Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nee hoor, hoef niets te doen gewoon het lichaam zn werk laten doen dan moet het in orde komen..

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh? Nou zowel de apotheek als CB zeiden dat je die 60 mg gewoon mocht geven zonder advies van de huisarts. Die CB's ook!

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Mikki: Oei meid, wel goed voor jezelf blijven zorgen he?!
    Gewoon proberen te rekken! dit lijkt heel erg op hoe Valentijn van zijn 6 naar 5 flessen ging namelijk! (hij zat met 1,5 week al op 5 flessen… dus nee, niet te vroeg hoor!)

MikMak: Super dat ze zo goed reageert na de behandeling van vanmiddag!

Sanne: Goh hee, grappig dat ze zoiets bij ons in Roermond nog gevonden hadden ;) Wel vervelend dat hij daardoor zo laat past thuis was.
    Hoe was het vanmiddag?

09liz: Welkom hier en gefeliciteerd met je dochter!

Britt: Wat leuk zeg dat jullie zussen zijn!

Mamalijntje: Oh wat akelig van jullie kater :( Sterkte meid!

Patricia: Hoe was het bij de ka van het cb?

Derona; Hier net zo tevreden over de puckababy als Goofy hoor! :D GE-WEL-DIG!

Gelukkig maar! Die mannen ook af en toe ;) Marco neemt de middag vrij!

Omhoog komen voeding/spuug: Bij Valentijn ook nog steeds heel veel! Ik laat hem nu ook bijna heel de dag de slabber om, want ik vind het zonde van zijn kleren… Arm kereltje :(

Voorkeurshouding: Ik weet niet WIE het heeft gezegd, maar het kan wel degelijk kwaad! Hier krijgt Valentijn nu dus fysio voor, anders plat zijn hoofdje af!

BV: Ik geef ook nog BV hoor! :D En ik was dat, als ik had moeten blijven werken, ook van plan te blijven geven, dan maar kolven… Maar of me dat echt gelukt was? Dat weet ik niet ;)

4. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Gisteren naar de magnetiseur geweest. Nou ik zeg jullie, er heeft zich een wonder voltrokken! Valentijn keek tijdens de wandeling terug ineens met zijn hoofdje naar links! Dat deed hij al erg lang niet meer!

Hij lag tijdens de behandeling te slapen en de magnetiseur komt niet aan je tijdens de behandeling, dus ook niet aan Valentijn, maar hij begon ineens te bewegen… Heel vreemd! Na de behandeling sliep hij rustig verder.

Toen werd ik zelf ook even behandeld en ik heb altijd al een holle rug gehad, ook als ik lag. Ik moest op zo’n bedje liggen en mijn rug was uiteraard hol, hij begint me te behandeling, ik krijg het gevoel alsof ik flauw ga vallen, mijn voeten beginnen te tintelen en hij zegt: Zo, het is al klaar, voel eens onder je rug… Que? Ik lig plat! Zonder dat ik er erg in had…

Hij vertelde dat Valentijn helemaal vast zat en dat ik zelf ook al mijn hele leven gespannen ben (dat klopt voor zolang ik me kan herinneren). Nu kan ik ineens mijn nek veel verder draaien en mijn rug ook… Heb MEGAVEEL gewandeld gisteren en heb GEEN last van mijn bekken…? Creepy, maar geweldig!

Ook de lactose intolerantie moet over 3 weken vrijwel verdwenen zijn… Ik moet nu 3 weken wachten, want het kan eerst allemaal een beetje erger worden, maar over 3 weken moeten we ons beiden lekker voelen of in ieder geval veel verbetering voelen. Dan mag ik ook weer melkproducten gaan proberen, want volgens hem moeten we er dan beiden vanaf zijn… Ik ben benieuwd, dat zou toch geweldig zijn?!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mikki ja dat klopt officieel staat op de verpakking vanaf 3 maanden maar je mag de 60mg gewoon geven 3 per 24 uut dus om de 8 uur 1...

sterker nog na 3 maanden zou je zelfs de 120mg mogen geven..

@Yvette, super dat de magnetiseur zo'n goede uitwerking heeft op valentijn

en ja ik ben blij met de ostheopaat hihi

oeps hoorde haar... eens zien of ze weer verder gaat slapen..

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Yvette, heeerlijk als die tolerantie weg is, dat wordt lekker smullen in CP dan..... :D :D :D ....... ;) ;) ;)

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wanneer gaan jullie naar cp dan?

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    In mei. Lekker in het voorjaar.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    GEzellie hoor,en jullie hebben mekaar nog niet ontmoet in het life?

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben even helemaal van slag... Zoals jullie wellicht hebben gehoord stond er een mogelijke aanslag gepland bij de woonboulevard bij de arena, mogelijk voor vanavond (koopavond). Nu hadden mijn man en ik plannen om vanavond naar de prenatal daar te gaan (welke een paar meter van de mediamarkt zit, wat als doelwit is genoemd) om nieuwe flessen te halen die we maandag nodig hebben voor het KDV. Wat nou als ze niet getipt waren, die aanslag door was gegaan en wij daar met Tobe hadden gelopen :( :( Dat mijn kleine mannetje aan dat mogelijke gevaar was bloot gesteld... Dat kan toch niet?!?!

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    jemig dat is vreselijk

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    ff spammen:

Derona: Ja, we zijn samen ook naar de 9 maandenbeurs geweest en dat klikte zo enorm goed! Soms kom je elkaar tegen en dat klikt alsof je al jaren bevriend bent. Bizar, maar wel leuk!

MerleQ: Meid, ik heb niets gehoord van dat gevaar, maar wat akelig zeg... Ja, dan gaat je alles door je hoofd! Heel veel sterkte en een dikke knuf...

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Thanks meid! Heb je terug gepb't!

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    yvette wat schattig

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    dankje :D

en deze nog ff (ik heb nog niet zoveel foto's gespamd, dus het mag wel ff toch?)

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @yvette: wauw wat goed van die magnetiseur meid! Idd beetje 'creepy' maar als het werkt is het toch super! Lieve foto van je twee ventjes hihi!

@MerleQ: Brr wat akelig seg! ik zou er ook van aangedaan zijn hoor.. *knuffel*

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hihi Yvette wat schattig! Mag ie er al in zo vroeg? Lijkt me wel super leuk zo'n bouncer! Ik wil er ook een!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh lieverd, kan ik me heel goed voorstellen. Moet zeggen dat ik van de week ook dacht terwijl ik naar Sven keek, mannetje op wat voor wereld wordt je gezet (heel even maar hoor)
    Dikke knuff, ga maar even lekker knuffelen straks met hem. Raar he, je hebt zo die moedergevoelens wij.

19. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @Goofy: je kan het ook zonder recept kopen bij de apotheek. Maar bij een drogist kan je pas vanaf de 120mg kopen omdat de drogist een andere wettelijke status heeft. Wij mogen dus ook niet adviseren om een halve te gebruiken. Wij mogen pas vanaf 3 maanden adviseren.

@MerleQ: bizar van die prenatal idd. Ik was ook van plan om vanmiddag te gaan maar ben niet gegaan omdat ik het te veel gedoe vond, met de wagen in de metro. Ik dacht dan ga ik later wel samen met mijn man in de auto. (wij parkeren altijd boven op de mediamarkt) Ik zag net dat ie morgen waarschijnlijk ook nog gesloten is.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina