Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Yvette: Jeetje wat schrikken zeg dat ie ziek was en niets had geplast! Hoe gaat het nu met je kleine stoere man? Oh ik lees het al! Gelukkig!

@Ramona: Hier ook niet in oude broeken, idd die heupen haha net hetzelfde als jou! Ik krijg ze gewoon echt niet toe. Baal er wel van hoor. Was 21kg aangekomen en ben er 11 kwijt. Super schattig dat ze duimt hihi.

@mamamakka: crashdieet dat wel helpt is het ziekenhuis/koolsoepdieet. Google er maar eens op ik viel er 5kg mee af in een week. Maar die soep is walgelijk hahha.

@MerleQ: balen dat je ongi wordt meid.. Arme Tobe toch mss een tijdje niets smeren kijken wat dat geeft?

@Borstvoeding die niet lukt: Vaak heeft het te maken met een foute begeleiding. Als je goed begeleid wordt én je goed hebt voorbereid moet het normaal altijd lukken, mits je doorzettingsvermogen hebt én het ook echt wil natuurlijk. En respect pff ik vind het gewoon super makkelijk! Als ze honger heeft moet ik niets doen haar gewoon aanleggen. Ook snachts of smorgens héél vroeg jullie moeten dan naar de keuken gaan en een flesje maken terwijl je kindje ligt te huilen dat vind ik persoonlijk moeilijker ;)

@Libra: Zo schattig dat ze echt beginnen lachen en communiceren he!

@Jessica: Mooie fotos hoor! Oogjes wegdraaien is nog normaal he, pas na 6 maanden ofzo mss even laten checken.

@Iloveandres: Wat voor broekje heb je gekocht dan bij de hema? Jeans? Ooh wat schattig in die prinsenstoel! super filmpjes weer!

@Brit: Wow moet wel druk zijn 3 kleintjes! is Britt haar lipje gehecht?

@Patrieske: Mooie gedichten hoor.. Maak je niet druk dat je niet kan reageren! Je hebt wel andere dingen aan je hoofd. Knuffel!

@Derona: Mss regeldagen dan voelen je boobs heel leeg en moet je sylvano vaak aanleggen he hoe vaker je aanlegt hoe meer melk. Geen TSR? Ik wel hoor het voelt als een warme beetje prikkerig gevoel en dan spuit het eruit en moet nona echt snel zijn met slikken. Maar er bestaat een neusspray met oxytocine he om een tsr op te wekken!

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo weer even tijd voor mezelf (hoop ik)
    Weer een drukke nacht gehad. Beetje ruzie met manlief en Jamie die zo verschrikkelijk hongerig is.
    Gelukkig is Jamie verder heel erg rustig en huilt bijna niet dus mag eigelijk niet klagen.

Gysmo (onze kater) is nog steeds heel erg ziek. Gisteren weer naar de dierenarts geweest en nu pijnstilling meegekregen. Alleen wil hij maar niet drinken en eten.. Morgen maar weer bellen om te kijken of de katheter eruit mag want hij begint eraan te knagen de boef.

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha super mooi bv foto echt lieff,

en TSR ik heb wel als Sylvano aan de borst ligt,dat het echt klok klok klok klok is in het begind gaat het best snel,later moet hij erzeg maar wat moeite voor doe

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @mamalijntje wat sneu dat jullie kat zo ziek is zeg

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Idd een prachtige foto van je meissie! Ze heeft mooie bolle wangen maar dat heb ik al vaker gezegt :)

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Derona hoe gaat het nu met jou verder? Helemaal happy dat je bv heb doorgezet? en alles ook weer goed met manlief?

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia: Wat een heerlijk kereltje, Joshua! Niets meer van te zien dat hij zo piep was :D
    Dat zei ik toch! Als het echt KMA is, dan zie je razendsnel resultaat! Gelukkig maar :D

Libra: Grote kerel, die Ingmar ;) Heerlijk toch dat hij het zo goed doet!

Goofychick: Heerlijk dat mama ook eens verwend wordt :D

Patrieske: *slik* wat een tranentrekkers, die gedichten… Echt heel erg mooi… Heel erg veel sterkte en ook een beetje vreugde voor morgen, lieverd…
    Wat ben je toch ook een lieverd

MerleQ: Die Tobe toch ;) Ach, als hij dan zo lekker doorslaapt, maakt het toch ook niet uit? :)
    Balen van zijn uitslag zeg, zeker als je met hem gaan showen bij andere mama’s met baby’s, dan wil je toch dat hij er puntgaaf uit ziet! (tenminste, dat heb ik wel :oops: )
    Probeer die Dermalex Care Junior toch gewoon meid, wel prijzig, maar hier verricht hij echt wonderen hoor…

Mamamakka: Veel plezier vandaag!

Mikki: Gefeliciteerd met je auto! En nu lekker crossen dan maar :D
    Oh wauw, dat is toch een volwaardige nacht? Geweldig dat hij zo goed geslapen heeft !

Tacha: Meid, wat een mooie foto weer! Zo een wil ik ook, toch maar eens maken dan :D
    Ik denk trouwens precies hetzelfde over de bv ;) Het is ook zo’n heerlijk makkelijk troost middel!

Mamalijntje: Wat een prachtige banner! Arm katertje van jullie :(

TSR: Dat houdt hier ook enorm lang aan, met als gevolg een kind dat zich steeds verslikt ;) Nu houdt hij zijn mondje aan de borst en slikt alleen maar, haha!

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    BABYSCHOMMEL: Welke hebben jullie? Wij willen er ook een aanschaffen, maar je hebt hele dure en goedkopere?

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

TSR zoals ik het voel....

Ken je die tintelingen in je vingers als je koude handen hebt... als je weer in een warme kamer...? Zo vind ik het voelen... soms zelfs een beetje pijnlijk.... alleen dan natuurlijk in je borst.. :)

hier schiet dan de melk in het rond... en heb soms stralen die wel een halve meter ver schieten..... :)

Als je een goed TSR refelx hebt... dan moet je echt uitkijken dat de kolf wel goed doorloopt...

Vaak heb je dit in het begin van het voeden.... en ooit moet ik mn dochtertje daardoor ff "loskoppelen"omdat ze zich anders verslikt....

Je kan bij de huisarts neusspay halen die het TSR bevorderd...
    maar zou het eerst tegelijk proberen.. kolven/voeden..

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel..........Bedankt meid erg lief van je berichtje,maar goed ik ben nu 100 dingen en niets aan het doen ;-(
    We zullen wel zien ieder jaar vallen er toch weer mensen af,ik ga dus nergens van uit.
    Volgens mij hebben de meesten weer last van rare avonden,ik dacht dat het ana mij lag dat jaimy dit dus echt aanvoelt.

Hai mama lijntje,.......Bedankt meid

11. ramona0309

Patrieske16
    Mooi gedicht hoor....!

Hoe gaat het verder met je...?

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai patricia........Fijn dat de uitslag wegtrekt meid,ik denk het wel als ik het zo lees,bij jaimy is het huilen echt 3 kwart verminder de uitslag is er nog wel daarom moeten we het bij de ka overleggen.

gefelciiteerd met je neefje en veel plezier bij het voetballen

13. ramona0309

Tacha
    Leuk zeg die haarbanden... nouja.. HAARbanden...

Zijn dat gewone... of speciaal voor baby's...?
    Vind het ech super staan...!

Merleq
    Tja... misschien trekt de uitslag heel snel weer weg.. want het gaat soms net zo snel als het komt...
    en er zijn echt wel meer kindjes met uitslag hoor..!
    En beter een mooi kindje MET uitslag.... dan een... (nouja je snapt hem ;))

Yvette
    auto die vanzelf rijdt.... hahaha "kid" ?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Yvette........

Wij hebben die van Fisher price met die visjes je kan hem op veel standen zetten en met licht en muziek en dat de visjes gaan draaien en je kan de schommel van links naar rechts laten zwaaien en van voor naar achteren,ik vind hem ideaal.

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai Merel.........Meid wat rot dat hij weer zo'n uitslag heeft,misschien even een keertje langs de ha gaan om even te laten kijken wat de uitslag is?

Hai Mamamakka.....Bedankt meid erg lief van je.
    Veel plezier bij je ouders.

hai Mikki...Super zeg dat hij zo doorslaapt wauwwww

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Haha idd "haar"banden lol. Heb ze van de Veritas, hebben jullie dat in NL? Is wel speciaal voor kindjes/babies. In de C&A hebben ze er ook een paar En H&M ook. En heb er ook leuke gekocht van de New Look maar die zijn nog wat groot 8)

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @yvette wij hebben de graco met jungle diertjes en 6 melodien, 6 standen en ook natuurgeluiden. Kostte 125 euro geloof ik.Maar wel een super ding Nona is er gek op!

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Daar ben ik ook benieuwd naar!
    Wij willen er ook eentje kopen, want ik vind het soms best moeilijk om hem bezig te houden als hij wat langer wakker is. Zo'n schommel zou perfect zijn denk ik, want hij vindt het heerlijk om gewiegd te worden, en dan kan hij lekker rondkijken. Maar ze zijn duuuurrrr... :confused:

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik heb de rainforest schommelstoel van ficher price Tess vind hem heerlijk en idd ze gaat er ook in as ze een beetje jengelig is gaat super

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, hier bezoek bezoek en nog eens bezoek. Vanaf 11 uur zijn we al bezig, (een bezoek kwam er adhoc tussendoor, prima, hebben we dat ook maar gehad want we hebben nu toch niks aan onze dag) Dud ff geen tijd om terug te lezen nu.

GEZOCHT en GEVONDEN: stoere en knappe zoon!

Vannacht is er wat merkwaardigs gebeurd, Sven heeft op 1 borst 5 1/2 uur geslapen....dussss......dat betekende dat ik wel om een uur of 1/2 6 met mijn kolf beneden zat om de andere af te kolven, spruw is volgens mij zo goed als weg, dus ik kan een voorraad op gaan bouwen voor 18 en 23 april :)
    Om 8 uur werden we gewekt door onze knul, hij lag al even wakker en lag te brabbelen en allemaal vreugde kreetjes te maken......moesten er erg om lachen.

Door het vele bezoek en het spelen vanochtend op het speelkleed nou wel overprikkeld, want wil alleen bij ons slapen.

Deel Deze Pagina