Nettie Tess had dat dus ook dat ze bijna elk anderhalf tot twee uur wou eten, ik kon dat echt niet aan heb echt meer te doen dan haar heel de tijd eten geven en daarom krijgt ze nu een toetje van kunstvoeding, de eerste 3,5 week heeft ze bv gehad dus dat heb ik haar toch maa mooi meegegeven. Zo ze is fris gewassen net gegeten ligt ze nu in bed hoor nog wat gesputer maar dan valt ze zo wel in slaap en mama gaat dan ook
@ Nettie: oh is dat van de toeschietreflex dat je tepels af en toe pijn doen! Ik vond het al zo vreemd... Het voelt inderdaad als speldenprikjes, heel vervelend. Vervelend zeg dat je zo snel afvalt! Je bent zeker altijd al dun geweest zonder er moeite voor te doen? Hoeveel weeg je op moment? Ja ik ben heel trots op mijn mannetje dat ie zo goed groeit! Hij begint ook steeds allerter te worden en steeds meer om zich heen kijken etc. Super leuk om die ontwikkeling te zien Kan me voorstellen dat het voor jou extra lastig is om en een kleintje te hebben die constant gevoed wil worden en een ander kleintje die ook aandacht nodig heeft. @ goofychick: Tobe valt soms ook onwijs snel in slaap. Daar heb ik dan ook helemaal geen trek in want dan wil meneer na een half uur opeens toch weer eten. Wij bewegen hem dan heel veel (veel van houdingen wisselen) en dan wordt ie vaak wel weer wat wakker. Gelukkig is het in slaap vallen de laatste dagen wel veel minder geworden, in het begin moest ik tijdens het voeden ook steeds allerlei fratsen uithalen om hem door te laten drinken. Nu drinkt ie steeds vrij stevig door. Hier is Tobe de hele avond onwijs onrustig! Niet van de krampen, maar hij is gewoon wakker! En als ie dan toevallig in slaap sukkelt in mijn armen en ik hem in zijn wiegje leg, is ie binnen 2 minuten toch weer klaarwakker! En dan wil meneertje natuurlijk niet slapen en gaat uiteindelijk huilen... Ik heb hem nu maar even aan mijn man gegeven
@ Yvette: bedankt voor de hechtingen info, dat stelt me gerust! Super he, dat inbakeren. Fijn dat Valentijn daar ook zo goed op reageert. Ja dat van die babyfoon was wel een goede, stond er niet bij stil maar was blij dat ze we waren. Soms komt het bezoek echt je neus uit. Dan wil je gewoon even met z'n 3tjes samen zijn, even als gezinnetje genieten. Niet dat er zoveel visite komt, plan het goed, ook rust in de tent. Fijn wagentje he, een ford focus! Ik heb een blauwe Dus Valentijn ligt ook graag op z'n buikje, Julian ook, helpt hem bij de darmkrampjes. Kan zuigelingen acne zijn die bultjes. @ Sjansie: Wat goed dat je ons gevonden hebt! Hoe gaat het nu met de hechtingen? beter nu er 1 uit is gehaald? Wat ben je alweer snel op de been zeg. @ Goofychick: wat lekker dat sven zo goed heeft geslapen. Hopelijk was het niet eenmalig... Ik leg bij Julian een opgerolde badcape in zijn rugje wanneer ik hem op de zij leg. Nu ik hem inbaker is dat ook niet meer nodig. En je moet je niet druk maken over dat anderen al goed opgeknapt zijn na de bevalling, dat is voor iedereen anders. Gewoon lekker je eigen tempo doen meid! Misschien kan je Sven tijdens het voeden wat uitkleden, dan blijft hij wakker. Of even in zijn handjes knijpen of onder kinnetje wrijven. Bij mij moest mijn moeder altijd diepvries dingen tegen mijn voetjes doen anders sliep ik ook gewoon door bij het voeden. (dus een diepvries kip tegen zijn voetjes!) Of halverwege even verschonen dat hij weer wakker is. @ Merleq: fijn dat Tobe zo goed is aangekomen. En wat heerlijk dat het huis zo op begint te schieten zeg! Super. Daar heb je lang naar uitgekeken zeg. heb je nog gekeken voor het inbakeren? Julian wilde ook niet in zjn bedje slapen, heeft echt dat geborgen gevoel nodig. sinds het inbakeren slaapt ons ventje heerlijk en moet ik hem steeds wakker maken elke 3 a 4 uur, net hoe het mama uitkomt. Als hij ma 6 voedingen heeft op een dag. Hier nog een goede website betreffende het inbakeren: http://www.pacco.nl/verkoopadvies.htm Denk dat ik ook zo'n doek ga bestellen, hoef ik niet steeds moeilijk te doen met het vast tapen van de doeken. (durf geen veiligheids spelden te gebruiken) jeetje, patser met je apparatuur aanschaffen. haha, wel korting gekregen hoop ik! Wat gek dat je dat allemaal niet wist van je bevalling. hoop dat je antwoorden krijgt. @ Iloveandres: Ga jij carnaval vieren? Wow! Hoe ga je dat doen? Jaloers.. haha Ook benieuwd naar de infacol bij jou. Bij yvette doet het zijn werk goed. (of ja bij Valentijn) Druk met de kraamvisite lees ik.. @ Journey: dat gaat snel zeg, dat je al af moet gaan bouwen met bv om straks weer op het werk zonder kolven te kunnen.. pfff... @ Mikmak: ik merk ook dat ik minder paniekerig ben als de kleine huilt. Je bent er meer aan gewend, en aan de verschillende huiltjes. Denk ik. Ik moet je nog zeggen dat ik Linette een geweldige naam vind! @ Nettie: Ha leuk dat je er ook weer bent. Fijn he, die regeldagen. :x Maar ik zie dat Patries al wat info heeft GEREGELD.. Jemig, val jij zoveel af?! Ik zou willen dat ik dat ook had. Hier is het maar een kg of 2 per week. @ Patrieske: Ze vonden hem allemaal prachtig! En m'n manneke heeft hem trots geshowd.Ik ga ook zo'n knuffel bestellen. Denk het bijtje..
Ohw ja, ben trouwens wel benieuwd naar jullie geboortekaartjes! Mijne staat in mijn album. En ik had nog een leuke link voor super mooie babykleertjes www.jorisje.nl Daar is nu sale, super leuke kleertjes. Heb al 3 mooie longsleeves, een bloesje en een super schattige joggingbroek gekocht. Oei oei Moet me zo inhouden, wil steeds shoppen.. en op www.lievebeebie.nl staan ook super mooie kleertjes.
Zo even de laatste pagina's wat bijgelezen.... en zie veel herkenbare dingen voorbij komen..... Mn meisje eet hier 's-avonds elk uur - 1,5 uur... is snachts wakker en wil in het begin van de ochtend ook niet meer slapen.... Verder blijf ik last houden van stuwing... auw.. (ben ik vorige bv-periode ook last van blijven houden, vandaar dat ik wel moest voeden en mn vent niet 's-nachts gekolfde melk kon laten geven)... Heb ik al eens geschreven.... en lek ik dus door mn compressen heen.... Moet dus echt een vestje ofzo aan... zeker met mn tsr (toeschietrefelexen), want dan schieten de stralen melk overal naar toe... Goofychick mn meisje had vorige week 1 nacht doorgeslapen..en dat was helaas ECHT eenmalig... om vervolgens elke nacht te liggen spoken... Hoop dat jij meer geluk hebt... Verder zal ik vanaf nu het hier gaan volgen... de meeste dames zijn nu bevallen... dus mag ik ook wel overstappen.. Heb alleen niet zo heel veel tijd om te schrijven.. maarja denk dat jullie dat wel herkennen... toch?
@journey: als dit te lang duurt ga ik ook een fles bijgeven hoor, moet zelf ook echt wel aan mn rust toekomen... ga niet zo lopen klooien als bij mn oudste... maar blijf wel bv geven en dan bijv. voor de avond of nacht een fv zodat we af en toe eens kunnen doorslapen ofzo... moet nog even zien hoe ik dat moet doen, ligt ook aan meiske zelf uiteraard. @merleq: Weer wat geleerd.... goh we hebben toch echt wel veel aan elkaar he? Fijn is dat. Super idd die ontwikkeling. Lastig van dat gedrag van vanavond... ach zal snel wel goedkomen. Goed dat je hem even afgeeft dan... is soms om gek van te worden... hele avonden sjouwen of bank hangen met zo'n wurmpje (ook wel lekker maar hele avond is toch behoorlijk lang...) @birthe: snap het wel een beetje dat je jaloers bent, maar wees toch maar blij met je rustige afvalsysteem, is voor jezelf veel beter, bij mij gaat het zo snel dat ik af en toe echt licht in mn hoofd ben enz. Gewoon me slap voel enzo... van mij mag het echt wel wat minder snel...... Ga later eens kijken op je sites, nu eerst even reageren en dan lekker uitrusten, op de bank en op bed... hopen op een betere nacht! @ramona: klinkt bij jou wel echt heel erg... lijkt me zo vreselijk lastig dat je door je kompressen heen lekt... betekend dat dat je altijd met natte plekken loopt? Oh mehn wat lastig... heb behoorlijk last van tsr maar gelukkig tnt nog niet door de kompressen heengekomen... prijs me zelf gelukkig dus! En ja zeer zeker herkenning over tijd tekort.. vooral als je kindje zo vaak komt voor voeding, je hebt er nog eentje rondlopen en hebt dan ook nog es een huish., een man en je bent eigenlijk nog niet compleet bijgekomen v/d bevalling... zoiets toch? Hier dus herkenning van je verhaal over weinig tijd! (voor je kleintje er is kan je je haast niet voorstellen dat je er zoveel mee bezig bent he? en nu heb je weer door dat het dus echt enorm veel tijd vraagt...herken jij dat ook ? )
BUDDYNIEUWS: Lotus is bevallen van een prachtige dochter: Mascha Evey. Ze is geboren om 3.28uur en ze weegt 3200 gram en is 49cm! EINDE BUDDYNIEUWS
hmmm ik heb dat eigenlijk hellemaal niet lekkende borsten en harde schijven ook stuwing heb ik niet echt gehad, misschien dat het daarom wel niet goed genoeg is voor Tess? Ja je moet ruim en maand van tevoren BV gaan afbouwen anders gaat het denk ik niet lukken op het werk zei de kraamverzorgster maar goed volgende week maandag nar het CB en dan zal ik het er over hebben. Hier hebben ze vanacht de waterleiding gerepareerd en nu heb ik Tess vanaochtend een flesje gegeven met vervuild water wss dus nu stikt ze weer van de buikpijn Neem voortaan maar gewoon spa water ofzo
Ja hoor, vannacht weer raak, vanaf 6 uur niet meer geslapen En nu is meneer klaarwakker! Ik blijf aan de sjouw met hem, heb hem nu maar even in de kinderwagen gelegd. Oh hij heeft wel van 11 tot 3 uur geslapen! Dus dat is een uur langer dan normaal. Helaas werd ie daarna wel 3 uur later wakker. Zal wel eenmalig zijn geweest omdat ie de avond daarvoor zo actief was. Mijn moeder zei dat mijn zusje en ik ook pas laat doorsliepen. Mijn zusje heeft het zelfs gepresteerd om met 6 maanden nog steeds nachtvoedingen te willen. En ze kwam 6 maanden lang om de 2 uur om de borst vragen! Haha duivelskind @ Journey: oh wat vervelend van dat water. Hopelijk trekt die buikpijn snel weg! @ Birthe: ja die website had ik inderdaad al gevonden, fijne site! Dat boekje regelmaat & inbakeren schijnt trouwens heel goed te zijn. Collega van mijn man had die tenminste aangeraden (en dat zijn psychologische methodologen dus behoorlijk kritisch als het op methoden aankomt ). Ik ga volgende week eerst even navraag doen bij het CB over inbakeren en als zij zeggen dat ik het zeker moet proberen, gaan we dat eens doen denk ik. Maar omdat er ook wat minder goede verhalen te ronde gaan over inbakeren, wil ik het wel eerst even checken of het voor Tobe wat kan zijn.
@ Journey: ow meid wat vervelend zeg, dat je kleine meid nu weer buikpijn heeft door vervuild water. Ik hoop dat ze snel opknapt. @ Merleq: ik hoop dat je kleine vent snel weer in slaap valt. Die van mij is ook wakker nu, maar niet sinds 6 uur, vanaf half 8 is hij nu wakker en daarvoor geslapen van kwart voor half 5 kwart voor 5. @ Lotus: meid (ook voor hier geldt), ik had je vanacht al gesmst om je te feliciteren, maar ik doe het nu nog een keer. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE MEID. Ik vind de naam echt supermooi! Geniet er nu maar lekker van meid, jullie hebben het verdiend. HELE DIKKE KNUFFEL VAN MIJ. Hier heb ik een hele lijst van wat ik vandaag wil/moet doen. Ik moet een aantal telefoontjes plegen, waarvan 1 naar de zorgverzekering, omdat ze Joshua bij Andres op de polis hebben gezet, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat hij bij mij op de polis moet omdat ik 4 sterren heb en mijn man niet. Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld voor mijzelf en voor Joshua. Voor mezelf ivm anticonceptie en voor Joshua, omdat hij aan de linkerkant een beetje dikke wang heeft en die wang voelt ook harder aan als de rechter. Verder wil ik vandaag boven en beneden stofzuigen en beneden ook de rest even doen. Dan hoef ik morgen alleen boven nog maar de rest te doen. En ik moet nog even naar de winkel om zoogcompressen te halen (waren zaterdag te laat daarvoor, toen waren de winkels al dicht), want loop nu rond met afgeknipte inlegkruisjes. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@goofychick.... jep, van iemand die zo stevig in de schoenen staat, is de onzekerheid over mij en ons beebje toegslagen..... maar dat komt wel weer goed... bedankt voor je lieve woordjes, loop hier al weer vol met tranen... @yvette, ja ben aan de betere hand.. gisteren wel weer drama met madam hoor.... vanaf 6 uur savonds tot half 11 alleen maar huilen, eten, vieze luiers, geen speentje willen, honger, gewoon alleen maar eten... nou heb savonds gewoon niet genoeg melk voor haar..... eindleijk sliep ze om 10 uur half 11, en om half 1 gewoon weer komen voor de volgende fles... nou die gegeven, in bedje gelegd en om half 4 ofzo kwam ze weer.... volgende fles, en toen weer doorgeslapen tot 10 voor 8 vanmorgen, nu ligt ze een beetje te mieren en te piepen in har slaap.. heb het idee dat ze wat keelpijn heeft ofzo... heb haar getempt, maar geen koorts.... nou ja strax zal de wijkverpleegster wel bellen, dan praten we wel effe... nou gisteravond weer aan de borst gelegd, maar ik wordt er echt niet vrolijk van... hangt een uur aan je tieten te lurken, en uiteindelijk heeft ze er nog niet genoeg aan.... en dat gesabbel doet ook nog eens pijn.. gelukkig is mannetje lekker makkelijk en wil dan gewoon flesje geven.. want ik zit daar echt te huilen.. nou dat kan niet de bedoeling zijn..... nou hopen dat er vandaag weer wat meer rust in de hut komt.... pfff ben blij als we deze periode doorzijn hoor..... @merle, lekker he van die nachten... bij ons ging het 4 dagen goed met slapen, maar ook hier was het weer drama afgelopen nacht.... ik ga zo iig effe douchen en boven stofzuigen.... en dan kruip ik toch echt nog effe onder de dekens op de bank..... @regeldagen, nou bij ons lijkt het een wekelijks terugkomend fenomeen... alhoewel een baby ook gewoon een huiluurtje moet hebben... volgens om @Journey, BV afbouwen schijnt volgens het CB bij ons zo gebeurd te zijn'.... nou hier ben ik nog steeds aan het schipperen met BV en FV... vanmorgen gekolft en 60cc uit een borst gepompt..... tis een begin, zoveel heb ik nog nooit uit 1 borst gekregen... zou wel makkelijk zijn om heel veel te hebben, want dan hoef ik haar niet aan de tiet te leggen. pffff belde mn zus net, barst in huilen uit.. daar dat ik dacht dat ik me beter voelde, voel ik me nu dus weer k*t, nou ga effe snel douchen en wat rusten, want denk dat dat ook een hoop scheelt... laters
@lotus: Hier ook nog maar een keertje: Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet er maar lekker van.... Nog 3 te gaan! en dan zijn we allemaal mamma, wauw! @journey: volgens mij is dat geen reden dat het niet genoeg is voor je meisje hoor... Het is bij iedereen verschillend. Ik heb bij mijn oudste ook geen stuwing gehad en had alleen tsr als ik haar aanlegde.... Die is goed gegroeid op mammamelk hoor dus volgens mij ligt het daar niet aan.... Maar ik ben alleen maar ervaringsdeskundige en heb er verder niet over doorgeleerd, dus een lac.k. zal het beter weten denk ik...Heb je daar al contact mee gehad? Meid wat sneu voor je meisje zeg... buikpijn is zó zielig voor die kleintjes... Mijn meissie had behoorlijke krampen vanochtend....echt enorm zielig! Thanx to cinababy! Hoop dat je meis snel weer wat opknapt. Idd misschien een goed idee om bronwater te gaan gebruiken, of je kookt een waterkoker vol en laat dit afkoelen in de kk, dan heb je voor een paar voedingen genoeg... Misschien een goedkoper ideetje.... @merleq: gezellig mannetje, om 6 uur even gezellig wakker zijn.... Pfjoe, jij bent ook dagen bezig met hem he? Is het misschien iets om hem 's avonds een fv te geven? Misschien slaapt hij dan een keertje door waardoor jullie ook even aan je rust komen. Hoeft maar 1 keer, even voor iedereen een beetje rust en dan gewoon verder met bv.... Kun je er misschien net even beter weer tegen... Of zeg ik nu iets heel doms....(wil je echt niet van de bv afhelpen ofzo,juist niet maar misschien voor ieders rust 1 keertje fv.... zomaar een idee, doe ermee wat je wilt...de afspraak is er hier wel... zodra ons meisje dit gaat doen en wij kapot zijn, dan krijgt ze een fv en kunnen wij allemaal even bijtanken, zijn we ook leukere papa en mama voor onze oudste) @ilovea: Lekker dan die zorgverz. die niet luisterd! Bah, mag je er zelf weer achteraan... allemaal dubbel werk...als ze nou es in 1 keer goed luisteren.. Oh? dat wangetje? wat vreemd... goed dat je er even mee heen gaat, hou je ons op de hoogte? Ben benieuwd wat de ha erover zegt. Hoe is het trouwens met jou bi, helemaal weg? Zie dat je weer stofzuigen gaat dus het zal iig iets beter gaan mag ik aannemen... En idd bij gebrek aan beter is een inlegkruisje net zo goed.... Hoe vind jij die zoogkompressen eigenlijk? Ik vind ze echt te klein, in strakkere truitjes zie je die dingen helemaal zitten.... waarom maken ze ze zo klein.... Of zijn mijn borsten gewoon te groot ofzo.... @mikmak: Meid wat vervelend dat je je zo rot voelt. Neem goed je rust hoor! Ga niet in een depressie belanden he? Trek snel aan de bel als je het niet meer ziet zitten! Ik heb er ook tegenaan gehangen na de bevalling van mn oudste,, heb er te lang mee doorgelopen, na een paar gesprekjes met een psych voelde ik me een stuk beter.... stom want had ik het eerder gedaan had ik me eerder weer beter gevoeld.... schaam je dus niet om er mee heen te gaan ofzo...Ik wil je verder niets aanpraten hoor en misschien voel jij het helemaal niet zo, maar het klinkt gewoon zó bekend in mijn oren, jou verhaal lijkt op de mijne van toen.... vandaar deze tip... doe er mee wat je wilt, hoop iig dat je je snel weer beter voelt! Dikke knuf van mij
Mikmak ik geef nu ook BV en FV en ik denk dat ik het toch echt zo even gaat houden al neem ik voortaan wel bronwater en NOOIT meer water uit de kraan. Hoeveel CC geef jij in een fles? Hier zeiden ze dat ik er echt een maand voor uit moet trekken om het af te bouwen Tess slaapt nu nog even ze was ook onrustig om 5 uur gekomen toen heeft ze een hele fles leeg gedronken na de Bv maar mijn voeding lijkt momenteel wel water ik weet niet of dat wel goed is............ Afijn als ze erg hongerig blijft maak ik gewoon meer klaar. Toen kwam ze om 8 uur weer maar kreeg haar niet meer in slaap ze lag helemaal te kramperen afijn heb haar op haar buikje in slaap laten valen en daarna op haar zij gelgd moest namelijk even de hond uitlaten en nu ligt ze nog steeds te tukken als ze zo wakker wordt ga ik har eerst maar even wassen en aankleden.
Volgens mij hebben we hier te maken met krampjes... Oh zó zielig zeg! Ben nu dus echt bezig met cinababy, ze lijkt het wel lekker te vnden... gek want ik heb net even een klein beetje geproeft wat nog op het lepeltje zat... Bah smerig spul zeg! Vanacht ging het iets beter hierzo. Heb een paar keer het speentje opnieuw ingedaan maar daarna sliep mevrouwtje een behoorlijke tijd (weet 's ochtends nooit zo goed meer hoe laat ik ook alweer heb gevoed enzo... ben veel te wazig als ik wakker word van haar huiltje... leg haar dan automatisch aan en dommel zo weer weg...) Maar als ik het goed heb kwam ze ongeveer om de 3 uur vanacht, nou das al een waar genot zeg! Vanmorgen heel vroeg na de voeding was ze zo vreselijk aan het hikken dat ze enorm moest spugen, het kwam zelfs haar neusje uit, Oh mehn wat zielig.... Daarna was de hik over en het dametje weer rustig, gelukkig maar. Ze had ws teveel voeding gehad ofzo. Dat was rond 6 uur en ik had kunnen verwachten dat ze dan rond 8 uur wel weer zou komen voor een voeding... en ja hoor.... Dus krijsen want ze moest wachten, hubbie deed Elise onder de douche en ik moest haar kleertjes klaarleggen en haar tasje voor de psz klaarmaken, dus Mila moest wachten.... Ik vraag me nu dus echt af hoe mensen het in vredesnaam doen als hun kindje altijd om de 1,5 á 2 uur komt.... Dan ben je echt de hele dag aan het voeden en heb je amper tijd voor je andere kindje(s) en al helemaal niet voor je huish. Hoe doe je dat in vredesnaam! Ik snap dat echt niet hoor! Nu was hubbie gelukkgi nog thuis maar hoe zal dat volgens week gaan? Oh mehn ik moet er nog even niet aan denken.... ben blij dat ik nog maar twee ochtenden in de week op tijd sta.... over 1 jaar gaat dochter naar de basisschool en moet ik elke dag... maar gelukkig is Mila dan ook al 1 en zal ze geen bv meer krijgen.... Fjieuw! Goed ga ik nu even wat doen want Mila slaapt eindelijk in de wipper en Elise is dus naar psz dus heb even mijn handen vrij nu.... even gebruik van maken dus! Tot later!
@ Mikmak: ah meis, heel herkenbaar hoor! Ik heb ook wat afgehuild vanwege de voedingen en weinig slaap etc. Toen Tobe ook ontzettend vaak bleef komen maar tegelijkertijd ook steeds alles er uit gooide, barste ik tijdens iedere voeding in janken uit. Waardoor ik dus ook in huilen uitbarstte toen ik het CB aan de lijn had Ik moet zeggen dat die gesprekken met het CB mij wel onwijs geholpen hebben omdat ze toch een aantal nuttige tips geven waar ik mee aan de slag kon. Zodoende kreeg ik weer een beetje het gevoel het weer meer in eigen handen te hebben doordat ik invloed kon uitoefenen. @ Nettie: slapen kinderen beter op fv dan? In ieder geval heeft Tobe de laatste keer (en enige keer!) dat ie flesvoeding kreeg, ALLES er uit gegooid door middel van projectiel spugen. Ik ben daar zo van geschrokken dat ik er heel erg tegenop zie om het nog eens te proberen... Maar ik zal wel moeten als ik over zo'n 3 weken wil beginnen met afbouwen Bij Tobe komt de spuug trouwens ook vaak zijn neusje uit, heel sneu. Ik ben trouwens ook niet goed wakker te krijgen 's nachts. Gelukkig verschoont mijn man hem en geeft hem vervolgens aan mij in bed. Dan hoef ik hem alleen maar aan te leggen want ik ben dan echt zo ontzettend gaar.
Hai patricia...........dat is een mooi bedje meid ) Hoe laat kan je bij de ha terecht meid? HaI yvette........Tnx voor het doorgeven,ik had geen internet en kon dus niets volgen,gelukkig heeft Lotus mijzelf gemaild Hai Yvette.......Ik denk dat hij nu zijn dag en nacht ritme aan het zoeken is,dat heb ik ook met jaimy,die slaapt overdags en om 5.00 is ie klaarwakker. Wat beterft de bultjes dat heeft jaimy ook ik heb het bij het CB gevraagd en dat is van de hormonen van ons,je kan het vet houden dus die vet die je hebt mag je daar ook op smeren,hij heeft het wek alleen in zijn gezicht want als hij het ook op zijn lichaam heeft is het een reactie ergens op,jaimy heeft het alleen in zijn gezicht. Wat fijn meid dat hij minder last heeft van de krampjes,gisteren dacht ik dat het een stuk minder was en vandaag is het weer erg ;-( Wat ik wil zeggen ik schaam me diep,het kadootje van valentijn ligt hier nog steeds op de kast ik ga het straks meteen op de post doen sorry hoor. Hai merel............Dan is hij inderdaad flink gegroeid zeg meid,jaimy was afgelopen donderdag 53.5 ben beneiuwd deze donderdag. Wat betreft de voorkeurshouding,jaimy heeft hem ook naar rechts,alweer hetzelfde(wazig hoor),maar goed woensdag komt hier dus de kinderfhysio die komt thuis dat is vanuit het CB gegaan en die gaat mij tips geven hoe ik het kan doen,dat bedje haalde hier ook niets uit,dus vraag even aan je HA of het CB voor een verwijzing en anders geef ik mijn tips een woensdag aan je door. Gewoon die afspraak maken meid,dat is heel normaal dat je alles wilt doorbespreken,ik lees nu dus ook van de vacuumpomp,en Tobe huilt ook veel net als jaimy,want de fhysio die zei dat ze kijken of jaimy het KISS syndroom heeft dit schijnt dus te kunnen met een vacuum pomp dus misschien moet je dat even na laten kijken,wil niet zeggen dat ze dat hebben,maar ze keek het wel even na. Dammmmmm 6 maanden om de 2 uur wat heeft hje moeder het zwaar gehad ;-( Hia Nettie..........Meid ik begrijp helemaal wat je bedoelt met de tijd voor jezelf ik heb dat ook nodig,maar goed anderen denken wat lul je nu,maar dat is wat we voelen. Meid goed dat je dan naar de dokter gaat,je hoort vaker dat het voor dunne mensen moeilijker is om aan te komen dan voor dikke mensen af te vallen. Jaimy vind ze ook lekker hoor die druppels Ja je denkt er precies hetzelfde over als mij,ik dacht ook jee hoe moet dat daalijk is het rennen van links naar rechts maar noël is dan 4 en jaimy bijn 1 dat scheelt wel een hoop,gisteren heb ik ook zo moeten rennen ;-(,maar goed alles went,maar petje af voor de mama's die 4 kids hebben allemaal kort achter elkaar Hai Goofychick.........Ik kreeg de tip van het Cb om jaimy halverwege te laten boeren en zijn pamper dan te verschonen,maar goed ik geef een fles en weet wanneer het halverwege is dat is met bv natuurlijk heel anders. Als je zo duizelig blijft zou ik toch even de ha bellen of je vk. Hai Birthe.........Dammmmmmm ik heb niet gezien dat je kon kiezen,ik heb die konijn gewoon aangeklikt ;-( Leuk he om je man hem zo te zien showen,Mart gisteren ook in de mac met de maxicosi heel langzaam lopen. Mijn kaartje staat in mijn hyves heb je die? Ik zet hier niet zoveel meer in mijn album omdat ze de foto's kunnen bietsen,ben er dan toch wel voorzichtig mee. Bedankt voor de linken meid,die links van mij had je toen al of niet anders geef ik ze nog een keer? Hai ramona.....Ik herken het meid dus doe maar lekker rustig,iedereen heeft minder tijd nu he. HAI LOTUS..........GEFELICITEERD MEID MET JE DOCHTERJE EEN PRACHTOGE NAAM. Hai Journey.......Ik gebruik altijd spa blauw,ik neem echt geen kraanwater ook al zeggen ze dat het gewoon kan.
Hoi Lieve mama's, He he...even tijd voor mijzelf... zo lang het duurt natuurlijk... Hoop dat alles goed met jullie gaat en de beebjes natuurlijk! Leuk om even weer wat te lezen hier, mis jullie wel hoor! Ik zie hier al veel verhalen van mama's met voedingsproblemen en nachtelijke huiluurtjes, is hier niet echt anders, maar ik geef flesvoeding en het schijnt dat beebjes daar toch beter op slapen, als ze dan eenmaal slaapt, want dat is het probleem als ik haar in haar bedje (kinderwagenbak) wil leggen dan begint ze weer..., dan slaapt ze wel minstens 3,5 uur. Af en toe gaat een van ons gewoon op zolder slapen om toch nog wat uurtjes slaap te pakken. Ik denk alleen dat ze nu last van verstopping oid heeft, want haar ontlasting komt weinig en ze heeft niet meer van die gele kledder-luiers.. woensdag komt de wijkverpleegkundige dus weer eens navragen, heb al een hele lijst met opmerkingen/vragen. Oh ja, ik zag ergens iets staan over hoeveel cc flesvoeding, nou, ik geef 60cc per flesje aan Elle-Nova, dat is een berekening van: aantal kg lichaamsgewicht x 150 ml=..../7 flesjes=... Bij haar dus: 2,6 kgx150ml=390/7=55.7 afgerond 60cc, misschien handig. Nou, ik zal factuur van de geboortekaartjes even overmaken en dan kunnen we weer aan de was... Tot snel weer! Liefs Sanne
@ mezelf Ben best beroerd,vannacht weer die erge pijn gehad dus woensdag mijn urine even wegbrengen,heb 2 pillen moeteb nemen om de pijn wat weg te krijgen was weer erg naar,ik heb vannacht ook keihard liggen zweten,was rond 3.00 zeik en zeik nat moest alles droog aan doen,misschien heb ik het wat er uit gezweet ;-( Jaimy is ook weer zo ana het brullen van de krampen het scijnt dan weg te zijn en dan weer heftig terug te komen,vind het zo rot,ik ben nu klaar met alles proberen dat van Yvette kan ik nog proberen maar ik wil eigenlijk niet van de cynababy afstappen,ik zal het even met het Cb overleggen. Noël die is gisteren gruwlijk gevallen met zijn hoofd tegen de muurrand precies met zijn litteken tegen de muur en het bloedde wat,maar hij brulde zo hard en ik was zo geschrokken dat martd e wind van voren kreeg die was met hem aan het stoeien Verder vandaag probeer ik wat te rusten misschien dat de pijn wat afneemt,maar goed mijn moeder is maar even hier de rest gaat ze naar het zkh naar haar oom,die word nu in coma gehouden op de IC. Dus Noël gaat naar de creche van 1 tot 3 en dan kan ik even liggen als jaimy dat goed vind
@Patrieske: jeetje meid, wat een toestanden allemaal weer! Nou, ik hoop dat je vanmiddag even wat slaap kunt pakken! knuf @Jaimy: ga je lief slapen zodat mama ook even rust heeft?