Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgende sprong hangt af is 12 weken na UITGEREKENDE datum....maar kan natuurlijk ook wat eerder of later.....en daarna komt er een hele lange sprong.....14 1/2 week tot 19 1/2 week.....kijk er niet naar uit moet ik zeggen :cry:

Sven slaapt heel weinig dus ik kan je niet helpen Miki!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klopt hoor hij is prijzig, toen wij hem kochten hadden we ook zoiets van slik, maar lang leven de cadeaubonnen, MAAR vind het meer dan de moeite waar toch Merleq?

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia ramona.........Dat klopt wat j zegt ik ben gisteren bij het CB geweest en ze zeiden ook koemelkeiwitten dus ik mag het gewoon gebruiken,maar ze vond zijn huidje niet erg rustig dus ik moet waarschijnlijk weer andere voeding dat horen we 1 april bij de KA.

Hia Mikmak..dat is inderdaad verschrikkelijk eng als je dat dan zelf hebt,ikk hoop dat hij snel weg is meid je koortslip.

Hia Patricia.......Ik heb nu een klacht over haar ingediend en ik word nu terig gebeld over een andere coach die ik kan krijgen,ik heb gezegd dat ik echt niet meer met haar ga zitten tot ze der excuus aanbied,ik had haar zelf ook nog gebeld dat ik haar wilde spreken en dat ik haar niet meer wilde hebben dat ik niet wens om als stront behandeld te woren ze heeft mij niet meer terug gebeld!
    Ja hoe ging het tussen mij en Mart ik heb niet meer tegen hem gesproken,hetw as echt de druppel die de emmer deed overlopen,ik kan er ook niets aan doen dus doe even normaal,helaas is er toen later wat bij gekomen dat ik hem op een leugen heb betrapt en dus ja ik kan er nu even niet veel over zeggen,we hebben vandaag wel weer gesproken met elkaar maar mijn vertrouwen was nog weg en ja ik weet niet hoe ik dat moet terug krijgen,ik heb ook tegen hem gezegd dat als we dan verder zouden gaan dat het voor de kinderen is en dat werkt ook niet,maar goed ik hou naguurlijk wel veel van hem,en hij ook van mij dat maakt het ook moeilijk,maar goed we zien het wel.
    Heb je het CB nog gesproken over zijn eczeem?
    Ik lees het al wat zei de KA?

Hai Goofychick........Hoe gaat het met je manneke meid?

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Kissie.........Heb je die druppeltjes van Vsm ook al dan?

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofychick........Wat een schatje zeg jou manneke,.......
    Hoe is het afgelopen met je verlofdagen en je contract?

Hai Mikki...meid let je wel wat op,misschien wat lekkere kant en klare salades halen?

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Patrieske.....heftig (heb wat gemist denk ik)....hele dikki knuff voor jou!

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai vash

Hoe is het met jou kleintje al wat opgeknapt na de prikjes?
    Ik heb ook die van 60 mg liggen die had ik van het zkh meegekregen jaimy kreeg bij zijn geboorte tot 3 dagen erna zetpilletjes voor zijn hersenschudiing

8. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Hoop dat alles goed met jullie gaat!

Heb helemaal geen tijd om bij te lezen, mijn meisje houdt me van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig en ik ben deze dagen alleen dus vind het wel een beetje druk en best tegenvallen (vriend gisteren druk bezig bij Ikea A'dam) en nu weer spoedmelding..nou..ik pak morgenochtend alle spullen bijelkaar en ik ga lekker een paar dagen naar mijn ouders, trek het echt niet zo alleen..

Liefs Sanne

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    patrieske16 het houdt ook even aan zo bij jouw he! Heel erg veel sterkte meis! En een dikke knuffel.
    Hoe gaat het verders met Jaimy?

Sanne ook jij een dikke knuffel. Vind het ook zwaar hoor de dagen alleen. Manlief moet veel werken. Nachten etc en nu ook een zieke kater erbij.. grrr maar goed

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tinnylove, en volgens mij heet het playgarden ofzo.

11. winter15

winter15 Niet meer actief

@Mamalijntje: och ja..en hoe is het nu met de kater dan? jij ook een knuf! voelt soms net een beetje als overleven, maar ja..neem aan dat er wel weer gemakkelijker tijden aanbreken..:)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh hihihihi.....hij heet heel anders zie ik nu ;)

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedenavond allemaal.. heb ik hier vandaag nog wat gemist? beetje veel bijgekletst hier zeg...

@patrieske, ja had voor de zekerheid het CB effe ingelicht en ze schrijven het in het dossier bij... maar so far so good.... en ben er erg voorzichtig mee bij dr... maar gewoon effe lekker knuffelen kan gewoon, moet er alleen alert mee zijn dat ik haar niet per ongeluk een kusje wil geven... maar komt vast goed

Wel een gode avond en nacht gehad gisteren, om half 8 in bed, om 8uur huilen vanwege een poepluier daarna nog een keertje gehuild en niet meer gehoord, heb haar om 12u snachts maar wakker gemaakt voor dr flesje en want ik was zelf in slaap gevallen.. vervolgens meldde zich weer om 6 uur vanmorgen.... en nog gerekt tot 7 uur... en nu komt ze vandaag gewoon weer om de 4 of 5 uur.. nou ze valt me net in slaap dus ga dr gauw in bedje leggen....

voor de rest effe bij mn ouwe buuf geweest in belgie... net over de grens, die had haar nog niet gezien, maar is niet bijster slim , en vind het eng om van lanaken naar maastricht te rijden om vervolgens mijn huis te zoeken dus maar effe daar geweeest... wel effe leuk geweest...

nou ga strax effe proberen bij te lezen.. maar eerst effe mn meisje naar bed brengen

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig dat heetf Tess ook ik ben gewoon terug naar huis gegaan iedereen keek naar mijn wagen :(

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Volgens mij heetf Tess haar 12 weken sprongetje, het ene moment lekker aan het spelen en bezig en dan zet ze het op een brullen heb al een paar keer de temp opgenomen omdat ik dacht dat ze misschien ziek was, wat ik wel ineens merk is dat ze sinds vanmiddag alles beter kan beet pallen, ze zit konstant aan haar kleding te trekken...
    Ik had net lekker bij mijn ouders gegete nen die hadden daar een ikea babygym gekocht en leuk dat ze het vond joh ze heeft er echt een uur naar liggen lachen en brabbelen zo schattig, om dan daarna maar weer in huilen uit te barsten.

Ze is net lekekr in bad geweest kleine beetje eten, speen in de mond en ze is vertrokken.

16. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Haha ok, zit er hier dus binnenkort 1 aan tekomen. :rolleyes:

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dat doe ik niet meer, hoe moeilijk het ook is. Anders had ik me tot nu toe op moeten sluiten binnen. Gelukkig dat de eerste keer ik aangemoedigd ben door een zus van een vriendin van mij, anders was ik toen ook rechtsomkeert gegaan destijds.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Patrieske, hoe het met mijn manneke gaat........echt geweldig! Hij is super stoer gisteren geweest bij zijn prikjes, en vandaag is hij vreselijk goed gemutst. Niet normaal meer, weet niet hoe ik het heb. Mams heeft dan ook een traantje van geluk weg gepinkt vanmiddag toen hij lag te genieten op zijn speelkleed.
    (heeft nu erg veel van krampjes alleen....zo zielig.....hij wordt er ook vreselijk boos)

Meis ik heb zo met je te doen, Knuff! Kan je er nu allemaal lekker bij hebben in deze periode.

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    dit heeft ze dus ook nog nooit gedaan meestal gaat ze lekekr slapen in de wagen maar vandaag................
    In ieder gavel net 100cc gegeven en nu ligt ze lekker te slapen straks krijgt ze de rest.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Patrieske, mijn verlofdagen zijn helaas zo als ze zijn, dus 12 dagen eerder beginnen, verder ben ik nog geen drie jaar binnen de stichting, tegenwoordig moet dat schijnt. Dus ze kunnen me tot 1 augustus eruit kiepen, hoewel ik denk dat dat niet gebeurt omdat er twee jonge meiden op onze school zijn die later zijn gekomen en nog geen jaar binnen de stichting zitten. Daarnaasst wil de nieuwe directeur mij toch houden, dus ik ga voorlopig nog geen beren op de weg zien.

Deel Deze Pagina