Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh oke! Thanks voor de tip, ik zal morgen eens bij de drogist kijken of ik het kan vinden!

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat verschonen is hier nog steeds een ramp op de andere manier ;)

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hier... is wat makkelijker zoeken.. :)

http://images.google.cl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG

ik gebruik het trouwens ook om het neusje door te spoelen zodat de snot los blijft...

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

mijn zoontje keek dus ook van de raam af....
    had daar kleurrijke dingen hangen...

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: :) een loopneus en dan is het af..... Hahahahaha. Joshua zit niet veel in zijn ogen, maar heb wel het idee dat hij nogal veel krabt, heeft echt veel strepen van het krabben in zijn gezicht...

Ooooooooooow meiden,

ben echt gesloopt en ik moet nog 25 minuten wachten voor de voeding.... Pfffff....

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik ga de voeding klaarmaken en daarna Joshua verschonen en de fles geven.

Slaap lekker allemaal meiden...

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He moeder overste, je hebt gelijk hoor, maar je moet het ook niet in een kopje laten staan, onze kraamhulp zei om het in een bakje te doen wat je af kan sluiten en regelmatig verversen.Wij hebben het zo gedaan en Sven was er snel van af. Vroeger werd het bij mij ook gedaan, en dat ging ook goed.
    Dus tja....en er wordt ook gezegd een druppel moedermelk, maar dat schijnt ook weer niet goed te zijn. :(:

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sven krabde ook veel, en we smeerden zijn gezichtje in met vaseline, kreeg hij er geen grip op, en dat hielp errrrug goed.

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Kissie.ik weet het niet meestal moet het er juist door weg gaan door die voeding,maar jaimy zijn uirslag was nu ook weer erg,maar dat komt door mijzelf ik had hem verdikt met nutrton en daar zitten dus ook eiwtten in,dus nu moet ik daar waarschijnlijk mee stoppen maar dan spuugt hij alle eruit dus dat is wel even moeilijk dus ik hoop dat ik morgen op tijd ben voor het cb want ik moet verplicht morgen naar die workshop omdat zij dat zegt ;-(
    Vaselina kan geen kwaad hoor meid het si alleen vet.

Hai patricia......Denbosch daar woon ik mocht je niet aan een ander kleed kunnen komen dan haal ik het toch voor je op en dan stuur ik je het op en maak je het geld aan mij over wat het kost mocht je voor dat kleed gaan,dat is geen probleem meid.
    Leuk dat je ook zon leuk spelledingentje heb gevonden voor weinig geld tof zeg.
    Ja ik breek me de bek er niet over open,ik heb haar gesproken en we hebben zware ruzie aan de foon gekregen,ik heb haar supervisor nu geproken en die zei ook dat het niet normaal was,maar dat ik wel moet gaan omdat ik anders 10% gekort word en dat x 4 dus dat lan ik echt niet missen,dus nu met een hoop zoek en pad werk gaat Mart 2 uur later werken dat kost hem 96 euro en een hoop gezeik op de bouw dit os voor 1 keer en dan kan ik mijn tante ophalen aan de andere kant van denbosch en dan weer vlug naar huis,dit terwijl mijn tante ziek is van haar nek maar ze doet het voor mij,dan moet ik noel naar school bregen en dan daar heen en dan neemt mijn moeder haar uur eerder pauze op om hier te komen als noel van school komt want mijn tante kan geen 2 kindjes aan,dat is gewoon weg niet meer normaal en dit terwijl ik had aangegeven dat ik niet kon alle dagen behalve niet op donderdag dat is gewoon pesten dat zei haar supervisor ook,maar goed ik kan er nu niet meer onderuit,ik heb wel een offciele klacht tegen haar ingediend en ik moet een andere teamcoach aangaan vragen,ik had haar gebeld om te zeggen dat ik een klacht tegen haar indien en niet meer wens met haar samen aan 1 tafel te zitten,ze haalt echt mijn agressie naar boven dat ik zo moest huilen en als ik moet huilen dan kan ik echt doorflippen op zo iemand,ze wist zelfs van zoe haar dagen en ze heeft me ingepkant op 17 maart bij een man en 19 maart weer die workshop en ook weer 26 maart,hoe bot kun je zijn!
    Wat een lieve vent heb jij zeg meid,ik en mijn vent hebben al de hele dag ruzie om dit gezeik ;-(

Hai taby..dat heb ik dus ook gezegd tegen die supervisor dat vind ze ook,ik heb ook gezegd dat ik op den duur erg boos was en ook tegen haar dingen heb gezegd die normaal niet kunnen,dus ik kan echt niet meer met haar werken dat gaat echt niet meer.

Hai mikki..ik ben nog op tijd gefeliciteerd met je verjaardag en wate en gezellig feestje jammer dat ik het heb gemist ;)

Hia tacha.........Jaimy slaapt ook weinig maar dat komt ook door mijzelf omdat ik hem veel beneden heb ;-(
    Ja het is niet nromaal maar zo gaat dat hier,en als ik nu mijn best niet doe maar heb verdomme 24 sollicitaies gedaan al.........
    Leuke foto meid,en succes met het vinden van een tattoo,ik afviseer uit te leggen aan de tatoeerder wat je wens is,die maken dan een orachtige tekening voor je,dat doen ze ook bij mij en dan kan je zeggen wat je mooi vind en wat niet.

Hai Jessica...Fijn meid dat je je begrepen voelt.

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikki.......Ik kan maar 1 ding zeggen hij is dubbel en dik zijn geld waard,ik had hem al met noel en ze blijven het erg goed doen,nu heeft jaimy er plezier van 3 jaar later en daalijk maak ik mijn vriendin er blij mee.
    Ik vraag het mij ook af,ik denk dat ze aanvoelen datw e onzeker zijn ;)
    Bedankt meid,het is nu echt hopeloos hier,ik huil veel en noël krijgt het mee,vandaag mocht hij naar de club en ik kon niet mee omdat ik dat foontje van die supervisor verwachtte en mijn nicht bellde mij op noël was helemaal hysterisch geworden dus ik hem vlug halen en hij brulde zo erg,ik voel me dan nog erger klote want ik wil niet dat mijn manneke verdrietig is hij krijgt te veel op zijn bordje deze dagen.
    Nou dat is eens een mooi kado od niet.

Hai Derona.......Heeft de kleine er last van gekregen dan meid,en meis daar kan je niets aan doen dat kan gebeuren toch.

Hai Goofuchick.........Kan je het niet allemaal branden op een dvd en dan 2 keer kopieeren ofzo?
    Het is me allemaal even te veel geworden,ik wil gewoon normaal met deze dagen met haar kadootjes bezig zijn en haar bedankjes en dit gezeik er allemaal niet bij hebben,zit er even doorheen maar dat emrken ze morgen daar wel!
    Heeft je man je schoonmoeder nog gesproken?

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Tacha..Wat lief van je zus meid en ze klinken erg leuk.

hai sanne......Ja alweer 5 jaare en echte mijlpaal vind ik en dat is gewoon weere rg zwaar.
    ja dat zou mart ook doen bij mijn ouders dan want zijn moeder mag echt niet oppassen.

Hai mamalijntje....jeetje meid wat rot van je kater sterkte met je beessie.

Hai Vash......zielig is dat he meid als ze zo huilen,geef ze maar een dikke knuf van me.
    Nou die supervisor zei dat ik dus wel kon zeggen dat ik morgen niet hoefde te komen omdat ik nog niets verplicht ben maar dan schuiven ze het toch weer een week op,ik kan het nu maar gehad hebben dan ben ik er ook vanaf,en nu ben ik nog flink pissed dus het is amar even goed zo denk ik.

Hia Mikmak.........Ja het is daar lekker 16 jaar gewrkt endan word je zo behandeld maar dat mocht ik niet zeggen van haar !

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel..ja mijn kinderen zijn mijn probleem zegt ze dan ben ik uitgeluld,want het is ook zo het is ook mijn probleem maar je kunt het ook samen anders doen dan moeilijk te doen,maar goed ze heeft zoveel verkeerde dingen gezegd,dingen die niet kunnen voor een coach vind ik dan hoor.
    jaimy heeft dat ook,maar het is wel gewoon waterig hoe ziet het er bij Tobe ut dan?

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Kissie..meid wat fijn dat hij heeft gepoept ;)

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Ramona......bedankt meid erg lief van je
    Zielig he die prikjes meid gelukkig gaat het verder helemaal goed met der ;)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Jongens ik benw eer bij ik ga naar bed ga jaimy de fles geven en dan proberen te slapen morgen weer heel vroeg op ;-(

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ramona0309 je zou het denken he! Heb nog een broer en die laat helemaal niets van zich horen helaas grrrr

Rooibosthee krijgt hij al standaard door zijn flesvoeding heen maar haalt de erge krampen niet weg maar met een cosibag erbij ging het goed gisteren.

Goeie morgen allemaal,

Moesten Jamie weer wakker maken om 00:00 en hij kwam daarna om 05:00 toch maar overleggen met het CB want vind het zielig om hem om 12:00 wakker te moeten maken voor een fles.

Mag straks bellen voor onze kater. Zit er zwaar over in de stress hoop dat hij het gehaald heeft

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    over het algemeen werken de maagklepjes van de kleintjes minder goed, of sluiten minder goed omdat ze liggen, als je ze wat schuiner legt zou het een stuk minder moeten zijn, en als ze strakjes zitten zou het helemaal ok moeten komen, en als je het niet vertrouwd het CB of HA

18. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi hoi,
    Nou, deze mama is gisteravond voor het eerst zonder dochter weggeweest na bijna 2 maanden..wat heerlijk even zeg, even iets anders aan je hoofd, ik ging weliswaar op kraamvisite bij mijn collega (2 weken eerder bevallen) de rest van de afdeling was er ook en het was erg gezellig, over 2 weken komen ze verspreid over 2 avonden bij ons.. wel blij dat ik pas half april weer begin, wat een gezeik weer op de afdeling, nou ja..zie ik dan wel weer...

Ik heb vanochtend Elle-Nova al lekker gewassen, want we gaan straks naar de meiden van de zwangerschapsgym gezellig! Nou, ik ga me snel douchen, want de schoonmaakster komt zo, nog even van genieten, want we moeten straks maar zien of we dat nog kunnen blijven betalen..:)

@Yvette: In Roermond was WOII munitie gevonden dus daarom moest hij daar naartoe..
    gaat weer iets beter hier gelukkig :)

19. winter15

winter15 Niet meer actief

@Merleq: ik hoorde van de week dat oppassen voor voorkeurshouding nog tot het 1e jaar van toepassing is.. wij hebben inmiddels het andersom voeden en aankleden al goed onder de knie, alleen het slapen lukt gewoon niet..

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamalijntje, hij heeft het vast gered anders hadden ze je wel gebeld.... toch? maar t blijft spannend

@patrieske..... 16 jaar he... zou je denken dat ze beter zou weten...

@tattoo, hier 1 op mijn schouder, een dolfijn die uit t water springt maar vind er niets meer aan.... eenskijken wat ik er mee ga doen.

hier weer een goede nacht gehad van 22.45 tot 5 en nog kunnen rekken tot half 6....

zometeen effe douchen, moet om 11u bij de tandarts zijn, ik weet alleen niet wat ik met linette moet na het gezeik met mn moeder... misschien toch maar bellen of ze er een uurtje kan blijven...

wel grappig hoe madam dingen leuk begint te vinden, ze heeft net weer in de wipper gezeten met dat ding boven dr hoofd om tegen aan te schoppen en slaan.. vind ze echt leuk tot dat het niet lukt zoals ze wilt dan is ze er weer klaar mee hahaha

@mamalijntje, ik maak linette nu echt wel tussen 11 en 12 wakker anders komt ze om 2 uur ofzo en dat zie ik niet zitten... ik hrb liever dat ze de lange ruk door de nacht heen maakt dan dat ze om 2 uur komt voor een flesje... beter voor ons en beter voor haar ritme...

Deel Deze Pagina