Goeie morgen allemaal, Hier weer missie mislukt vannacht. Moesten Jamie om 00:00 wakker maken voor de fles met het gevolg dat hij overstuur wakker werd om 04:00 voor weer een fles.. Daarna heb ik bijna niet meer geslapen en had een afspraak bij de Gyn voor controle. Deze afgezegt, kan pas over twee weken weer terecht maar is toch het standaard praatje... Nu is Jamie aan het teruggeven want hij maakt zich zo druk (lachen de hele tijd)
Derona, ik bedoel als jullie een avondje weg gaan met z'n tweeen als de kindjes wat ouder zijn. Brengen jullie de babyfoon wel naar de buren? Als de kindjes een beetje ritme hebben bedoel ik zodat ze 's avonds slapen. Ik vraag dat omdat sommige de kindjes wel alleen thuis laten een paar minuutjes en de anderen absoluut niet. Ik was benieuwd
Owh zo ik snap wat je bedoeld,ik vraag dan of iemand hier bij mij thuis kan zitten,of ik breng ze ergens waar ze kunnen slapen,en dat ze dan de volgende dag thuis komen
Meiden die bv geven,ik heb een leuke link ontdekt weet niet of het wat is maar mischien leuk om even naar te kijken,voor de moeders die niet zo in het openbaar durven te voeden http://www.omhethoekje.nl/Webwinkel-Pro ... blauw.html
@ vash: succes vandaag! Grrr Tobe was vandaag om 5 uur wakker Ik ben zo bang dat ie opeens het doorslapen is verleerd Het ging net zo lekker! Straks naar de universiteit en dan naar de kapper. Manlief werkt thuis
o lekker Merle maar wel balen dat Tobe nu niet door wil slapen! Wij krijgen vanmiddag weer kraamvisite (beetje laat) Mijn broer komt eindelijk langs.. Ook zit ik weer met een zieke kat die ik achterna loop met handdoeken en schoonmaak spullen grrrr
Ha vash.........Hoe laat is ze gana slapen....ik lees het al,succes met de rpikjes meid Hai mikmak.......Dat is inderdaad moeilijk en ook altijd zwaar geweest voor je,maar goed dat je nu echt goed voor jezelf opkomt meid en ook voor je gezin. Succes met je man zijn onderzoeken meid. Hai patricia.....Ja dat is speciaal dan he als je terug zou gaan nu wetende dat je toen zw was Ja ik denk omdat het daar ee zomergebeuren is en veel buiten en je natuurlijk de zee en strant hebt dat ze niets doen met het zwembad,dat is bij zandvoort ook,leuk park maar het zwembad is niets,in ieder geval niets tegenoverd e andere parken. Heb je al iets gehoord van je kleed,ik duim voor je meid. ja ga vandaag op zoek naar een andere taart,dat komt wel goed hoop ik dan....bedankt voor je knuffel meid erg lief van je. Veel succes bij de therapeut fijn dat je bekken beter worden meid. Hai Kissie.........Ow oke,ik wist het niet meer en kon het niet meer terug vinden Nee jaimy poept gewoon nu 1 keer per dag heel erg dun nu,de eerste voedingen was het 1 keer in de 2 dagen. Heeft ie er last van dat hij niet kan poepen? Wat bedoel je dat ik de babyfoon meeneem als ik ga uiteten? Dan neem ik jaimy gewoon mee en noël ook,of er is een oppas geregeld,ik begrijp denk ik de vraag verkeerd. Maar ik heb geen babyfoon ik heb een camera en die kan ik niet meenemen en als het we zou kunnen zou ik het ook niet doen,ik ben echt veel en veel te bang Hai mamalijntje...........Meid wat rot dat hij nog steeds zo rommelt s'nachts,ik moet zeggen nu wij die pepti hebben hij echt doorslaapt ik maak hem wakker voor zijn fles uiterlijk om 00.00 en dsn meld hij zichzelf om 7.00 alleen heeft hij zijn fles nu weer niet op daar maak ik me soms toch wel zorgen over ,maar goed dat zal ook wel weer goed komen.
Nou ja niet per se uit eten. Maar als je een avondje weg gaat of jullie de babyfoon naar de buren brengen als de kinderen in bed liggen...
Jezus ik zit nog niet in de WW of het gezeik is al begonnen,ik ben net zo verschrikkelijk boos geworden en heb ook gebeld naar heer supervisor,ze hebben mij ingepland op donderdag voor een workshop en ik had toen heel duidelijk gezegd dat ik dat niet kon,en wat denk je ik bellen nou zij gaat me toch tekeer tegen mij,mijn kinderen zijn mijn probleem en als ik nie kom dan krijg ik geen uitkering meer,ik heb dus nu naar de UWV gebeld en dit alles gezegd en ze vinden het niet normaal,ik heb ten eerste pas op 16-3- pas ww en moet morgen al komen maar goed dat meisje was ik aan de foon had zei ook dat dit niet normaal was ik was met tranen en tuiten en ze zei ook ik ga mijn supervisor erop zetten en die belt mij vandaag nog terug,jeetje ik ben er echt van over de zeik ik heb nu al 30 sollicitaties lopen en ja ach sollicteren kunnen we allemaal zegt ze ;-(
Patrieske balen zeg, kun je er ook nog wel bij gebruiken... Jeetje Lars zit nu helemaal onder de uitslag! Ik schrok er van net toen ik hem voor het eerst bij daglicht zag... Rond zijn ogen, op zijn voorhoofd, wangen en nek. Helemaal rood, pukkelig en opgezwollen. Hij heeft echt heel erg jeuk ook. Ik heb er gisteren vaseline opgesmeerd. Zou dat niet goed zijn geweest :S, nu net gewassen met water en bepanthen er op gedaan.... Anders morgen maar weer even naar het inloopspreekuur op het cb
Hey meiden, @ Vash: sterkte met de prikjes vandaag meid. Ja, dan zou je bijna zeggen, doe dan maar om 5 uur voeden en dan daarna weer lekker slapen. @ Merleq: balen meid, dat hij om 5 uur al wakker was. Succes op de universiteit. @ Patrieske: tuurlijk lukt je dat om een nieuwe taart te regelen. Graag gedaan hoor die knuffel . Ik heb nog niets gehoord van dat kleed. Wel van iemand anders, maar daarbij mist het kussentje, dus wacht nog even met reageren. Ze wil namelijk ook graag dat ik hem kom ophalen en dat is in Den Bosch. Ik woon in Zwolle, dus dat is een beetje ver. Verder kan ik vandaag een activity centre van Fisher Price ophalen voor 10 euro. Ook een superleuk ding. Wij gingen inderdaad in mei ook naar het strand, het was toen al heerlijk warm. Zat toen ook weer heerlijk onder de uitslag. Bij de bekkentherapeute is het nu afgesloten. Hoef niet meer terug te komen, maar kan altijd bellen als de pijn weer erger word, bijvoorbeeld als ik geopereerd ben aan mijn rechter enkel. Jezus, wat een k*twijf zeg. Dat slaat nergens op, als jij niet kunt, dan kun jij niet toch? En helemaal als je dat van te voren al hebt aangegeven... Ow ik word hier ook helemaal boos van. Ik ga vandaag de papieren even bij elkaar zoeken en dat ga ik dan straks ff opsturen naar het UWV. Dan is dat ook geregeld. @ Kissie: meid, wat erg. Hoe weet je dat hij jeuk heeft? Bij Joshua word het ook steeds erger... die plekken in zijn gezicht.
Goedemorgen, Sanne, heb je het gisteren nog uitgesproken met je man. Dikke knuffel. Ramona, fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Ze groeit echt goed zeg. Vash, succes vandaag met de prikjes. Patrieske, dat vrouwtje heeft zeker slecht geslapen ofzo? Niet echt netjes zoals ze met je is omgegaan. Ik heb hele mooie kindjes voorbij zien komen en leuke filmpjes. Wat worden ze allemaal al groot he. KDV, Britt gaat vanaf 28 april naar het KDV. Ze gaat 3 dagen in de week, dinsdag, woensdag en vrijdag. Eigenlijk zou mijn man dinsdag thuis werken, maar dat kan nog niet volgens zijn chef. Ik weet dat ze het op het KDV niet slecht gaat krijgen, maar moet er voorlopig nog even niet aan denken hoor.
Ow ik ben zooooooo blij.... Voel me weer helemaal verliefd. Kreeg daarstraks een smsje van mijn man. Hij wilde me bedanken voor de paaseitjes die ik had klaargelegd voor hem om mee te nemen naar zijn werk en hotelkamer. Stuurde hij me daarna nog weer een smsje dat hij van me houd en een supermoeder vind. Ben weer helemaal verliefd. Kreeg er echt een brok van in mijn keel van blijdschap.
he iedereen! Vraagje: hoelang moet een baby slapen overdag? Want als Nona in totaal 2 uur slaapt is het al veel! Echt niet normaal meer. Gisteren echt de héle dag wakker ze sliep enkel in de auto (een uurtje)! En snachts ook maar geslapen van 23-4 en dan van 4u30-7 dus ook niet zoveel. Nu ligt ze wel te dutten maar vrees dat ze zo weer wakker wordt.. @Tiny love: hier ook speeltapijt & speeltjes & mobile van tiny love, heel leuk, ze hebben de felste kleurtjes van allemaal en dat vinden ze natuurlijk. super! De schommelstoel is van Graco hier. @Patrieske: Tss idd die vrouw is niet echt normaal met je omgegaan hoor! @vakantie: Naar het buitenland gaan we niet maar we hebben geboekt van 11mei-15mei naar sunparcs aan zee Zal wel fijn worden denk ik. Ik ga nu ff inspiratie opdoen voor een nieuwe tattoo; het moet iets worden over het moederschap/de relatie tss moeders & dochters/.. Deze zomer ga ik ze laten zetten maar eerst natuurlijk weten wat ik wil haha. Straks gaan we even naar de stad om een nieuwe navelpiercing te kopen wordt wel weer tijd dat ik ze weer insteek denk ik En daarna ga ik lekker zonnebanken haha nog even en ik heb mn kleurtje terug (doe het 1 a 2 keer per week 20min)