Hier is trouwens iemand tegen onze nieuwe (2dehandse) auto gereden En natuurlijk geen briefje tussen de ruitewisser.. Gewoon doorgereden. Bumper hangt los, voorlicht stuk, krassen, pff
Wie heeft er hier eigelijk ook een automatische schommelstoel? Hier is het een redder in huiluur-nood! Niets kan haar stil krijgen behalve die stoel! Stand op 3, liedje van mozart op en schommelen maar haha Ze is zelfs in slaap gedoezeld maar ik durf haar er niet uithalen dan word ze gegarandeerd wakker!
Nee dat mag nog niet, dit was alleen voor de foto Hij komt ook nog niet met zijn voetjes bij de grond, al lijkt dat wel zo, haha!
Thanks meiden! Ik moest het echt even kwijt... Je zou die mannen toch wat die dit op hun geweten hebben, grrrrr. Ik ben echt benieuwd waar ze zijn opgepakt... Stelletje eikels! AFBLIJVEN van mijn kind. Inderdaad, wat een moedergevoelens Grrr. @ Yvette: lieve foto's! En al ben ik een vreselijk nuchter persoon, ik vind dat verhaal van die magnetiseur wel heel bijzonder. Ben benieuwd hoe het zal zijn over 3 weken. Hoe kom je daar bij? @ Tacha: oh lekker is dat zeg! Doet me trouwens denken: we hebben vandaag onze nieuwe ford focus opgehaald en hij is geweldig EN vandaag is ook bevestigd dat de promotie van mijn man is goed gekeurd! Verder dus gelukkig wel een goede dag gehad...
Oh ja ik wilde nog zeggen: hij heeft net zo'n mooie kale hoofd als mijn man haha. Oh ja, goofychick, hier mocht ik wel gewoon paracetamol geven aan Tobe als ie last had van de prik... We hebben het zelfs van de kinderarts moeten geven met zijn geboorte omdat ie hoofdpijn had van de vacuumpomp.
@Ramona, Ik geef ook nog volledige borstvoeding! Hoewel het de laatste daagjes erg moeizaam gaat, maar ik blijf volhouden.. @Prikjes, Arda heeft maandag zijn eerste prik gehad..dezelfde dag helemaal geen last gehad..heeft lekker gedronken en geslapen als normaal.. Dinsdag is het begonnen.. Erg hangerig, huilerig en onrustig gaan drinken i.c.m braken.. Heb 2 keer in de avond met de huisartsenpost moeten bellen..Van het CB had ik als advies GEEN zetpil.. Gelukkig had hij geen koorts, maar van de arts begreep ik toch dat je voor de pijn een zetpil mocht geven..eerste dag hielp het nog maar de dagen erna niet echt..Hij heeft nauwelijks kunnen slapen en is er niet rustiger van geworden.. Heb van de huisarts begrepen dat de pijn vaak binnen 24 uur afneemt, maar bij sommige baby's kan het dagen aanhouden.. Hij gaf ook als advies dat ik de volgende keer voor de prik al een zetpil mocht geven.. Maar goed, nog steeds een onrustige baby.. Enige voordeel nu is dat hij 's nachts goed doorslaapt, omdat hij overdag erg weinig slaapt..(gisteravond van 22.00 uur tot 06.00 uur).. Maar heb liever een vrolijke/rustige baby overdag en dan mag hij in de nacht vaker komen.. Ben erg moe.. Ik mis mijn vrolijke mannetje.. @krampjes, Infacol heb ik gevraagd bij 3 apotheken nu, maar ze verkopen het hier niet..erg raar.. De laatste apotheek zei nog de etos of kruidvat..Daar nog even kijken morgen..
MerleQ: Mijn moeder is daar ooit geweest met mijn zusje, bijna 16 jaar geleden en dat heeft voor haar wonderen verricht zeg maar vandaar! Ik ben ook benieuwd hoor, over 3 weken, maar voor nu werkt het nog steeds geweldig! GEFELICITEERD met de promotie en natuurlijk ook met de auto, hij is echt ideaal he Elam: Sterkte en beterschap met Arda, arm kereltje! Tacha: Wat ontzettend lief zeg! Derona: was ook alleen maar voor de foto Hij mag er met 4 maanden pas in