Ik wilde net zeggen, wat lijkt Sven al groot zeg op die foto! Leuke kleertjes heeft ie steeds aan! Hihi Tobe ligt op zijn nieuwe speelkleed en hij vindt het onwijs interessant. Ik hoor hem de hele tijd lachen
Leuk is dat he.....het is ook zo'n leuk kleed.. Heeft hij de spiegel al ontdekt? Hier zit iemand hele tijd aandacht te trekken, hij lacht ook al in zich zelf (he he, he ,he....) Hmmm.....misschien moet ik Sven dan maar in hele zachte lieve kleertjes steken, want ik wil helemaal niet dat hij 5 maanden al is.....hihihi.... Dit blousje had ik van een hele goede vriendin gekregen, hoort eigenlijk ook nog een noppies broek bij maar die is nog te groot denk ik. Je kan je voorstellen dat ik helemaal verliefd rondloop de hele dag....
Hahahahaha.......Sven ligt ook net op zijn kleed en heeft opeens tot twee keer toe de spiegel door dat daar ook geluid uit komt als je erop slaat......ohhhhhhh ik ben zo in de wolken vandaag.....is dit die roze wolk waar ze het over hebben als je bevallen bent?
Zo, terug van het wandelen... Werd gillend gek van Valentijn. Hij heeft duidelijk een sprongetje, want hij zit niet goed in zijn vel. Het ene momentis ie vrolijk en lacht ie veel, om vervolgens om te slaan in krijsen, krijsen ennog eens krijsen. Was het spuugzat, ben naar mijn moeder gereden,we zijn de stad in gegaan en ikheb het boek Oei, ik groei gekocht . Onderweg ook nog een paar keer krijsen en nu is hij weer vrolijk en rustig . Oef, nu, op dit moment, wil ik even geen tweede kindje Ramona: Ja, ze hebben gebeld en we hebben hier KPN, geen UPC gelukkig! MerleQ: Is het OP zijn hoofd, of in zijn gezicht? OP zijn hoofd kan berg zijn, maar die anti-berg pads werken niet zo goed, ik ga daar dus ook die Dermalex voor halen, daar is speciale haarlotion van Joyce: Wij gebruiken ook geen Vaseline hoor Mikki: Thanx! Wat een ontzettend heerlijke nacht heb je gehad zeg,ongelooflijk! Auto verzekeren: Gewoon de verzekering bellen en zeggen wanneer je hem ophaalt, hij is dan bij de meeste maatschappijen gewoon al verzekerd! Zo was het bij ons ook, gewoon even een belletje! Jessica: Het is inderdaad niet gevaarlijk, maar Valentijn heeft zon mooi koppie, dat zou toch zonde zijn als het afgeplat wordt? Datwil ik dus liever voorkomen! Goofychick: Super fotos! Wat een lekker kereltje he En zeker, dát is nou die roze wolk! (Of in ons geval: blauw ) Ik heb het boek trouwens gekocht! Ga nu meteen lezen (wel prijzig he ) SPEEN: Valentijn wilt hem ook eigenlijk niet meer! Héél soms nog, maar meestal niet meer Lekker handig
Yvette, ben blij dat je ff je zinnen hebt kunnen verzetten, je zult zien dat het boek je een hoop geruststeld. Dat deed het met mij ook afgelopen week toen hij weer in zijn oude patroon leek te vervallen, maar toen ben ik gaan lezen en zag in dat overzichtje dat hij in een sprong zat en toen ben ik gaan lezen en werd direct rustig.....en hij is nu volgens mij uit die sprong....en dat blijkt ook wel.
Mijn ventje is ook uit zijn sprong geloof ik...jemig wat een lachebek heb ik op de wereld gezet Hij was net maar aan het lachen naar me, zoveel heeft 'ie dat nog nooit gedaan. Ik heb hem net op zijn speelkleed gelegd, en toen begon hij te lachen tegen die beestjes die erboven hangen, en ernaar te slaan. Dat is ook nieuw. Even een vraagje...hoe lang zijn jullie kindjes ongeveer wakker na een voeding? Hier is hij inclusief een voeding ongeveer een uur tot anderhalf uur wakker, en dan leg ik hem weer in bed bij het eerste gaapje. Maar soms vraag ik me af of ik hem niet te snel weer in bed leg, en of ik langer met hem moet spelen om hem te stimuleren of zo...
Die heb ik inderdaad ook op het lijstje staan. Ik ga morgen last de apotheek en dan kijk ik wat ze daar hebben. @ Yvette: het is in zijn gezicht, op zijn voorhoofd en op zijn wangetjes. Het is nu trouwens heel erg aan het vervellen nadat ik sudocrem er op heb gesmeerd dus misschien dat het er morgen weer beter uitziet... Hoop het... @ goofychick: nee het geluid uit die spiegel heeft ie nog niet ontdekt! Hij heeft wel zichzelf bekeken in dat ding @ sprongetje: dat is hier weg even geleden denk ik want sinds een week ofzo is ie heel lacherig en grijpt ie dus naar zijn speeltjes. Wanneer is de volgende eigenlijk?
goofychick wauw wat een mooie fotos! Maar idd hij lijkt al heel groot zo hihi. Mikki Jamie leg ik in bed als hij echt in slaap valt op mijn arm of box etc want als ik hem in bed stop bij elke gaap dan duurt het 15 minuten totdat hij het zat is en huilt dan. Troosten en weer opnieuw toedekken... Ect maar dat helpt hier helemaal niet. Hij ligt dan rustig al die tijd in bed. Jamie zijn slaapritme is over het algemeen 21:00 tot 00:00 van 00:30 tot 05:00 en van 05:30 tot 07:45 Om 07:45 was ik hem elke dag en kleed ik hem aan voor de dag. Dan flesje en heerlijk spelen op de arm. Daarna lekker in de box wakker tot 12:00. Flesje en hup naar bed tot 16:00. Van 16:00 wakker en dan rond 20:00 krijgt hij zijn pyama aan en de fles en dan een uurtje later lekker naar bed toe
Zo das al een lekker ritme! Weet je ook een beetje waar je aan toe bent... Lars heeft elke dag een ander ritme, meestal na de fles van 15/16 uur gaat het slapen ook moeizaam. Kindjes hebben volgens mij vaak krampjes aan het eind van de dag
Jamie heeft idd ook na 16:00 vaak erge krampjes helaas maar nog even en dan zijn we er hopelijk vanaf
Hier slaapt Tobe aan het einde van de dag ook een stuk slechter/moeizamer maar dat heeft volgens mij niet met de krampjes te maken... Maar meer met het feit dat ze er dan een dag op hebben zitten en dan allerlei prikkels moeten verwerken. Ik slaap ook slecht als ik vlak voor het slapen druk ben geweest. @ derona: het is een speelkleed van tiny love. Het heet Tiny Love Gymini Activiti Tot Tropic Isle speelkleed. Een hele mond vol
Gaaf kleed Merle. Ik heb ook zitten snuffelen maar vind hem zo prijzig. En we hebben er eentje liggen helaas niet zo'n mooie als deze
Lars heeft net maar een half uur geslapen.. Ligt nu samen met Esmee in de zitzak voor de tv nick jr te kijken hahah onder een dekentje. Zo schattig. Esmee aait Lars steeds, ik vind het zo leuk dat ze nu gezellig met z'n tweetjes zijn, Esmee was altijd maar alleen... Lars heeft tot nu toe nog geen krampjes.... was gewoon niet moe denk ik Ga zo maar even boodschapjes doen
Dus hij is overdag 2x 4 uur wakker Daar kom ik dus echt niet aan... ik denk dat Jay overdag hooguit 5 uur wakker is. Inclusief voedingen en zijn badje. Ik zou ook niet weten hoe ik hem 4 uur achter elkaar moest bezig houden om eerlijk te zijn... En zichzelf bezig houden kan hij ook nog niet zo lang. Als hij in de box of op zijn kleed ligt, is hij het na 10 minuutjes wel zat en begint hij te huilen.
Mooi is dat he dat elk kind anders is hihi Jamie vermaakt zich prima. Kan gewoon een uur lang om zich heen kijken en lachen. Mobieltje aan en hoppa. Soms even in de wipper en anders weer even op de bank maar meneertje weet zich te vermaken