Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Het ligt er maar net aan, of de mannen mee willen, die van mij zou wel mee willen, maar hoeft niet persé.
    Als merendeels van de mannen niet mee gaat, gaat mijn man ook niet mee :)...

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ik kan alle datums, met mannetje dan

@iloveA, knuf ontvangen... komt wel goed hoor. *schenkt glaasje brandnetel thee in*

nou vandaag bij de dietste geweest en het komt er op neer dat ik op een gezonde manier niet meer kan doen dan dat ik al doe.. ja of op agresieve middeltjes overgaan zoals stackers ofzo... nou daar pas ik voor

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikmak: groot gelijk dat je daarvoor past. Dan maar lekker langzaam toch?
    Misschien is dit ook een leuke site voor je: http://www.valtaf.nl .
    Hier zit ik ook en is erg motiverend, doordat je buddy's kunt worden met meiden en mannen die ook willen afvallen.

Nou meiden,
    ik ben er vandoor. Ik ga nog even naar de prenatal en dan naar mijn vriendin. Daar eet ik deze week, omdat Andres (afgezien van morgen) weer de hele week weg is... :(

4. winter15

winter15 Niet meer actief

@Libra: wat is er gebeurd dan meid, (dat je het hebt over het missen van inkomen)?

@IloveA: lekker he wandelen, voordat Elle-Nova er was vond ik er niets aan, haha, maar met die kleine vind ik het wel gezellig! geen idee over een datum voor evt meeting, kijk nog wel even, ik vind het leuker om zonder vriend te gaan.

@kissie: en massage dan? dan draai je met de klok mee rondjes om het naveltje, of je pakt zijn beentjes en draait daarmee grote rondjes over zijn buikje (ehm..snap je wat ik bedoel?) en anders fietsen met Lars zijn beentjes, dat helpt hier best wel... zielig he voor zo'n kleintje, sterkte!

@uitstrijkje: viel me gelukkig mee dus dat hebben we ook weer gehad :) over 2 wkn kan ik bellen voor de uitslag, mijn bloeddruk was ok!

Ik ga mijn meisje eens in bad doen, tot straks!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak meis pfff wat een verhaal zeg,en wat zit je nu in een lastige positie,gewoon je eigen gevoel er in bljven volgen meis,dikke knuff

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ mikki
    ik zal het doorgeven , mss dat hij er wat mee kan :)
    vandaag komt het gelukkig zo uit dat ie om half 10 zijn laatste avond fles krijgt dus hoop dat ie daar ook wakker voor word , ben benieuwd of ie dan vannacht weer zo lang slaapt ?

@ meeting
    zal zo even de datums door pb ILOVEA ! maar ik kom denk ik toch zonder hubby want vind het echt een meiden ding ( die van mij zou er echt bij zitten van duh wat doe ik hier hahaha) en buiten dat zal ie toch wel weer moeten werken zoals altijd en als ie dan een keer vrij is gaat ie liever vissen dan baby's kijken :)

@ mikmak
    stackers ja hahahaha ooit ook nog geslikt die dingen :oops: zouden ze nog bestaan uberhaupt ?
    ~~~~~~~~~~~

zo was net bij de gyn voor de afronding / eind gesprek / na controle hoe je het noemen wilt . Eingelijk viel het me best tegen :( heb nog steeds een hoge bloeddruk 140/90 :( maar dit komt omdat ik nog te zwaar ben waarschijnlijk dus hij vroeg hoe het met me gewicht staat dus ik meld vol trots dat ik al 19 kilo kwijt ben antwoord ie dood leuk ja das wel knap maar er moet nog veel meer af he :evil: alsof ik dat zelf niet weet maar 19 kilo in 6 weken is toch netje zou je denken ?
    En ik kreeg te horen dat ik bij een volgende zw meer dan 70% kans heb dat ik weer bij de gyn kom te lopen door me hoge bloeddruk , kans op suiker , extreem zwaar kind en door dat ik nu een ks heb gehad ........joepie dus
    Het fijne is wel dat ik nu wel met buikspier oefeningen mag beginnen , wel langzaam aan ( als of ik vlot zou kunnen heb geen eens spieren meer ) dus hoop dat met een week of 2 die blubber buik weg is :) :) :) ( dream on )

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beeb alleen thuis....nee dat zou ik niet kunnen... dan maar wat langer onderweg, daarbij als ik boodschappen moet doen dan neem ik de auto, beeb in de maxicosi en gaan en als het een klein boodschapje is dan pak ik de kinderwagen en hobbel ik naar de winkel..... das maar een paar minuten lopen.. voor de wekelijkse boodschappen ga ik iets verder, maar dat loop ik ook regelmatig om maar wat te bewegen...

@derona, moeilijke positie niet... maar wel irritant... kan heel goed negeren en telefoontjes wegdrukken... daarbij kan ik heel makkelijk de weg naar de voordeur kwijtraken in huis.... idioten zijn het....

@sanne, mooi dat je uitstrijkje meeviel, moet geloof ik pas weer over 2 jaar, als ik 35 wordt.. ofzo...

badder ze met je meis

@iloveA, ja precies, heb geen zin om geld neer te tellen voor iets dat ik al doe.... zucht...

veel plezier bij prenatal en je vriendin

@yvette, voorkeurshouding he... balen, en hopen dat je nacht vanavond lekker gaat..

@goofy, dus sven is ook weer verstopt aan het raken, lekker dan...

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mikki........Bedankt dat je het haar wilt vragen meid.
    Oke ik zal het er eens lezen,al moet ik zeggen dat ik het dan niet meer durf denk ik jaimy beweegt zichzelf extreem veel en soms rolt hij ook al om,al is dat wel toevaillig maar goed het zal zo toevallig in de nacht zijn :(
    Ik heb echt een superavond gehad in het begin dacht ik op dat feest van mart zijn vriend wat doe ik hier,al dat gezever en ik heb zolang niet gedronken en werd niet eens aangeschoten en je moest buiten staan met roken dus hetw as buiten drukker als binnen,ik vind dat dat wel het hele feest verpest,maar toen kwamen er 2 oude bekenden binnen die had ik niet verwacht dus ja dan sta je bij te kletsen en dan is het zo 23.30 en mijn foon ging die meiden kwamen me ophalen en we zijn naar de stad gegaan,de kroeg waar ik vroeger altijd kwam,veel oude bekenden gezien die me zagen als pat en niet als mama van,heb het erg leuk gehad,we hebben 18 april weer feest :),ben meteen weer uitgenodigd hahaha.
    En ik had 2 keer sjans hahahah en dat als kersverse mama,heb dat ook meteen gezegd ze vonden het wel leuk om er een baby bij te krijgen,vroeg of me vent ook meemocht toen was het over hahahah
    Hahahha sexy ladyyyyyyyy wat kleren niet kunnen doen he hahahha....
    Heb je je nog schuldig gevoeld meid?

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofychick..........wat zielig dat hij een anchtmerrie had,ik heb het nog niet gehad met jaimy.
    Nou hij heeft het lekker gedaan zo te lezen alles onder spugen poepen en plassen ;)

Hai mamamakka.....Ja dat is dan een moeilijke keuze gaat er niemand mee dan waar je het mee kan vinden?

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik ook alleen op 13 en 20 juni

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    .....zo nu eerst na anderhalf uur lopen een warme cocolademelk.....Sven is nu na anderhal uur weer gekomen....ahhhh!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Maar wat gaan we doen dan met de meeting?

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    kissie ik heb de rainforest ficher price schommelstoel gaat op batterijen Tess vind hem nu heerlijk.

Meeting 13 of 20 juni al is 13 juni onder voor behoud moet mijn verjaardag dat weekend vieren maar kom denk alleen ook mijn vriend vind dat meer een meiden ding hihihi

alleen laten, ik laat Tess wel alleen als ik even de honden laat plassen voor een verre wandeling gaat ze wel mee vaak in de draagzak omdat ik het met de wagen maar niks vind voor een boodschap neem ik haar wel altijd mee vaak lopend en de weekelijkse gaan we meestal met de auto doen

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hai sexy babe 8)
    Jawel , me man :) hihihih roy zei vanmorgen al moet eerst nog maar eens zien of het er wel van komt ?! die kent zijn ouders dus ook goed . Ik kan daar pissig over worden eerst mensen de kop gek maken en dan mss niet eens gaan ! heb wel gezegd dat ik wil weten waar we aan toe zijn want anders boek ik zelf een vakantie !

@ baby alleen laten
    ik doe het alleen als ik zeker weet dat rayn in een diepe slaap is en dan nog alleen om de hond uit te laten ff snel een rondje van 10 min poepen piese en weer na binnen , gelukkig komt dit maar sporadisch voor !

@ roken
    kreeg een complimentje van me ouders gister dat ze het knap vonden dat ik niet weer ben begonnen met roken na de bevalling .
    Toen vroeg ik me eingelijk af wie er weer zijn begonnen met roken na de bevalling ?

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Kissie.........Als ik het zo lees,lijken het echt ehel veel op de klachten van Jaimy want die heeft het ook waarschijnlijk dan ze kunnen het niet met zekerheid zeggen,hij slaapt s'nachts wel goed,maar huide erg veel onder de uitslag tranende ogen verkouden en niezen en hij had veel jeuk als hij tegen je borst lag dan wreef hij steeds met zijnhoofdje over je heen.
    wat betreft de flessen die dronk hij altijd leeg hij had juist altijd heel veel honger
    Jaimy heeft ook erge last van berg dat schijnt ook 1 van de klachten te zijn.
    Ik moet zeggen ik zit nu een dag of 5 op de pepti en het word nu iets minder het huilen niet echt veel maar het begin is gemaakt,alleen laat hij nu zijn flessen steeds voor de helft staan dus dat moet ik donderdag bespreken ;-(

Hai yvette..........Super zeg je broek weer dicht,helemaal trots dat ie dicht zit natuurlijk :)

Hai merel........Noël was bij zijn geboorte pikzwart en stijl haar en nu heeft hij donkerblond en pijpenkrullen ;),en dat was na 1 jaar veranderd.

hai mikmak....meid wat rot dat het weer zo gaat,hoe gaat het nu inmiddels?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helaas dat hadden ze al gezegd, alleen die neusspray gebruiken we al een tijdje en als volwassene mag je die vanwege het neusslijmvlies ook niet te lang/vaak gebruiken ter voorkoming van irritatie. Dus dat zal dan bij de kleine ook wel gelden.

Ik heb LUUF gehaald bij de drogist, zelfde als dampoo voor ons maar dan voor kleintjes, en de neusspray van VSM helpt wel om iets beter te ademen maar hij is er nog steeds niet van af dus.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    En bedankt het Merleq :) .....ach hebben ze straks een lekkere weerstand. Sven was vanaf dag een al verkouden dus die vlieger gaat niet op.

He hoezo komen de opa's en oma's eerst in aanmerking, is dat wettelijk geregeld of bedoel je bij jullie? Als dat wettelijk geregeld is dan mogen wij het ook wel even vast gaan leggen dat we dat niet willen namelijk.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kolven kan ik nu niet in voren omdat de spruw nog niet helemaal weg is, wordt er gallisch van. Maar goed wellicht heb ik al een oplossing gevonden ;)

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik dacht dat dat wettelijk zo geregeld is ja, dat heb ik me tenminste laten vertellen. Maar misschien dat ik het me wel verkeerd heb laten vertellen ;)

Zal eens even googlen...

20. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Libra: He, wat vervelend zeg,ben jij je baan kwijt of je man?
    Nataly: Wat lief dat je even reageert! Hier hebben we zo’n zelfde kussen gekregen, maar ik had er al zo een thuis, haha! Maar goed, ik neem ook zomaar aan dat het helemaal goed komthoor. Gelukkig merk je bij jullie al verbetering!
    Kissie: Zo hee, flinke vent, die Lars! Wat woog hij bij de geboorte?
    MerleQ: Valentijn is ook niet ziek hoor! :)
    Patricia: Vee plezier bij de Prenatal!
    MamaMakka: Oei, wat een tegenvaller en wat een hork van een gynaecoloog zeg! Maarmeid, dat komt goed hoor en 19 kilo in 6 weken is ontzettend veel!
    MEETING: Oh meiden alsjeblieft 20 juni kan ik écht niet! Zou het heel jammer vinden om het dan te doen…. En ik dacht dat het eerste plan ook was om het op een zondag te doen?
    De 13e en de 27ste kan ik wel….

Visite: Dan slaapt Valentijn echt niet hoor! Veeeeeel te nieuwsgierig ;)

Deel Deze Pagina