Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jessica, heerlijk meid dat je gerustgesteld bent, ga je toch altijd met een ander gevoel weer naar huis.

@zieke kindjes en FV.......misschien valt het op maar wil men nou beweren dat kindjes die FV gezond zijn en kindjes met BV niet? Volgens mij heeft dat er geen klap mee te maken maar kan aan mij liggen hoor!

@Mamalijntje, wat een lieffie! Vind het zelf ook zo leuk als ze hun hoofdje omhoog houden.

Ojee,...........ligt iemand weer te krijsen, gelukkig heb ik een kwartier rust gehad. Sven komt om de 2 1/2 uur snap er niks van, schijnt ook bij het sprongetje te horen maar overvoed ik hem met BV niet?

3. winter15

winter15 Niet meer actief

@mamalijntje: wat een leuke foto's!Hij ziet er erg tevreden uit!

@Goofychick: ja, sesamstraat en Dotje hadden ze ook, vond ik ook erg leuk!

@Mikki: wat vervelend joh dat Jay op het moment alleen maar bij jou wil zijn, kom je echt nergens aan toe, hopen dat hij snel het sprongetje genomen heeft :)

@Journey: wat een leuke foto van Tess!

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Mamamakka.........Nou dat is super dat je manneke het zo doet met slapen,alleen nog wat een rare uurtjes maar het begin is gemaakt dat is toch fijn :)
    Wat betreft ene voogd,we moeten het nog officieel op papier zetten maar het worden wel mijn ouders dat is 1 ding wat zeker is,want ik ben enigs kind en alleen de gedachte dat er iets met mij en Mart zou gebeuren en mijn ouders de kleintjes niet meer zouden zien dat zouden ze niet overleven.
    Maar goed we moeten het nog vast laten leggen,ik laat er ook in zetten dat mijn oom een extra voogd is,dat stel dat er met ons allemaal wat gebeurt,we gaan ook vaak in 1 auto of busje weg,en je weet het nooit.
    Wat betreft bij Mart thuis ze hebben geen een van allen kinderen gekozen omdat ze dat niet willen en mart zijn broer heeft 1 zoontje en die wil echt niet meer kinderen,dus die maak ik dan ook geen voogd.

Hia Kissie.........Het is dus niet wettelijk en als het niet beschreven staat kan het wel gebeuren dat de rechter beslist waar je kind heen gaat in het belang van je kinderen omdat een opa of oma te oud is,of een aangetrouwde tante van mij,haar zus en man en er waren 3 kinderen in hun gezin,de ouders en 2 kinderen zijn omgekomen bij een ketelbrand en de rechter besloot dat het kindje wat het overleefd heeft naar d eburen ging omdat zij in Boxtel woonde en de rest van de familie in DB dan praat je over 20 minuten maar de rechter en de kinderbescherming vond dus dat dat manneke beter af was daarmhet gevecht heeft 3 jaar geduurd voordat ze het hadden gewonnen,dus wij moeten het ook nog op papier zetten en omdat het erg duur is hebben wij het eigenlijk nog steeds niet gedaan het kost rond de 700 euro maar goed eigenlijk is dat geen excuus ;-(

Hai sanne..........jeetje wat hebben je schoonouders gedaan dan dat ze zo hefet liggen huilen :(
    Hoe was je bloeddruk meid?

Hia Mikmak........Jeetje wat een drama makers zeg,ik snap niet dat mensen zo moeilijk moeten doen en zeker niet je eigen moeder en zus,meid zorg dat jij en je man er geen ruzie om krijgen want dat zijn ze toch niet waard...........Heb je het tegen je moeder en zus gezegd dat ze niet zo kinderachtig moeten doen,want zo zie ik het sorry.

Hai Goofychick...kan je goed met je schoonmoeder praten meid,misschien kan je het haar zeggen dat je het liever zo en zo hebt,misschien dat ze het dan gewoon zo doet.

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Whahahaha.. Kan je niet even iemand in je huis laten die dagen? Ik ben ook zo'n angsthaas hoor.. Toen we nog in de flat woonde (3 hoog) werd ik wakker omdat ik moest plassen, maar hoorde allemaal geluid.. Dan ga ik ook nog dingen bedenken, zo hoorde ik ze de tv uit de kast halen en de computer van de computer kamer.. Mannetje ging voor me kijken, en zei al, zitten er straks 4 verbaasde katten ogen te kijken.. En ja hoor, geen inbrekers maar wilde katten ;) hahaha! In ons nieuwe huis ben ik niet echt bang, we hebben politiekeurmerk, maar als de achetrdeur niet op slot is ofoz, of dat ik het niet weet.. Brrr!

Wanneer gaan jullie naar centerparcs?

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikmak: YOU GO GIRL! Goed dat je je zegje hebt gedaan. En nu maar kijken wat ze ermee doet...

@ Yvette: zo erg is dat toch niet, dat je dat zegt? Iedere moeder vind haar kind toch de mooiste?
    Zo had ik het nog niet bedacht, dat mijn spieren weer aan het ontwikkelen zijn. Maar dat ik dan de kilo's die ik afgevallen was, weer aangekomen ben + een beetje meer.... Pfffff. Ik baal er gewoon flink van...

@ Centerparcs: hebben jullie dat van felicitas gedaan, met 40% korting?

@ Britt: ik heb Joshua ingeschreven bij Eigenwijs aan het einde van de straat. Ik moest gewoon bellen als ik werk had gevonden en eventueel de dinsdag en donderdag kunnen mijn ouders oppassen, dus zo'n groot probleem is het niet...

@ Journey: :) wat een leuke slaperige foto

@ Sanne: ik wilde de hoteldebotel ook wel doen, maar wilde het eerst overleggen met mijn man. Dat kon niet, dus heeft ze het weer meegenomen. Ik wil toch nog even gaan kijken of het ik het niet toch nog via de website kan bestellen. Ik heb de NUBY flessenset gekocht.

@ Goofychick: met BV kun je je kleintje niet overvoeden...

Hier net 32 minuten gesport op de WII fit. Heb het er nog warm van. :)
    Ik ga Joshua nu uit bed halen, die huilt. Om half 6 krijgt hij zijn fles.

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Denk dat iedere moeder dat van haar eigen kindje heeft.. Niets om je voor te schamen zou ik zeggen!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak Pff gaat niet echt lekker he in je familie met je moeder en zus,vind wel raar hoor hoe ze tegen je doen,je bent idd geen klein kind meer,ze mogen het wel waarderen dat je zo volwassen nu bent geworen met een kind

@Goofychick idd slik zeg bah,ik ben daar ook zo angsthaas in daarom ben ik blij dat ik in een apartement woon dna voel ik me toch iets veiliger hihi fijn dat de bevesteging van center parcs er is,wonen je ouders niet in de buurt?misschien kun je iemand vragen of ze gewoon een keer willen kijken of je huisje nog vol staat :p

@Yvette,weer een afsluiting of niet dan,ik begrijp je gevoel heel erg,ik mis het ook heel erg om zwanger te zijn.,hoe gek dat ook klinkt,maar denk dat onze hormonen nog erg met ons spelen hihi

@JEssica waauw ten eerste jullie meisje groeit goed zeg,
    goed naar je moeder instinct luisteren hoor,als jij iets niet vertrouwd gewoon weer bellen na de ha

@Journey wat een super lieve foto's zeg

@Mikki vermoeiend is dat he,dikke knuff,P.S mijn mannetje is nu ziek dus kan nu niet weg,maar als hij weer is opgeknapt dan stuur ik de Nutrilon naar je toe hoor,

@mamalijntje ook al zo mooi mannetje,leuke foto's

@Patrieske lieverd,hoe gaat het met jullie nu?

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Goofychick Tess is ook hartstikke verkouden geweest nu iets beter en die krijgt FV dus heeft er echt geen bal mee te maken.

Net Tess in bad gedaan de luier zat niet goed en ze was zeiknat eigenlijk moest ze vanavond dus nu net maar vast gedaan.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @patrieske, helaas, ze vat alles persoonlijk op, en is dan beledigd. We zijn er vorige wwek zondag geweest en toen zei ik dat ze Sven beter tegen haar borst aan kon leggen, zij beledigd.....en vervolgens hebben we al meer dan een week niks meer gehoord.
    19 april is opgelost nu nog 23 april....als hij het goed doet blijft hij tot het eten bij ons en daarna wordt hij opgehaald, maar dan zullen we hem pas de volgende dag gaan ophalen bij diegene die oppast, zal schoonmoeder wel gaan worden maar oohhhhhh.......nou ja nu nog ff niet druk om gaan maken.

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jessica: Ik ben helemaal in eens overgestapt op de omneo.. En toen ook meteen bronwater.. Nu weet ik zeker dat het van de Omneo komt dat de krampjes voorbij zijn want soms krijgt ze bij mijn moeder een fles met water, en dan heeft ze het ook niet zo erg.. Eerlijk gezegt moet ik zeggen, sinds de Omneo en de broodpitmeel gaat het hier in huis een stuk beter :) Jij geeft het gemengd?

Sex: Hier nog niet gebeurd..

KDV: Hier gaat ze niet naar een dagverblijf.. Natuurlijk hartstikke goed, misschien als ze wat groter is, ze gaat eerst naar 1 van de oma's..

Felicitas: Heb ik alleen de bekerset gekocht, die abbo's had ik geen behoefte aan koop ik wel in de winkel.. En die series, ik vond ze nogal prijzig.. En aangezien ik KOOS werkeloos ben.. Heb ik bedankt ;) En wij hebben die korting genomen voor centerparcs.. We moeten alleen nog een datum prikken!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh jasses..........tja dan heb je echt het idee dat je een kleine hebt hahahaha.......

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gister dus naar CB geweest.. Ze was 52.8 centimeter.. En is zo enorm gegroeid dat ik het idee heb dat de meting van 50 centimter bij de geboorte wel wat te veel van het goede is geweest.. Ze woog 4730 gram en is in anderhalve week dus 30 gram aangekomen.. De prikjes waren minder, maar oma had haar vast en ik keek uit het raam.. Held op sokken dat ik ben.. :cry: Kon het bijna niet droog houden.. Eerste prikje ging ze huilen, 2e prikje verstijfde ze helemaal.. Pfff, ben blij dat oma haar vast had..

Ze zit nu in haar zitzak, en kijkt tv.. Geweldig.. af en toe hoor je haar dan lachen, en dan geniet ik zo :)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik kom ook ff Spamen weer :D:D:D:D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
  17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: ik heb ook de korting van centerparcs en moet dan ook nog een datum prikken voor een weekend weg.

@ derona: mooie foto's meid. leuk shirt ook. :)

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja he hihihi,heb hem ook in mama's kanjer :p

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Andres heeft hem 3x! 2x in het groen en 1x in het blauw en ik heb mama's kanjer 1x in het blauw...

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heb je papa's kanjer ook in het blauw?

Deel Deze Pagina