Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Luieruitslag.....wij smeren Sven nu in met vaseline omdat hij hele droge billetjes kreeg had ik het idee.....

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ goofychick: ik geloof dat jij vroeg of ik carnaval ging vieren... ja ik ga carnaval vieren. Alleen de zaterdag en de zondag.
    Waarom zou ik dat niet kunnen dan? Ik heb dan de nachtkolving al niet meer, dus dat scheelt natuurlijk al. Hoe ik dat overdag ga doen, ben ik nog even aan het bedenken, maar daar kom ik ook nog wel op iets.

@ slapen: hoe doen jullie dat? Blijven jullie op tot de laatste voeding? Of gaan jullie gewoon al naar bed en staan jullie dan gewoon weer op als jullie kleintje de voeding moet hebben?
    Ik heb de laatste paar dagen namelijk dat ik echt supermoe ben en Joshua vaak tussen 12 en half 1 de laatste fles krijgt....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess gebadderd en ligt in bed nog wat te brabbelen tegen meneer kikker en ik ga zo ook lekker tukken, want over 3-4 uur komt mevrouwtje weer voor eten

welterusten.............

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik ga nu lekker naar bed. Zo pik ik toch nog even een half uurtje extra mee. Morgen ga ik nog eerder naar bed. Ben echt gesloopt.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Heerlijk vanacht gewoon een keer 5 en een keer 4 uur tussen de voeding ik geloof dat ze het gaat leren nog even en dan kan mama echt dor slapen :D
    Er zijn 2 dingen war ik echt naar snak dat is een nacht doorslapen en wat meer ritme zodat je wat afspraken kan maken nu zit ik elke keer met visite als ze haar voeding moet :( maar ja komt vanzelf, verder is het volop genieten hoor...............

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pfff ik zag dat Tess vandaag alweer een maand oud is.....................

waar blijft de tijd zeg :(

7. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Hoi hoi,

Graag wil ik me bij jullie aansluiten!
    Ik was op 21 dec uitgerekend, maar ben bevallen op 4 jan 2009 van 'n prachtige zoon Tim :baby: .

Groetjes Wieteke

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai patricia.........Wij gana gewoon naar bed en jaimy meld zich vanzelf voor zijn voeding en anders zetten we er altijd de telefoon alarm bij voor de zekerheid,en dat is vannacht dus missgegaan,ik dacht dat Mart de voeding had gegeven en mart dacht dat ik het zou doen,van zijn fles van 20.15 kwam hij pas om 1.15 dus 1 uur te laat,maar hij kan het dus wel hahaha,maar goed hij melde zichzelf.

Hai Journey....Ja hier dus ook 5 uur omdat we er niet op hadden gelet maar daardoor is het ritme weer helemaal anders gegaan en kwam meneer weer om de 2.5 uur ,maar goed ik zie wel dat hij het kan nu hahhaha.

Hai Wieteke...........Meid gefeliciteerd met jullie zoon tim :)
    Hoe is je bevalling gegaan?
    Je bent er wel flink overheen gegaan of niet?
    Veel plezier hier meid :)

9. winter15

winter15 Niet meer actief

@IloveA: ohw wat goed zeg dat hij zo groeit!
    Maar je mag ook meer geven toch als het moedermelk is? prima toch?

@Patrieske: hier vannacht ook weer een goede luier...:) maar goed...dat kan zo weer omslaan..

@Merleq: fijn meid dat het nu lekker opschiet thuis, klinkt goed die boekenkast :) behalve dan de tranen, maar dat is vrij normaal geloof ik als ik het hier zo lees, gelukkig maar, want ik jank ook om alles wat in mijn ogen niet normaal is wat Elle-Nova doet...zucht..

@Goglezz: welkom meid en nog van harte met de geboorte van Tim!

@Mijzelf: zucht...hele avond en nacht wakker door Elle-Nova, ze wil gewoon niet slapen..ze wil alleen maar mijn pink of de fles..dacht net dat ik het eindelijk voor elkaar had, maar ik hoor haar alweer...blehh...mama is zo moe!

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Mezelf........

Nou ik ben gisteren om 20.45 naar bed gegaan met Noël,jaimy bleef bij papa,maar ik werd vannacht wakker om 1.15 omdat jaimy zich melde en de voeding die was dus misggegaan,Mart dacht dat ik mijn alarm heb gezet want hij is ook om 22.00 naar bed gegaan en ik heb zo vast geslapen ik was zo moe,maar ik voelde me wel lullig,gelukkig meld jaimy zichzelf welmaar toch,maar goe die nacht pakte hij me mooi terug hij kwam mooi om de 2.5 3 uur,maar ach dat is dan maar zo.
    Ik voel me wel een stukje fitter gelukkig door het slapen van 21.15 tot 1.15.

vandaag heb ik niet veel in de planning,ik heb een grote hele grote berg strijk,die ga ik onderhanden nemen als die 2 het goed vinden hahahah.

Vanavond gaan we een potje kaarten.lekker er even uit wel gezellig :)

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Welkom Wieteke!

@ Journey: oh ik ben jaloers!
    Hier heeft Tobe vannacht alleen maar gekreund en geperst (ik weet ook niet hoe ik het moet noemen). Wij hebben echt nauwelijks geslapen :( :( :( En dat was natuurlijk weer janken geblazen (bij mij). Dit is toch niet normaal?

Nu is ie ook wakker. Mijn man had zijn luier niet goed gedaan waardoor zijn piemeltje omhoog wees. Plast meneer net dus alles uit zijn luier. Ik heb hem dus net maar even in bad gedaan...

@ iloveandres: Tobe krijgt om 11 uur een voeding en tot dan blijven we op. Dan krijgt ie er om 2 uur en om 5 uur meestal weer 1. En bij die van 8 uur staan we op.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Sanne.........Ik weet er alles van meid,het is hier ook hetzelfde al moet ik zeggen dat ik nu 10 cc water meer doe in het flesje de voeding iets dunner word jaimy nu 2 keer beter heeft gepoept,ik kreeg de tip van iemand,ik dacht ik probeer het gewoon.

Inbakeren vind je dat niets,misschien heeft je meisje dat gewoon nodig.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel.........

Ja daar moet je dus mee opletten hahahah met jongens,ben je ook al een paar keer ondergeplast,ik heb het steeds vergeet het steeds dat ik er even een washandje op moet leggen ;)

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Wat ik nog wilde zeggen,gisteren ben ik er op de creche nog over begonnen over de veiligheid na het voorval in belgie,iedereen keek me raar aan ook de moeders,is dat dan zo raar dat ik daar over begon,ik kreeg zelfs een discussie met de juf,ze zei dat kan overal gebeuren dat moet je los laten,ik zei zeg dat maar tegen die ouders die hun kind kwijt zijn!
    Kijk ik snap wel dat het overal kan gebeuren,maar mijn huis is in zoverre beveiligd als ik kan mijn auto ook,maar de school niet ik betaal 60 euro in de maand voor 2 dagdelen en dan wens ik dat het veilig is voor mijn kind,al is het voor niets trouwens,daar gaat het niet om,maar goed daar zit een zijdeur die is altjd open en daar kan je zo van de weg door een brandgang naar binnen,ik vind dat niet normaal,de andere juf was het met me eens,en is allang bezig voor de deur,maar krijgt het niet voor elkaar omdat ze in een school zitten die niet van hun is................toch ben ik het er niet mee eens maar wat doe je er tegen,Noël er af halen is ook niet wat ik wil

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ patrieske: ik vind het terecht hoor dat je daarover begon. Onze kdv is gelukkig wel goed beveiligd. Dat wil zeggen dat er bij de ingang 2 deuren op slot zitten. De leidster doet eerst de ene deur open en op slot en daarna gaat de voordeur pas open. Tsja Amsterdam he :rolleyes:

Tobe plast trouwens iedere dag wel eens bij het verschonen! Ik heb er wel een handigheid in gevonden maar mijn man plast ie nog regelmatig onder hihi.

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    goglezz welkom hier en gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Tim

Sanne ik hoop dat ze gauw een beetje een ritme krijgt Tess is ook vaak s'nachts wakker geweest maar de laatste tijd gaat het gelukkig goed (effe afkloppen op hout)

patrieske lekekr er even uit hoor heb je vast nodig en ook lekekr dat je een beetje uitgerust ben daar knap je van op. Ik krijg voor de verandering weer kraamvisite....

merleQ heb wel een betje medelijden met je hoop dat Tobe ook gauw lekekr gaat slapen ne jullie ook natuurlijk, heb je de knuffel al? Ik nog niet heb hem zaterdag besteld verwacht hem denk ik eind van de week.
    Moet eerlijk zeggen dat Tess wel van gistermiddag 5 uur tot 22uur echt klaar wakker was dus misschien vandaar dat ze lekker heeft geslapen, nu slaapt ze nog steeds na haar ontbijtje van 8 uur wel makkelijk kon mama zich aankleden en even de honden uitlaten als ze dan nu wakker wordt ga ik haar lekekr aankleden en wassen.
    btw ik doe Tess s'avond in weleda welterusten badje misschien wordt tobe daar ook rustig van?

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik vind het ook normaal hoor het hoort toch gewoon veilig te zijn!
    Ik ben blij dat ik straks Tess niet naar het kdv hoef te brengen zeker niet naar dit voorval krijg er gewoon nachtmerries van.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai merel..........

ja dat bedoel ik dat is dus veilig,hier zijn 3 deuren en die zijn allemaal open!

Hahhaha dus je man is meestal de sjaak ;)
    Wat is jou handigheidje?

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hi Journey...veel plezier met je kraamvisite meid ;)

Ja Noël zit op een creche omdat ik het belangrijk vind dat hij met kindjes om leert gaan voordat hij naar school moet,en dan hoort het ook veilihg te zijn ook de school daalijk!

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hoi ladies,

is het oke als ik hier met jullie mee klets? ik lees al een paar dagen mee, en zie bij jullie zoveel herkenbare dingen (geluk, trots, tranen, krampjes, weinig slaap enz...).

12 januari is onze zoon gijs geboren. ik was op 1 januari uitgerekend en 11 later tijdens een controle in het zh kwamen we erachter dat het vruchtwater op was en dat gijs meteen gehaald moest worden. was even heftig, maar tevens de mooiste ervaring uit mijn leven.

gr. lob

Deel Deze Pagina