Hai tacha....Jaimy zuigt op zijn handje maar de duim heeft hij nog echt niet door. Hai merel......Nee jaimy gaat niet naar een kdv omdat ik zelf nog niet werk,maar ik sta ook niet ingeschreven omdat ik dan wel een oppaas heb dus ik moest me nu wel van de ww laten inschrijven bij een KDV.,omdat ik dan meer kans zou hebben op werk. Hai Joyce.....Super dat je tv mooi is meid Let je wel wat op met je schouder. Hoe gaat het met je kleintje naar haar prikjes? Noël die is echt aan het etteren al de hele week en huilt ook om de haverklap,maar goed ik kon zelf ook veel minder hebben natuurlijk ;-( Jaimy,ik durf het nog niet goed te zeggen maar die doet het nu beter met deze voeding,maar ik blijf duimen dat het zo blijft gaan,ik durf geen vertrouwen meer te hebben,hij begint nu echt een ander kindje te worden..maar ik roep het niet te hard.
Hai Mikmak...Meid dat heb je goed gezegd hoor,ik hoop dat het kwartje bij der gaat vallen al denk ik dat dat niet zo zal zijn,maar goed wie weet misschien wel geef ze het voordeel van de twijfel dat ze het nu ene keer begrijpt,of was dit de eerste keer dat je dit tegen je moeder zegt? Hai Goofychick........je hebt gelijk hoor meid,bij ons is hier toen ingebroken kort na het overlijden van zoe* ik werd helemaal gek ik dacht dat ze de camera mee hadden genomen het enigste stukje film waar ze levend op stond,ik heb er meteen 5 dvd;s van laten maken daarna en ze liggen op 5 verschillende plaatsen en mijn negatieven van de foto's en dvd liggen bij mart zijn zus thuis in de kluis.......wij hebben ook rolluiken laten plaatsen meteen. Waarom laat je niet je huis controleren door een soort alarm centrale als je zo bang bent dat heb je toch er staat mij iets van bij dat ze dan een melding krijgen ofzo,ik heb er ooit een papiertje van binnen gekregen informeer eens bij de politie. Hai Yvette.....gewoon zeggen hoor mied als je dat vind,maar goed wij waren er niet bij he hahahahah Hai jessica.Meid je treft hete cht niet vind het zoe rg voor je,als ze weer zo'n verschrikkelijke huilbui heeft ga dan eens naar de EHBO dat hebben vrienden van ons ook eens gedaan dat kind bleef ook zo huilen en erw erd ook door niemand ingegrepen,er is verder nooit niets uitgekomen het was echt een huilbaby maar goed dan weet je dat ook weer vind ik dan. oke il kees dat je goed hebt gepraat met het CB meid en dat je gerust bent gesteld dan vergeet maarw at ik hier boven zei. Hoe gaat het met der naar de prikjes?
Hia Mikmak........dat heb ik niet gehad jammer ;-( Hai jessica......Dus hetw a sniet fijn meid,rot voor je misschien de volgende keer beter . Hai Journey....wat een leuke foto van je meisje zeg Hai goofychick..Leuk dat hij zo'n plezier heeft op zijn kleed
Hia Mikki...........Die dagen zijn zwaar he meid als ze alleen maar op je arm willen liggen daarom ben ik erg b;ij met de schommel want daar vind hij het heerlijk in Hia mamalijntje......Wat een heerlijk ventje die van jou zeg Jij vroeg laatst toch over die schommel als ik me goed kan herinnneren, Wij hebben die van Fisherprice de elctrise met die visjes en die lichten erboven,hij is wel prijzig maar echt dubbel dik zijn geld waard vind ik zelf dan,ik heb foto's op mijn camera staan ik moet ze nog op de oc zetten als ik ze er op zet zal ik er meteen even 1 neerzetten. Hai derona......Noël is echt aan het etterbakken,maar ik ben zelf ook erg gespannen,natuurlijk alles van jaimy maar ook met de dagen van zoë*,iedere avond als ik jaimy zijn fles geven de nachtfles dan basrt ik in huilen uit als hij tegen mij aan ligt voor te boeren zo lag ze in mijn armen toen ze stierf ik kijk dan naar de klok ze stierf om 1.05 en om 00.15 werd alles losgekoppelt en toen stierf ze in mijn armen om 1.05 werd ze officieel dood verklaar die tijd geef ik jaimy de fles en moet hij boeren nu is dat heel dubbel en erg zwaar ook nog mijn bezorgdheid van hem erbij,maar ik moet zeggen dat het met jaimy beter gaat,ik durf er nog niet in te geloven ben bang dat het dan weer begint,maar hij lacht en hij is echt een heel ander kindje,de uistalg is stukken minder en het poepen gaat ook beter,het is nog wel heel groen. Hai Goofychick.....Dat meen je niet meid dat ze dan meteen beledigd is,ik vind dat zo rot je mag dat toch gewoon zeggen het is je kindje,ik snap niet dat ze daar zo moeilijk over doen,ik zeg het ook gewoon maar goed mijn schoonmoeder mag mij toch niet erg en ik haar ook niet dus ja dan zit je daar ook niet zo mee
Hai joyce..........Gelukkig was je moeder erbij meid Hai derona.....wat en knappe vent zeg Hai mamlijntje.......Heerlijk zeg zo'n viphuisje,dat hebben wij niet gedaan,wij gaan de 20 tigste en we hebben een gewoon huisje geboekt maar niet met de korting daar hebben ze mij helemaal niet over terug gebeld dat vind ik niet normaal,zijn jullie wel gebeld?
Hai sann.......Meid wat erg voor je,een dikke knuf,heb je ook tegen hem gezegd dat dit zo niet kan en als het andersom is wat hij er dan van zou vinden? Hai Elam...Rot dat hij er zo'n last van heeft gehad meid,hoe gaat het nu met hem? Hai Mikki........Ja ik herken het helemaal,soms denk ik ja ik ben erw eer ga maar weer janken echt zo gaat het,ben soms bang als mart de deur uit gaat ;-( Heb je nog kunnen eten?
Tacha hier kan dat hellaas niet vorig jaar verhuisd en de hypotheel verhoogt we kunnen wel leven van mijn vriend zijn salaris maar nooit meer iets leuks doen zoals op vakantie ed. Ramona fijn dat het zo goed gaat nu kan je ook eindelijk gaan genieten Wat een leuke foto's allemaal weer echt een knappe babies die januarie kids
Hai Kissie.......Het kan echt inderdaad zo zijn van de voednig ik merk dat nu met jaimy,ik moest ook stoppen met verdikken maar heb er toch weer 4 schepjes doorheen gedaan want echt hij spuugt alles uit en hij eet zijn flessen niet helemaal op,en nu weer wel en spuugt maare en beetje dusn donderdag vragen of het zo kan en mag natuurlijk. Hai sanne...ja en de knippen heb ik er meteen afgeschroefd bij alle deuren en ze komen er nooit meer op,ook heb ik altijd een foon en sleutel in mijn zak
Hey meiden, heb waarschijnlijk al een mooi speelkleed gevonden. Een rainforrest van Fischer-Price voor maar 20 euro. Ze vroeg 20 euro en heb ook 20 euro geboden. Ben benieuwd, wanneer ik er wat van hoor, aangezien ze hem vandaag geplaatst heeft. Ik ga zo m'n bed opzoeken. Ff voeding maken, Joshua verschonen, de fles geven en dan lekker slapen. Eerst ff kijken hoelaat ik naar de bekkentherapeute moet. Is ook de laatste keer.
Hai merel.......ja soms kunnen ze de gekste dingen uithalen hoor ;-( Hai patricia....wat leuk dat filmpje zeg Hai Ramona,,,,,,,,Meid wat heerlijk dat het zo goed gaat wat ben ik blij dat te lezen meid,hoe gaat het met jou voel je je nu ook zo dat je wat opknapt? Merel/leuke foto's van je manneke zeg meid
Hai jessica.voel je je ook goed met heta ntwoord meid,dat is ook erg belangrijk he? Jaimy begint nu te lachen,ik denk ook omdat hij nu lekkerder in zijn velletje zit Hai Mamamakka,,,ook al zo knapperd zeg. Hai patricia.......Ik vind zelf Portzeelande een heel mooi park vooral als je met beter weer gaat,het zijn van die hele leuke huisjes,net of je in het buitenland bent zo'n vissersdorpje maar geod het zwembad is niet echt veel vind ik dan,maar ze schijnen alles verbouwd te hebben......OOk de huttenheugte is een prachtig park alleen is het voor ons bijna 2 uur rijden en dat vind ik te ver nu. Wij gana nu naar de kempervennen. Nog zo'n leuk filmpje. Hai Nettie.....wat een knap meisje heb je ook,wat een kanppe kids toch allemaal. Hai derona..Laat je weten hoe het is gegaan met de zak meid,en let wel even op bij de arms gaten dat ze niet veel te groot zijn anders ven 2 stikjes er in zetten. Hai tacha....wat een heerlijk zeg en die bis smile hahahah
Hai mamalijntje......Ik hoop dat het gaat lukken met het rekken meid,jaimy heeft hier nu half 8 laf 12 half 4 half 8 en half 12 meestal word de fles tegen 00.00.
Hai Merel..oke hahahah ik dacht dat je dat gewoon kon laten doen voor als je weggaat en dan verder niet hahaha zie je hoeveel verstand ik heb hahaahah. Hai patricia......Ik hoop meid dat je hem gaat krijgen
nou ik ben helemaal bij joehoeeeeeee met reageren,dus nu hoop ik niet meer achter te komen. Ik heb tussendoor geschreven hoe het gaat met ons,met zijn ups en downs ik voel me nu even goed maar weet dat hetd aalijk weer brullen is,maar goed het zijn even rot dagen over 6 dagen zou mijn meisje alweer 5 jaar worden en ik moet nog bedankjes maken voor de mensen die komen en ik kan nog niets vinden erg rot,en ik wil wel iets moois. Ook werd de taart afgebeld die vrouw is ziek geworden dus ik moet nu snel een andere taart gaan bestellen daar baal ik best wel van want zij kan erge mooie taarten maken maar goed,ik zet me daar wel overheen,en ook hebben we de dreamcatchers binnen ik hoop dat dat mooi is,op het filmpje leken ze erg mooi.
@patrieske, nee? das wel jammer misschien komt het nog, ik wist het ook niet.. En nee ze gaat het niet leren... nooit niet, wij gaan gewoon niet lang door een deur.... want ze wil niet geconfronteerd worden met haar gedrag... ben 33 maar de jongste van 4 en zo zal het altijd zijn.... das haar probleem niet meer van mij... @foto's.... wat een leuke foto's weer allemaal meiden @tacha, ah ok.. ik wist niet dat er zulke zetpilletjes voor zulke kleintjes bestonden... maar das iig een tip om te onthouden als linette binnen het jaar verkouden gaat worden... denk voor de meeste mama's, maar wel pas voor als ze ouder zijn dan 3 maanden dus voor vele van ons nog nvt hihi nou madam heeft hier weer doorgeslapen van 11 tot half 6... zo gaat ie goed zo gaat ie beter.... ze heeft alsnog een beetje last gehad van de spuitjes.... dr linker beentje was wat stijf/hard dus us ze met papa in bad geweest en ze lag heerlijk te dobbereb.. nagenoeg te slapen zelfs hhaha @belasting, jaaaaa had zoiets gehoord, maar ik denk dat wij te veel verdienen per jaar... maar we gaan het proberen volgend jaar af te trekken.. @Goofy gelijk heb je hoor meid... wij gaan hier een alarm installatie plaatsen, ook omdat manlief veel weg is.. eerst maalde ik daar niet om als er zou worden ingebroken, maar nu linette er is, zou ik het fijner vinden als er wel 1 was... nou mijn dag is begonnen, had mn meissie terug in bed gelegd, maar ze was het er niet mee eens.. nu ligt ze prinsessen heerlijk in de kinderwagen beneden... ook goed, dan kan ik vast gaan poetsen.... want het is weer de tijd er voor.... verder is manlief naar utrecht vertrokken voor nog meer onderzoeken van zn darmen, ben benieuwd wat ie nu weer heeft (volgens de artsen dan) tot laters iig
Goedenmorgen meiden, @ Patrieske: ja leuke filmpjes he? Ja Port Selande is inderdaad erg leuk. Zijn we vorig jaar mei geweest. Bleek ik achteraf dus al zwanger te zijn. Het zwembad is nog steeds niets... Ik vond er niets aan in iedergeval... Huttenheugte vind ik veel leuker... Ik hoop ook dat ik hem ga krijgen. Heb de vraagprijs geboden én er gelijk achteraan gemaild, dus ben benieuwd. Dikke knuffel meid. Ik weet dat je het heel erg moeilijk hebt en dat is ook niet meer als logisch. Doe maar lekker rustig aan en geniet van de mensen die wel komen en ik weet zeker dat je nog een mooie taart gaat vinden meid. Ik ga me nu klaarmaken voor de bekkentherapeut. Joshua is al helemaal klaar. Ik moet alleen zijn jas nog aandoen. Ik moet mijn eigen schoenen nog aan en ook mijn jas nog aan. Het is de laatste keer en het gaat steeds beter met mijn bekken. Ik ga vandaag ook heerlijk weer wandelen, word mooi weer vandaag. Vanavond weer sporten. Ik heb Joshua echt een supergeweldig setje aangetrokken. Zal er straks een foto van maken en ff spammen.
Hier hetzelfde, de dag is weer begonnen. Ze is gisteravond 00.40 gaan slapen en werd vanochtend om 06.50 weer wakker. Op zich helemaal niet slecht, maar ze laat zich niet meer in bed leggen nu, de dag is begonnen. Terwijl als ze om 05.00 nog voor een voeding komt, dan gaat ze daarna rustig doorslapen tot 09.30. Daar is ook wel iets voor te zeggen. Dan kan mama een beetje uitslapen. Straks dus de prikjes, hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Ik vind het nu al zielig!
Patrieske ik was dat van die schommel 8) Poepte jouw kindje ook bijna niet op de gewone voeding? Ik ben nu twee dagen bezig met de pepti, maar nog steeds geen poepje. Hoe lang duurde het bij jou dat er wat los kwam? Moet zo Esmee wegbrengen en Lars slaapt weer.... Doen jullie het trouwens wel met de babyfoon? Als jullie uit eten gaan in de toekomst?