Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jeps...

:whistle: Andres is onderweg naar huis... :whistle:...

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Een prachtige foto!

**

Wij gaan ook boeken naar centerparks in het najaar. Mooi midweekje weg in de vipcottage denk ik

En ook hier hebben we eindelijk weer eens sex gehad.. Jee dat was een eeuw terug maar o zo fijn.

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Jessica........Weet je al wat meer met je kleintje heb je nu een verwijzing gehad meid?

Hai Britt.....Jeetje meid dat is wel heel eng inderdaad als je hoortd at ze het zo benauwd heeft meid,ben je al bij de ha geweest?

Hai Patricia.......ben je nog egslaagd voor zo'n rekje voor je flessen.

Hai Yvette..........Gelukkig zeg dat de file nog lekkerder smaakt :)
    Dat doe ik zeker een donderdag,maar ik vind hem nu wat rustiger worden maar ik durf nog niet blij te zijn,zijn eczeem negint ook uit te drogen maar ik durf nog niet blij te zijn ;-(

Hai Libra.........Is er iemand ontslagen dan bij jullie meid,wate rg voor je ;-(,een dikke knuf en veel sterkte meid

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Derona, mamalijntje, journey, geweldige foto's

@iloveA, doet ze niets mee, over een half jaar is het weer hetzelfde hoor

@jessica, ja forte is voor hongerige babys maar daar wordt de ontlasting wat dikker van

prikjes gehaald, effe gehuild maar ze zit al weer lachend in dr wippertje naar mama te kijken hoe ze kookt.... mousaka is in de maak, wel zelf gemaakt niet uit pakje...

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Kissie.........Hoe doet hij het op de pepti?
    Ik wist dat dus niet dat hij dan naar zijn oude voeding terug moest dat doe ik dus echt niet,ik ga mijn kleintje niet weer pijn laten lijden dan dat is toch niet normaal,ik ga dat donderdag meteen even goed bespreken,ik zie zelf wel dat jaimy er rustiger mee is of niet en ook aan zijn eczeem,misschien ben ik overdreven maar ik vind het onnodig dat die kleine pijn moet lijden ;-(

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh joyce in anderhalve week 30 gram vergeet je geen nulletje :confused: ......

Derona, super foto zeg, wat een lieffie!

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikmak........Jee meid dat moet je niet doen hoor met die rommel allemaal,misschien heeft je lichaam wat meer tijd nodig en vak je daalijk ineens alles af ;)

@meeting.........Mart gaat ook niet mee en mocht het hier gehouden worden dan gaat hij ook weg zegt ie ;),hij houd niet van die onzin zegt ie dan ,maar goed dat ik het fijn vind dat ie opgerot is hahahah,nee hoor ;)

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zitten ook in een vip cottage, echt geweldig als ik het zo hoor en heb gelezen, oh ik heb er zooo zin in. Lekker weg, en de kids lekker af en toe ff aan de mannen overlaten.

9. winter15

winter15 Niet meer actief

Ik heb net even heel hard zitten brullen...

mijn afspraak van vanavond kan ook afgezegd worden, want meneer moet nog vanuit Roermond komen..dat redt hij dus niet om om 7u thuis te zijn, dus dat ene uurtje uit in de week, nagym, is me ook niet gegund, ben heeeeeel erg verdrietig! Had er erg op verheugd vooral omdat mijn afspraak gisteravond om dezelfde reden niet kon doorgaan.

Ik heb echt de neiging om alles bij elkaar te pakken en weer een paar dagen naar mijn ouders te gaan.

Sorry voor mijn geklaag

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia mamamakka...........Dat zou helemaal erg zijn dat ze zorgen dat je alles moet regelen en het dan niet laten doorgaan,doen ze dat echt,schandaligggggggg ;)
    Ik ben wel weer begonnen met roken,niet binnen ik sta buiten in de regen ;-(,maar dat is heel normaal,waarom ben ik weer begonnen omdat ik anders te veel ga eten,en ik wil niet nog dikker worden,roken is ook ongezond maar goed het dik zijn is voor mij ongezonder op dit moment en voor de stress nee ik kan niet zeggen dat ik er rustiger van word,ik vind het gewoon weer lekker om een sigaretje te roken.

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Sanne........Ja ik had dat dus zelf ook niet verwacht ook zijn kleur ogen zijn verander hij had grijs blauw en nu bruin groen.

Hai Goofychick.......Hoe is het met je manneke en zijn krampjes?

Hai mamalijntje ........Ik was er inderdaad aan toe,en ik vond het super 18 april gana we weer weg ;)

Hia Kissie.....Nou meid het klinkt echt helemaal zoals bij jaimy dus ik denk dat de pepti daalijk ook wel aanslaat al ben ik heel blij dat we nu een paar dagen verder zijn hoor,want hetw as echte en drama en ik was zo onzeker nu nog eigenlijk ;-(

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ krampjes....Nou jaimy is dus bijna 3 maanden maar de krampjes zijn hier steeds heel heftig geweest maar goed waarschijnlijk lag het ook aan de voeding.

Hai Yvette........Super dat ze het niet vroegen hahahaha,om je manneke vast te houden ;)

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofychick.......Ik kan ook helemaal niet tegen programma;s waar een kindje overlijd,vroeger voordat ik zoe* kwijt raakte keek ik ook altijd naar gemist maar dat kan ik nu echt niet meer,ben er dagen van over de zeik.

hai derona.......Weet je dat je bij het CB inbakerdoeken kan lenen,dan kan je kijken of het iets voor Sylvano is voordat je het gaat kopen...ik heb ze niet meer liggen van Noël anders had ik ze wel gestuurd naar je.
    Hoe gaat het nu met je manneke?

Hai patricia...........Nou gelukkig is het weer beter met je manneke dat je wat minder bezorgd bent met het slapen.
    Hoe was het bij de ha?
    Weet je als je veel sport dat je eerst aankomt en dan gaat afvallen want je spiermassa weegt zwaarder als vet.

14. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Arda heeft gister zijn eerste prik gehad..
    Hij had er overdag niet echt last van, maar 's nachts om de 1,5 uur wakker geweest..
    Vandaag erg onrustig..Heeft bijna niet geslapen..

Mama is erg moe.. :(

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, hoezo red hij het niet, kon hij er geen rekening mee houden?
    Oh meissie, gaat het verder wel goed met je? Goed op jezelf passen dat je niet in een dip raakt hoor! Dikke knufff

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh meis wat erg.... Ik (en alle andere moeders hier ook denk ik) weet hoe belangrijk zo'n uurtje voor jezelf is... wat klote dat dat nu niet doorgaat. En je afspraak van gisteren ging ook al niet door he?
    Waarom is hij steeds zo laat thuis, moet hij dan steeds overwerken of zo?
    Dikke knuf...

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Derona: wat een onwijs mooi kindje hebben jullie gebakken ;)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ilovea, heerlijk dat hij weer thuis komt. Zou hij geen week weg zijn dan?

@Joyce, wij gaan de eerste week van mei naar Center Parcs, (mijn eerste verjaardag als mama zal ik in CP gaan vieren),by the way wij hebben wel geen politie keurmerk sticker maar alles is wel volgens het politiekeurmerk beveiligd, dit weet ik omdat we dezelfde sloten in het vorige huis hadden (nu nieuwbouw) en toen kregen we wel die sticker.
    Maar goed, manlief zei al door de telefoon dat hij begreep dat ik weer bang werd, en we gaan eens praten over een alarm.

@CenterParcs, ja via die korting ja! Scheelt een hoop. Wellicht gaan we in het najaar nog een keer. Hebben ook nog twee bonnen die we weg kunnen geven, (aan onszelf hihihihi)

@WIFIT, oohhhhhh ik wil ook. Wil graag een keer sporten maar het komt er maar niet van. Zeker overdag niet en savonds gaat het kaarsje vaak om 9 uur echt uit.

Hihihihi.....nu ik moeder ben doe ik veel meer lopend, ben net naar de supermarkt geweest wandelend, normaal ging ik altijd even snel met de auto. Moet zeggen dat ik het heerlijk vind, even eruit en de nodige beweging.
    En Sven kennelijk ook want hij ligt nog in de kinderwagen te slapen.

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou zeg, ik vind dit echt stom...

De hele dag zit ik met een chaggie brullend kind op schoot, en papa komt thuis, neemt hem van me over, en ja hoor: een STRALENDE lach, schaterend bijna! *jaloers* :(

Maar ja, wel superschattig dat hij zo gek is op zijn papa natuurlijk :D

We hebben hem net in de box gelegd, en we zien nu duidelijk verschil met vorige week... hij is echt geïnteresseerd in zijn speeltjes en zijn mobile, wat hij eerst niet had. Het is dus zeker weten een sprongetje.

Nu ligt meneer uitgeteld in zijn wieg. Please laat hem gaan slapen, dan kan ik even eten [-o< Ik heb de hele dag nog maar 2 broodjes op en sterf van de honger...

20. winter15

winter15 Niet meer actief

@goofychick en Mikki: Als er een spoedmelding ergens in NL is dan moet hij daar gewoon naartoe, ook al is het 1 minuut voor 5.. en op een werkdag crosst hij dus heel NL door.. baal er zo erg van!

(Gaat hij ook nog zeggen: dan bel je mijn moeder toch even...yeah right..wij hebben al zo'n goede verstandhouding..) en mijn vriendinnen hier in de straat ga ik ook niet zo kort voor tijd optrommelen om op te passen..

Deel Deze Pagina