Deze kraamverzorgster vond ik echt helemaal geweldig. Jammer dat we haar niet meer hadden, nadat Joshua opgenomen was geweest...
Luiers: Ingmar heeft al maat 3 aan (van pampers new baby). 2 kan nog wel net, maar 3 gaat beter. Ik heb echt het gevoel dat we een mega baby hebben nu! Ooh ik ben echt even helemaal gelukkig! Ingmar communiceert! Hij herkent ons en glimlacht echt heel breed als we bij zijn bedje komen staan.
@ Derona: dankjewel meid. @ Libra: ja leuk is dat he? Dat doet Joshua ook, echt heerlijk vind ik dat.
Ik heb trouwens ook weer een paar leuke filmpjes.... http://www.youtube.com/watch?v=-jD9ikHtgRo Hier houd Joshua voor het eerst de sleutelring echt heel erg goed vast...Dat was gisteren. http://www.youtube.com/watch?v=84X45wD9IUY
Wat een leuke filmpjes en foto's iloveandres! Villa Tovertoren is trouwens erg mooi en groot geworden na de verbouwing. Zeker de moeite waard om snel te gaan kijken. En er hangt ook een nieuwe collectie van LIEF! Hoef je er niet meer voor naar Amersfoort te gaan, hihi! Libra: Ja, leuk is dat he? Fien kletst sinds 2 dagen ook echt terug als we (tien x) hi zeggen. Zo schattig! Jessica83: Welke oogafwijking zit er in de familie dan? Derona: En? Hoe zitten de luiers? Vanavond trouwens 3 kids in huis. Naast Britt en Fien ook een loge van 7 maanden. Was tijdens bedtijd even spitsuur, maar ze liggen alledrie al vanaf 20.00 heerlijk te slapen. Pappa en mamma dus een rustige avond!
@ Britt: dan ga ik zeker van de week ffies kijken. Misschien hebben ze nog wel aanbiedingen. Ja mooie foto's en filmpjes he? Ben echt supertrots op mijn mooie kleine vent. Fijn hoor, zo'n lekkere rustige avond. HIHIHI.
Zo, eind van de middag op kraamvisite geweest van vrienden van ons.....WEEMOED!......jee wat is dat weer klein zeg. En het lijkt al zo lang geleden ook! Mocht hem ff vasthouden maar wat fragiel is dat dan, kan me niet meer voorstellen dat Sven ook zo is geweest. En aan de andere kant kon je nu zo goed verschil zien waar Sven vandaan komt en waar hij nu is, zo veel meer, dat is dan wel weer leuk. Maar ja hoor, als ik dat dan weer zie......kom maar (nog niet nu hoor) Leuke aanbieding bij het kruidvat wat eigenlijk niet meer zo was, maar ze waren het bord vergeten weg te zetten, hehehehe......3 pakken voor 26,50. Dus een pak nr 3 gekocht en twee pakken nr 4 alweer. Verder vandaag ook zelf kraamvisite gehad, ze hebben hier met drie buren kleertjes gekocht op kleertjes.com (aanrader trouwens, zeker de uitverkoop)en hebben het zo gekocht dat je alles kan combineren, echt leuk! Morgen en in de ochtend visite en in de middag. Dus best weer druk. @mamamakka, nee dat boekje hebben we volgens mij niet. *oh leest verder* heb me ingeschreven, kom maar op met die bonnen @Jessica was je het haar veel? @Tacha heb je de doorgesneden ui al geprobeerd? Werkt wel! @mamalijntje, thanks! @Libra,ingmar zit in een sprongetje denk ik. AJ dat is niet leuk van je vriend. Sterkte meid!
Leuk is dat he! Wij hebben die new born nu gelaten voor wat het is, met de groene zak, de pampers dry kan hij langer meedoen en 3 geel zou hij over twee weken alweer uit zijn als hij nog zo hard blijft groeien.
Oh onze kraamvisite kwam ook nog met een cadeautje voor mama aanzetten, maakte het open.....was het de hot scrub en mud van Rituals....ohhhh zooooo heerlijk! Zo lief dat ze ook aan mama dachten
Meiden, ik ga zo m'n bedje opzoeken... Joshua nog even voeden en dan lekker slapen. Morgenochtend naar de voetbal met Andres en daarna denk ik nog ffies op visite bij een oom en tante van me. Dan lekker naar huis en dan ga ik een deel van de keuken schoonmaken en de koelkast opruimen (met de kolfspullen). Slaap lekker allemaal.
Slaap lekker,......hier gaan we ook ons bedje opzoeken, kleine komt als het goed is over anderhalf uur, hoewel hij nu een ritme van 2 uur heeft soms.....ehhhh ohhhh dan is het geen ritme, hahaha....ben toe aan bed. Tot morgen!
Hai allemaal Sorry maar ik heb zoveel pagina's gemist dat bijlezen echt even niet meer gaat........ Als ik van iemand iets belangrijks heb gemist mail het me even aub ,ik vind het zo rot als ik iets van iemand mis wat heel belangrijk is,erg sorry hoor. Het is erg druk hier in huis nu met zoë* haar dagen,ik heb wel een taart besteld slingers gekocht en balonnen laten maken. Het eerste kadootje voor haar kwam vandaag binnen van een vriendin van mij die in Abcoude woont,je snapt wel dikke tranen met tuiten waren er,maar goed ik widle wel de bedankjes die ik heb gemaakt met jullie delen,jullie leven ook allemaal erg mee dat is erg lief van jullie. Dank je voor alles wat je hebt gedaan Dank je voor je glimlach toen wij het moeilijk hadden Dank je voor de arm die je om ons heen wou slaan Bedankt voor alle zorgen bij pijn en verdriet het zijn alleen je echte vrienden die je dan ziet Die je troosten,knuffelen zodat je weer lacht Bedankt lieve vrienden,jullie gaven ons kracht Dit is het gedichtje voor zoë* op haar kaartje. Jouw geboortedag een dag zo bijzonder Jij kwam tot ons een klein wonder In gedachten vieren we je feest Hoe zou het nu zijn als je nog bij ons was geweest Heel dichtbij op deze dag Heel dichtbij.......met een traan en een lach...... je Patricia Marton zoe* noel en jaimy
ow jeetje meid, krijg gewoon een brok in mijn keel van die mooie gedichtjes. Echt supermooi meid. En meid, het geeft echt niets, dat je niet reageert. Ik zal je even een PB sturen.
Hia Yvette.......Ik las wel tussen de berichtjes door van Valentijn meid,gelukkig heeft hij geppeot en ook weer geplast meid,en als je het niet vertrouwd gewoon weer aan de bel trekken hoor meid,dikke knuf voor jullie manneke
Hai patricia........Meid alvast heel erg bedankt,ik wilde weer gana bijlezen maar ik kan me niet consentreren op het scherm en dus ga ik nu even naar zoe* haar dagboek wat schrijven en de bedankjes afmaken want die zijn maar voor de helft af,alles ging mis met de bedankjes ;-(
Britt het is in numansdorp Jemig Libra ik hoop dat je man gauw weer een nieuwe baan vind Jessica wat een schatje... Yvette fijn dat Valentijn weer is opgeknapt Iloveandres ook lekker aan het shoppen geslagen Derona ik heb ook nooit TSR gehad en ook noit geen stuwing daarom denk ik dat het gewoon niet genoeg was ik kolfde maar 90cc uit 2 borsten ongesteld ik was het 2 weken gelden een kleine beetje hield wel een week aan mar ik had genoeg aan inlegkruisjes aangezien tampons echt nog niet lekker zaten (wel geprobeerd) Ojee ik wordt geroepen door mijn meisje kom straks weer terug
@ jessica: oh ik snap het! Hopelijk blijft de operatie je meisje bespaard dan! Wel een hele lieve foto trouwens (helemaal vergeten te zeggen) @ iloveandres: ik vind het zo leuk om foto's van de geboorte en de eerste dagen terug te kijken. Leuk hoor! @ patrieske: meid dat maakt toch helemaal niets uit? Heel veel sterkte de komende dagen. Ik hoop voor je dat je veel lieve reacties uit je omgeving krijgt. @ goofychick: wat leuk zeg dat ze die kleertjes hebben gekocht en hebben gematcht! Ik kan me inderdaad ook helemaal niet meer voorstellen dat Tobe zo klein is geweest... Het gaat inderdaad onwijs hard en ze kunnen al zoveel meer! @ TSR: Ik had hem juist alleen maar! Als ik kolfde, spoot de melk er echt uit (net zolang als ik kolfde, dus echt wel zo'n 10 minuten) totdat het er opeens mee op hield en dan kwam er ook niets meer... Dan kolfde ik altijd wanhopig nog 5 a 10 minuten door Maar nee hoor... Dus ik snap wel dat Tobe veel te veel binnen kreeg en dat ie er last van had Hier werd Tobe vannacht weer om half 6 wakker, dus ik dacht 'daar gaan we weer...'. Hij lag echt klaarwakker in zijn bed. Dus ik zijn speen in gedaan en weer in bed gekropen. Heb hem nog wel even gehoord maar opeens schoten we beiden om kwart voor 8 wakker en hij sliep nog! Nou ja, ik snap er helemaal niets van... Hij slaapt echt zo raar de laatste dagen, totaal geen peil op te trekken. Voor het eerst had ie gisteravond om half 12 ook geen zin om te slapen, maar gelukkig is ie na 10 minuten mekkeren dat alsnog gaan doen...
Prachtig stukje patrieske! Merle lekker joh! Hier was het helaas weer raak maar wel weer om normale tijden gelukkig. Jamie komt om 4 uur al en vind het te lang om te rekken naar 8 uur