@patrieske Oh oke......manlief vind het zonde van het geld, maar vind ze wel erg leuk......was een pb voor je aan het maken maar mijn reactie verdween dus dan maar zo, wat een super mooi gedicht, ook hoe je het laatst beschreef hoe dat gegaan is toen ze overleed ...slik....tranen in mijn ogen. Zou er niet aan moeten denken....
Mikki: oeh jaloers! Ik heb eigenlijk nog niet de hoop dat Ingmar snel gaat doorslapen. Ik mag al van geluk spreken als ie niet om de 3 uur komt... Tacha: Ja ik ken het wel. Ik vind BV ook super makkelijk. Altijd bij de hand, altijd op de juiste temperatuur en nog gratiso ook Het enige is dan dat ze minder snel doorslapen. Mooie foto trouwens. TSR: Mijn kolf kan mijn TSR op een of andere manier niet aan. De hele hals van dat dingetje staat dan vol met melk en het gaat geen kant op. Ik moet dan echt wachten tot het doorgelopen is... maar op een of andere manier heb ik geen lekkage! Je hoeft mijn tepel maar aan te raken en het spuit er uit, maar ik heb nog nooit een zoogcompres hoeven gebruiken. Kolf: zijn hier ook meiden met de Avent Isis IQ Uno?
@mamamakka, het is even een moeilijk sprongetje maar wel een met een leuk gevolg, je zal merken dat hij straks veel meer kan. Ik heb mijn ogen uit gekeken bij Sven. Voornamelijk het zichzelf kunnen vermaken nu is erg leuk. Maar ook dingen ontdekken, hij kijkt nu ook de spullen uit de schappen bij de supermarkt (schijnt met patronen te maken te hebben) Sterkte!
@ sprongetjes: hoe werken die sprongetjes eigenlijk? Word er gerekend vanaf de geboortedatum, of vanaf de uitgerekende datum? Als ik sommigen van jullie zo hoor, dan loopt Joshua toch wel erg achter... * begint zich een beetje zorgen te maken...*
Heerlijk Mikki! @Merleq, kan me voorstellen hoor dat je baalt of baalde van die uitslag voor woensdag, je wilt toch pronken met je mannetje! Zou ik ook hebben.
bij oei ik groei word er geteld vanaf de uitgerekende datum , denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor ! oh en op oei ik groei.nl kan je ja aanmelde dan krijg je van te voren een mailtje dat er een sprongetje aan komt ! heb ik ook gedaan en is erg handig dan weet je tenminste ( zeker) wat het is
Werkt vanaf uitgerekende datum. Dus rustig aan, verder zijn het de sprongetjes waar ze het over hebben in oei ik groei boek. Maar hier staat ook in dat een kind dingen "uit de winkel (vaardigheden) pakt die hem interesseren en dat kan voor elk kind anders zijn. Dus zal me niet zo zorgen maken hoor. Ging toch hartstikke goed, als ik laatst zag wat hij met zijn mobil deed.....
@ Mamamakka: bedankt voor de tip! Heb me gelijk aangemeld! @ Goofychick: denk je dat echt? Ik maak me nogal snel zorgen denk ik... ...
denk dat je je inderdaad geen zorgen hoeft te maken hoor , geen kind is het zelfde het ene kind is iets eerder met geluidjes terwel het andere kindje eerder zijn handjes ondekt bijv. ik vind het gewoon handig om te weten wanneer ik wat kan verwachten ongeveer dan kan je "iets" de schuld geven
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =259&m=259 Hier is die schommelstoel yvette maar wij hebben hem in een andere kleur
jah lekker op tijd he ! had vorige week al gekund maar moest op dezelfde tijd bij de gyn zijn dus heb het cb verzet naar morgen , maar dan nog is het extreem laat !
pf eindelijk op bed en stil straks om 22 uur nog een fles en pyama aan en dan lekker naar bed, vandaag heel de dag bij mijn moeder geweest lekker een flinke wandeling gemaakt en ze heeft zich weer heerlijk vermaakt onder de babygym van ikea zo leuk vind ze hem, mijn moeder heeft hem vorige week gekocht voor bij hun in de box.
Ik ben op Bol.com aan het kijken voor het boek Oei ik groei. Ik heb hem waarschijnlijk wel gevonden, 2e hands...
Net nog even de wc schoongemaakt en dat voor de zondagavond hoef ik het morgen niet te doen dan geven ze weer heerlijk weer op
Hier ook weer spitsuur achter de rug. Morgen middag gaat manlief oppassen en dan ga ik even lekker alleen naar de stad. Even eruit.