Bedankt voor de antwoorden over de slaapzak, ik ga straks als ROelof rond 17,15 thuis is vragen of hij ff met mij mee wilt naar de Hema
Bij Zeeman, ter stal, wibra of zo. De goedkopere winkels hebben ze ook wel slaapzakken. Volgens mij heb ik die van mij daar ook ergens weg.
@ Derona: ik doe sinds vandaag Angel uitlaten als Joshua in bed ligt, maar ik neem wel de babyfoon mee, zodat ik goed kan horen of er wat aan de hand is. De babyfoon staat dan ook echt op zijn hardst. Succes met een nieuwe slaapzak kopen meid. @ Sanne: je hebt bij prenatal en bij de hema slaapzakjes in de maat 50/56 en bij prenatal ook in 62/68. Felicitas komt hier straks rond 13.15 uur... Ik laat me echt niets aansmeren. Ik heb er gewoon het geld niet voor. Ik ga Joshua uit bed halen. Hij moet over een kwartier eten.
Pffff.....nu eerst een bakkie koffie, meneer ligt in zijn reiswieg te kletsen tegen meneer de rups......maar het kan zo omslaan.........en toch ondanks alles geniet ik wel volop van mijn mannetje (ben wel gesloopt overigens, het slaapgebrek gaat me nu echt opbreken, stel je voor dat ik volgende week al zou moeten werken, had echt niet gekund) He meneer heeft zichzelf in slaap gemompeld.....snel koffie inschenken.
Ik ben een keer op vakantie naar IJsland geweest. Daar laten ouders de kinderwagen met kind buiten staan als ze naar een cafe gaan. Soms stonden er wel vijf kinderwagens voor de deur in de vrieskou. Overal lag ijs en sneeuw op straat. En de kindjes hadden van die mooie rode wangetjes en lagen lekker in het zonnetje te slapen. Daar zijn ze blijkbaar helemaal niet bang dat hun kind meegenomen wordt. Kan je zien wat een cultuurverschil. @slaapzakje: mijn kind vind ik ook wel eens boven op de dekens. IJskoude handjes en voetjes heeft ze dan maar in haar nekje is ze tot nu toe altijd lekker warm, dus ik heb nog steeds geen slaapzakje gekocht. Ik vind de dekentjes er gewoon zo gezellig uitzien in de wieg. @prikjes: Feya en ik gaan morgen voor de prikjes. Ik ben erg benieuwd, en hoop dat ze er geen last van heeft. Vooral omdat mijn man pas donderdag weer terug komt van zijn werk dus ik ben alleen.
@ prikjes oh ik moet maandag pas voor de EERSTE keer naar het CB dus dan kan ik het wel vragen aan hun , hoef ik niet extra te bellen !
Maar ik denk dat er in Ijsland ook minder criminaliteit is of niet? Buren van mijn vrienden lieten het kind ook altijd voor de deur in de kinderwagen staan... zou ik niet rustig kunnen zitten hoor... Lars heeft gisteravond in de kinderwagen geslapen, huilde in bed en anders wordt Esmee wakker. Daarna heeft hij van 23 uur tot 6 uur geslapen. MerleQ Lars sliep de laatste nachten ook tot 7 uur, klein terugvalletje haha maar tcoh lekker. Toen er meteen weer ingelegd en tot 7 uur gekreund en daarna tot half 10 geslapen. Hij heeft tot nu toe nog geen krampjes gehad, maar meestal komt dat in de loop van de dag :x Net lekker in bad gedaan en helemaal ingesmeerd, zodat hij niet zoveel jeuk heeft in zijn gezicht.
goedemorgen iedereen! hier een goede nacht gehad nona heeft geslapen van 23u tot maar liefst 6uur! Wel een paar keer huilend wakker geworden omdat ze niet door haar neusje kon ademen maar dan viel ze weer is slaap. Mocht ook wel aangezien ze gisteren maar in totaal ongeveer 1uur had geslapen overdag!! Nu ben ik hartstikke verkouden maar nona is iets beter dus voor mij is het goed zo. @andere verkouden kindjes met verstopte neusjes; Probeer eens die zetpilletjes met eucalyptus! werken echt heel goed alleen ruiken ze dan wel de hele tijd naar dat spul haha. ook hun poep! Maar het zet hun neusje toch wat open..
@slaapzak: hier wel altijd een warme slaapzak aan van fleece (100 % katoen) mét mouwen aan. Echt super dan heeft ze het lekker warm ze heeft ook haar pyamatje aan maar meestal stampt ze haar broekje uit haha dan ligt ze er met blote beentjes in Heb het trouwens uit een babyzaak gehaald was 30 euro geloof ik maar in h&m hebben ze er ook mooie. Ohja op de hare staat trouwens: "Party in my bed at 3am.!"
@ kindje alleen laten;: hier zou ik dat echt nooooooit doen! 1 keer dacht ik van mmh ze slaapt zo mooi en ik moest even op de hoek zijn. Maar nee ik durf dat echt niet je weet maar nooit.. En sommige vrouwen doen het en steken dan een papiertje in hun zak waarop staat "er ligt een baby alleen in huis nr..." voor als ze een ongeval krijgen maar geloof me de hulpverleners kijken echt niet direct je zakken na hoor. Dus wie weet ligt ze er dan al uren voor ze het doorhebben! Nee dankje
Trouwensw Nona wil tegenwoordig steeds maar duimen.. alleen, ze kan het niet! Ze zuigt dan maar op haar vuistje (geen honger, gewoon zuigebehofte, speen wil ze dan niet) en heel af en toe vind ze haar duim maar dan glipt die weer weg en wordt ze kwaad! Duimen er kindjes hier? Ohja; mn ontslag is in orde. Moest normaal 2 weken opzeg doen maar mn baas heeft dat laten vallen. én ik ben zelfs nog uitgenodigd op het personeelfeestje eind maart! Echt lief!
Idd haha maar het klopt wel meestal is ze wakker rond 3uur haha mss een slaapzak vinden waarop staat "NO parties in my bed AT ALL!"
@Ilovea, sterkte met je galblaas, maar gewoon effe een beetje uitkijken met wtat je eet, want denk dat je wel weet wanneer het opspeelt of niet?
@ Tacha: Hier hetzelfde hoor. Tobe lukt het ook nog niet echt om op zijn duimpje te zuigen. Die floept er dan ook steeds uit. Nu is het inderdaad nog zijn vuistje, maar ook die vliegt er steeds uit omdat zijn armen nog te ongecontroleerd bewegen.
Tacha: ja, hier duimt mijn meisje, ziet er heel lief uit, maar hoop dat ze het straks wel weer afleert.. IloveA: Haha, jij ook Felicitas op de koffie? nou ben benieuwd...Hoop dat je snel van je pijn af bent! Mijn meisje is wakker dus tot straks!
@ Tacha: jeetje dat is wel een supernacht zeg! Joshua probeert ook zijn duim te pakken, maar word niet boos als het niet lukt. Ik geef hem dan gewoon zijn speen en dan is het goed. Als hij wel zijn duim heeft en ik zie het dan, geef ik hem ook de speen. Maar het ziet er wel erg lief uit, met zijn duimpje in de mond. @ Mikmak: ik begin nu wel een patroon te herkennen inderdaad. Zo af en toe heb ik het met eieren. Niet altijd moet ik zeggen (mijn moeder had het altijd). En soms met bepaalde kruiden. Had het zaterdagavond zelfs van patatkruiden bij mijn vriendin thuis... @ Sanne: ja hier krijg ik ook felicitas op de koffie. Heb er wel zelf achteraan moeten gaan, want Joshua is inmiddels 9 weken en het had met 6 weken al gebeurd moeten zijn... Maar ze kan lullen wat ze lullen wil, maar ik koop niets. Bij mij hoeft ze alleen maar de doos af te leveren. Dankjewel meid. Die pijn is echt niet fijn. Soms is het zo erg, dat het net een wee lijkt...
huh van welk merk zijn die eucalyptus zetpillen dan? want ik heb begrepen dat ze die pas mogen hebben als ze ouder dan een jaar zijn? of is dit speciaal voor onze hele kleintjes?
Even vluchtig de laatste pagina gelezen... Hier alles redelijk. Zondag hele dag geen computer aan gehad, is ook wel eens heel lekker moet ik zeggen even tijd voor andere dingen. Nu hebben we net een rotnacht achter de rug, beide meiden waren wakker af en toe.... Bah echt helemaal niets aan. Maar goed, gelukkig wat dat betreft dat hubbie ook nog thuis is want met zo'n slaapkop is het niet fijn om te werken, Verder heb ik behoorlijk last van mijn rechterborst, onderaan voelt het alsof er een flinke blauwe plek zit, verder niets te zien en ook niet echt te voelen, misschien iets meer klontjes dan in de rest van mn borst dus het kan wel zijn dat ik een ontsteking aan et kweken ben.... Zit nu dus met een gekoelde kompres in mn BH en verder probeer ik Mila maar anders aan te leggen (rugby houding is toch als ze met de beentjes naast jou liggen? nou dat dus...) Hopen dat ik er op tijd bij ben, heb iig nog geen koorts... dat is een geluk... Verder heeft Mila in eens het spuitluieren ontdekt, manman ik blijf maar wassen om de 2 á drie dagen een babywas met allemaal ondergepoepte kleding... andere luier helpt niet, dus zal maar moeten blijven wassen... Het houd je van de straat... ach en met dit weer kun je toch weinig anders. Ga ik nu even samen met hubbie eten, die heeft straks gesprek bij een uitzendbureau, wel ff weer spannend.. Verder weinig te doen vandaag, moet ook zeggen weinig zin heb na zo'n nacht, en als het een ontsteking is dan word er rust voorgeschreven, dus voor mij nu even een goede smoes om weinig te ondernemen... Ik ga proberen jullie bij te houden maar ga er niet al te veel vanuit dat het lukt.... Hoop dat alles goed gaat bij jullie allemaal! Liefs Nettie