Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

WILLEN JULLIE EEN BEETJE REKENING HOUDEN MET MIJN GEVOELENS..?! :)

Vriendlief vroeg gisteren aan mij": of ik niet zwanger was.... moet erg veel naar het toilet... en snachts nog 3 keer eruit.....

(schrik niet) maar hij zei daarna gelijk...: dan laat je het maar weghalen...!
    Waarop ik zei... weghalen..?! dan vertrek jij maar....

tja toch soms vervelend... "het niet ongesteld worden..."...

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Tacha: Ik MOET minimaal 1 jaar wachten en beter 2 jaar, helaas… maar hee, dat komt goed heb ik wat om naar uit te kijken ;)
    Hehe, meisjes kun je toch ook een pet opzetten? Dan wel een meisjespet, een roze of zo? :D

Derona: Dankje :D

Ramona: Ja, ze zeggen dat ze er geen bijwerkingen van hebben, maar Valentijn heeft er wel degelijk verstopping door. Heeft er ook erg veel last van dan, huilen huilen en huilen totdat hij kan poepen….
    Laatst nog eens de Nutriton geprobeerd, weer hetzelfde verhaal… Dus ze kunnen veel zeggen, maar mij maken ze niets wijs!

en het uwv heeft nog niet gebeld... moet plassen, zul je net zien dat ze dan belen!

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat heb jij daar super goed op geantwoord zeg,tjakaaaaaaaaaaaa

4. ramona0309

Thanx....
    Ja als het zo zou zijn... Laat ik het echt niet weghalen hoor...!
    IK kan daar echt niet mee leven....... en zonder vent wel... :)

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooie fotos! Prachtige kids

En weer zwanger zijn. Nog geen moment gemist. Dikke buik, zuur, moe, rugpijn, voorweeen van drie weken en alle andere ongemakken nee hoor ik ben helemaal happy zo.
    Volgend jaar maar eens kijken of het nog mogelijk is om voor een tweede te gaan maar nu echt mooi nog niet

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nog tips voor als ze diaree hebben?

Jamie heeft diaree helaas

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Tsjonge, hoe krijg je die uitslag weg?! Het invetten leek het alleen maar te verergeren... Nu heb ik er sudocrem opgesmeerd :rolleyes: En daar is het wel iets minder van, maar nu is zijn huid heel erg droog :rolleyes: Ik blijf smeren... Hij ziet er echt niet meer uit!
    Zijn oogje gaat trouwens wel veel beter!

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    :confused: wat een ........

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Arme tobe Merle! Heeft hij er veel last van?

10. ramona0309

hi..

ik laat de uitslag uitdrogen.... en als het huidje droog wordt smeer ik er natusan creme op... (witte tube)...
    werkt perfect...!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    You Go Girl zonder vent kunnen we zeker haha

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hier de GOUDEN TIP: Dermalex Care!

Dat hebben wij gesmeerd toen Valentijn zo'n vreselijke uitslag had en nu heeft hij weer een super mooi gaaf huidje! :D

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    zo, ik ga me opmaken en dan lekker weer naar mijn moeder :D

Even de stad in, Valentijn heeft al een tijdje berg en met die anti-berg pads gaat het niet over, dus ik wil nu de Dermalex Care haarlotion gebruiken. De creme voor op zijn gezicht verricht wonderen namelijk, dus ik hoop dat de haarlotion dat ook doet!

14. ramona0309

Yvette
    Hebben ze al gebeld...?

Je hebt toch geen upc he?

Wilde vanochtend me moeder bellen en dacht dat ze in gesprek was..... maar duurde wel heel lang... nu blijkt dat mn telefoonverbinding al heel de ochtend het niet doet...
    Nu hoor ik helemaal niets meer.....

meestal ligt het internet er dan ook uit.... maar zoals jullie zien doet dat het wel..?!

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heb je al eens daktozin pasta geprobeerd? Als nona wat uitslag heeft doe ik dat eraan en na een dag is het al weg!

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @uitslag trouwens: hier enkel heel af en toe wat rood aan haar billetjes voor de rest heeft ze nog nooit uitslag gehad. Wat gebruiken jullie voor te wassen misschien? En in te smeren? Hier wasolie van Jonhsons of Mustela. En creme van Mustela of ook de olie van jonhsons.

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dank je voor de tip! Waar heb jij die gehaald?

@ Tacha: jij ook bedankt voor de tip! Zal maar niet vragen waar je m hebt gehaald aangezien je in Belgie woont ;) Ik zal wel even googlen.

Wij wassen trouwens alleen met water. Zijn huidje is verder heel zacht en gaaf. Ik smeer er een speciale babycreme op van Sabon. En daarmee is de uitslag op zijn benen wel weggegaan... Het is dus echt alleen zijn hoofd. Uitslag bij zijn billen heeft ie ook nog nooit gehad.

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Ramona: Wat een kutopmerking seg! Maar euh, je had toch al getest en was toch niet zwanger?

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iloveandres: Wat lief! Je hebt een super man :)

Mikki: Beter laat dan nooit! Nog van harte met je verjaardag!

Boxkleed: Die hebben wij van er was eens van Prenatal.. En we hebben een speelkleed van Woezel en Pip!

MerleQ: Hier komt het gehuil van het spugen.. En ze spuugt niet alleen melk maar ook maagzuur.. En ze kwijlt ook heel veel.. Waar dat door komt weet ik niet, maar ik weet wel dat als ze zuur spuugt dat ze dan overstuur raakt..

Mamalijntje: Hoe is het nu met de kater?
    Gezellig wachten op bezoek dat niet komt.. M'n schoonzusje kan er ook wat van, dan baal ik echt als een stekker.. Dus zeg nu vaak dat ik er niet ben :p Slecht he!

Vaseline: Ben ik dan de enige die het niet gebruikt? Ik gebruik gewoon de zwitsal uit dat gele ronde bakje.. En smeer haar in met de bodylotion van zwitsal of natalis.. Net wat er voor de hand is.. En soms zelfs met babyolie omdat ze heel erg droog is..

Jessica: Dat had ik gsiter.. We zitten in de V&D zegt m'n nicht, ze is wat nat.. Nou ik dacht dat kan echt niet.. Ja hoor, was het gewoon uit de luier gelopen en ze had nog maar pas die luier om :(

Ramona: Bij ons op het CB vertelde ze dat kinderen die langer dan de uitgerekende datum in de buik zitten voorlijker kunnen zijn..

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tattoo: Mijn mannetje heeft voor zijn verjaardag een tattoo gekregen van mij en z'n meisje.. Met haar naam en geboorte datum op zijn onderbeen.. :)

09Liz: Welkom! Gefeliciteerd met je dochter..

Ik geloof dat dit het eerst weer was voor vandaag.. M'n meisje heft haar pret gehad.. En nu is ze weer aan het huilen.. Zal er even bij gaan kijken!

Deel Deze Pagina