owh lekker he die spuitluiers, gezellig dat je bij je moeder bent geweest aah lief dat ze met haar duim in der mond slaapt
Patrieske sterkte deze dagen.... Verjaardagen en overlijdensdagen zijn toch altijd van die dagen waarbij alles weer als een "film" aan je voorbij gaat... de bevalling... en t moment van loslaten.. dikke knuffel.... pffff... wat achterlijk gedoe zeg met die uitkering..! Iloveandres Hoe is het met je bekken nu? Ik ben paar keer onderhanden genomen door mijn prive therapeut (vriend van ons..) mn schouders zaten vast... en de helft van mn rug.. een zenuw onderin mn rug zat klem...en zelfs mn linkse been zat niet goed in mn heupgewricht.. hmmm niet gek dat ik last had dus.. Het heeft me enorme pijn gekost.. maar het gaat nu een stuk beter al heb ik nog wat behandelingen nodig.. Wat een lief smsje... Vash hoe is het bij jou met de prikjes gegaan..? Ook hier vandaag de eerste prikjes gehad. Derona hier vandaag op het cb nog gevoed... hahaha en vervolgens na de prikken met het kind aan mn borst de wachtkamer weer ingelopen... (stond wel stoer ) Ga zo je link bekijken... misschien kunnen je mannetjes er gewoon tegen... Mamalijntje Schaam je niet hoor... MIJN broer heeft de dag na de bevalling gebeld.. en heb hem daarna niet gezien OF gehoord... dus tja.... Lees nu dat hij toch niet geweest is... Hebben Wij dezelfde broer?! @babyfoon ik zou dat niet durven om oppas via babyfoon te hebben... en dan heb ik nog wel een babyfoon MET camera... Kissie Moeilijk he die uitslag bij baby's.. heb er nu door "deskundigen" al verschillende verhalen over gehoord.. De laatste was van de kinderarts, dat baby's ook uitslag kunnen krijgen als ze verkouden zijn..! Verder kwam het bij mijn zoontje van de FV en was dezelfde uitslag door mijn hormonen.... m.a.w. ze hebben geen idee.... maar hier is het nu goed aan t wegtrekken...! Merleq Baby's hebben het altijd wel wat... maar als het dus constant is (ook uuuuuuuren na de voeding) en ze hebben er echt last van.. huilen heel erg veel, vaak de hik, etc. etc. zou ik ff naar de arts gaan... Mijn dochtertje huilde dus hele dagen daardoor, omdat haar slokdarm dus zwaar geiiriteerd raakte door al het zuur... Tegen het teruggeven zou je de voeding kunnen indikken met nutriton... Dat werkt hier goed...! Mikki Wat een leuke foto zeg... Je kindje wordt steeds wat donkerder he? echt mooi.... zo ben ik erg benieuwd wat voor kleur ogen mijn meisje krijgt... dat is natuurlijk ook een pigment verhaal Tacha Geen idee... Jouw kindje is natuurlijk ook al wat ouder.... hoe werkt dat eigenlijk met prematuurtjes... houden ze nu met sommige dingen je "uitgerekende datum aan? ook hier aan t denken voor een tattoo van mn kinderen.. mijn vent is zich natuurlijk flink aan t inkleuren.. heeft de naam van onze dochter er nu bij... en zn halve rug zijn ze mee bezig.. maar ik heb nog geen idee wat ik wil... vind het altijd zo stoer.. zo'n vent met zo'n babietje... smelt.. smelt.. Goofychick Word even emo van je regeltje.. van die navelstreng.. hier ook weer een herbeleving van de geboorte... Jesica hier ook zo'n "poepstapelaar".. Was al overgestapt naar maatje 2 en gelijk door na 3, maar het spuit er zo hard uit.. en zo veel dat ze rug en buik tot okselhoogte onderzit.. ze poept ook OM de dag.... dus tja.. weet wat je bedoelt met je "spoed-poep-bad"
tatatatatata VANDAAG VOOR DE EERSTE KEER WERKELIJK BIJ HET CB GEWEEST...! en gelijk haar eerste prikjes gehad.... ik heb weggedraaid hoor... tjeetje.. tranen in mn ogen... pfff..... CB is trouwens helemaal tevree over mn meisje... qua lengte en hoofdomtrek ligt ze voor.. alleen het gewicht is "maar" gemiddeld omdat ze waarschijnlijk door de reflux wat achtergebleven is..... Ook draaide ze goed met haar hoofdje... (tja dat doe ze al sinds kraamweek...) en tilde ze goed haar hoofdje op... (tja dat doet ze dus ook al vanaf dag 1)... Ze lachte zelfs tegen de vreemde mevrouw..... Ik ben helemaal trots.... en voel mezelf ook stukken beter! (krijg nu ook complimenten dat ik er goed uitzie... hihi) Mevrouw lag heel de dag nog te kletsen.. alleen nu had ze toch wat koorts.. (38,) dus heb ik haar een paracetamolletje gegeven... Ze ligt nu voor pampus in de box..... xxmona
@kwijlen: hier ook een kwijlertje haha @ramona: Super dat het zo goed was bij het cb! Hoeveel weegt ze nu? Hubbie gaat tattoo op zn onderarm zetten (de allereerste, virgin skin haha) Nona's naam in mooie letters Ik ga het wss op mn boven of middenrug plaatsen, niet haar naam maar iets id stijl van : "She never leaves her children at home, even when she doesnt take them along" Of iets anders in de stijl. iets over het moederschap dus. Haha je man ook tattoo verslaafd? Ik ken het! als je mij laat doen neem ik elke maand een nieuwe haha. Welke tat's heeft ie al?
Mamalijntje, heb je toevallig geen rooibosthee in huis. Anders kan je dat geven tegen de krampjes. Ramona, fijn dat alles goed was bij het CB. Kan me voorstellen dat je dan gerust bent en er van opknapt.
@ramona: ja bij ons waren de prikjes ook wel goed gegaan. Ik vond het alleen zooooo zielig! Vooral die tweede, ze lag te brullen van de eerste spuit en dan komt er nog een... Ze had alleen een lichte voorkeurshouding. Niet heel ernstig, maar toch iets om op te letten. Het was me niet echt opgevallen. Nu ik het weet, valt het me wel op en ik ben er al de hele avond mee bezig. Ik vind eigenlijk dat ik het wel had moeten zien, ik ben toch de hele dag bij haar. Het voelt toch een beetje rot.
@ Merleq: Joshua heeft dat ook wel eens. Dan heeft hij gewoon bijvoorbeeld 's morgens 2 hele lichte witte streepjes op zijn gezichtje... Meid, dat heeft Joshua ook, dat hij velletjes los heeft hangen op zijn gezichtje, naast de rode vlekjes en bultjes... @ Mamalijntje: overdag is dat bij Joshua ook vaak zo, dat hij dan een boertje niet kwijt kan... @ Goofychick: het was idd een grappige overgang. Gefeliciteerd meid met de zoon van jullie vrienden. Dikke knuffel. Ik zwijmel soms ook echt nog helemaal weg bij de gedachte dat Joshua er net uit was. @ Mamalijntje: hoe is het nu met jullie kater? @ Vash: Tujababy.. moet ik ff onthouden... @ Jessica: Joshua doet ook bellenblazen. Geweldig is dat om te zien. Heerlijk hoor die spuitluiers... Pfffff. @ Ramona: op dit moment heb ik veel last van mijn bekken. Vanmorgen ben ik gemasseerd door mijn bekkentherapeute van het ziekenhuis. Zij masseerd meestal de "triggerpoints"van het bekken. Zo noemt zij het altijd. Vanavond gesport, dus heb er nu best last van. Ze had ook al wel gezegd dat ik napijn (van de massage) kon krijgen en dat moet na 2 á 3 dagen weer over zijn. AFgezien hiervan gaat het eigenlijk heel erg goed. Ow dan is het inderdaad niet raar dat je zo'n last had. Hoe gaat het nu dan? Ja lief smsje he? Ben ook echt superblij met mijn vent... Wat fijn dat je kleine meid het zo goed doet zeg. Ja die prikjes zijn echt zielig. Ik heb niet weggekeken, ik heb Joshua bezig gehouden, maar had wel een brok in de keel hoor. Heb nog 2 minuten op het CB gezeten om hem te troosten... @ tatoo: mijn man heeft ook een tatoo. Hij heeft een springende dolfijn op zijn schouderblad staan. Ik wil zelf ook heel graag een tattoo, maar dan net boven mijn enkel, maar durf niet zo goed en weet nog niet zo goed wat... Ik moet nog eventjes wachten en dan kan ik eindelijk gaan slapen. Morgen maar beetje uitslapen. Ik hoef morgen niet zo vroeg eruit, dus dat scheelt. Joshua om half 7 de fles en dan hup zijn bedje weer in en dan kan mama nog even een uurtje of 2 slapen...
Tacha 4940 gram en 58 cm.... De naam van zn zoontje staat op zn linkse onderarm (groot). Van mn dochter rechter onderarm... (zie mn hyves) hij heeft er een op zn bovenarm.. tribal.. en is nu met een heel "plan"bezig... heeft nu een hele grote over zn schouderbladen laten zetten (maorie-stijl).... en die word nu ingekleurd... en die wil hij dan nog door laten lopen naar de voorkant.. Zelf heb ik een schorpioen... (niet sterrenbeeld, maar andere betekenis voor mij) opmn borst...en een grote.tribal panter op mn rechtse dij.... Hebben nu een goedkoop en heel goed adresje...! mensen die eerst een zaak gehad hebben...! Kan idd verslavend werken... hihihi... maar ik wil toch echt geen "klad-blok" worden...
@ derona en goofychick: nou sorry hoor. Ik was alleen verbaasd omdat ik Derona nooit hoor over een moeilijk slaapritme of iets dergelijks. Maaiende armen hebben alle baby's en iedere baby is wel eens overprikkeld. Maar om dan direct te gaan inbakeren of de puckababy te gebruiken.. Ik zou het PERSOONLIJK niet zo snel doen aangezien je het ook weer moet afbouwen en dergelijke. Ik heb ook in het begin een puckababy aangeschaft omdat Tobe toen niet slaap vanwege de krampen, maar dat heb ik op een andere manier opgelost en dat ding dus nooit meer gebruikt. Liever niet dan wel namelijk. Ze vroeg toch echt om ervaringen.
Vash Neem het jezelf niet kwalijk... Je bent er snel bij....! Ik ben er erg op gebrand, omdat mn zoontje het dus OOk had... je kunt het nu nog makkelijk verhelpen.... andersom op de commode.. bedje andersom opmaken... veel op de buik laten oefen.... aan verschillende kanten voeden ook al geef je fles...etc. etc.. komt helemaal goed hoor...! xmona
manlief verschuift het weekend steeds verder naar voren, hij kijkt nu voetbal, al knuffelend met Sven en met een biertje....! Oh hij komt er nu net achter dat het geen donderdagavond is.........hahahahahaha! @Yvette, dus dat mijn mannetje niet zou drinken is bij deze ook van de tafel geveegd he.... Hebben ze ook een proeflokaal in Center Parcs?
Hier ook maar ik heb het idee dat het irritatie is... Hij heeft nog wat last van een tranende oog en volgens mij zit ie er vaak met zijn handje in als in ie in bed ligt ofzo. Ik hou het nu consequent meerdere malen op een dag schoon met gekookt water op een watje dus ben benieuwd of het snel beter gaat. Het ziet er niet zo lekker uit nml Haha ik had toch al gezegd dat mijn kind er op moment niet charmant uitziet? Uitslag, loshangend vel, rood geirriteerd oog. Moooooi hoor Volgende week een loopneus en dan is het af
@Ramona...slik.....dat is niet bemoedigend voor me dat jij met tranen in je ogen hebt gestaan met de prikjes......ik moet morgen met Sven.....ohhhh zit er best tegenop.....nou ja ik hou er maar rekening mee dat ik ook de tranen in mijn ogen heb.....gelukkig gaat manlief mee, had er niet aan moeten denken om alleen te moeten gaan.
@ vash: hier was de voorkeurshouding ook groter dan ik dacht hoor... Hij kijkt namelijk wel vaak de andere kant uit dus ik had niet verwacht dat ze het zou opmerken. Maar dat gaat dus heel snel... maar ze zei ook dat het meestal ook heel snel weer over is. En inderdaad, heel veel de andere kant stimuleren. Ik merk hier wel direct dat als ik dat een paar dagen minder doe, dat de voorkeurshouding ook direct wat meer opvalt. En als ik een paar dagen consequent met die houding bezig ben, dat zijn hoofdje er direct wat mooier uitziet. Dus blijven volhouden totdat de schedel dicht is gegroeid denk ik... Wanneer gebeurt dat eigenlijk?
hey... Even een opmerking van moeder overste.... afgekoeld gekookt water is helemaal niet zo goed... doordat het een tijd moet afkoelen krijg je weer bacteriengroei.... oogjes kun je beter uitspoelen met fysiologische zoutoplossing van Daro...
Ha ha, net heb ik haar andersom verschoond. Ik denk dat ik er twee keer zo lang over gedaan heb. Ik ga idd haar bedje andersom opmaken, maar het gekke is dat ze juist van het raam afkijkt. Ze zeggen dat baby's vaak voorkeur hebben om naar het licht te kijken. Ik geef borstvoeding dus ik doe het nu om en om. Eens kijken of ik daar nog wat mee kan spelen.