Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ilovea, iig blij dat ze eventueel weten wat het is, hoop dat je wat gerustgesteld bent.

@Vash en? LIjkt ze vrolijker weer?

@Ramona, huh regeldagen met 2 maanden? Ik denk dat het bij Sven gewoon nog het sprongetje is die van 7-9 weken loopt, gemiddeld dan he.

@Mamalijntje, ja ik vond het ook wel leuk! En dankzij het bezoek Felicitas toch een lekkere korting bij CP...oh doet me denken dat ik die andere ook nog moet boeken binnen nu en twee weken.

@mamamakka, heerlijk meid, geniet van alles en je kleine knul!

@Leuk hoor iedereen is echt moeder geworden van de nieuwe moeders, echt lachen. Voelde me gisteren ook op en top moeder toen iemand van een of ander onderzoeksbureau belde, of ik tijd had. NOu nee: want mijn zoontje voelt zich niet lekker en die ligt nu lekker te slapen.
    Hihihihihi

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Toch mis ik de BV ook wel eens hoor als ik zo jullie verhalen lees! Lekker knus en heerlijk dat kleine mannetje tegen je aan. Zucht :p

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    WAUW! Super! Dat heeft nona ook enkele keren gedaan maar das al een tijdje geleden jammer genoeg haha :)

Hier snachts weer 2 keer willen drinken en weer heel lastig door verkoudheid; Pff hoelang gaat dat nog duren!

Verder merk ik dat mevrouw overdag minder snel komt, nu om de 4uur! Dus zit meestal op 7 voedingen nu ipv 8. Wel fijn hoor maar even wennen. Ze wordt echt boos als ik haar aanleg wanneer ze nog niet wil!

Wat een mooi weertje he! Jammer genoeg heeft mn vriend de nachtdienst en ligt nu dus te slapen :rolleyes: Maar ik maak hem rond 2u wakker dan gaan we wat wandelen denk ik.

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    He meid! Fijn dat je hier trouwenw weer wat meer komt de laatste tijd! We mistten je haha :) !
    Oei regeldagen, die heeft mn vriend het liefst want dan loop ik nl de hele dag bijna topless rond hahahahhaha :) Ff doorbijten en eraan toegeven!
    Idd zo asociaal dat iemand je auto beschadigd en dan niets laat weten! Zou ik zelf noooooit doen, je kan toch gvd een briefje achterlaten. Jammer dat niet iedereen die mentaliteit deelt. En idd het is maar materiaal maar toch buh..

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat zou wel kunnen hoor. Met boeren kan er makkelijk wat melk mee terugkomen namelijk.

Tobe heeft hier ontdekt dat ie met zijn handen dingen kan vastpakken! :D Hij snapt alleen nog niet hoe. Dus nu ligt ie driftig te grijpen naar de knuffels aan de boxspiraal en af en toe heeft ie wat beet en dan gaat ie als een wilde te keer hahahaha.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Sorry kom weer ff spamen :D:D:D:D

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Wij hebben de deze maar dan andere kleurtjes: http://www.baby-dump.be/index.php?page= ... rk=16&m=16 ! :D

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ja ik ga het ook enorm missen hoor als ik stop! Maarja alles heeft zn voor en nadelen he en iedereen moet natuurlijk zelf besluiten wanneer ze stoppen.

10. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goedemiddag alweer bijna ;) Hier ook een goede nacht gehad, Valentijn heeft van 23uur tot 8 uur geslapen, dus mama is heerlijk uitgerust!

Patricia: Jeetje, het is wat met die kindjes van ons! Die uitslag, lijkt dat eczeem te worden? Want dat had Valentijn dus ook (lactose-intolerantie) en dat is daar dus inderdaad een teken van. Huilt hij ook veel na de voeding?
    Veel plezier vanmiddag!

Nettie: dat mag gerust gezegd worden, alsof hij dat niet weet, haha ;)
    wat een leuk filmpje zeg :D

Journey: Ik hoop dat het cb iets voor je kan betekenen en dat ze gewoon meer voeding mag, zodat ze de nacht weer lekker doorslaapt! \

Mamalijntje: Die van mij slaapt nog steeds door hoor, al vanaf de geboorte :) (Moet het afkloppen, zul je zien dat hij straks ineens niet meer doorslaapt ;) )
    Sterkte met de drukte!

Ramona: Ja dat klopt inderdaad, maar met deze man hebben meerdere mensen die ik ken goede ervaringen gelukkig! Ik durf ook niet zomaar naar iemand te gaan zonder dat ik weet of die goed is…
    Oei, drukke eetboel bij jou op dit moment! Gaat het nu wel goed met haar, nu je eerst een beetje kolft met Nutriton erbij? Krijgt ze er trouwens geen verstopping van? Valentijn raakt steeds vreselijk verstopt van de Nutriton…

MerleQ: Haha, ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden als hij er écht in mag!
    Ach, een voordeel van Felicitas is wel dat je met korting naar CP kunt!
    Wat een heerlijke financiele meevaller!

Mamamakka: Ongelooflijk! van 21 tot 6.30uur?! Dat is nog langer dan Valentijn! Fjew,heerlijk zeg!
    En eh, gewoon profiteren van je schoonmoeder hoor :)

Derona: Wat een uberschattige foto’s!

Oh nee he, is er weer een of ander programma op RTL4 ik weet niet waar het precies over gaat, maar nu gaat het weer over zwanger zijn. Ik word GEK! Ik wil zo graag nu weer zwanger zijn en overal waar ik kom of welke zender ik ook op zet, er is steeds wel iets dat met zwanger zijn of baby’s te maken heeft… pffff :(

11. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    tsssssssssk het UWV zou bellen tussen elf en twaalf, zul je zien dat ze om vijf voor twaalf bellen...

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
  13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Denk dat het wel regeldagen zijn.... ook omdat ik mezelf "leeg"voel...

Ze kunnen trouwens ALTIJD regeldagen hebben... niet alleen op die "vaste dagen" die in de boekjes staan...
    ook als ze "anti-stoffen"nodig hebben omdat ze "iets onder de leden hebben"....
    nu ik erover nadenk... mevrouw is ook wat snotterig nu.... dus wellicht dat het daarmee ook te maken heeft.....

CB-mevrouw zei trouwens dat ze vaak zien dat een kindje rond de 5 kilo, van die dagen krijgt, omdat dat weer een "grens" is dat ze meer gaan eten....

ochja... hoe het ook zij...... ze zet het hier op een zuipen... :)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette,zijn je hormonen nog steeds op hol geslagen? zou zeggen ga ervoor hihih :D:D

ik heb dat gevoel ook heel sterk heel vaag,terwijl ik net bevallen ben van een zoon,

IK ben benieuwd of er hier nog een derde komt,als het aan mij ligt wel,maar dan moet ik eerst manlief lief aan kijken :D

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hehe, ik heb het spammen te pakken hoor ;) :

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @yvette: HERKENBAAR! Ik wil ook terug zwanger zijn! ben zelfs jaloers op zwangeren haha maar pas rond december januari gaan we wss proberen. Willen jullie een tweede? En wanneer?

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Die hormonen van mij verdwijnen niet meer geloof ik ;)

Hier in ieder geval nog graag een tweede en als het aan mij ligt zelfs 4 (maar dat ligt eraan hoe mijn volgende zwangerschap verloopt) maar dat wil manlief (nog) niet... Maar hee, hij houdt van me...

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Yvette,....

WEL verstopping van de nutriton.....?!
    Heb het nog nagevraagd.... maar nutriton had geen bijwerkingen.....

mevrouw poept sowieso niet elke dag.... (meestal om de dag)... en dan komt alles er in één keer uit... nu heeft ze idd al 2 dagen niet gepoept... maarja.. met bv kan dat natuurlijk ook gewoon.....

Ze is trouwens vrolijk etc.. dus heeft nergen last van, maar houdt het wel wat extra in de gaten...... thanx

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2