Hey meiden, @mamalijntje: ow meid, heerlijk hoor wandelen. Als het morgen net zulk weer is, ga ik morgen ook met Joshua wandelen, vandaag geen tijd voor gehad. @ Goofychick: dat zou idd handig zijn om een excelsheet te maken. Ik zal er eens mee gaan stoeien.
MikMak: Ach, als ze de wieg gezelliger vindt, dan is dat toch prima? Patricia: Nee, dat is dan inderdaad niet zo gek dan Ach meid, bij jou gaat het nu toch ook snel, nu je maagbandje weer strakker is gezet?! Ik hoop dat je snel weet waar de pijn vandaan komt! Wie was er jarig, dat heb ik gemist? Andres? Proficiat dan nog! Goofy: Aaaaah, wat een super setje! Echt super stoer Bleh, zon druk kind op bezoek . Kan me voorstellen dat jullie bij moeten komen hoor! Is Sven nu niet hartstikke onrustig? Ehm die blubberbuik heb ik nog steeds hoor, dus niet gevreesd, daar lopen we samen mee voor schut Oh je arme mannetje is toch niet ziek aan het worden?
@ Yvette: was dat maar waar. Het gaat me veel te langzaam, maargoed is niet anders... Morgen als het mooi weer is even lekker wandelen weer en woensdagavond weer sporten.
@Yvette, nee valt wel mee met Sven, maar hij slaapt verdacht veel vandaag. Dus ik hoop niet dat hij ziek gaat worden nee. Hij is nog steeds vrolijk dus het zal wel loslopen.
@ Foto: Bedankt voor de reacties. We zijn ook heel trots op ons kleine prinsesje. @ Mikki: Het is wel de bedoeling dat we alles zelf gaan doen. We hebben al veel planten eruit gehaald. Een deel van de bestrating is er ook al uit, en alle planken die in de tuin stonden. Ze hadden een soort van zitput. Die put moet dus weer opgehoogd worden. Schuttingen plaatsen moeten wij ook doen. Ze hadden hier alleen maar kippengaas en daar staan allemaal klimops tegen aan. Wij zagen en zien nog steeds er ook tegen op. Het is zoveel werk en zo zwaar Maar uiteindelijk loont het. @ Journey: Ja klopt van Rainforest. @ Mikmak: Serenity krijgt ook dinsdag haar 1e prikjes. En ook zij vertikt na 3en te slapen. Ze wil pas weer gaan slapen na de fles van 6uur en haar badje of douche. @ patrieske en Mikmak: Door de Omneo is ze waarschijnlijk zo aan de diarree. Dit gaat pas over als ik het niet meer geef. Volgens de HA. Maar ik stop daar niet gelijk mee omdat ik niet wil dat de krampjes terug komen. Ze krijgt nu nog maar 1 schep Omneo door haar voeding, kijken of haar ontlasting dikker wil worden. Dinsdag moet ik naar het CB en dan overleg ik met hun. Als hun zeggen dat het niet goed is zit ik woensdagochtend bij de HA voor een verwijzing en sta ik erop dat ze die geeft. @ iloveandres: Ze krijgt nu 4 scheppen standaard en 1 Omneo.
@ Jessica: probeer dan een 3 scheppen Omneo en 2 scheppen standaard. Wellicht dat het dan beter gaat.
Die verhouding hebben we 2 weken geleden gehad. Sinds ze Omneo heeft is haar ontlasting dunner geworden, alleen nu is het gewoon water. Daarom gaan we proberen om de Omneo te minderen.
Mamalijntje, mijn vriend slaapt ook door Tess heen hoor, hij vraagt altijd sochtends hoe laat kwam ze? Yvette super dat je je broeken weer past, en idd ze gaat nu al de mannen het hoofd op hol brengen hifi. Wij gaan naar Agde geen idee of het bij elkaar is. Mijn moeder vertelde dat ik ook heel erg weinig sliep en met 2 jaar al geen middagdutje meer deed. Patrieske, nee hoor Tess heeft graag aandacht .. Goofychick wat een super leuk setje, en ja die kraamvisite hier hadden we van de week ook nog Hier Tess hellemaal onder de uitslag, ik had baby spul gekregen (seba med ) en daar gisteravond haar buikje mee ingesmeerd nu allemaal rode vlekjes dus ze kan dus echt alleen maar tegen weleda alleen ik vind het enorm stinken .. Ze ligt nu lekekr te slapen in de schommelstoel dat vind ze wel lekker maar in bedje daar wil ze dus echt niet in voor tienen tot de laatste fles.
Pfff Tobe is zwaaaar onrustig! Ontzettend alert en heel erg beweeglijk... We hebben hem nu toch maar in bed gelegd want anders raakt ie onwijs overprikkeld dus ik hoop maar dat ie gaat slapen... En dus niet huilen zoals vandaag de hele dag al het geval is als we hem in bed leggen
FF snel een vraagje,iemand intresse in Nutrilon Hypo Allergeen,er zijn maar 2 schepjes uit,zoja stuur mij even een pb,
Zo, even een ego update... de keuken begint keukenachtige vormen aan te nemen... tsjongejonge wat een gedoe zeg... wazemfolie was niet geleverd, de lades hebben niet allemaal dejuiste afmeting, er is een greep te weinig en de verkeerde spoelbak is geleverd. Mijn prognose staat inmiddels op november. Ingmar vindt het allemaal wel prima, die ondergaat het gelaten, alleen heb ik het idee dat mijn BV terugloopt. Zal de stress wel zijn... Zodra die ellende eenmaal over is ga ik weer trouw meelezen en reageren hoor.
Doe lekker rustig aan meid, en ja kan iid dat daar de bv van terug loopt. Toch in alle gekheid proberen je rust te nemen dan zal je merken dat het weer op peil komt.
O libra kan me voorstellen dat je in de stress zit. Veel sterkte! ** Hebben jullie niet dat jullie bang zijn dat de beeb het koud krijgt buiten? Moet a.s. woensdag met die draagzak op pad en zit de hele dag al te piekeren hoe ik hem moet inpakken. Maatje 56 hebben we nu ook maar opgeborgen. Al zwemt hij nog in 62 maar anders draagt hij die mooie kleertjes nooit. Hebben zoveel in deze maat gehad.
@ Libra: de BV kan inderdaad teruglopen als je stress hebt en ik kan me heel goed voorstellen dat dit nu het geval is meid. Doe maar lekker rustig aan en rust goed uit. @ Mamalijntje: nee, dat heb ik niet. Ik doe Joshua eigenlijk net zo kleden als mijzelf, gewoon een dikke jas aan. Al heeft hij als we naar buiten gaan wel nog een extra mutsje op. Hier is Andres Joshua nu aan het verschonen en ik doe hem zo de fles geven en dan gaat hij lekker naar bed. Ik weet trouwens niet wat me overkomt. Joshua heeft bijna de hele dag geslapen. Ik vond het zo vreemd dat ik hem daarstraks uit de box heb gehaald om te kijken of hij nog wel ademde... Ik ben druk bezig met een lijstje maken, maar lukt nog niet zoals ik wil...
Ahhhh fff een egoberichtje van mij......wij hebben op 19 april een vrijgezellen feest in Maastricht.....maar wat hebben ze nou verzonnen, de mannen gaan van vrijdag op zaterdag en overnachten in een huisje, en wij gaan zaterdag op zondag in hetzelfde huisje als de mannen weer naar huis zijn. Dat betekent voor ons dat we best even moeten plannen, is nog te doen, maar hetgeen voor mij betekent dat ik de zaterdag en zondag bijna 16 voedingen af moet kolven.....dat is niet te doen.........lekker dan.......maar wat het vooral is we moeten 150 euro betalen en er is nog niet eens duidelijk wat we gaan doen......
@mamalijntje, que? Onze beebs zijn bijna even oud maar 56 past hij hier toch nog wel, hoe zwaar is de kleine bij jullie dan? Hebben gisteren een shirtje van Mex even op zijn body gelegd maar die is echt nog mega groot, weet niet of het klein of groot valt Mex maar dit ging nog niet.
Hoi hoi, Hoe gaat het hier allemaal? Kom er gewoon niet aan toe om hier veel te zijn. Britt heeft van de week haar eerste spuitjes gehad, het was even huilen geblazen maar verder heeft ze er geen last van gehad gelukkig. Verder gaat het hier goed met ons. Groetjes Tamara en een dikke knuffel van Britt.
Hia Jesscia.........Huilt je meisje ook veel,ik vraag dit omdat Jaimy dus ook zoveel krampjes had en dus ook zo dun poepte en die heeft nu omdat hij ook uitslag kreeg de koemelkallergie. Ik hoop dat ze je snel wat kunnen vetellen want hierdoor word je gewoon erg onzeker,tenminste dat heb ik zelf wel. Hia patirica.........Hahahah je manneke is er goed mee bezig,heb je het nog tegen hem zelf gezegd toen hij wakker was geworden......? Hai Libra.........Gelukkig heeft hij het licht gezien,ik hoop dat je keuken snel klaar is meid. Hia Yvette...Fijn dat je manneke zijn ritme zo heeft gevonden. Je deur klinkt mooi,ik ken het glas niet,dus wel een foto als het af is Jippieeeee smaakt hij het zelfde de file? Hia ramona......Meid wat super dat je meisje het zo goed doet,gaat het nog steeds goed? En je zoontje hoe gaat het daarmee? Hai Goofychick.........Lekker meid lekker weg waar ga je heen?
Hia Jessica..........Oke nou gelukkig gaan ze dan wel verder als het Cb dat ook zegt,kan je goed praten met het CB,daar ook zeggen dat je gewoon erg bezorgd bent en dat er even verder gekeken moet worden dat er iets gedaan mee moet worden dan. Succes met je voortuin,hier idem dito de stenen zijn nu besteld en dan gaat ook aller eruit Wat een leuke foto,dat kleed heb ik gezien bij de prenetal leuk kleed zeg
Hia Yvette.........Bedankt voor je mailtje meid,ik hou het zeker in mijn achterhoofd donderdag moet ik naar het Cb toe dan moeten we alles doorspreken en dan belt de arts weer in de middag op om te kijken hoe het deze week is gegaan. Hia Goofychick........Je hebt helemaal gelijk ik hoor de datums wel,ik kan alle zondagen behalve 21 juni want dan is het vaderdag en dan zal niemand wel kunnen.....en mocht er geen locatie uitkomen dan mag het in ieder geval bij mij. Hia mamalijntje.....bedankt meid voor je lieve berichtje ,het blijft inderdaad spannend,maar als dit maar vast goed komt dan is dat vast een zorg minder. Hoe gaat het met zijn drinken? mmmm drnkbekers ik weet het niet ik had hem bij noël zo rond een jaar volgens mij,ik weet het echt niet meer sorry.