Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje lekker hoor ik ga woensdag lekker naar de kapper en donderdagmiddag een lezing en borrel op mijn werk even weer lekker geen mama maar gewoon mezelf.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamalijntje, heerlijk ff de stad in voor jezelf!

@mamamakka, krijgt hij dan zijn prikjes of is het helemaal de eerste keer?

Hier is Sven nu rustig, manlief heeft hem verschoond en zit even met hem te spelen.
    Hoop dat ik het ritme met voeding zo nog wel terug krijg anders wordt het een lange nacht.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Hey meiden,

Elke keer beloof ik een beetje bij te blijven maar heb er niet zo veel tijd voor. Mijn vader lag nu weer in het ziekenhuis en dinsdag komt hij thuis. Daar heeft hij 24 uur verpleging nodig en zal er altijd nog iemand van ons bij moeten zijn.
    We denken dat het misschien nog een week of 3 duurt voorrdat het voorbij is. :cry:

Maar ik lees hier wel mee hoor en zal reageren waar ik kan. Want dit is een welkome afleiding. Ben ook zo blij dat we sem hebben. Ik zou niet weten wat we zonder hem moeten.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Muppet, is het ernstig van je vader? Voorbij? Pfff nou iig heel veel sterkte meid. En ja dan is zo'n kleine zeker heerlijke afleiding.

5. Tese

Tese Niet meer actief

@berg: ik lees hier veel dat jullie dat weghalen. Sem heeft het sinds kort ook. Maar ik heb altijd gehoord dat je het wel weg mag halen maar dat het veel beter is om het te laten zitten. Vraag me niet waarom dat weet ik niet meer.

@Merleq: ben je de schrik alweer te boven? durf je inmmiddels alweer naar de prenatal? Hoe is het met tobes uitslag?

@Patrieske: Hele dikke knuf meid!

@Schommelstoel van fisherprice: waar hebben jullie deze besteld en wat kostte dat?

@speelkleed: die van tinylove met dat kussentje, waar hebben jullie deze besteld?

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Speelkleed van tinylove ff googlen, dan kom je vanzelf bij internet winkels terecht. Verder heb ik hem in een winkeltje hier besteld dus kan je daar verder niet mee helpen. Merleq heeft hem via internet besteld.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ja het is ernstig. Hij zit nu in zn laatste fase van alvleesklierkanker. Ik moet 2 april ook weer werken. Ik zie er heel erg tegenop want het was mn vaders bedrijf. Gelukkig heeft hij em deze week kunnen verkopen maar ik weet niet hoe ik daar op 2 april weer moet gaan werken....

3 jaar geleden al mijn moeder dood aan kanker... Pfff, ik hoop dat er de eerste 50 jaar geen ellende meer op ons pad komt.

Zo en nu hou ik op met zielig doen hoor!

8. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @muppet: heftig zeg! Veel sterkte, en geniet lekker van Sem.

@Libra: ik weet niet welke kolf ik heb, maar waarschijnlijk dezelfde als jij. Ik heb die van avent, electrische en handkolf.

@pampers: ik heb ook nog steeds pampers nr. 1. Wel besloten dat het het laatste pak is want ze worden een beetje klein en zitten telkens helemaal vol plas. Maar ze passen wel het beste rond de beentjes, bij grote luiers vind ik daar zoveel ruimte tussen zitten.

@Journey: fantastisch zeg! 70% korting. Imps en Elfs heeft echt hele schattige/stoere kleding. Ik heb een super leuk jurkje van hen gekocht.

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Derona
    Ik kolf omdat ik de voedingen van mn dochter moet mixen met Nutriton.... moet iig twee voedingen per dag geven met dit spul

Lotus..
    Die kolf heb ik dus besteld... bevalt ie jou?

Vash
    en voor jou dezelfde vraag als voor lotus.....

pampers
    Zit hier nu al even op maat 3 omdat die net wat hoger zitten... maarja.. met die spuitluiers loopt het nog net zo hard over..:)

Mijn vriend heeft trouwens een vervelend foutje gemaakt... hij heeft gisteren ipv pampers voor mijn zoontje (nr 5) pampers voor mn dochter bijgekocht...
    met als gevolg dat mijn zoontje vandaag als nood een nr 3 aan heeft...
    (heb nog 2x nr 5)

hahaha het paste net... gelukkig is mn zoontje niet zo dik...
    tja nood breekt wetten....

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ mamalijntje: heerlijk zeg. Lekker de stad in...

@ Goofychick: ik ga voor je duimen meid.

@ Muppet: dikke knuffel voor jou meid. Ik geloof dat je dat heel erg kunt gebruiken nu. Heel veel sterkte te komende tijd...

Hier is Joshua inmiddels alweer gevoed en ligt hij nu op bed. Andres heeft hem net naar bed gebracht. Heb het geluid van de babyfoon uitgezet, ik kijk wel even naar de lampjes. HIHIHI. Hij is niet helemaal stil, maar huilt ook niet keihard, dus hij zal zo wel weer in slaap vallen...

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lieverd, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Hopelijk heb je nog de tijd om goed afscheid te nemen, jeeeeee. wat moeilijk zeg!
    Dikke knufff

12. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen... behalve heel veel sterkte...
    en je doet echt niet zielig.... gooi alles eruit meid...!
    praten, praten, en nog eens praten..... krop je gevoelens niet op!

knuffel...
    xxmona

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik kan niet anders dan zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben!

Dikke knuffel meid.

14. Tese

Tese Niet meer actief

Jullie zijn lieve meiden allemaal! Bedankt voor de lieve woorden.

@nutriton: is dat hetzelfde als friso extra? Of gooi je dit gewoon extra bij de voeding om het dikker te maken zodatt ze langer verzadigd zijn?

@pampers: Sem zit nog in de 2 maar het zal ook niet gek lang meer duren voordat hij naar 3 gaat. Hij krijgt nu van die lekkere spekbeentjes :) Ik moet daar altijd even in knijpen bij het verschonen, heerlijk!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Zo, we gaan sem maar even uit bed halen en lekker in bad doen. Dan om 23 uur nog zijn laatste fles en ndaarna lekker de nacht doorhalen!
    Weltrusten allemaal!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Muppet: de Nutriton daar zit verder niets in. Dat is alleen om de voeding dikker te maken...

17. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @ramona0309: de dec mama's 2009 zie ik nog niet zo zitten. Ik heb al zoveel moeite om hier bijgelezen te blijven... De avent kolf bevalt met prima. Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik vaak toch het handkolfje pak omdat ik geen zin heb om bij het stopcontact te zitten.

@tweede: nog even niet. Vooral omdat ik eigenlijk ons huis te klein ervoor vind en geen zin heb in huis verkopen, verhuizen etc. Geen goede tijd daarvoor. Maar natuurlijk ook gewoon omdat het veel te druk is. Nu nog even wennen aan de eerste. Ik mis het zwanger zijn wel heel erg.

@MerleQ: Hoe is het met de uitslag van Tobe? Ik wilde ook lekker pronken met mijn meisje bij de terugkomdag van gym. Mooiste jurkje aangetrokken etc.

@Yvette1983: erg is dat als je moet opstaan om te kolven. Ik heb het nu twee keer gedaan en vindt het zonde van mijn slaap. Aan de andere kant heb je wel alle rust en ik kon heel veel kolven wat wel goed was voor mijn voorraad. En idd opgenomen tv programma's kijken. Doe ik altijd tijdens het voeden en kolven. Ik kijk tegenwoordig echt heel veel tv... En ik kolf trouwens van de tweede borst ook veel minder, geen idee waarom dat is. Dat was wel even schrikken van die huisartsenpost, gaat het nu weer beter?

@iloveandres: als die dure babyvoeding noodzakelijk is voor een dieet en je krijgt het niet vergoed van je verzekering, is het volgens mij wel belastingafrekbaar. Zou je even na moeten kijken.

@Tasha: balen zeg van je auto! Met oud en nieuw heeft iemand met opzet een deuk in de onze geslagen. Ik had hem toen net een maand of zo. Ik baal er nog steeds van.

@berg: doe ik gewoon met een watje met babyolie en dan probeer ik het er af te schrapen. Werkt wel maar komt ook weer terug.

@buikspieroefeningen: gister mee begonnen. Ik heb er drie gedaan en heb daarna vijf paaseitjes gegeten, hmm....

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Vash: ja volgens mij kan dat ook. Ben het van de week wel tegengekomen tijdens het invullen van de aangifte... Hij is nog niet helemaal af, dus dat komt helemaal goed, kan het zo nakijken. De bon ligt in iedergeval voor de zekerheid bij de belastingpapierenmap in. :D

Hahahahaha, lig hier helemaal dubbel. Vanuit de babyfoon hoor ik Joshua gewoon op zijn handjes sabbelen. :)

Update: sterker nog, heb net even gekeken en het bedrag wat je voor 2009 (de aangifte die volgend jaar doet) mag aangeven is 635 euro.

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ muppet: wat vreselijk zeg van je vader :( En dan ook nog eens eerder al je moeder verloren...! Knuffel!
    Ik durf inmiddels wel weer naar de arena boulevard ;)

Uitslag van Tobe ziet er nu iets beter uit... Ik ga er niets meer op smeren vandaag en dan kijken hoe het er morgen uitziet.

Morgen is het kinderdagverblijf-wendag :( Snif, dan moet ik mijn mannetje uit handen geven... Mijn lieve mannetje...

Hm ik kan helemaal niet tegen zielige films. Ik betrek alles op Tobe en wil echt dat hij gelukkig wordt en dat niemand hem kwaad zal doen... Hij is zo lief en zo onschuldig... :(

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Deel Deze Pagina