

Hier heeft Sven voor de tweede keer gespuugd, snap er niks van, heeft hij nog nooit gedaan. Denk dat het door het slijm komt. Hij was zo verkouden, is even beter geweest maar het komt weer terug. Hij zit weer zo vol. Echt zielig.

Deel Deze Pagina