Yvette.. Tja.. sommige dingen kunnen vreemd werken... Ben er sowieso heilig van overtuigd dat er meer is.... alleen jammer is dat er ook altijd zoveel kwalzalvers tussen... Iloveandres pfff... wat een gedoe zeg met die uitslag...! maarja... vertelde al.. ook IK heb zoveel verschillende verhalen aangehoord Hier gaat het trouwens goed door het NIET insmeren... totdat het echt droog is en dan juist goed smeren.... Je mannetje is wel goed aan t groeien nu.... echt een inhaalslag hoor 300 gram aankomen in 1 week Tacha zwaar K*te is dat van je auto zeg... kan daar zo kwaad om worden.... Wij hadden een tijd geleden onze voorbumper (en achterbumper) opnieuw laten spuiten... en binnen 1,5 week was deze alweer zwaar beschadigd en het lulligste..GEWOON HIER VOOR DE DEUR, WANT MN VENT WAS ZIEK! grrr.... maarja... maar denken dat het maar "materiaal" is en dat dat niet het belangrijkste is... Merleq Gatver... tja jij woont natuurlijk in a'dam... Echt niet te volgen die lui.... hun DOEL was zoveel mogelijk slachtoffers maken..! Dat is toch niet te begrijpen... Kijk in GAZA gebeuren ook afgrijselijke dingen, maar die hebben nog het gevoel dat ze het voor een doel doen..... Zit hier ook wel eens te denken,.. woon in de buurt van de SHell in Pernis.. als ze die opblazen, gaan we hier ook mee de lucht in.. In Eindhoven zat ik veiliger... al hebben ze daar juist veel al-kheida (?) figuren opgepakt, maar ze zullen hun "eigen hol" niet opblazen @mezelf Mevrouw is echt met haar regeldagen bezig... ze eet nog steeds om de 2 uur en beiden borsten leeg (ipv 1)... nu moet ik ook nog zien te kolven en die dosis moet ik ook nog verhogen..... pffff... voel me nu wel een beetje een campina-koe
Je kunt op www.infacol.nl kijken waar ze het verkopen. Ben er gisteren mee begonnen. Lars laat nu echt superveel scheetjes, net of al die lucht er nu uit kan, hopen dat hij vandaag wat minder krampen heeft..
@ ramona: nou wat juist zo stom is, arena boulevard zit in Amsterdam Zuid-Oost, waar de meeste allochtonen wonen. De mediamarkt is op de boulevard de enige winkel waar al die allochtonen naartoe gaan. Eigenlijk is het dus ook een soort van je eigen hol opblazen Sukkels. Ik snap sowieso niet waarom ze daarvoor kiezen, je pakt veel makkelijker een grote groep mensen als je het in de kalverstraat doet of op het station. Zie de logica niet zo... Maar goed, de winkels zijn weer open, alleen ben ik zo'n scheitkip die vervolgens er niet meer naartoe durft @ iloveandres: oh volgens mij zijn er aardig wat koemelkallergiekindjes hier of niet? Vervelend zeg! Joshua huilt veel toch geloof ik? Hopelijk gaat het snel beter met hem! @ derona: ik ben jaloers! Tobe werd vannacht weer om 5 uur wakker, grrrr! We hebben het gerekt naar kwart voor 7, maar moesten er wel 4 keer uit, pfff... @ nettie: wat een LIEF filmpje! Ik herken de geluidjes hihi, leuk is dat. @ Yvette: geweldige foto haha. Volgens mij vliegt ie straks van enthousiasme door de lucht haha. De ford bevalt inderdaad super! Nu maar hopen dat ik straks niet vergeet dat we een grotere auto hebben voordat ik ergens tegenaan rij Oh trouwens! Die vrouw van felicitas had toch mijn studievereniging opgebeld voor mijn nummer die ze niet gegeven hebben? Stond ze gister toch op mijn voicemail! Zo vasthoudend zeg! Nu komt ze vanmiddag om 1 uur langs... Pfff.
@Merleq dan is hier het voordeel dat hij bij mij op de kamer slaapt,en ik zo zijn speen kan geven hihi
@ derona: ja dat is dan inderdaad een stuk handiger Oh trouwens ik had jullie ooit verteld dat wij een heel hoog maandbedrag aan Nuon moesten betalen, gebaseerd op het gebruik van de oude bewoners van ons vorige huis. Nu krijgen we voor de afgelopen 7 maanden 400 euro terug! De helft! Hahaha, en we hadden het bedrag al met 50 euro per maand omlaag gebracht op eigen risico. Zie je nou wel
jaaaaaaaaaahhhh wij hebben er ook 1 en echt MEGA geweldig ding he ! inderdaad voor de huiluurtjes maar ik gebruik hem ook als rayn na 3 uur al voeding wil ipv 4 uur dan zet ik hem in de schommel en kan ik met gemak een uurtje rekken mss nog wel langer want hij valt meteen in slaap in da ding welke hebben jullie ? hebben van fisher price de aquarium cradle swing met lichtjes , muziek rond draaiende visjes enz.
Een mooie mee valler Merle! Wij betalen altijd expres teveel (klein spaarcentje haha) *** Net met de gemeente aan de foon gezeten. We hebben achter onze woning een mooi stuk gemeente grond liggen en nu wilde wij graag een vergunning gaan aanvragen om een schuur neer te gaan zetten, Kijken we net heeft onze achterbuurman een heel groot stuk van 'onze' grond erbij getrokken en staat doodleuk een schutting te bouwen tegen die van ons aan.. Grrr Mooie is wel dat onze schutting plat gaat volgende maand
meiden even snel tussen door ( heb de laatste tijd weinig tijd voor jullie ben zo druk met van alles 'k schaam me ) ga zo met me oh zo lieve schoonmoeder naar babydump toe had verteld dat we daar een mega coole buggy hadden gezien waar hij al in mag vanaf 3 maanden en nu gaan we die halen we krijgen hem van haar ( ondanks dat ik haar niet moet en het waarschijnlijk erg veel lijkt op omkoping neem ik hem toch aan scheelt me weer 200 eurie's erg he ) ENNNNN rayn slaapt gewoon echt door hoor de nachten , hij heeft nu al 6 nachten door geslapen ! gisteravond bijv van 21:00 tot 06:30 vanochtend ! zo ga nu ff snel de ramen lappen kan nog net voor dat we gaan en tis zo lekker weer het lijkt wel lente ! fijne dag allemaal !
Een Etos heeft het bij ons ook, althans toen ik keek voor de soya voeding, die hadden ze niet bij de apotheek maar wel daar (hoe bizar) maar miss, kan je het proberen.
Er is wederom een wonder gebeurd....Sven ligt al bijna drie kwartier in zijn wieg BOVEN waarvan nu een kwartier alleen TE SLAPEN!!!
momenteel heel weinig.... paar dagen geleden was het 's-ochtends 70/80 uit één borst.... Sinds eergister iets van 30... maarja dan heeft mevrouw eigenlijk ook beiden leeg gegeten.... Probeer dus (vanaf vandaag) een beetje consequenter te kolven.... nam er niet echt de tijd voor... omdat ik natuurlijk eerst fles moet geven, meteen daarna de borst EN dan nog moet kolven.... laat ik het kolven wel eens schieten... of raffel ik het af.... tja het voeden duurt zo 1,5 uur...! en als mevrouw dan om de 2 uur eet...! Ga nu mevrouw even in bad doen...
mevrouw begint trouwens hier echt haar handjes te ontdekken... ze speelt er constant mee... en ze kijk erna... terwijl ze ze beweegt.... zo van... "he, ik doe dat zelf"...
Ik merk dat ook altijd heel goed aan Britt, wanneer ze niet meer voldoende melk krijgt, dan is ze gewoon niet meer tevreden. En dan ga ik altijd naar het weeguurtje op het CB en dan kan ik dat even overleggen en vaak is het dan ook dat ze dan zeggen dat ik echt wel wat meer mag geven. En nu heb ik afgelopen keer op het CB gevraagd tot hoeveel cc ze mag gaan en dat is nu t/m 170 cc. Ze krijgt nu 150cc, omdat ze hier tevreden mee is en wanneer ik meer geef gaat ze mondjes terug geven, dus die 160cc is gewoon nog teveel. En zo moet je er gewoon een beetje mee "spelen", maar niet de ene dag 160 en dan weer de andere dag 140, dan raken ze ook wel een beetje van slag. Ik hoop dat ie goed heeft geslapen vannacht.(maar moet nog even verder bijlezen.)
Ik ben in de tussentijd ook op de infacol overgestapt. Moet zeggen dat ik er beter resultaat mee heb dan met de rooibosthee. Heb wel het idee dat ze nu eerder een mondje terug geeft nu ik dit geef.
Ramona onze kleintjes gaan gelijk op, Sven komt ook twee keer per nacht. Vannacht zelfs met hem op de borst in slaap gevallen na de voeding, en ik werd twee uur later wakker doordat hij een zuigzoen op mijn borst aan het maken was heb hem toen maar weer gevoed, anders zou hij een half uur later zijn gekomen. Hij had trouwens een vreselijke poepluier, alles zat eronder. Grappenmaker!
Fijn dat zn gewichtje goed was! Ja hier hou ik nona ook meestal een 15min rechtop na de voeding want anders durft ze ook terug te geven! Balen van de koemelkallergie, maar als ze weten wat het is kan het gelukkig verholpen worden! Hopelijk wordt het gauw beter. Even over dat afbouwschema; heeft derona dat van jou aan mij gegeven? Anders mail ik je wel als het zover is over 2 maandjes? Liefs