Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Vorige keer toen ze dit deed was ze s'nachts om 4 uur wakker ipv half 6 dus we zullen zien wat vanacht ons gaat brengen

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    hmmmm minder, ik duim met je mee..

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofychick.........Ik ben ook helemaal weg van mex,ik koop er 9 van de 10 keer ook alles voor noël en jaimy.......als je er vaker dingen koopt daalijk zelf dan moet je een klantenkaart vragen er zijn heel aak leuke acties en voor iedere 10 euro die besteed krijg je een mex punt en 2 keer in het jaar betalen ze die uit in cheques,en je krijgt zo tussendoor een kado cheque en voor bepaalde koopavonden word je dan uitgenodigd dus ik zeg als je er graag wat koopt vraag even een kaart an ,het kan in de winkel en ik heb ook een link voor je als je dat wilt,het kost niets.

Hai Tacha.......Hoe gaat het met je meisje?

Hai Mikmak......Heel veel sterkte met d eprikjes morgen meid.
    Bedankt voor het glaasje,nu kan ik er nog wel even tegen ;)

Hia Yvette..Hoe was de verjaardag en de grijpgragehanden ;-(

Hia patricia...Ik dacht dat het ook op de zondagen was ,ik durf nog niet te zeggen of ik kan op de zaterdagen nu kan ik wel maar ik weet niet als ik dan werk heb gevonden of ik moet werken......In ieder geval wil ik je wel bedanken voor het lijstje wat je hebt gemaakt dat ziet er suoper uit ik pb je zo even meid.
    Hoe was het bij de ha,of ik kom je berichtje nog tegen.

4. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Sanne: Wij hebben via de camping zelf geboekt, wij hebben een sta-caravan. De camping waar wij heen gaan heet Bel-Été en ligt in Anduze. Eurocamp heeft trouwens wel vaak goede campings hoor vroeger gingen mijn ouders ook wel eens (1 of 2 keer) met eurocamp. Wel heerlijk, naar Frankijk :D Ik zou alleen een beetje vaart maken met boeken, in het hoogseizoen is alles vaak meteen vol, maar de eerste week van september is geen hoogseizoen meer of wel?

Vash: Hier inderdaad nog steeds die stuwing en ’s morgens doet het zo’n pijn dat ik ervoor moet opstaan om te kolven helaas!

Goofychick: Ongelooflijk die krampen… Hier gisteravond ook weer complete ramp met Valentijn, heb van ellende nog een spoed-sms gestuurd naar mikmak, over de rooibosthee en gelukkig hielp dat!

Journey: Nou, dan moeten we die twee toch maar uithuwelijken, past goed bij elkaar :)
    F*ck! Wat is jullie vakantie goedkoop! Wij gaan maar 2 weken en betalen 1300 euro\! :(

Kissie: haha, een kleine reus dus, ik dacht al, nu al 6500 gram! ?

Patrieske: Ik heb hem gewoon vastgehouden, niemand mocht hem van mij pakken en of ze het aanvoelden, niemand vroeg er naar :oops: haha…..

Vanavond de eerste les “fit-na-de-bevalling” en de baby’s mogen mee! Ik ga hem natuurlijk super stoer aankleden, heb een blouse met daarover een trui en een spijkerbroek (als diepast) en anders een ribbroek…. Lekker kak ;)

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    wow Yvette ik zou anuleren en boeken bij vacances soleil

sanne wij gaan naar Agde camping mer et soleil en hebben dus via vacances soleil geboekt

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    mamalijntje: jeeminee... zou het in de sterren staan of in de lucht zitten of zo...? Sterkte meis.

Tacha: Nee, maar ik vrees dat mijn lief op zoek moet naar ander werk... :(

zieke kindjes: Ingmar krijgt ook BV en die lijkt nog helemaal fit...

*zucht*... jeeminee, wat een situatie zeg... mijn vriend had dus een mega aanvaring met zijn chef vanochtend. Het leek even op een ontslag aan te lopen. Hij moet waarschijnlijk nog steeds wel op zoek naar nieuw werk, maar nu is in elk geval een klein beetje tijd gewonnen... de wereld zakte echt onder mijn voeten weg vanochtend. We hebben een baby en een huis waarvan we net de hypotheek hebben laten verhogen om het huis mee op te knappen. We kunnen gewoon geen inkomen missen...

Meeting: Ik kan in principe alle data wel en neem waarschijnlijk mijn twee mannen mee (Ingmar en Jelmer)

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess krijgt al ruim een maand rooibos thee en is echt al flink van de krampjes af

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig libra wat een ellende zo zat ik er vorige week ook bij bij ons valt het gelukkig allemaal wel mee.

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Journey: ik heb net gekeken op vacansoleil.nl maar ik zie alleen maar reizen die net zo duur zijn al die van Yvette....?

@ geld: pfff hier heeft de baas van de baas van mijn man een conflict met de mensen die moeten beoordelen of mijn man inderdaad recht heeft op salarisverhoging. Het is in principe alleen maar formaliteit aangezien de enige die dat echt goed kan beoordelen natuurlijk de baas van mijn man is, maar ik snap echt niet waarom ze er nou al 3 maanden over doen!? Ik ben echt zo bang dat straks om een 1 of andere kut reden die promotie toch niet doorgaat... Dat scheelt minstens 250 euro in de maand namelijk :( We redden het nu ook wel, maar hebben nu niet heel veel geld over voor extra's... Dus die 250 euro zou gewoon heel erg fijn zijn. Zeker met het oog op slechtere tijden, we hebben dan toch een fijne buffer voor tegenslagen (aangezien het kabinet vast en zeker in een aantal zaken gaat korten).

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echt vreemd....ik heb het nu drie avonden geobserveerd....Sven ligt te slapen, schrikt meerdere malen in zijn slaap, te zien aan zijn armen en handen.....daarna gaat zijn bekkie in pruilstand....hij slaapt dan nog half, daarna wordt hij onrustig, doet plotseling zijn ogen open, kijkt bang en gaat huilen..........

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat heeft Tobe in het begin ook gehad, precies zo, op het huilen na. Misschien komt het door de krampen? Althans, die had Tobe in het begin veel erger en nu nauwelijks meer... Dat is de enige reden die ik kan aandragen waarom dat schrikken in zijn slaap etc nu zo ongeveer over is.

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Was voor ons de rede van de puckababy.

En hier ook rooibosthee maar zie geen verschil. Ook de druppels van VSM helpen maar even.

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Precies dit is de reden dat ik Jay ben gaan inbakeren... Hij heeft/had precies hetzelfde, maar in die doek is hij veel minder schrikkerig, en hij kan zichzelf ook niet meer wakker maaien.

Maar gek genoeg heb ik ergens toch moeite om hem steeds in die doek te doen. Alsof ik hem in een dwangbuis stop of zo... of alsof ik zijn natuurlijke gedrag probeer te onderdrukken. Zo voelt het voor mij.
    Dus vandaag eerst weer geprobeerd zonder doek. Gevolg: van 12.30 tot 19.00 bijna continu gehuild. Alleen toen hij een tijdje bij papa op zijn borst lag, ging hij slapen. Rond 7 uur heb ik hem ingebakerd, en sindsdien slaapt hij. Rara hoe kan dat?

Ik vind het zo moeilijk, want ik durf hem 's nachts al helemaal niet in te bakeren, maar misschien gaat hij wel doorslapen als ik het wel doe... twijfel twijfel...

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee ik zit naar CSI te kijken, waar een kindje bijna vermoord is door koolstofmonoxide, loopt net goed af, maar er gebeurde van alles in mijn lichaam en de tranen stonden in mijn ogen, en bij hubbie ook......echt raar hoor! 8)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai jesica.........Het is zo moeilijk he meid als je gevoel zegt dat er iets is en ze nemen je niet serieus,ik weet er alles van ik heb het weken gehad,de zogenaamde bezorgde moeder ben je dan...nou je ziet het wel,er was toch iets maar goed,nu ik gene omneo meer mag gebruiken bij de pepti heeft jaimy ook weer verschrikkelijke krampjes,ik kan alleen de druppeltjes gebruiken en daalijk dan toch weer de thee,maar je moet een verandering in de voeding minimaal een dikke week geven voordat de krampjes minder worden....heel veelsucces morgen bij het CB meid.

Hai Derona.........Hij is toch een flinke tijd goed de voeding,kan je hem niet voor jezelf bewaren dan meid?

Hai Libra......Jeetje meid wat rot van de keuken ik hoop dat het snel wat rustiger word om je hene meid zodat je BV ook gewoon weer gaat lopen.

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Journey, geef jij BV of FV?
    Helpt dus goed die rooibosthee.
    Ik ben er sinds gisteren mee begonnen, want heb ook het idee dat Britt wat last heeft van krampjes.
    Ik maak dan kokend water voor het flesje en trek daar lichte thee van en maak dan de voeding verder klaar met die thee.
    Is dat op die manier de bedoeling?

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mamalijntje....ja ik ben daare cht overdreven in hoor met dat aankleden,mijn moeder trekt de helft ook altijd weer uit,ook bij Noël heb ik dat ;-(

Hai patricia........Je manneke zal het nodig gehad hebben dat slapen maar ik snap je gevoel en agnst wel hoor ik zou dat ook meteen hebben,nu slapen ze een keer en dan is het ook niet goed hahahah.

Hia Goofychick.....Ik zou anders even heel goed vragen wat de bedoeling is je zit toch met je voedingen en dan kan je verder kijken,maar goed wat wil je zelf,als je het zelf echt rot vind dan leg je het uit het is dna niet anders toch.
    Zielig he meid die krampjes,ik hoop echt dat het zo voorbij is voor onze kleintjes ;-(

Hai taby.....zielig he meid die eerste spuitjes,gelukkig heeft ze er geen last van gehad.

Hai Kissie.......Je bent teruggebeld door het CB en wat zeiden ze,het kan zijn dat je het al hebt verteld hoor dan ga ik het zo verder lezen en dan kom ik er nog op terug lig nog steeds achter met lezen,kom niet bij hier ;)
    Ik hoop het ook niet meid dat het de kma maar goed ze moeten natuurlijk wel even kijken wat het is.

@alleen laten,dat doe ik dus echt nooit niet,wat de mama's doen die het doen dat mogen ze natuurlijk zelf weten en ik heb er ook geen oordeel over,maar ik mail dus op een lijst waar ouders mailen die een engeltje hebben,en daar heb ik dus wel mensen bij zitten die even weggingen en in die tijd dat er iets gebeurd is,een brand in huis of bij de buren,spugen en toch wat niet kon gebeuren toch gebeurt dat het kindje er in is gestikt,de ouder die werd aangereden onderweg met de hond uitlaten en dat de andere ouder is werken en de moeder werd geopereerd en de vader dus pas later in de avond thuis kwam en de baby dus van de ochtend tot de avond alleen was omdat de moeder geen ID bij had en bewusteloos was en de ambulance niet wist wie het was totdatz e bijkwam en al die tijd heeft de baby alleen gelegen......deze baby is gelukkig niets meer gebeurt......maar het zijn wel dingen dat ik lees,ja er hoeft maar even iets te gebeuren en het is wel te laat..........nogmaals ik wil niemand bang maken maar ik vond wel dat ik het moest zeggen,ik ben zelf mama van een engeltje en wens dit niemand toe,en ik zou zelf persoonlijk mijn kindje nooit alleen laten,ik laat jaimy nog niet alleen in de box als ik even mijn was in de dorger moet doen omdat ik een hond heb,een superlieve hond diewel ineens kan omslaan,dat zijn dingen die je niet weet.

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Alleen laten,wie van jullie laten jullie kindje alleen dan als ik vragen mag?

Ik zou dat nooit en dan ook nooit doen,in een klein ogenblik kan er van alles gebeuren,ik zou mijzelf nooit kunnen vergeven als er wat gebeurd als je er even niet bij bent,

en eerlijk gezegd snap ik echt niet dat mensen hun kinderen alleen kunnen laten,en dan zelf weggaan,sorry maar dat is mijn mening

19. winter15

winter15 Niet meer actief

@Journey: dat is ook geen geld voor jullie vakantie! hoe heb je dat geregeld? wanneer gaan jullie dan?

@Yvette: ik ga ook even kijken bij Vacances Soleil..
    hoe was het vanavond? leuk he? om iedereen weer MET baby te zien? (De avond van mij was iets minder geslaagd omdat Elle-Nova zo aan het gillen was..)

@Mikki: wilde nog even zeggen: wat heerlijk jullie zaterdag! Kun je erweer tegenaan? hoe ging het met Jay bij Oma?

@roken: hier weer heel erg de neiging....grrr...had een afspraak vanavond..kon ik weer afzeggen omdat meneer rond half 9 kwam aankakken van zijn werk....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
    Ik bedoel..fijn dat hij een nieuwe baan heeft met leuke verdiensten, maar als dat ten koste gaat van MAMA....belachelijk dat ik dus nooit een afspraak kan maken..of niet dan? *sorry voor het geklaag *

20. winter15

winter15 Niet meer actief

@alleen laten: in Principe niet, maar ik ben ook niet vaak in een situatie dat dat evt. zou kunnen gebeuren..(geen hond/geen 2e kindje enz.). Ik zou het ook niet durven.

@Mikki: waarom zou je Jay dan 's nachts niet inbakeren? als hij er goed van slaapt zou ik het zeker doen! Goed voor zowel zijn nachtrust als die van jullie!

Deel Deze Pagina