Hai Birthe hahahahah,sorry hoor dat bedoel ik zo niet Leuk dat je gata showen,vertel hoe was het? Hai Yvette......Ik geef het hem in zijn flesje van avent en hij drinkt het wel maar heel weinig,dus ik geef het hem nu voordat hij zijn voeding krijgt ene half uurtje van te voren dan heeft hij al goed honger en zuigt meteen keihard aan die fles dus dan heeft hij door dat is mijn melk niet Ik heb wel het idee dat het werkt als hij maar poept hij hefet nu weer gisteren niet gepoept en heeft er last van Ik heb hem besteld via die site van merel,ik hoop dat het werkt en als dat allemaal niet meer werktd an ga ik dat spul van jou halen,maar wil het evend e tijd geven........fijn dat je manneke er geen last van hefet,Jaimy heeft er gewoon echt last van maar goed als hij eenmaal heeft gepoept dan is het weer goed,dat zit hem echt in de weg ;-( Hai Sjansie......Gezellie dat je ons hebt gevonden meid Wat heerlijk dat hij ook al 6 uur slaapt snachts Nou gelukkig dat die hechtingen er uit zijn. Ja doe maar rustig aan je verkijkt je er snel op als je even weggaat. Hai Goofychick......Meid vergelijk je niet met andere mama;s iedereen is anders meid,en ieder lichaam is anders dus niet doen hoor meid,luister goed naar je eigen lichaam en het kan gerust zijn dat je een ontsteking hebt en dan ben je ook anders he meid,dan ben je waarschijnlijk ook gewoon ziek. Ja die kussens,ik zou het gewoon even vragen in de winkel,ik durf het zelf niet,maar ik weet niet wat wel en niet mag alles veranderd steeds anders ga je even googlen of vraag het hier in een ander topic. Erg he van die krampjes meid,dikke knuf voor je kleintje. Hai merel..........Ik begrijp het helemaal meid Lekker dat hij zo is aangekomen,heb je nog steeds niets gehoord van he CB dan,voor te wegen? Ik kijk uit naar de foto's volgens mij hebben jullie daalijk een prachtig huisje Ja of niet dan,ik vind het zo frapant dat ze zo steeds hetzelfde doen,volgens mij kwa geicht zitten ze ook een heel eind bij elkaar in de buurt,ik ga de rekening checken hahahaha. Je hem gewoon op de bank zetten,of durf je dat niet met de hond,ik zet hem soms op de bank en schuif de tafel er tegen aan,bij mij moeder dan omdatw e daar geen box hebben,misschien vind je het een idee,maar ik weet niet of je hond op de bank springt. Nou hier begint het dus meestal ook in de avond of de nachten,en jaimy schreeuwt het ook uit,die benen gaan eerst in de lucht dan naar zijn buik en dan strekt hij alles en dan weet ik dat het weer raak is;-( Heerlijk zeg dat kopen,veel plezier Hai patricia..........Meid wat fijn dat de schijven weg zijn,je zult wel opgelucht zijn
Hai nettie Welkom meid Sorry ,ik weet het echt niet meid. Ik heb even voor je gegoolgeld en dit gevonden http://www.vraaghetkraamsupport.nl/faq/ ... =2&start=0 Regeldagen Echter, op sommige dagen kun je maar het beste je voedingsritme of -schema loslaten! Ineens vindt de baby het niet meer genoeg en dat laat hij merken door het al snel, soms zelfs meteen na een voeding, op een krijsen te zetten. Dit merkwaardige fenomeen heeft ook heel wat moeders aan het huilen gebracht. Want wat moet je als je kind ineens een onstilbare honger aan de dag legt? Allengs ontdekte men dat er een bepaald patroon zit in het gedrag van met de borst gevoede kinderen. Onverklaarbare hongeraanvallen blijken zich vaak rond de tiende dag, na ongeveer zes weken en na drie maanden voor te doen. Regeldagen worden die periodes genoemd. Als je ingaat op de vraag van het kind en het tijdelijk wat meer aanlegt, in de praktijk vaak om de anderhalf � twee uur, dan regelt zich op deze manier een verhoogd melkaanbod. Na een paar dagen van eindeloos doorvoeden keert de rust in de meeste gevallen terug en zie je tot je opluchting weer een tevreden baby na de voeding. http://baby-op-komst.nl/321/regeldagen.html Ik hoop dat je er wat aan hebt
@patrieske: Thanx, heb er wel iets aan, al word er nog nergens gesproken over hoe lang het kan duren.... maar dat zoeken we nog wel op.... Vandaag zit er trouwens weer drie uur tussen de voedingen.... dus we gaan de goede kant op ? *hoophoophoop*
Merleq ik heb volgende week maandag een afspraak bij het CB en wil het idd ook even hebben over het afbouwen wanneer ik daar mee moet gaan beginnen ik moet 30 maart weer gaan werken. Wat leuk lekekr shoppen wij hebben dat idd ook gedaan toen we vorig jaar gingen verhuizen leuk hoor........ Nettie ik zou niet weten hoelang regeldagen kunnen duren, ik dacht eigenlijk maar een dag tenminste dat was bij Tess zo, zij heeft trouwens niet meer genoeg aan mijn voeding en krijgt nu kunstmelk erbij, eerst de borstvoeding en dan nog kunstvoeding ik maak ongeveer 90cc en meestal drinkt ze er nog 50cc van op. Patrieske ik hoop dat jaimy gauw weer wat kan poepen en ik heb idd oo kde knuffel besteld ik denk dat Tess het wel lekker vind.
Hai Nettie.....Ik hoop het voor je meid,ik zat het net te lezen en je word er erg vermoeid van,nu is het hier weer 3 uur dus dat is weer een opluchting maar hij spuugt weer zoveel dat hij dan weer vaker komt. Hai Journey....ja ik weet niet of ik steeds die slaolie kan geven want de darmen worden dan lui zeiden ze ;-( Ja laten we hopen dat het werkt dat knuffeltje. Jaimy komt meestal om de 3 of 4 uur en in de nachten heel vaak 2 uur ;-(
Hey meiden, @ Merleq: ow ja, onverwachts bezoek vind ik niet zo erg. Helemaal niet, omdat we dus hadden afgesproken. En het was erg gezellig. Lekker gekletst over carnaval en ben opzoek geweest naar een jurk (zit bij een carnavalsgroep) en het thema is nog middeleeuwen, dus ben nog opzoek naar een jonkvrouwjurk/hofdamejurk/kasteeldamejurk met rood erin... De infacol bevalt me op dit moment erg goed. Hij heeft al een aantal keren geboerd en had ook wat minder moeite met poepen. @ Mikmak: ow dat is in jou geval dan inderdaad wel heel erg onverwacht en dat hij dan nog blijft hangen ook... heel fijn zeg... pfffff. @ afwisselen: ja wij doen dat ook hoor. Alleen hebben wij zo'n eigenwijs dondertje die zijn hoofd steeds weer terugdraait. @ Nettie: ik durf het niet te zeggen meid, hoelang die regeldagen kunnen duren. Anders bel je even een lactatiekundige bij je in de buurt. Die weten dat vast wel. @ Patrieske: ik ben zeker opgelucht, maar ik wil toch even dat er een lactatiekundige naar kijkt. Ook omdat af en toe mijn tepels pijn doen. Hier hebben we net via total een campingbedje besteld die je ook op kunt hogen (net als een echt bedje). dus dat scheelt ook weer. Nu dus nog even verder sparen voor een autostoeltje waar ze in kunnen vanaf een jaar of 2. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Mikmak, oh meid ben je zo onzeker (geweest) lieverd, weet je wat onze kraamhulp zei: als je het uit liefde doet kan je het niet fout doen.En ik ken je dan niet persoonlijk maar wel al 9 maanden hier en durf mijn hand in het vuur te steken dat je een hele goede moeder bent. Zeker als je je straks zekerder gaat voelen. En dat je in paniek bent als je kleine gaat huilen, begrijp ik heel goed.....ik raak dan niet zo gauw in paniek maar was van de week ook behoorlijk wanhopig aan het worden. Onze kleine zit heel erg te krijsen, en dan weet je gewoon dat er iets aan de hand is. En dan pakken we hem ook op hoor. Hij krijst zich anders helemaal overstuur. @regeldagen: weet niet meer wie het vroeg, maar bij mijn vriendin had ze er 10 dagen last van.....daarna was het over. Dus dat het maar een dag is geloof ik niet, want die van ons had er ook twee dagen of misschien wel meer last van. @Patrieske ik pb je even anders wordt het zo lang
Hai patricia.....als je het niet vertrouwd dan laat je het gewoon nakijken,heb je ook koorts? Ik ken die campingbedjes niet zijn die nieuw? is wel handig. Hai Goofychick......Dat Is goed meid ik zie hem wel verschijnen
@ Patrieske: hier kun je het bedje zien dat we besteld hebben http://powerpoints.total.nl/webshop_cat ... G=NL&cat=4 Voor zover ik weet heb ik geen koorts, maar is gewoon echt voor mijn eigen gemoedsrust. Heb soms wel een doof gevoel als ik aan het masseren ben (en dan bedoel ik doof gevoel in mijn linkerborst) tijdens het kolven... Liefs en dikke knuffel, Patricia
BUDDYNIEUWS: De weeën moeten nog op gang komen, maar verder was alles goed. Nu aan het het liggen, mag niet uit bed (Aldus Lotus) Ze vraagt ook om tegen iedereen te zeggen dat er ABSOLUUT NIETS OP HYVES gezet mag worden!!!! EINDE BUDDYNIEUWS
Wat Valentijn nu weer heeft? Hij is al bijna een week of zo iedere morgen om 4 uur wakker ! Dan gaat hij jammeren, wilt hij zijn speen en gaat gewoon niet meer slapen Wordt er gek van! (Ik weet het, mag eigenlijk niet klagen.. maar hij sliep altijd zo lekker door en nu dus niet meer!) Verder gaat het zo wel steeds beter met hem, hij slaapt overdag tussen al zijn voedingen, huilt niet meer zoveel van de krampjes, al heeft hij die nog wel. De infacol begint echt goed zijn werk te doen, want ook de warmtebeer heeft hij niet meer zo vaak nodig! Oh ja hij heeft sinds een paar dagen bultjes in zijn gezicht, het ziet er een beetje uit als luieruitslag en vanmorgen was het echt héél erg veel! Arm ding Mijn mooie mannetje met zijn gave huidje, heeft nu spikkels, dat vind ik echt niet leuk! Iemand een idee wat dit is en wat we eraan kunnen doen? Goofychick: Zon rolletjes, die speciaal tegen het omrollen zijn heb ik ook en die gebruik ik al sinds de geboorte, de kraamzorg heeft die zelf in zijn wiegje gelegd! En Valentijn leg ik inmiddels ook op zijn buik, zo slaapt dat arme kind tenminste. Vroeger lagen alle babys op de buik . Dus, als hij zo minder last heeft, gewoon doen Kan hij wel zijn hoofdje al goed onder controle houden? Anders kunnen ze met hun neusje en mondje in het matrasje terecht komen Valentijn kan zijn hoofdje heel goed optillen en bewegen en gaat ook altijd precies liggen zoals hij zelf wilt, dus bij hem ben ik er wel gerust op. Oh ik lees dat het goed ging met Sven, hij slaapt in zijn eigen wiegje, geweldig! MerleQ: Jeetje meid, Tobe groeit goed, ongelooflijk Wel zielig he, als ze zo jammeren ik hoop dat het nu met Tobe ook inderdaad beter gaat! heerlijk dat het zo opschiet met je huis en zon boekenkast, geweldig! Wauw Ik ben heel benieuwd naar de fotos! Ik baker hem inderdaad opnieuw in als hij weer rustig is, maar hij is zo sterk, hij wurmt zich er gewoon uit We hebben nu zon veel te dure bakerzak besteld van puckababy, ik weet niet meer hoe ik het anders moet oplossen Hij heeft vannacht trouwens op zijn buik geslapen en dat ging perfect! En meid, geslaagd voor buitensporige aankopen? Haha! (En ehm, zie mijn verhaal Valentijn doet nu precies hetzelfde bleh) Patricia: Goed idee, de lactatiekundige consulteren.. Ik wil dat ook even doen, want ik blijf zoveel productie houden, wordt er gek van! Ik geef nu nog maar 4 voedingen en de 5e voeding krijgt hij de fles van de lekproductie zeg maar En nog wordt het niet minder Blijf gewoon 55 cc per voeding lekker en moet ieder uur de zoogcompressen vervangen, omdat het anders dwars door mijn kleding gaat Journey: Oh wat fijn, dat schema, dat ga ik even kopiëren en plakken Ja, erg is dat he, als ze even uit hun ritme zijn, is de nacht bagger MikMak: Meiske, wat fijn om te lezen dat je op de betere hand bent! Nettie: Volgens mij duren de regeldagen telkens maar 1 dag dus misschien heeft je meiske gewoon veel voeding nodig? Heb je wel genoeg borstvoeding? Patrieske: Ik hoop ook dat het snel werkt! Bij Valentijn gaat het nu steeds beter met de krampjes hij slaapt nu al voor de derde dag gewoon overdag wat een verademing! f Journey: Hoef jij 30 maart pas weer te gaan werken? Ik geloof ik 2 maart al ?
@ yvette: ow meid, dat is balen zeg, dat hij niet meer doorslaapt. Die bultjes op zijn gezicht zijn waarschijnlijk babypuistjes. Die heeft Joshua ook nog. Ow meid wat vervelend zeg dat je steeds maar overproductie hebt. Ik denk dat je eens moet proberen om ietsje minder te gaan drinken. Ik denk dat het dan ook minder word... Maar jij geeft nog maar 4 á 5 voedingen per dag joh? Jeetje Joshua zit nog steeds op 7... Hij moet nu alweer eten trouwens. Ik ben gauw weer even weg. Liefs en dikke knuffel, Patricia
BUDDYNIEUWS: ze ligt op bed, mag er niet meer uit, omdat het kleintje uit het bekken geschoten is, ligt dus niet meer ingedaald. Af en toe heeft ze een wee, maar het zet dus niet door... Vk komt pas weer als het echt doorzet... EINDE BUDDYNIEUWS
Patricia: Hij krijgt wel nog 5 voedingen per dag, maar omdat ik zoveel overproductie heb, krijgt hij de 5e voeding met de fles... Ik geef dus zelf nog maar 4 voedingen, maar de productie wordt niet minder! Ja en minder drinken... ik probeer het al, maar kom niet onder de 3 à 3,5 liter, dan ga ik dood van de dorst zeg maar... Weet ook niet hoe dat komt? Morgen moet ik trouwens weer naar de fysio voor mij bekken, eens kijken wat ze nog voor me kan doen. En die bultjes die hij eerst had, waren inderdaad babypuistjes, maar dit lijkt iets heel anders, echt uitslag lijkt het. Als het woensdag niet weg is, vraag ik het wel even na op het cb...
@ Yvette: ow ja dan zou ik het ook even in de gaten houden meid. Anders doe jij ook even contact opnemen, denk dat dat verstandig is. Heb jij altijd al zoveel gedronken? Maar wel vervelend zeg dat de productie niet minder word. Ik heb gelukkig geen last van lekken... Was gisteren te laat met zoogcompressen kopen, dus heb bij de C1000 maar tissues gekocht om die ervoor te doen en morgen dan maar even zoogcompressen halen weer. Ik ga morgen de bekkentherapeute bellen om een afspraak te maken voor na de bevalling. Ben ik afgelopen week niet aan toe gekomen. Morgen ook de zorgverzekering bellen. Ze hebben Joshua bij Andres op de polis gezet, terwijl hij bij mij op de polis moet, omdat ik 4 sterren heb. Andres heeft 3 sterren... en ik heb dit toch echt duidelijk aangegeven... Nou ik ga nu kolven en daarna heel even naar mijn ouders toe om een foto te brengen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Tobe is ECHT onwijs gegroeid. Ik had hem net even in zijn wipstoeltje gezet en 2 weken terug verzoop hij er echt in en bevond zijn hoofdje zich achter het ding waar ie in zit zeg maar. Maar nu steekt ie er ver bovenuit! Mijn man en ik stonden echt perplext te kijken. We hebben zelf namelijk helemaal niet zo door dat ie zo groeit! Volgens de meetlint is ie inmiddels ook al 55 cm lang! @ Yvette: jeetje, maar 5 voedingen op een dag! Ik ben jaloers! Pfff! Wel vervelend van je overproductie. Ik lek ook de hele dag door maar gelukkig niet heel extreem. Het zijn maar een paar druppels, meestal als ik bijna moet voeden. Draag wel de hele dag (en nacht!) compressen. Ik heb ook al een keer een hele mooie hele grote vlek gemaakt in bed haha. Dus de bh blijft nu 's nachts aan... Niet heel charmant. @ regeldagen: Tobe begint nu pas wat minder om voedingen te jammeren sinds de regeldagen 2 weken terug... Maar ik ben dus na een halve week al opgehouden om naar zijn vraag naar voedsel te luisteren want hij begon er vreselijk van te spugen! Hij kreeg veel te veel binnen daardoor. Die regeldagen kunnen dus blijkbaar echt heel lang duren. Tobe krijgt om de 3 uur eten maar na 2 uur wil ie alweer... Dat rekken kost ons dus ook echt veel tijd iedere dag. Oh hier trouwens begint Tobe een voorkeur te krijgen voor kijken naar rechts, ook als ie slaapt. Ik vind het lastig om hem steeds de andere kant om te draaien want dan wordt ie wakker En ik ben zo blij als ie eindelijk slaapt... En hij draait ook heel snel weer terug. Ik heb al het bed omgedraaid om te zien of dat helpt, maar dat maakt niets uit. Ik ben zo bang dat ie een afgeplat hoofd krijgt Verder ga ik toch maar eens het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een nacontrole met 6 weken. Die heb ik namelijk helemaal niet! Ik heb wel wat vraagjes... Zo staat bijvoorbeeld op het bevallingsverslag dat zijn navelstreng om zijn nek heen zat. Dat wisten wij helemaal niet! En ik wil graag weten wat nou precies de risico's waren toen die vacuum erbij kwam en of ik echt een keizersnede had gemoeten als ik later was bevallen ivm Tobe gewicht. Want dan wil ik tijdens de volgende zwangerschap dus wel groeiecho's...
@iloveandres: Mijn tante is lac.k. alleen die wil mij op verzoek laten voeden net zoals zoveel lac.k. En ik kan dat gewoon niet zo goed hendelen. Ben nu alweer enorm dun geworden en merk dat ik me daar niet goed bij voel...beetje slapjes word ik daarvan... Maar wil absoluut niet stoppen met bv omdat het zo fijn is en omdat het het beste is wat ik mn meiske kan meegeven (vind ik, ik geef hiermee geen oordeel over mensen die voor fv kiezen hoor... even voor alle duidelijkheid niemand hoeft zich hierdoor aangevallen te voelen, dit is nl wat ik vind...). Ik kan het ook om mijn andere dochter gewoon niet aan om elke 1,5 tot 2 uur te moeten voeden.....Mila is niet de enige die hier in huis die aandacht nodig heeft dus ik wil graag een ritme er in creëren. Regeldagen kunnen me niet schelen, die horen erbij dus voor een paar dagen kan ik het wel hebben om wat vaker te gaan voeden maar ik vroeg me wel af hoe lang ze dus duurden.... maar goed is misschien ook wel verschillend zijn per kind. @goofychick: thanx, hoop toch niet dat het 10 dagen duurt, dat trek ik echt even niet nu volgens mij....maar we zullen zien.... hopelijk is het morgen over... @yvette: balen zeg van dat wakkere momentje...Maar wel prettig dat zijn krampjes wat minder worden. Hoop voor jullie dat hij snel ook die vroege ochtend weer slaapt... Oh en die vlekjes: die heeft Mila al vanaf haar geboorte. Ze krabt zich verder ook wel vaak en die plekjes lijken ook op dat soort pukkeltjes. Maar ze trekken heel snel vanzelf weer weg. Als ze zich 's ochtends krabt zijn ze 's middags of 's avonds alweer verdwenen....genezing gaat erg snel bij die kleintjes. Ach en het is misschien jammer van zijn gave huidje maar ik vond het toch ook vaak wel echt iets hebben, lekker baby-achtig het hoort er w.m.b. een beetje bij....maar dat komt ook omdat mijn beide meisjes het al hebben vanaf de geboorte, maar bij Elise is het trouwens wel weggegaan naarmate ze ouder werd hoor, die heeft nu echt een supermooi huidje...dus er is hoop voor je mannetje hoor! En ik zal er gewoon niets aan doen....geef jij ook nog steeds bv? dan is dat het beste gewoon hoor, geen smeerseltjes ofzo gaan gebruiken hoor! Ik denk trouwens dat ik wel dat ik genoeg voeding heb hoor, ze is altijd snel verzadigt, ze drinkt maar erg kort, laat dan eens een flinke boer en drinkt dan nog iets, daarna is ze echt wel tevreden en dan pikt ze tussendoor ook nog mijn pink ook. Ze zou dat niet pikken als ze echt trek had volgens mij. Maar we zullen het zien, zal haar als dit te lang duurt eens laten wegen, misschien dat we dan erachter komen of ze wel of niet genoeg heeft. @merleq: goed zeg dattie zo groeit! Super, heb jij dan nu ook zo'n trtos gevoel? Dat je dat met jouw voeding voor elkaar hebt gekregen? (had ik wel tenminste) Oh irri he? je bh aan 's nachts.... Hier ook zo eentje, heb vooral als ik aan het voeden ben enorm toeschietreflex, lijkt wel of ik dan een aantal spelden in mn tepel gestoken krijg zó zeer als dat kan doen! En dan moet ik er ook echt voor zorgen dat ik iets ertegenaan heb liggen anders spuit het eruit..... Charmant is anders.... En wat jij zegt komt mij bekend voor, elke keer dat rekken naar de volgende voeding is echt wel lastig vooral als je ook nog een ander kindje hebt rondlopen en je je huishouden ook nog wat wilt bijhouden.... en nu ze dus elke 2 uur wil drinken is het helemaal over met het hh en de aandacht voor oudste dochter..... baal ik echt wel goed van hoor! Maar ja, ze is net 2 weekjes dus het zal wel in orde komen, kan eigenlijk ook nog niet verwachten dat we nu al in een goed ritme zitten.... we moeten echt nog even wennen aan de nieuwe situatie. Lijkt me een goed idee om idd even op nacontrole te gaan hoor, zou toch gewoon moeten kunnen? Bij een vk kan dat ook.... En als je zveel vragen hebt lijkt het me wel verstandig! (gek eigenlijk dat jullie het niet wisten van dat navelstrengetje om zijn nek.... zou je toch moeten weten als ouders..... )
Zo heb even geprobeerd bij te komen, is me aardig gelukt toch? Ben ik nog wat belangrijks vergeten? Tussendoor word ik vaak even gestoord door mn kleine meisje, ze is zo vreselijk onrustig 's avonds en wil dan alleen maar bij mij liggen, liefst met mijn pink in haar mondje.... beetje vermoeiend want dan kan ik dus niets, want heb mn handen vol. Typen met 1 hand is vrij lastig, dus dat komt er dan helemaal niet van... Moet even wennen dat ik weer een stuk minder eigen tijd heb... maar goed hoe ouder ze worden hoe meer tijd je weer voor jezelf krijgt.... Kan het niet helpen maar heb dat echt wel nodig... Vraagt enorme energie twee kids en een huishouden en weinig tijd voor mezelf.... tja heb het er echt voor over, geniet er echt van maar mis mijn momentjes wel een beetje.... Verder denk ik dat ik maar eens naar de dokter ga, mijn gewicht is echt niet meer gezond.... Heb er vandaag een tijdje over nagedacht en ik heb er steeds meer last van. Ik vind mezelf gewoon lelijk dun.... vel over been zo'n beetje... 2 weken na de bevalling moet ik alweer een riem gebruiken voor mijn spijkerbroek van voor de zwangerschap.... ding slobbert om mijn kont, echt gewoon lelijk.... vind ik. Man vind me nog steeds mooi, maar is het wel met me eens dat ik te snel afval... Toch maar es op zoek naar een dieëtist die me kan helpen om een beetje aan te komen... (oh ja stoppen met bv wil ik dus absoluut niet! vind het veel te fijn en het is het beste wat ik Mila kan meegeven... ) Zo dat was mijn geklaag eventjes.... Ga ik nu weer genieten van mijn man en kleinste dochter (Elise ligt al op bed dus daar is weinig genieten aan...beahlve dan dat het nu eventjes rustig is.... mehn wat kan zij druk zijn af en toe...maar ze is wel erg lief trouwens hoor!) Mila ligt lekker naast me op het voedingskussen en manlief zit tv te kijken ncis....wil het ook kijken maar wilde ook graag even hier weer meedoen, dus bij deze gedaan, ga ik nu hubbie gezelsschap houden....fijne avond en hopelijk slaap lekker voor jullie allemaal! Liefs Nettie
Gaaaaaaap...................we liggen allebei weer bijna op apegapen.......hubbie had voor het weekend nog een stokbroodje gekocht met lekkere dingen maar daar komen we niet eens aan toe, want daarvoor liggen we al op bed........ Kleine net gevoed aan een borst, maar nog geen tien minuten en dan valt hij alweer in slaap.....en zometeen natuurlijk weer krijsen dat hij honger heeft. Plagen, kietelen etc helpt niet bij hem, hij blijft stoicijns liggen. Volgens mij zit hier het grootste probleem dat hij in slaap valt tijdens het voeden. Dan krijgt hij natuurlijk niet genoeg binnen en is het hek van de dam.... iemand ook ervaring mee? Krampjes blijven. Yvette bedankt trouwens voor de tips....ga er wat mee doen Nou het weekend is weer om, hubbie gaat weer volop aan het werk. Vervelende is alleen dat ik nog niet volledig alles kan, heb vandaag een klein ommetje gelopen en voel me dan direct licht in mijn hoofd, dus lekker de stad in of een wandeling maken zit er nog niet in met de kleine. Maar goed zal wel komen. Ha de kleine is weer wakker, we gaan voor de volgende borst. Liefs