Tja dat is volgens mij altijd zo.... er beginnen heel veel vrouwen aan bv, maar er vallen er ook weer heel veel (noodgedwongen) af..... en zeker als het zwangerschapsverlof over is...... hmmmm nu ik er over nadenk... Tacha werkt niet meer.. Yvette werkt niet meer... en JIj en IKKe ook niet.... (al werkte ik vorige keer WEL met de 9,5 mnd bv) toeval? Wie gaat er dan WEL bv geven EN werken...?
Hmm...oké, zo moet ik het ook maar gaan doen dan... Nog even een vraagje: merk jij al verbetering door de osteopaat? Linette heeft nu ook 1 behandeling achter de rug toch? Ik merk hier wel dat hij minder last van krampen heeft, maar het slapen zonder bakerdoek is nog altijd superonrustig hoor...daar zie ik nog geen verbetering in.
@ramona, nou dit was al een vervolg afspraak... 2 gaatjes en heb er nog 1 die gevuld gaat worden.... dus moet eind maart weer terug, en dan reinigt ze me ook alles... je weet het he, 1 kind krijgen en 1 tand minder haha nou ze ligt eindelijk te slapen, zal waarschijnlijk maar voor korte suur zijn... want hoor haar al weer kreunen... nou ja ga gewoon volhouden nu.. kan het dat ze een regeldag heeft? ze is alleen maar aan het jengelen en huilen vandaag en heeft net dr 3de fles van 150cc naar binnen geslokt... zucht nog even en dan gaat haar alarmpje al weer af.. heeft ze toch 5 minuten geslapen.. en ohja heb al 1.5 jaar geen koortslip gehad en ga naar de dietiste maandag en dinsdag een giga lip.... zucht alles voor linette uitgekookt qua speentjes enzo... geen kusjes geven... ze zeggen zelfs niet knuffelen, maar he, ben overdag maar alleen moet ik haar dan 10cm van mn lichaam houden.... neem overal de desinfectie mee naar toe, was mn handen, maar ben wel een beetje bang.. heb gewoon vandaag al haar temperatuur 2 keer gemeten en vanmorgen 37,48 en net 37.03 dus dat is ok.. maar als je die dingen leest wat er allemaal kan gebeuren durf ik haar bijna niet meer vast te pakken... slik...
ja merk zeker een verbetering, ze huilt niet meer zo fel vanuit haar buikje (als je begrijpt wat ik bedoel) en is een stuk tevredener, behalve vandaag.. en gisteren was ze ook onrustig... en heb nu effe terugval in haar slaap ritueel.. maar dat kan van de prikjes van maandag zijn en vandaag evt een regeldag ofzo... moet vanmiddag om 17.15 weer daar naar toe... dus ben benieuwd. en krampjes had ze niet zoveel meer... de hik was veel minder, alhoewel ook deze gisteren weer duidelijk aanwezig was
Hier FV, omdat het niet anders kon door de medicijnen die ik slik. Die stopt ook acuut BV, dus is een beetje lastig BV geven dan. Maar anders had ik wel BV gegeven en ook op het werk, wij hebben daar mooie ruimtes voor. Mikki, ik zou ook een beetje spelen met de voedingstijden hoor. Britt krijgt 5 voedingen op een dag en als ze 's morgens voor het eerst om 8uur komt dan deel ik de tijd zo in:" 8.00 150cc 12.00 150cc 16.00 150cc 19.00 150cc 22.30 160cc. Maar de aantal cc is bij jou natuurlijk minder denk ik. Maar dan kan je de laatste voeding gewoon 10cc meer geven dan de anderen. Je merkt vanzelf wanneer het niet voldoende is, dan wordt ze minder tevreden. Succes ermee. Vanmiddag lekker naar de kapper. En mijn vader komt oppassen.
Mikmak.. Nou hoop dat het hier niet opgaat hoor..... na mijn zoontje ook geen tand minder.... of het moet zijn dat ik nu die "schade" inhaal.... lijkt me ook eng idd zo'n koortslip... maarja.. je neemt goede maatregelen... meer kun je niet doen.! Taby idd... beetje moeilijk voeden zonder melk.... tja van de liefde leven is toch erg moeilijk...
Hey meiden, @ Goofychick: die vaseline heb ik ook geprobeerd, maar dan zit ik er binnen 5 minuten helemaal onder, want als ik dan naar beneden loop heeft hij alles al afgesmeerd aan mij... @ Patrieske: jeetje meid, dat is inderdaad gewoon pesten. Goed dat je een officiële klacht ingediend hebt. Wat erg dat je er de hele dag ruzie om hebt gehad zeg. Hoe gaat het nu? @ Mamalijntje: wat zei het CB? @ Sanne: super dat het zo gezellig was bij de kraamvisite van je collega. En op de afdeling... ja dat zie je dan wel weer idd... @ Mikmak: ja dat heeft Joshua ook, die vind het heel snel al wel weer best en wil dan gewoon lekker liggen in de hangmat of op de wipper... @ Liz: welkom hier meid. Dan heb je wel ff wat bij te lezen hoor. @ Britt: ow meid, echt zielig. Ik ben benieuwd. Misschien kom ik je nog wel tegen, heb vandaag gemaild, dat ik graag wil langskomen ivm het eczeem van Joshua... @Britt & Liz: zijn jullie zussen? Ow wat leuk! @ Journey: wat fijn dat je je weer beter voelt zeg. Migraine is niet fijn, hier ook flinke koppijn nu... @ Mikki: Joshua zit al heel lang op 5 flessen. Je kunt het altijd uitproberen. Ik heb nu uitgeprobeerd voor 4 flessen i.o.m. het CB, omdat ik met moeite de fles van 20.30 uur erin krijgt, omdat hij zo vast slaapt. Nu moest ik 3x 180 cc geven en dan de laatste fles 200 cc, maar dat is toch te weinig. Met de 5 flessen kreeg hij 3x 165, 1x 100 cc en 1x 200... Dan zit hij op 775 cc per dag. Met die 3x 180 en 1x 200 is dat toch beduidend minder... Ik ga dus proberen nu 3x 180, 1x 60 cc en 1x 200... Joshua is anders om half 4 al wakker, terwijl hij normaal doorslaapt tot half 7... Heb je wel een goede speen dan? Moet hij niet een andere speen hebben? Ik had bij de Avent eerst nr 1, maar inmiddels al een paar weken nr 2, omdat Joshua anders te lang over zijn fles deed... @ Joyce: ik weet het nog niet. Moet nog even overleggen en bekijken met mijn man, maar dat kan waarschijnlijk morgen pas... Hier gaat het goed hoor, alleen kan Joshua af en toe zomaar ineens in huilen uitbarsten... @ Tacha: dikke knuffel meid, dit is wel erg vermoeiend... @ Mikmak: zou maarzo kunnen dat het een regeldag is. @ Ramona: ik ben ook noodgedwongen gestopt met de borstvoeding. Ik vond 2 borstontstekingen wel genoeg eigenlijk . Als ik dat niet had gehad, had ik nu nog steeds gekolft. Hier een onrustige nacht gehad. Joshua kwam om half 4 al... Even laten huilen, daarna speen gegeven. Om half 5 weer... weer speen gegeven.... Om half 6 weer... ben ik even met hem rond gaan lopen, luier verschoont en weer speen gegeven. Uiteindelijk om 7 uur kwam hij weer en toen zijn voeding gegeven en daarna weer in bed gestopt, zodat deze mama weer even verder kon slapen. Om 10.40 uur werd ik weer wakker en heb ik de laatste helft van GTST afgekeken. Daarna Joshua in bad gedaan met Balneum baby extra vettend. Ik heb net het CB gemaild of ik langs mag komen voor zijn uitslag, denk echt dat het iets van eczeem is ofzo, want het gaat maar niet weg, hoe ik ook smeer met vaseline... Ik wacht het mailtje maar even rustig af nu... Ik ga hier maar eens eventjes aan het werk...
en weer ligt ze in bedje.... ben benieuwd hoeveel minuten het dit keer zijn.. 2ramona, ook hier geen BV meer hoor... had het wel gewild, maar vind een flesje geven wel super makkelijk.. dus wat dat betreft vind ik het best, en de eerste 3 weken aan de borst heeft ze maar mooi meegenomen...
@ramona: hier nog eentje die volledig bv geeft! En ben er spuertrots op! Had de laatste dagen enorme pijn in mn rechterborst, echt vol met kloeten en alles deed me zeer. Dacht dat ik een beginnende ontsteking had maar ws was het een verstopt melkkliertje. Heb steeds gekoeld met koude kompressen en vaker aangelegd en zowaar het is bijna weg! De pijn is er nog een heel klein beetje maar de kloeten zijn weg! Maakt me nog trotser moet ik zeggen.... zonder huisarts of wat dan ook het gewoon samen met mn meissie opgelost! Verder alles prima hier, niet erg veel tijd om te komen en heb dus ook al heel wat gemist hierzo maar zodra het lukt kijk ik altijd wel even hoor. Nu begint mn kleinste meiske weer te brullen in de box dus ben weer weg tot gauw'!
Mag ik even opscheppen over mijn zoon........dat hij de knapste en stoerste knul ter wereld is (hij heeft net zijn prikjes gehad, mama was minder stoer...snik....) Daarna heeft hij een tijdje heerlijk geslapen maar kan nu van de pijn niet meer slapen, heb hem nog nooit zo horen gillen, terwijl ik toch wel wat gewend ben met hem. Ga gauw weer naar hem toe, als hij straks slaapt kom ik wel reageren. Liefs
Hey meiden, ik mag vanavond om 19.00 uur naar de kinderarts van het CB voor de uitslag van Joshua. Ik vertrouw het niet. Het lijkt steeds erger te worden, Joshua huilt meer als dat hij gedaan heeft, zit ook steeds met zijn handjes in zijn gezicht (alsof hij er last van heeft)... Ik ben benieuwd.
@ Goofychick: dikke knuffel voor je kleine vent meid. Ik weet precies wat je bedoeld. Joshua had er ook zo'n last van. 1 April moet hij weer, maar dan geef ik hem van te voren al paracetamol.
goofychick veel sterkte! Er zijn zetpilletjes die je mag geven eventueel. iloveandres ook jij veel sterkte. Ik heb zelf eczeem en kan je vertellen dat jeuk en pijn erg dicht bij elkaar liggen
Nou daar zat ik dus ook aan te denken... De afgelopen twee dagen was hij overdag nog aan het brullen na zijn fles (ongeveer een kwartier daarna). Nu ik hem vandaag meer geef, is hij ineens superzoet...Hij is zelfs na zijn fles van 13.00 lief gaan slapen (dat was de afgelopen dagen een drama). Ik weet niet wat me overkomt Ik denk dus toch dat hij nu grotere hoeveelheden voeding nodig heeft, en dan minder flessen in totaal. Ben benieuwd hoe dit vannacht zal gaan...
@IloveA: over die speen... ik heb zo'n Bfree fles tegen krampjes, en die speen die erbij zit is voor 0-3 maanden. Dus die zou nog goed voor hem moeten zijn. Maar ik heb er ook meteen een speen voor 3-6 maanden bij besteld, misschien moet ik die straks even proberen. Succes en sterkte bij het CB straks... ik hoop dat het niks ernstigs is met Joshua.
Hai Sanne.....Lekker is dat he soms meid er even lekker tussen uit dat geeft je weer kracht om lekker bij te komen. Hai Mikmak.........ach ja het is niet anders daar ik heb het losgelaten ikw as daar vanochtend en de helft was er niet,er zat zelfs een jongen wiens opa was overleden net ervoor en die moest zelfs komen,echt te gek dit. Heb je je moeder nog gevraagd meid? Leuk he als ze zo die dingen gaan ontdekken Ha Liz......Welkom hier meid en veel plezier en vooral gefeliciteerd met je kindje Wel leuk zeg dat jij en je zusje zo kort bij elkaar zijn bevallen erg leuk voor die kindjes Hia Goofychick...Hoe is het gegaan met zijn prikjes meid,en heb je het daar ook vregaad over die benauwdheid? Hai Britt.......Jeetje meid ook al zo verkouden en last van slijm jou kleintje,veel beterschap ermee.
Hai mamalijntje.........Moeilijk is dat he meid als je beestje zo ziek is,ik hoop dat hij snel opknapt als het allemaal verholpen is ;-( Hai derona........Ik bedoelde de wasverzachter hahahah,ik moest het zelf ook terug lezen hoor.
Wie geeft er infacol tegen krampjes? Denk dat ik het zo even ga halen. Heb net het cb namelijk gebeld over de eczeem, moest vaseline lanette halen bij de apotheek, is minder vet en sluit de huid niet af. En anders nog een keer naar de dokter. En ik heb gevraagd van de rooibosthee, maar dat mocht niet?!?!?