Elle-Nova is al vanaf half 8 wakker, ze huilt en huilt is hartstikke moe, maar kan niet slapen...zal ze in haar 2e sprongetje zitten (?) kan wel, gisteren 8 weken geworden...maar ja..kan natuurlijk ook wel iets anders zijn..
@Mikki: Ja ik heb ze ook uitgelaten tijdens de ZS! Het begint toe te groeien daarom moet ik dringend een piercing hebben ben mn andere kwijt haha. Ik zal wel ff moeten doorduwen maar het zal wel gaan. ik heb een litteken onnder mn navel daarom draag ik graag een piercing met iets 'lang' eraan zodat dat litteken wat bedekt is.. Super dat je hebt kunnen slapen meid! Ben benieuwd naar je kado's haha @Derona: Thanks meid! Ja ze lijkt heel hard op haar pappie! Maar neusje is van mij en hopelijk veranderd haar oogkleur nog en wordt dat ook groen zoals ik hahahha
Oh mn zus heeft trouwens 2 shirts besteld voor nonatje Eentje met Proud to be stout zoals Joshua heeft! En eentje met "My mom's tattoo's are cooler than your mom's" hahha ben zo benieuwd hoe ze eruit gaan zien!
@foto's: wat een leuke foto's hebben jullie weer geplaatst zeg! @Taby: nee, niet uitgepraat, heeft ook geen zin, want hij zegt doodleuk: dan had je mijn ouders maar moeten bellen (ik wil liever niet dat zijn moeder oppast..) maar goed..hij had wel een bos bloemen mee omdat ik het allemaal zo goed doe als nieuwbakken moeder...tsja.. @Patrieske: Wordt Zoe* alweer 5 jaar? jeetje, kan me voorstellen dat het weer een heftige periode wordt, je gaat vast alles weer van minuut tot minuut terug beleven...sterkte hoor knuffel! Als het andersom is dan dropt hij haar vast bij zijn ouders, is nog niet geweest dat ik er niet was omdat hij haast nooit thuis is... Hebben gisteravond trouwens de dvd Kleuren van Hoteldebotel alvast even gekeken, haha, is best grappig!
@Mikki, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wat een super lieve foto! @Tacha, nou dat vind ik al lang, maar als je anders gewend bent is het wel pittig ja! @Speelkleed hier ook zoveel hoor, gelukkig hadden we een cadeaubon, ilovea haalt het van marktplaats, maar dat wilden wij niet, een kinderwagen een babykamer e.d oke, maar op een kleed liggen ze toch te kwijlen en zo, dus wilden we gewoon lekker een schoon kleed. Hoop dat het lukt Ilovea! @Tacha lief he die koters met hun papa's ik zwijmel ook altijd weg hoor! @Mikki, ik heb hem bij het winkeltje van Lief besteld, althans die lief kleertjes hebben etc. maar volgens mij heeft prenatal hem ook en merleq heeft hem online volgens mij besteld toch? @Derona, hahahahaha....... @Sanne, Sven en je kleine meid schelen niet zoveel en hier iid in het tweede sprongetje die loopt ongeveer van 7-9 weken maar natuurlijk kan verschillen per baby. Hier slecht drinken, althans veel aan de borst willen (erg vermoeiend), weinig slapen, erg behoefte om in je te kruipen als hij bij je ligt. Maar kan al weer veel meer, dus echt het sprongetje. Het volgende sprongetje duurt echt heel lang, dus straks ff er van nemen als het weer over is.
@goofychick: Ja, ik houd het ook maar op een sprongetje..zal het anders ook niet weten, maar wat Sven heeft heeft Elle-Nova niet, zij huilt alleen maar, inmiddels is ze al 20 min. stil....net toen ik dacht, dan gaan we even lekker op pad, even naar Intratuin ofzo, krijg alweer het voorjaar in mijn hoofd van dit mooie weer, maar ja...maak haar maar niet wakker, ze heeft haar slaap goed nodig.. Haha, sorry moest even lachen om jouw opmerking over dat kwijl op dat speelkleed.. hihi..daarna zeg je tegen IloveA: hoop dat het lukt! (niet dat er iets mis mee is, maar moest gelijk hardop lachen toen ik het las..,komt erg grappig over)
haha ik vond het oo kal zo grappig overkomen idd, ik zag hem gister bij d makro voor 45 euro, wij hebben de rainforest take along swing, Tess is er nu dol op in het begin moest ze er niks van hebben. Mikki gefeliciteerd en at een leuke foto van Jay Tess was vanochtend om 4 uur al wakker heb haar toen 90cc gegeven en toen kwam ze pas kwart over 8 nu moet ze dus vandaag nog 2,5 fles effe kijken hoe we dat oplossen. Vanmorgen mochten we mijn vriend zijn rijbewijs weer ophalen afijn heel rotterdam door gereden omdat de navigatie ietwat in de war was Daarna nog wezen winkelen en de babydoos bij prenatal wezen halen, verder nog een nieuwe romper van nijntje toen nog bij de V&D een spijkerjurk en bij h&M een topje en maillot van hello Kitty oja en we hebben gezondigd bij bram ladage een lekkere friet gehaald maar net weer lekker met de hond wezen wandelen samen met Tess ruim en uur dus er weer lekker afgelopen
Helaas voor niets met het mooie weer zitten wachten op de visite. Me broer moest optreden was hij vergeten Maar ondertussen zijn de VSM duppels ook op en kan nu niet naar de winkel want Jamie ligt knockout voor zijn middag slaapje... Ook gaat het hier niet goed met onze kater... Durf er nu niet in de buurt te komen want hij gromt heel erg door die blaasgruis
mamalijntje sterkte met de kater altijd zielig als ze wat mankeren, vervelend is het he als je op iemand aan het wachten ben, hier moet ook iemand een slaapje doen maar die wil niet...
@Mamalijntje: Ach...wat sneu voor jullie kat en balen dat je broer niet kon komen, speelt hij in een band? @Journey: dat klinkt als een gezellig dagje! wat heb je veel leuke dingen gekocht, nu maar hopen dat je vriend geschrokken is dat hij zijn rijbewijs even kwijt was..en dat het dus niet nog een keer gebeurd, ook al heeft het jullie dichter naar elkaar toegebracht..
Hier zijn we weer terug van de prikjes. Het is wel goed gegaan. Ze moest er wel keihard om brullen, echt heel erg zielig om te zien. Maar goed, hoort erbij. Ze had wel een lichte voorkeurshouding, dus daar moet ik op gaan letten. Verder is haar huidje super droog en wat pukkelig, dus ik ga ook met vaseline smeren etc. Ik heb haar net in bed proberen te leggen, dat lukte niet, er weer uit gehaald, en nu nog een keer geprobeerd. Ik geef het nog tien minuten en als ze dan nog niet stil is haal ik haar er weer uit. @patrieske16: wat ontzettend vervelend van dat ww gebeuren. Ik vind dat ze tot de ingangsdatum niets van je kunnen verlangen, maar goed, blijkbaar werkt het niet zo. @tasha1987: ligt je kindje dan wel overdag wakker in haar bedje? Dan is het niet zo erg dat ze niet slaapt, maar ze moet wel haar rust hebben. Dat is mij iig vandaag op het cb verteld. Mijn dochter slaapt overdag ook steeds minder. Sommige kindjes zijn gewoon heel wakker. @mikki77: ja, het klinkt een beetje stom, maar dan heb ik ook liever dat ze niet doorslaapt. Ik krijg dan meer slaap en ben beter uitgerust. Dan heb ik lekker gedouched, ontbeten, alvast de wasmachine gevuld etc. voordat ze wakker wordt. En dan heb ik alle tijd voor haar. Voor mij is dat veel relaxeter.
Nou, Elle is weer volop wakker, eerst door een poepbroekje daarna wilde ze gewoon niet meer slapen, ik ga denk ik even met haar met de auto naar het grote winkelcentrum
Joepie Tess doe een middagdutje......... dit is echt heel bijzonder en is echt heel de week niet voorgekomen ik denk door het wandelen en winkelen
Kijk lekker toch Ik breng op een normale dag Jamie van 12:15 tot 15:30 lekker naar bed toe. Daarna lekker beneden en dan rond 20:30 weer naar bed toe.. Anders gaat hij spoken in de nacht. Nou manlief zal blij wezen not Net telefonisch overleg gehad met de dierenarts maar moeten toch langskomen (kan nu onmogelijk weg) dus manlief kan vanavond naar een dienstdoende arts gaan met de kater.. Chips blij dat we verzekerd zijn want dit gaat weer heel veel geld kosten.
@patrieske, das ook echt weer de nederlandse overheid zeg.. pfff vanmorgen alles gepoetst, alleen nog onze slaapkamer maar mevrouw heeft vandaag een beetje een slaapprobleempje hahahaha.. nou ja. Manlief is bijna thuis dus gaan we nog effe wat leuks doen.. laters meiden
Hey meiden, ik ga er ff vandoor. Joshua is wakker en ik moet nog even papieren opzoeken en kopiëren voor de WW-aanvraag. @ mijn man: ja af en toe kan hij echt SUPERLIEF zijn. *zwijmelt weer even weg...* @ Mamalijntje: sterkte met jullie kater meid. @ speelkleed: jippie! Heb er 1 gevonden, gloednieuw via een webshop voor 50 euro. En het is de rainforrest (die lange), dus ben helemaal blij. @ Vash: ja zielig he, die prikjes... @ Tacha: ow die proud to be stout is leuk he? @ Goofychick: zoals hierboven geschreven, heb ik er toch 1 via een website besteld en niet via marktplaats. Ik kon niet wachten en kwam hem nu toch wel errug goedkoop tegen... @ Journey: heerlijk toch, dat ze een middagdutje doet? Hier is Joshua niet helemaal in zijn hummetje geloof ik... Is alweer aan het huilen... Ik ga nu gauw naar Joshua en daarna echt even de spullen bij elkaar zoeken.
@ kissie: Toeb heeft ook uitslag. Ik smeer er altijd een goede laag creme op maar lees nu dat daardoor de huid juist niet genoeg ademt en dat nog meer uitslag van verzorgen? Hmm ik vond het al zo stom dat als ik het er net op had gesmeerd, het daarna erger werd haha. Maar op de lange duur helpt het wel een beetje... Maar echt weg is het nog niet gegaan Het spreid zich ook steeds verder uit! @ patrieske: jemig wat een stom wijf! tsssk! Al helemaal omdat je officieel nog niet eens in je WW zit! En dan wel al moeten opdraven met een kleintje thuis... @ tacha: Tobe slaapt gemiddeld 's ochtends 2 uur, 's middags 3 uur, 's avonds 2 uur en 's nachts 7 uur. Een baby van die leeftijd hoort toch wel zo'n 15 uur te slapen op een dag. @ vash: nou dat heb je ook weer voor een maand gehad Hopelijk heeft ze er verder niet zo'n last van. @ goofychick: ja haha dat deden we sowieso al niet, net na de voeding druk met hem zijn Maar ik ben net thuis dus heb het nog niet uitgeprobeerd!
Tess slaapt s ochtends nooit s middags soms 2 uur en dan s avonds 2 uur, maak haar dan wakker voor een fles en dan nog 7 uur, dus ook veel te weinig maar ja kan haar moeilijk een narcose klapje geven. btw ik vind de babydoos errug tegenvallen hebben nog meer hem?