Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
  2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki gefeliciteerd en wat een super foto zeg :D

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Lief he als ze af en toe zoiets doen! Mijn vriend zegt dat ook af en toe zovan;: Schattie, je bent echt een fantastische mama weet je dat? Dan maakt mn hart ook een sprongetje hoor :oops:

Ps: is het al pasen? Ik ben niet goed in feestdagen nl. hihi

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zelf ga dat niet doen

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    oei, misschien een allergie van iets? Heb je hem gisteren met iets ingesmeerd of gewassen ? Of andere melk ofzo? Hopelijk gaat het snel over!
    Oh ik lees het al vaszeline? Ja hangt ervan af hoe dik vaseline zorgt ervoor dat je huid niet meer ademt als je het te dik opsmeert. Waarom heb je dat eigelijk gedaan die vaseline?

6. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ patrieske: Bedankt voor de tip. Dat is ook wat ik ga doen mocht ze weer zo huilen. Ik voel me idd goed bij wat het CB gezegd heeft. Zij was duidelijk en kaatste me niet weg alsof ik een domme moeder was.
    Het gaat super na de prikjes. Ze heeft een goede nacht gehad en er lijkt verder nog niks aan de hand.

@ iloveandres: 20 euro voor dat kleed? :confused: Ik heb er 85 voor betaald.

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hier trouwens lieve foto van hubbie met nonatje zo lief als ze samen liggen:

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @prijs speeltapijt: hier ook 85! Maar denkt dat Iloveandres het op MP koopt? Scheelt wel een stuk natuurlijk!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikka: :) hihihi, leuke foto. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID!

@ Tacha: is echt superlief. Heb het hem ook gezegd dat ik er een brok van in mijn keel kreeg van blijdschap. HIHIHI.
    Pasen is duurt nog ffies geloof ik, maar de paaseitjes zijn wel erg lekker.. :)
    Mooie foto meid.

@ Vaseline: ik moet ook vaseline smeren op het voorhoofd van Joshua. Heb het nu 2 dagen niet gedaan om te kijken hoe hij daar dan weer op reageerd, maar het is weer helemaal asociaal droog en rood, met allemaal iniminievelletjes...

@ Jessica: ja 20 euro, via marktplaats.... ;)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha lieff mooie blauwe ogen heeft je man :D

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Ramona: wat heerlijk dat het beter gaat met jullie meisje!

@Jessica: Jay lacht wel, maar nog niet hardop of zo. Het zijn meer glimlachjes, of zo'n grijns met zijn bekkie open.

@Mamamakka: wat een lekker stoer ventje, die Rayn :D

@Nettie: ook al zo'n beauty :D

@Tacha: zo, die Nona is echt een lachebekje he...geweldig :D Ze lijkt op haar vader trouwens!
    Heb jij je piercing tijdens de zwangerschap de hele tijd uitgelaten? Ik wel... en nu durf ik hem er niet meer in te doen, want volgens mij is het gaatje dichtgegroeid :( Het gaatje is ook een beetje opgerekt trouwens...ziet er niet echt mooi meer uit...

@Goofychick: ik wil ook zo'n speelkleed! Klinkt erg leuk :) Hoe duur was ie, en waar heb je hem gekocht?

@Patrieske: ik zit ook al te kijken naar zo'n schommel, maar jeetje wat zijn die dingen duur zeg :( Het lijkt me wel een onwijs koddig gezicht :)
    Ja, ik ben ook vaak bang als mijn vriend de deur uit gaat... meestal begint de ellende juist als ik alleen met 'm ben namelijk... waarom doen baby's dat? :( Maar weet je wat ik me gisteren bedacht: misschien gaan ze juist wel huilen op dat moment omdat ze jouw stress voelen. Dat het een soort wisselwerking is, zeg maar...
    Ik heb nog lekker kunnen eten hoor ;) En na het eten lag hij ineens wel knock-out, dus ik heb nog een heerlijke avond gehad ook 8)
    Wat heerlijk dat het wat beter gaat met Jaimy! En veel sterkte de komende dagen i.v.m. Zoë*. Ik zal aan je denken meid...

@IloveA: succes bij de therapeut vandaag, en wandel ze ;)
    En wat een supervent heb jij :D

@Vash: hier is het precies hetzelfde met het wakker worden... als hij rond 7 uur wakker wordt krijg ik hem met geen mogelijkheid meer in slaap. Maar vanochtend werd hij om 5 uur wakker, en daarna pas weer om 9 uur, hoera hoera. Oh oh wat heb ik liggen pitten tijdens die uren...alsof mijn leven ervan afhing :p
    Succes op het CB vandaag, ik hoop dat je meisje niet teveel last zal hebben.

@Kissie: jeetje wat erg van die uitslag... maar ik denk niet dat het van de vaseline komt hoor... ik smeerde dat ook op Jay's gezicht toen hij uitslag had, en bij hem ging het juist weg daardoor. Of zou hij misschien allergisch zijn voor een bestanddeel van de vaseline?

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh hier ook een domme actie gehad,we hadden gespaart toen voor de c1000 pakket,en daar zat een fles robijn in,dus ik dacht kan ik mooi gebruiken voor de babywas etc,dus gisteren in de winkel zocht ik wasmiddel en kwam die fles weer tegen,staat er onderin kleine letters wasverzachter,pffffffffffff ikke thuis gelijk kijken op die van ons die nu op is,en ja hoor wasverzachter dus heb al die tijd Sylvano zijn kleertjes met wasverzachter gewassen tsss echt zo dom

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou, ik heb mijn eerste verjaardagscadeau binnen: ik heb van 21.30 tot 05.00 kunnen slapen, jeeeeeuuuujjjjj! :) :) :)
    Manlief heeft de fles van 23.30 voor zijn rekening genomen, en daarna werd meneertje pas weer om 05.00 wakker. Volgens mij betekent dat dat hij heeft doorgeslapen toch?
    Vervolgens kwam hij om 9 uur weer, en nu ligt hij alweer sinds 10 uur knock-out :)

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat speelkleed dat heet zo.

15. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Iloveandres: Lars krabt zichzelf in zijn gezicht, het is net of hij moe is maar wrijft dan zeg maar over zijn voorhoofd... heel zielig.
    Tacha ik heb de vaseline erop gesmeerd vanwege de jeuk, maar misschien is het hier juist erger van geworden. Dacht ook dat ik de huid dicht heb gesmeerd.
    op www.inbakeren.nl kun je volgens mij info vinden over hoe lang een kindje moet slapen.

16. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Nou die uitslag is waarschijnlijk van die koemelk allergie, als hij dat heeft. Maar het lijkt vandaag erger te zijn geworden terwijl hij op de pepti voeding zit, ik dacht daarom dat het door de vaseline kwam.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goede tip, alleen heb ik er zelf niet zoveel last van. Ik heb eerder last van het feit dat andere mensen er misschien last van zouden hebben , maar aangezien dat van de zotte is zet ik dat snel van me af. En Sven wil graag alles in de gaten houden dus die zou er niet blij mee zijn, hahahaha.

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Mikki, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Je hebt inderdaad al één mooi verjaardagskado gehad. :)
    Leuke foto van de kleine tussen al die knuffels.

Kissie, Arme Lars, niet fijn om jeuk te hebben.
    Hoop voor jullie dat het snel wegtrekt.
    Sterkte ermee.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merleq,en al uitgeprobeerd dat kleed? Tip: doe het niet na de voeding want als je hem dan op zijn buik op het kussentje legt kan hij weleens gaan spugen, Sven ook iig, was net op tijd dus mijn kleed is nog schoon :)

@Patrieske, jeee dat zou wat zijn als ze dat hadden meegenomen.....ja ik zat gisteren al te denken om iig iets met die filmpjes te doen en foto's. Foto's staan nu op de laptop en externe harde schijf. Filmpjes tot nu toe alleen op de laptop. Maar we komen nergens aan toe hier met die kleine....nu loopt hij ook al weer 15 te huilen in zijn reiswieg terwijl hij echt wel moe is.
    Hoe gaat het verder met je? *leest verder* he bah, moeilijk hoor lijkt me dat die bezordheid in combi met de herinneringen van Zoe...brrrr......moet er niet aan denken. knuff.
    Tja en dat met mijn schoonmoeder ik snap het niet en zal het wel nooit snappen, als Sven straks gewoon goed in zijn vel zit durf ik het wel maar nu heeft hij gewoon extra aandacht nodig en dat begrijpt ze niet.
    Normaal had ze al gebeld om een bakkie te doen maar niks.....gisteren heb ik gevraagd aan manlief of er wat zou wezen, hij zal eens bellen. Dus ben benieuwd, en ook zal er wat wezen dan nog zullen ze dat daar niet toegeven, gevoel wordt daar altijd weggewuifd. Gelukkig is manlief niet meer zo!

@Journey, nooit op vakantie en leuke dingen doen? Bah meid, knuff voor jou, zou er niet aan moeten denken. Dan realiseer ik me weer dat we het goed getroffen hebben.

Ik word gek dat Sven niet wil slapen, inmiddels meer dan een half uur aan het jengelen in zijn wieg.

@Vash hoe was het? Ik moet morgen brrr.....moet het van me afzetten anders breng ik het nog over op hem.

@Mamalijntje he bah! Knuff.

@Patrieske, getver ja lekker gaan ze mensen over een kam scheren!

@Dikke knuff voor Lars Kissie en voor jou!

@Ilovea, oh zwijmel! Wat lief van je man.

Ga straks verder, meneer begint weer te krijsen, zal wel honger hebben want het is bijna 2 1/2 uur geleden!

20. winter15

winter15 Niet meer actief

@Ramona: heeee wat fijn om te lezen dat het goed gaat met Kyvana! Houden zo!

@Mikki: Happy birthday! Jay snapte wat Mama graag voor haar verjaardag wilde hebben! :)

@Derona: ohw haha, met wasverzachter de kleertjes gewassen!

Gisteravond kwam vriend pas rond 9-en thuis MET bos bloemen, ben benieuwd of ik vanavond wel weg kan, want had het verzet van maandag naar vanavond...

Deel Deze Pagina